Informacje prasowe

Piłkarski Puchar Polski w Orange sport i Orange sport info

14 września 2009
Piłkarski Puchar Polski w Orange sport i Orange sport info

Dwa mecze z każdej rundy oraz finał najbardziej prestiżowych i masowych rozgrywek piłkarskich w Polsce - Remes Pucharu Polski - będzie można oglądać na żywo w kanałach telewizyjnych Orange sport i Orange sport info.  To kolejna - po Ekstraklasie -   propozycja Orange sport dla fanów rodzimego futbolu.

Już 22 września o godz. 15:15 na antenie Orange Sport będzie na żywo transmitowane spotkanie 1/16 finału, w którym GKP Gorzów Wielkopolski podejmie Legię Warszawa. Następnego dnia - w środę 23 września o godz. 20:00, w Orange sport info będzie można obejrzeć transmisję meczu Zagłębie Sosnowiec - Górnik Zabrze. To spotkanie będzie też dostępne przez Internet, na stronie www.orangesport.pl a także w telefonach komórkowych sieci Orange pod adresem wap.orange.pl

Informacje o kolejnych meczach Remes Pucharu Polski transmitowanych na antenie Orange sport i Orange sport info będą dostępne na stronie internetowej www.orangesport.pl.

Od początku istnienia stacja Orange sport jest związana z polskim futbolem - pokazuje wszystkie mecze piłkarskiej Ekstraklasy, w tym aż sześć na żywo w każdej kolejce. Na antenie Orange sport można też śledzić rozgrywki innych lig piłkarskich - francuskiej Ligue 1 oraz portugalskiej Liga Sagres.

Z kolei program informacyjny Orange sport info nadaje przede wszystkim wiadomości świata sportu, magazyny i komentarze. Jako jedyna stacja telewizyjna pokazuje na żywo wyścigi konne z warszawskiego Służewca.

Orange sport to kanał „premium" dostępny w ofercie telewizyjnej Telekomunikacji Polskiej (IPTV i satelitarnej) oraz na platformie Cyfra+. Z kolei Orange sport info jest kanałem przeznaczonym do bezpłatnej dystrybucji - obecnie za pośrednictwem anteny satelitarnej mogą go oglądać wszyscy zainteresowani.


Informacje prasowe

Wielki Finał Orange Cup rozstrzygnięty

13 września 2009
Wielki Finał Orange Cup rozstrzygnięty

Ponad 20 tys. chłopców i dziewcząt z całej Polski wzięło udział w Orange Cup, XIV Turnieju im. M. Wielgusa. W finale rozegranym w ten weekend w Zamościu najlepsze okazały się zespoły MUKS Praga Warszawa i SP 15 Bydgoszcz. W nagrodę pojadą do Pragi na mecz Czechy-Polska. Nagrody zwycięzcom wręczył kandydat na selekcjonera reprezentacji narodowej Stefan Majewski.

Orange Cup to jeden z największych turniejów piłkarskich w Polsce. W tej edycji, od maja do września rywalizowało ponad 2 000 drużyn. W finale o tytuł Mistrza Polski Jedenastolatków i nagrodę główną walczyło po 16 drużyn dziewcząt i chłopców. Podczas dwóch dni finału rozegrano 70 meczy. Najlepszą drużyną chłopców okazała się SP 15 Bydgoszcz, a  dziewcząt MUKS Praga Warszawa.

Od lat turniejowi towarzyszy Program Gram Fair, promujący uczciwe zachowanie na boisku i poza nim. Każdy z zawodników tegorocznej edycji, aby podkreślić przynależność do  wyjątkowej społeczności sportowej, nosił charakterystyczną opaskę Orange Cup z hasłem Gram Fair. Ambasadorem programu był wielokrotny reprezentant Polski Marek Saganowski.

Ważnym wydarzeniem Orange Cup było po raz pierwszy powołanie najmłodszej reprezentacji Polski U-11, do której weszli najlepsi młodzi zawodnicy i zawodniczki. Właściwe szkolenie zapewnią im profesjonalni trenerzy. Radosław Mroczkowski (asystent trenera reprezentacji narodowej) został selekcjonerem Reprezentacji Polski Chłopców, a Robert Góralczyk (trener reprezentacji kobiet) będzie odpowiadał za Reprezentację Polski Dziewcząt. „Wierzymy, że Ci zdolni jedenastolatkowie w przyszłości będą z dumą reprezentować Polskę i powtarzać, że tylko dzięki profesjonalnym turniejom, takim jak Orange Cup wszyscy mają szansę grać w koszulce z orzełkiem" - powiedział Piotr Gołos, Dyrektor Sponsoringu Grupy TP.

Dodatkowe informacje, galerię zdjęć i tabelę wyników można znaleźć na stronie internetowej www.orangecup.pl

Organizatorem Orange Cup jest Polski Związek Piłki Nożnej, głównym sponsorem Grupa TP, a sponsorem technicznym PUMA.


Informacje prasowe

Ponad 100 tysięcy widzów na Orange Kino Letnie!

10 września 2009
Ponad 100 tysięcy widzów na Orange Kino Letnie!

Ponad 100 tysięcy osób obejrzało filmy wyświetlane w kinach pod gwiazdami w czasie trwającej całe lato akcji Orange Kino Letnie. Największą popularnością cieszyły się projekcje na sopockim molo, obejrzało je 62 tysiące osób. Kolejnych 35 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach a prawie 10 tysięcy oglądało filmy w jeżdżącym po kraju Wagonie Filmowym.

To już druga edycja wakacyjnego projektu filmowego Orange i firmy Outdoor Cinema specjalizującej się w eventach audiowizualnych. W tym roku wydarzenie zostało przygotowane we współpracy z miastami partnerskimi - Sopotem i Zakopanem oraz z PKP Intercity.

W ramach akcji w dwóch najpopularniejszych polskich kurortach można było za darmo oglądać seanse filmowe wyświetlane na specjalnie przygotowanych „salach kinowych", pod gołym niebem.

Zainteresowanie tegoroczną ofertą nietypowego kina było ogromne. Liczba osób przychodzących na seanse przekroczyła oczekiwania organizatorów. By zająć miejsce na leżaku lub góralskiej ławie, widzowie przychodzili do kina na godzinę przed seansem. W obu miejscowościach konieczne okazało się zwiększenie liczby miejsc na widowni. Ogółem zorganizowano 453 seanse, które obejrzało ponad 100 tysięcy widzów. Pokaz zamykający tegoroczną edycję projektu odbył się w ostatni weekend sierpnia.

W repertuarze Orange Kino Letnie znalazło się 99 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat. Wśród nich każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Tytułami najchętniej oglądanymi były: "Slumdog. Milioner z ulicy", "To nie tak jak myślisz, kotku", "Sen Kassandry", "Pulp Fiction", "Frida", "Vicky, Cristina, Barcelona", "Wszystko gra", "Coco Chanel"  a rekord popularności pobił  "Step Up - taniec zmysłów" - niemal 2 tysiące widzów w Sopocie i przeszło 800 w Zakopanem.

Bardzo ciekawym elementem projektu Orange Kino Letnie był Wagon Filmowy, oficjalnego przewoźnika projektu - spółki PKP Intercity. Przez całe wakacje kursował on pomiędzy Sopotem, a Zakopanem łącząc zimową i letnią stolicę Polski. Podczas każdej podróży, pasażerowie mogli oglądać wyświetlane filmy. W czasie wakacji wagon pokonał swoją trasę 71 razy, dzięki czemu filmy obejrzało blisko 10 tysięcy podróżnych.

Projektowi towarzyszy strona internetowa www.orangekinoletnie.wp.pl. Można na niej znaleźć galerię zdjęć z Sopotu i Zakopanego,  a nawet obejrzeć film opowiadający o projekcie i przypominający emocje z nim związane. W ciągu dwóch miesięcy tegorocznej edycji Orange Kino Letnie, odwiedziło ją blisko 400 tysięcy internautów.

 

Więcej informacji:

informacje.prasowe@orange.pl

www.orangekinoletnie.wp.pl

Biuro Prasowe Grupy TP

Tel.:  0 22 527 19 39

Fax:  0 22 527 19 79

E-mail: biuro.prasowe@telekomunikacja.pl

Scroll to Top