Informacje prasowe

Płać komórką z Orange

01 lutego 2011
Płać komórką z Orange

Od 1 lutego klienci Orange mogą korzystać z usług „Płać komórką” oferowanych we współpracy z firmą mPAY. To system płatności mobilnych, umożliwiający realizowanie opłat parkingowych, kupowanie biletów komunikacji miejskiej, zakupy towarów i usług w sklepach i restauracjach. System umożliwia także płatności za zakupy w internecie oraz realizowanie przelewów person-to-person.

Usługi dostępne są dla klientów indywidualnych i biznesowych w ofertach abonamentowych, MIX oraz na kartę, we wszystkich planach taryfowych. Wkrótce, za pomocą usługi Płać komórką, będzie także można doładować telefony na kartę w sieci Orange.

Dzięki umowie między mPAY i PTK Centertel, użytkownicy telefonów w sieci Orange mogą korzystać z usługi Płać komórką przy pomocy krótkiego kodu *145*0#. Uzyskują w ten sposób dostęp do szybkiego i wygodnego menu usługi w trybie tekstowym. Działa ono na wszystkich modelach telefonów bez potrzeby instalowania aplikacji i łączenia się z internetem.

Aby rozpocząć korzystanie z usługi wystarczy wpisać do telefonu kod *145#  i wcisnąć klawisz połączenia. System płatności poprosi następnie o zdefiniowanie 4-cyfrowego kodu PIN, który będzie służył do potwierdzania płatności oraz logowania się do Menu Systemu. Po wysłaniu PIN (klawiszem połączenia), system poprosi o powtórne wprowadzenie PIN. Jego podanie kończy proces aktywacji. Potwierdzeniem uruchomienia usługi jest SMS informujący o jej aktywowaniu.

Do wyboru jest także dostęp za pomocą połączenia głosowego, aby wybrać tę formę korzystania z usługi należy użyć kodu *145 i wcisnąć klawisz połączenia. W obu przypadkach korzystanie z usługi w sieci Orange jest bezpłatne.

Płatności z telefonu komórkowego są realizowane ze środków zgromadzonych przez użytkownika w elektronicznej portmonetce przypisanej do jego numeru telefonu. Można ją zasilić za pomocą przelewu na konto bankowe w systemie mPAY. Przelew można zlecić między innymi na stronie www.mpay.pl/doladowania. Po zaksięgowaniu środków na koncie użytkownika zostaje wysłany SMS z potwierdzeniem ich wpływu.

Szczegółowe informacje oraz wykaz usług i punktów akceptujących transakcje za pomocą usługi Płać komórką znajdują się na stronie www.mpay.pl


Informacje prasowe

TP w giełdowym indeksie firm odpowiedzialnych

01 lutego 2011
TP w giełdowym indeksie firm odpowiedzialnych

Od dziś Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie rozpocznie notowania indeksu RESPECT w nowym zestawieniu. Wśród 16 spółek, które otrzymały ocenę kwalifikującą do indeksu firm odpowiedzialnych po raz drugi znalazła się Telekomunikacja Polska, która jako jedyna reprezentuje branżę telekomunikacyjną.

- Cieszę się, że działalność TP w obszarze społecznej odpowiedzialności ponownie została doceniona. W nowym indeksie RESPECT jeszcze wyraźniej podkreślono istotne dla inwestorów aspekty działalności spółek. Obejmuje on firmy, które spełniają bardzo wysokie wymogi w zakresie ładu korporacyjnego, jakości relacji inwestorskich oraz ładu informacyjnego. Dlatego udział w nim TP jest dla nas powodem do zadowolenia - uważa Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Indeks RESPECT obejmuje aktualnie 16 polskich spółek giełdowych działających zgodnie z najlepszymi standardami zarządzania ładem korporacyjnym (corporate governance), informacyjnym i relacji z inwestorami, a także w obszarach ekologii, spraw społecznych i pracowniczych.

Od początku 2011 roku wartości indeksu są publikowane w trybie ciągłym, dzięki czemu inwestorzy mają większe możliwości śledzenia działań spółek notowanych w indeksie RESPECT. Ponadto zgodnie z nowymi zasadami skład indeksu będzie aktualizowany co pół roku, dzięki czemu będzie odpowiadał rzeczywistej aktywności spółek w obszarze CSR.

Więcej informacji na temat RESPECT Index można znaleźć na stronie: www.odpowiedzialni.gpw.pl


Informacje prasowe

„dziś zmienia się z Orange”

31 stycznia 2011
„dziś zmienia się z Orange”

Orange wprowadza nową platformę komunikacji z klientami i podpis: „today changes with Orange”, czyli „dziś zmienia się z Orange”. Odzwierciedlają one zaangażowanie marki w zmienianie na lepsze życia klientów, zapewnianie im dostępu do najnowszych rozwiązań technologicznych i pomoc w zrozumieniu współczesnego, cyfrowego świata. Nowa platforma komunikacji zostanie wprowadzona we wszystkich krajach, w których działa marka. Polska wprowadza je jako jedna z pierwszych.

Nowa platforma komunikacji i nowy podpis są wyrazem zmian zachodzących w otaczającym nas świecie oraz roli jaką spełnia w nim Orange. Ambicją marki jest pełnienie roli przewodnika klientów po świecie cyfrowych usług. Sposobem na to jest pokazywanie jak pod ich wpływem zmienia się codzienne życie i jakie korzyści mogą mieć z nich klienci.

Nowy podpis pojawi się po raz pierwszy w kampanii oferty „Więcej dla stałych klientów Orange”. Premiowani są w niej klienci, korzystający z usług Orange od co najmniej dwóch lat. Przedłużając umowę otrzymują o 20 proc. więcej minut w abonamencie, a jeśli ich staż jest nie krótszy niż 4 lata, wraz z nową umową zyskują aż 40 proc. dodatkowych minut na połączenia, co miesiąc, przez cały czas trwania umowy. Dzięki temu będą mogli częściej i dłużej rozmawiać z bliskimi oraz przyjaciółmi - ich kontakty zmienią się z Orange.

„Dziś zmienia się z Orange” nie jest jedynie hasłem – wiele już wprowadzonych produktów i usług potwierdza, że Orange zmienia na lepsze naszą codzienność. Przykładem może być chociażby oferta Weekendy z Orange, dzięki której w ostatni weekend każdego miesiąca klienci mogą za darmo korzystać z atrakcyjnych usług dodatkowych. W ten sposób mogą się przekonać, jak wiele możliwości stwarza im Orange” – powiedział Tomasz Izydorczyk, dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Grupy TP.

W styczniu klienci mogli przetestować Pakiet Orange World - przeglądać w telefonie komórkowym mobilny portal internetowy m.orange.pl, korzystać z mobilnego Facebooka, oglądać zdjęcia bliskich na Fotka.pl, przeczytać najnowsze informacje z całego świata czy sprawdzić pocztę.

Zmiana, o której mówi Orange może dotyczyć rzeczy małych i dużych - może nią być nią wprowadzenie innowacyjnej usługi, szybka pomoc w rozwiązaniu problemu, czy po prostu uśmiech sprzedawcy w salonie sprzedaży. Łatwy dostęp do skrzynki e-mail w telefonie czy laptopie sprawia, że kontakt zmienia się z Orange a wykupione SMS-em ubezpieczenie podróżne powoduje, że wypoczynek zmienia się z Orange. Dzięki prowadzonemu przez Fundację Orange programowi Akademia Orange edukacja kulturalna zmienia się

z Orange.

Również internet zmienia się z Orange. To właśnie klienci tej sieci jako pierwsi mogą korzystać z najszybszego w Polsce, mobilnego dostępu do internetu w technologii HSPA+ DC z prędkością do 42 Mb/s. Już teraz jest można go używać w 24 miastach, m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu oraz aglomeracji katowickiej. Do końca roku w jego zasięgu będzie blisko 60% mieszkańców kraju. Dzięki unikalnemu połączeniu możliwości korzystania z różnych technologii, w tym CDMA, do ich dyspozycji jest także sieć szybkiej transmisji danych o największym zasięgu w kraju.

 

* * *

O Orange

Orange jest kluczową marką Grupy France Telecom, jednej z największych grup telekomunikacyjnych na świecie. Pod marką Orange oferowane są usługi dostępu do internetu, telewizji i usług mobilnych ponad 131 milionom klientów w większości krajów, w których obecna jest Grupa.

30 września 2010, Grupa obsługiwała 203 milionów klientów w 32 krajach, z czego 144.5 milionów klientów usług mobilnych i 13.3 milionów internetu szerokopasmowego (ADSL, FTTH) na całym świecie. Orange jest jednym z głównych europejskich operatorów usług mobilnych i dostępu do internetu szerokopasmowego, a pod marką Orange Business Services, jest jednym ze światowych liderów usług telekomunikacyjnych dla firm międzynarodowych.

Orange w Polsce jest liderem rynku telefonii komórkowej, z jej usług korzysta ponad 14 milionów klientów. Jest prekursorem innowacyjnych usług i rozwiązań dla klientów indywidualnych i firm. Marka jest obecna w Polsce od 2005 r., kiedy zastąpiła markę telefonii mobilnej PTK Centertel – Idea. Pięć lat obecności Orange w Polsce to okres dynamicznego wzrostu – rozbudowy sieci i rozszerzenia oferty o produkty dające klientom znacznie więcej niż telefon. Przykładem mogą być usługi nawigacyjne, mobilna telewizja i transmisja danych a także portal informacyjny i kontent muzyczny. Świat Orange to przede wszystkim ludzie, którym ta dynamiczna marka ułatwia komunikację, dostarcza zabawy i radości życia.

Operatorem sieci Orange w Polsce jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel, która powstała w grudniu 1991 r. jako pierwszy w kraju operator komórkowy w systemie NMT450i. W kolejnych latach  PTK Centertel uruchomiła sieć GSM 1800, przekształconą później w dwuzakresową GSM 900/1800, a po uzyskaniu koncesji UMTS, w drugiej połowie 2005 r. także sieć 3G.

Firma intensywnie rozbudowuje zasięg technologii 3G, w tym najszybszej w Polsce technologii HSPA+ DC (do 42 Mb/s). Oprócz tego Orange jako jedyna udostępnia usługi łączące technologie 3G i CDMA. Dzięki nim klienci mogą korzystać z szybkiego mobilnego internetu o największym zasięgu w kraju. W dużych miastach dostępna jest mobilna transmisja danych w technologiach 3G, a na obszarach poza nimi w sieci CDMA. Całkowity zasięg sieci Orange obejmuje 99,5 proc. populacji.

Właścicielem PTK Centertel jest w 100 proc. Telekomunikacja Polska.

Więcej informacji na: www.orange.pl, www.orange.com, www.orange-business.com, www.orangeinnovation.tv.

Scroll to Top