Informacje prasowe

Piąte urodziny Śród z Orange – blisko 6 mln widzów w kinach

21 maja 2014

Piąte urodziny Śród z Orange – blisko 6 mln widzów w kinach

Ponad 260 filmowych śród i niemal 6 milionów widzów – to bilans 5 lat akcji Środy z Orange, 
w ramach której klienci Orange do zakupionego biletu do kina otrzymują drugi w prezencie dla zaproszonej przez siebie osoby. Z okazji urodzin, na  profilu Orange Film na facebooku i twitterze przygotowano konkurs, w którym można wygrać podwójne bilety do Multikina.

„W  Orange  wprowadzamy rozwiązania, dzięki którym nasi klienci otrzymują więcej. Wspieramy ich w realizowaniu pasji i umożliwiamy dzielenie się  emocjami z przyjaciółmi i bliskimi. 6 milionów widzów Śród z Orange to dla nas wspaniały prezent na piąte urodziny akcji oraz potwierdzenie, że warto być w Orange. Nasze działania oferujące klientom dodatkową wartość, czyli na przykład Środy z Orange lub Orange Warsaw Festival czy Orange Kino Letnie, mają pozytywny wpływ na zaufanie klientów do firmy i ostateczny wybór operatora – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Środy z Orange  miały swoją premierę w kwietniu 2009 roku, od 2012 roku akcja jest realizowana w 31 kinach sieci Multikino w całym kraju. W ubiegłym roku najwięcej widzów środowych seansów zgromadziły  brytyjska produkcja „Czas na miłość”, długo oczekiwana druga część trylogii „Hobbit: Pustkowie Smauga”, a także animowane dzieło wytwórni Walt Disney Pictures – „Kraina lodu”. Z kolei 2012 upłynął niekwestionowanie pod znakiem Jamesa Bonda i hitu „Skyfall”. Aby wybrać się do kina i skorzystać z akcji Środy z Orange wystarczy wysłać sms o treści FILM pod nr 241.

Urodzinowy konkurs w mediach społecznościowych polega na odgadywaniu najlepszych filmów z ubiegłych lat. Należy podać tytuł filmu i wpisać go z hashtagiem #wŚrodyZOrange. Nagrodą są podwójne bilety do Mulitikna.
Miłośnicy kina znają zapewne też inne projekty Orange związane z filmem takie jak Kino Orange czy Orange Kino Letnie. Objazdowe Kino Orange to projekt, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Orange Kino Letnie to największy wakacyjny festiwal filmowy w Polsce.
Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
tel.:    22 527 19 39
e-mail:   wojciech.jabczynski@orange.com

Udostępnij: Piąte urodziny Śród z Orange – blisko 6 mln widzów w kinach

Informacje prasowe

Orange zaprasza do domu Boskich

19 maja 2014

Orange zaprasza do domu Boskich

Orange i popularna serialowa Rodzinka.pl zapraszają internautów na wirtualny spacer po domu Boskich. Wystarczy wejść na www.domboskich.pl, by poznać usługi Orange, z których korzystają gospodarze domu. Dla zwiedzających przygotowano mnóstwo gier, zabaw i atrakcyjnych nagród, m.in. karnety na tegoroczny Orange Warsaw Festival.

– Dom Boskich to nie tylko zabawa, ale również szansa na przetestowanie możliwości, jakie oferują cyfrowe technologie dostarczane przez Orange. Równolegle to całkowicie nowy wymiar interaktywnej rozrywki, pełnej innowacyjnych rozwiązań technologicznych, gier i humoru, z którego słynie rodzinka. Angażująca zabawa, to najlepszy sposób by przybliżyć internautom markę i usługi. Dotychczas staraliśmy się w ten sposób trafiać do naszych klientów poprzez różnego rodzaju aktywności w mediach społecznościowych, ale akcji na tak dużą skalę do tej pory jeszcze nie było, ani w Orange, ani u innej polskiej firmy  – powiedział  Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Na wszystkich, którzy odwiedzą dom rodzinki Boskich czekają m.in. zadania, dzięki którym dowiedzą się jak w codziennych sytuacjach można wykorzystać usługi Orange. Rozglądając się po domu można odkryć ukryte niespodzianki – w tym uwielbiane postaci Serca i Rozumu.  Ponadto, wszyscy, którzy zdecydują się podać gospodarzowi domu swój numer telefonu, mogą spodziewać się telefonu od któregoś z domowników. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody – m.in. kody rabatowe umożliwiającej skorzystanie z Telewizji Tu i Tam, nowoczesne smartfony  oraz 3-dniowe karnety na Orange Warsaw Festival.

Dom rodzinki Boskich będzie otwarty dla zwiedzających przez najbliższe trzy tygodnie. Za kreację, produkcję i media odpowiada agencja VML Poland.
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange zaprasza do domu Boskich

Informacje prasowe

Orange Warsaw Festival ze specjalną aplikacją na smartfony

19 maja 2014

Orange Warsaw Festival ze specjalną aplikacją na smartfony

Mobilna aplikacja, którą przygotowano dla uczestników tegorocznego Orange Warsaw Festiwal, to o wiele więcej niż multimedialny przewodnik po wydarzeniu. Prócz szczegółowych informacji o koncertach i  artystach oraz wskazówek, jak poruszać się po terenie festiwalu, aplikacja pozwala też dzielić się wrażeniami z koncertów na portalach społecznościowych, czy odnaleźć przyjaciół, którzy również bawią się na OWF.  Za pomocą aplikacji można kupić  bilet na festiwal, a dla dociekliwych przygotowano nawet funkcję pomiaru natężenia dźwięku podczas koncertów.     

Aplikacja jest dostępna dla użytkowników smartfonów działających w oparciu o jeden z trzech najpopularniejszych systemów operacyjnych: Android, iOS (iPhone) oraz Windows Phone.

Instalując na swoim smartfonie aplikację OWF, uczestnicy festiwalu będą zawsze mieć pod ręką informacja o koncertach z rozkładem godzinowym i wskazaniem sceny, na której zagrają poszczególni artyści. Podstawowe informacje o gwiazdach festiwalu ze zdjęciami zostały uzupełnione o teledyski. Aplikacja umożliwia również podgląd mapy całego wydarzenia i terenu festiwalu. Ważną funkcją jest możliwość oznaczenia przez uczestnika własnej lokalizacji na mapie (przypięcie pinu), udostępnienie tej informacji i sprawdzenie lokalizacji innych osób. Można w ten sposób odnaleźć się na  dużym obszarze festiwalu  i zaplanować spotkanie ze znajomymi.

Aplikacja Orange Warsaw Festival umożliwia także zakup biletu i dostęp do najświeższych informacji oraz powiadomień. Ciekawą funkcją jest możliwość pomiaru dźwięku w decybelach w trakcie koncertów. Uczestnicy mogą też zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie i dzielić się nim w mediach społecznościowych.

Dodatkowych informacji udzielą:
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, tel. 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com
***
Orange już po raz siódmy jest sponsorem tytularnym festiwalu. Ponad 300 tysięcy widzów, blisko 60 artystów – to bilans 6 lat obecności Orange Warsaw Festival na mapie muzycznych wydarzeń w Polsce. Dotychczas fani muzyki dzięki Orange uczestniczyli w koncertach: Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Lauren Hill, Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim.

Udostępnij: Orange Warsaw Festival ze specjalną aplikacją na smartfony

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej