Informacje prasowe

Pierwsze efekty współpracy Grupy TP i Grupy TVN

15 grudnia 2010

Pierwsze efekty współpracy Grupy TP i Grupy TVN

Grupa TP wprowadziła do sprzedaży w swoich salonach Telewizję na Kartę HD – produkt Grupy TVN. Wszyscy, którzy zdecydują się na zakup zestawu TNK w salonie TP lub Orange w grudniu i w styczniu, otrzymają dodatkowo do 2 miesięcy darmowego dostępu do pełnej oferty. Ponadto, w styczniu telewizja n rozpocznie sprzedaż mobilnego dostępu do internetu Orange Free. To pierwsze efekty ramowej umowy o współpracy, którą obydwie firmy podpisały w październiku tego roku.

Start sprzedaży Telewizji na Kartę w salonach TP i Orange, a także dystrybucja przez telewizję n mobilnego internetu Orange Free, to pierwszy krok, który wypełnia treścią naszą umowę z Grupą TVN. To też przedsmak naszych kolejnych wspólnych ofert, nad którymi już pracujemy. Jestem przekonany, że nasza współpraca stworzy nową jakość na rynku płatnej telewizji i internetu – powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP. – Chcemy, by nasi klienci mieli dostęp do najlepszych treści programowych, a współpraca z Grupą TVN, solidnym i doświadczonym partnerem, pomoże nam w realizacji naszej strategii. To właśnie klienci są największymi beneficjentami tego partnerstwa, ale warto pamiętać, że przyniesie ono też wymierne korzyści naszym firmom, pozwoli racjonalnie wykorzystywać wspólny potencjał i jednocześnie optymalizować koszty” – dodał.

Dzisiejsze symboliczne odsłonięcie logo telewizji n na pierwszym salonie TP Orange, stanowi realny dowód rozwoju współpracy pomiędzy Grupami TP i TVN. Tym samym w pełni dotrzymujemy obietnicy danej przez Prezesa Wituckiego podczas ostatniej konferencji i jako partnerzy jesteśmy w pełni gotowi do realizacji współpracy pomiędzy TP i n.

N jest najbardziej innowacyjną platformą płatnej telewizji w Polsce, co zostało niedawno potwierdzone poprzez wprowadzenie pierwszego serwisu 3D. Gwarantuje to realizację celów TP jako dostawcy najlepszych innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów.

W tym roku poszerzyliśmy naszą ofertę o 10 kolejnych kanałów HD i na dzień dzisiejszy oferujemy 20 kanałów HD, co czyni naszą ofertę największą na rynku. Wierzę, że nasza wspólna oferta zyska uznanie i sympatię naszych klientów. Dzięki temu mamy szansę na realizację EBITDA Grupy TVN o łącznej wartości przynajmniej 100 mln złotych w pięcioletniej perspektywie” – powiedział Markus Tellenbach, Prezes Zarządu Grupy TVN.

Telewizja na Kartę HD to dostęp do bogatej oferty kanałów tematycznych, w tym w jakości High Definition, bez konieczności podpisywania umowy i opłacania abonamentu. Usługa działa na zasadzie doładowania, podobnie jak w przypadku telefonu komórkowego na kartę. Klient sam decyduje, kiedy doładuje swoje konto, jakie kanały i przez jaki czas chce oglądać.

W zestawie startowym, który można już kupić w ponad 250 salonach TP i Orange, znajduje się dekoder HD z funkcją „nagrywarki’’ i wbudowanym tunerem naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T oraz karta umożliwiająca odbiór pełnej oferty programowej, czyli pakietów: Domowego HD i Domowego HD Premium przez 3 miesiące od dnia aktywacji. Na start współpracy firmy zaproponowały promocję dla klientów, którzy kupią Telewizję na Kartę HD w salonie TP i Orange. Jeśli zdecydują się na usługę jeszcze w grudniu, otrzymają dodatkowe dwa miesiące dostępu do pełnej oferty bez opłat. Ci, którzy zdecydują się skorzystać z oferty w styczniu, otrzymają w prezencie jeden dodatkowy miesiąc.

Ponadto, od stycznia na stronie www.n.pl będzie można kupić mobilny dostęp do internetu Orange Free. Oferta Orange daje możliwość łączenia się z siecią we wszystkich technologiach, dzięki czemu użytkownicy Orange Free mogą korzystać z największego w Polsce zasięgu szybkiego mobilnego internetu. Technologie 3G (UMTS, HSPA oraz HSDPA) zapewniają zasięg na terenach miejskich, a technologia radiowa (CDMA), dostępna tylko w Orange, umożliwia korzystanie z internetu o prędkości do 1 Mb/s poza miastami, gdzie inni operatorzy z reguły zapewniają dostęp z prędkością czterokrotnie niższą.

Dodatkowo, w ramach współpracy Grupy TP i Grupy TVN, klienci korzystający z neostrady z telewizją mają w ramach bezpłatnej usługi „TV na życzenie” dostęp przez 7 dni od daty emisji do wybranych programów emitowanych na kanale TVN, a w przyszłości także na innych kanałach tego nadawcy. Znajdą tam popularne seriale (np. „Majka”, „Usta usta”, a także nowe seriale z wiosennej ramówki), programy rozrywkowe takie jak ”You can Dance”, „Taniec z Gwiazdami” czy „Mam talent”, motoryzacyjne: „Automaniak”, „Zakup kontrolowany”, magazyn reporterów „Superwizjer”, programy typu reality show oraz wiele innych z wiosennej ramówki TVN.

Ponadto w wideo na życzenie klienci TP będą mieli przedpremierowy dostęp do polskich seriali i filmów fabularnych.

Więcej informacji na temat oferty Telewizji na Kartę HD znajduje się na stronie: www.telewizjanakarte.pl

 

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Grupy TP
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: wojciech.jabczynski@telekomunkacja.pl

Karol Smoląg
Rzecznik Prasowy Grupy  TVN
Tel.: 22 856 66 88
e-mail: k.smolag@tvn.pl

Udostępnij: Pierwsze efekty współpracy Grupy TP i Grupy TVN

Informacje prasowe

Piotr Muszyński współprzewodniczącym komitetu telekomunikacyjnego AmCham

14 grudnia 2010

Piotr Muszyński współprzewodniczącym komitetu telekomunikacyjnego AmCham

Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych, został wybrany na współprzewodniczącego komitetu  telekomunikacyjnego Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce (AmCham).

„Wybór ten jest potwierdzeniem wiarygodności Grupy TP w oczach zagranicznych inwestorów i docenieniem jej pozycji na rynku telekomunikacyjnym” – powiedział prezes Grupy TP Maciej Witucki.

To kolejne wyróżnienie prestiżowego gremium biznesowego dla Grupy TP. We wrześniu Maciej Witucki został wybrany na stanowisko prezesa Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce (CCIFP).

Piotr Muszyński, ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Zaawansowany Program Zarządzania organizowany przez IESE Business School Uniwersytetu Nawarry. W TP od 2001, początkowo Dyrektor Pionu Obsługi Klienta, w latach 2005 – 2006 Dyrektor Dywizji Obsługa i Sprzedaż, od roku 2006 do września 2008 – Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Obsługi i Sprzedaży. W 2008 roku powołany na Członka Zarządu TP ds. Operacyjnych, a od listopada 2009 Wiceprezes Zarządu TP.

Amerykańska Izba Handlowa w Polsce jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców amerykańskich działających na Polskim rynku. W tym roku minęło już dwadzieścia lat, od kiedy firmy amerykańskie zaczęły na wielką skalę inwestować w Polsce. Obecnie są piątym co do wielkości inwestorem zagranicznym w Polsce. Oprócz kapitału, Amerykanie wnieśli do Polski wiele pozytywnych rozwiązań takich jak nowoczesne technologie , know-how i kulturę biznesową.

Udostępnij: Piotr Muszyński współprzewodniczącym komitetu telekomunikacyjnego AmCham

Informacje prasowe

TP testuje super szybką neostradę 40 Mb/s

14 grudnia 2010

TP testuje super szybką neostradę 40 Mb/s

Klienci Telekomunikacji Polskiej będą mogli testowo korzystać z internetu o prędkości 40 Mb/s w technologii VDSL2. Dzięki testom TP zbada stabilność usługi i zadowolenie użytkowników. Pozytywne wyniki pozwolą na wprowadzenie w 2011 roku super szybkiej neostrady do oferty komercyjnej.

TP zaproponuje testowanie internetu 40 Mb/s klientom, którzy korzystają już z neostrady. Test jest darmowy – nie wiąże się z dodatkowymi opłatami za podniesioną prędkość. W pierwszej fazie doradcy z TP będą się kontaktować z wybranymi klientami by zaprosić ich do testów. TP nie wyklucza, że w kolejnym etapie stworzy dla klientów możliwość zgłaszania się do udziału w teście.

Technologia VDSL2 umożliwia połączenie istniejącej już instalacji miedzianej w domach i mieszkaniach z siecią światłowodową znajdującą się na zewnątrz. Dzięki temu możliwe jest zaoferowanie bardzo szybkiego internetu na szeroką skalę, w bardzo krótkim czasie, ze względu na możliwość wykorzystania istniejącej infrastruktury.

To kolejny test technologii VDSL2 realizowany przez TP. W maju i czerwcu tego roku z bardzo szybkiego internetu oraz telewizji IPTV w nowej technologii korzystało ponad 100 studentów Politechniki Warszawskiej – bardzo aktywnych i wymagających internautów. To pozwoliło zweryfikować możliwości tej technologii w realnych warunkach, przy dużym obciążeniu sieci.

Udostępnij: TP testuje super szybką neostradę 40 Mb/s

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej