Informacje prasowe

Pierwsi artyści Open’er Park

20 maja 2021

Pierwsi artyści Open’er Park

15 lipca wystartuje Open’er Park powered by Orange – specjalny i niepowtarzalny projekt, będący naszą odpowiedzią na wyjątkową rzeczywistość i uwarunkowania tegorocznego lata. Po wielu miesiącach izolacji czas na klimatyczny, niezwykły Open’er Park w Gdyni.

Open’er Park to muzyka, kino, teatr, sztuki wizualne, specjalnie przygotowana strefa parkowa, plaża i wiele innych aktywności, tworzące niepowtarzalne miejsce kultury, relaksu, emocji i wrażeń. Na kilka niezapomnianych tygodni Park Kolibki zmieni się w magiczną przestrzeń, którą wypełni muzyka i sztuka świetnych artystów. Już dziś ogłaszamy pierwszych z nich.

Otwarcie Open’er Park będzie zarówno żeńskie, męskie, jak i duetowe. 15 lipca spotkamy się z Brodką, która jeszcze w tym miesiącu zaprezentuje nowy album „Brut” – mieszankę punkowej energii i surowej wizji abstrakcyjnego świata. Jak zapowiada artystka, jej występ w Gdyni będzie wyjątkowy. Podczas koncertu na Open’er Park możecie się spodziewać kompletnego, przemyślanego widowiska, którego przedsmak dają teledyski do ‘Game Change’ i ‘Hey Man’-mówi Brodka. Natomiast 16 lipca zobaczymy The Dumplings, którzy specjalnie na tę okazję powrócą na scenę. Niezmiernie nam miło, że możemy w tym roku pojawić się na niezwykłym dla nas, ale mamy nadzieję, że i dla Was, wydarzeniu. Open’er od lat kojarzy się z miejscem wolnym od codzienności i wszelkich trosk. Z miejscem pełnym dobrej muzyki, energii, ale przede wszystkim WAS, wspaniałych ludzi, bez których byśmy nie istnieli. Postanowiliśmy, że mimo naszej przerwy w koncertowaniu, zagramy w tym roku jeden, wyjątkowy koncert, na którym przypomnimy Wam, jeszcze przed wydaniem kolejnej płyty, jak to wszytko się u nas zaczęło- mówią Justyna Święs i Kuba Karaś. Spektakularnym zakończeniem weekendu otwarcia będą występy Quebonafide. Fani rapera i założyciela QueQuality, którzy bardzo długo czekali na jego powrót live, hasło „Tęskniłem za Tobą” stało się już czymś więcej niż fragmentem słynnego „Bubbletea” z ubiegłorocznego albumu „Romantic Psycho”. Dlatego na Open’er Park, po blisko dwuletniej przerwie koncertowej, zagra aż dwa razy – 17 i 18 lipca.

Koncerty podczas Open’er Park będą miały wyjątkowy, klimatyczny charakter, a artyści wystąpią na Orange Stage dla ograniczonej liczby fanów, w pięknej ,naturalnej, nadmorskiej scenerii. Dzisiejsze ogłoszenie jest początkiem całej serii, a najlepsza historia tego lata dopiero się zaczyna!

Sprzedaż biletów na Open’er Park powered by Orange rozpoczyna się już w piątek 21 maja na opener.pl

 

Mediateka

Udostępnij: Pierwsi artyści Open’er Park

Informacje prasowe

Orange Polska wzmacnia zespół zarządzający przygotowując się do nowej strategii

20 maja 2021

Orange Polska wzmacnia zespół zarządzający przygotowując się do nowej strategii

Z początkiem lipca Jolanta Dudek obejmie nadzór nad działaniami spółki na rynku konsumenckim. Bożena Leśniewska poszerzy zakres swojej odpowiedzialności przez dołączenie struktur obsługi i doświadczeń klientów biznesowych do zarządzanego przez nią rynku biznesowego. Do ścisłego kierownictwa firmy dołącza Artur Stankiewicz, obejmujący nowo utworzone stanowisko dyrektora wykonawczego ds. digitalizacji.

“Jestem przekonany, że ogłoszone dzisiaj zmiany wzmocnią naszą firmę w realizacji nowej strategii, którą ogłosimy w czerwcu. Powierzenie relacji z klientami dwóm głównym liniom biznesowym, kierowanym przez Jolę i Bożenę, będzie korzystne dla naszych klientów. Dzięki temu wzmacniamy nasze działania na rzecz budowania wartości” – mówi Julien Ducarroz, prezes Orange Polska. – „Aby skutecznie konkurować i dalej podnosić naszą efektywność, musimy szybciej i skuteczniej cyfryzować nasze działania: w sprzedaży, obsłudze klienta czy naszych wewnętrznych procesach. Wierzę, że Artur dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu, m.in. związanemu z budową innowacyjnej oferty Orange Flex, jest właściwą osobą, aby rozpędzić cyfrowy rozwój naszej firmy” – dodaje.

Od 1 lipca Jolanta Dudek pokieruje pionem konsumenckim firmy, obejmując struktury rynku konsumenckiego oraz relacje z klientem indywidualnym, jako wiceprezes ds. rynku konsumenckiego.

Obsługa klienta biznesowego zostanie włączona do pionu rynku biznesowego, kierowanego przez Bożenę Leśniewską. Umiejscowienie obsługi klienta zgodnie z liniami biznesowymi pomoże usprawnić procesy i lepiej odpowiadać na potrzeby klientów na każdym etapie ich relacji z Orange.

Artur Stankiewicz obejmie zaś nowo utworzone stanowisko dyrektora wykonawczego ds. digitalizacji (Chief Digital Officer), wchodząc do komitetu wykonawczego firmy, gdzie jego misją będzie rozwinięcie cyfrowych kanałów sprzedaży oraz opieki nad klientem. Będzie on raportował bezpośrednio do prezesa.

Zmiany zatwierdziła Rada Nadzorcza Orange Polska podczas posiedzenia 19 maja. Nowa struktura ścisłego kierownictwa firmy odpowiada strategicznemu znaczeniu cyfryzacji jako jednemu z kluczowych priorytetów Orange.

Jolanta Dudek, od 1 lipca 2021 r. wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Od 2013 roku odpowiada w firmie za obszar relacji z klientami, od 2015 roku w zarządzie spółki. Karierę w branży telekomunikacyjnej rozpoczęła w 2000 roku w PTK Centertel sp. z o.o. na stanowiskach menadżerskich związanych z zarządzaniem obsługą Klientów Indywidualnych. W latach 2004-2010 pełniła funkcję Dyrektora Obsługi Klientów Biznesowych sieci komórkowej Orange. W październiku 2010 roku objęła stanowisko Dyrektora Obsługi Klientów Biznesowych w Orange Customer Service sp. z o.o. Od listopada 2013 była Dyrektorem Wykonawczym ds. Obsługi Klientów w Orange Polska. Do czasu włączenia obszaru Obsługi Klienta do struktur Orange Polska w 2016 roku, pełniła funkcję Prezesa Zarządu Orange Customer Service.  Ukończyła Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Gospodarką Europejską, uzyskując dyplom francuskiej École des Hautes Études Commerciales (HÉC) w Jouy-en-Josas oraz Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie. Jest również absolwentką Akademii Psychologii Przywództwa (2013) i Szkoły Mentorów (2015) przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Bożena Leśniewska – obecnie, jako wiceprezeska Zarządu Orange Polska odpowiada za rynek biznesowy oraz spółki Integrated Solutions, BlueSoft i Craftware. Od ponad 20 lat związana z sektorem telekomunikacyjnym. Karierę zawodową rozpoczęła w 1992 roku w DHL International Ltd. Od 1996 roku odpowiadała za rynek sprzedaży w firmie Polkomtel S.A. W 2006 roku dołączyła do zespołu Orange Polska w PTK Centertel jako Zastępca Dyrektora Pionu Sprzedaży Rynku Biznesowego, a następnie Dyrektor Pionu Sprzedaży do Klientów Biznesowych. Od 2008 roku była Dyrektorem Pionu Klientów Biznesowych, a potem Dyrektorem Sprzedaży jednocześnie w PTK Centertel i w Orange Polska. W listopadzie 2013 roku objęła stanowisko Dyrektora Wykonawczego ds. Sprzedaży Orange Polska, a dwa lata później została Członkiem Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, Akademii Mentoringu oraz Advanced Management Programme na INSEAD. Pełni funkcję członka Rady Odpowiedzialnego Przywództwa przy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Rady Fundacji Orange i Professional Women Network (PWN). Jest też Prezeską stowarzyszenia LiderShe. Aktywna mentorka w programach mentoringowych, m.in. Fundacji Vital Voices i Fundacji Perspektywy, a także współautorka pierwszych w Europie studiów dla kobiet – Akademii Przywództwa Kobiet na Akademii Leona Koźmińskiego.

Artur Stankiewicz jest od 1 lipca dyrektorem wykonawczym ds. digitalizacji (Chief Digital Officer) w Orange Polska. Karierę zawodową rozpoczął w 2001 roku w Polkomtel S.A., w obszarze Sprzedaży B2B. Od 2007 roku zarządzał Sprzedażą B2B w Orange Polska, najpierw jako Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej. W latach 2014–2017 odpowiadał za Sprzedaż i Marketing w Segmentach Biznesowych SOHO i SME, stworzył konwergentną ofertę światłowodową Orange dla małych i średnich firm oraz kierował transformacją struktur sprzedaży w kierunku wzrostu wartości i jakości obsługi klienta. Następnie objął stanowisko Dyrektora Marketingu Rynku Konsumenckiego (2017-2021). Odpowiadał m.in. za budowę i rozwój Orange Flex – pierwszej w pełni cyfrowej usługi telekomunikacyjnej na polskim rynku, a także przygotowanie i wdrożenie z sukcesem strategii „więcej za więcej”, nakierowanej na wzrost marży i wartości generowanej przez klienta. W latach 2010–2017 był członkiem Rady Nadzorczej Orange Retail S.A. Ukończył z wyróżnieniem Inżynierię Sterowania na Wydziale Elektrycznym Politechniki Warszawskiej, jest absolwentem MBA na Université du Québec a Montréal oraz studiów Advanced Management Program na INSEAD.

Udostępnij: Orange Polska wzmacnia zespół zarządzający przygotowując się do nowej strategii

Informacje prasowe

Drugie urodziny Orange Flex

10 maja 2021

Drugie urodziny Orange Flex

Dwa lata temu na rynku telekomunikacyjnym pojawiła się innowacyjna oferta Orange Flex – sieć w aplikacji. Obecnie korzysta z niej ponad 100 tys. klientów. W ciągu ostatniego roku Orange Flex urósł ponad dwukrotnie. Z tej okazji Flex przygotował sporo niespodzianek dla obecnych i nowych użytkowników, m.in 3 miesiące korzystania za złotówkę miesięcznie oraz kody na darmowe GB.

Orange Flex obchodzi swoje urodziny przez cały tydzień, od poniedziałku 10 maja. W social mediach, np. na Instagramie, a także w Klubie Flex ukryje w sumie 4 kody promocyjne, które użytkownicy będą musieli odnaleźć. Wyzwanie wymaga czujności, by odkryć konkretne miejsce i brzmienie samego kodu. Aby zobaczyć, co dokładnie kryje się za kodami użytkownicy muszą wpisać je w aplikacji na swoim profilu w zakładce „Kody promocyjne”. Na aktywowanie kodów mają czas do niedzieli, 16 maja. Poszukiwania warto zacząć od samej aplikacji, ale też wytrwale śledzić wskazówki na profilu na Instagramie Flexa (@orange_flex).

Z okazji urodzin prezent od Flexa

Dodatkowo, w Sklepie Flex pojawią się specjalne zestawy promocyjne. Użytkownicy będą mogli kupić wybrany smartfon i dostać zegarek w prezencie. Dla nowych klientów, Flex przygotował również ofertę specjalną: 3 miesiące korzystania z dowolnego Planu  za 1 zł miesięcznie – w ten sposób można korzystać nawet z najwyższego dostępnego planu, ze  100 GB i 5G. Wystarczy podać kod FLEX3 podczas rejestracji, przed dodaniem metody płatności.

Szczegóły promocji: https://flex.orange.pl/promocje/3m1

Dwa lata Orange Flex

Sieć w aplikacji posiada obecnie ponad 100 tys. aktywnych użytkowników. Oznacza to, że w ciągu ostatniego roku Orange Flex urósł ponad dwukrotnie. Obecnie aż 15% wszystkich kart SIM to wirtualne karty eSIM. Ta opcja cieszy się coraz większą popularnością. Niezmiennie najpopularniejszy Plan komórkowy we Flexie to 30 GB za 30 zł. Użytkownicy Flexa bardzo aktywnie dzielili się swoimi niewykorzystanymi GB ze znajomymi – przekazali już ponad 1 mln gigabajtów w ramach funkcji „Przekaż GB”. Dzięki nim do rodzin w trudnej sytuacji trafiły tablety z internetem, a w Męcikale powstał hektar bioróżnorodnego lasu. Ponad 1/3 użytkowników należy do Klubu Flex oferującego zniżki i czasowe promocje od partnerów. Co istotne, aplikacja Orange Flex jest chętnie polecana. Już co 5 użytkownik aktywował Flexa właśnie z polecenia. W ciągu ostatniego roku w Orange Flex pojawiło też się sporo nowości, m.in. oferta Flex dla Firm z opcją e-faktury, Sklep Flex z urządzeniami i gadżetami. Kolejne nowości już wkrótce.

Mediateka

Udostępnij: Drugie urodziny Orange Flex

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej