Informacje prasowe

Podczas Orange Warsaw Festival 2014 bawiło się 110 tysięcy osób

17 czerwca 2014

Podczas Orange Warsaw Festival 2014 bawiło się 110 tysięcy osób

Wczoraj zakończył się trzydniowy Orange Warsaw Festival, podczas którego bawiło się aż 110 tysięcy widzów.Po raz pierwszy festiwal trwał aż 3 dni, a na dwóch scenach zagrało blisko trzydziestu artystów. Tysiące fanów wzięło udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania, dzięki której zebrano ponad 46 tysięcy złotych na pomoc dzieciom przebywającym w szpitalach. Wszyscy, którzy chcą raz jeszcze wrócić do wyjątkowych festiwalowych momentów, mogą zobaczyć je na musiclive.orange.com.

Przez najbliższe 30 dni, czyli do 15 lipca, wszyscy fani mogą oglądać fragmenty występów takich artystów jak: Kings of Leon, Florence and the Machine, David Guetta, Lily Allen, French Films, Ella Eyre, Bombay Bicycle Club, The Wombats, The Kooks, Chemia, The 1975, Jurassic 5. Dostęp do strony musiclive.orange.com jest darmowy, a materiały można oglądać na ekranie komputera, tableta lub smartfona. Klienci usług mobilnych Orange nie będą ponosić opłat za transmisję danych, w przypadku pozostałych fanów, opłaty za transmisję będą pobierane zgodnie z cennikiem danego operatora.

Nowością tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival była specjalna aplikacja mobilna, która pozwalała na bieżąco śledzić plan koncertów, sprawdzić decybelomierzem poziom nagłośnienia czy odnaleźć znajomego na terenie festiwalu. Aplikację pobrało na swoje telefony 16 tysięcy osób.

Tysiące fanów, którzy spędzili miniony weekend na koncertach Orange Warsaw Festival 2014, wzięło udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania. Podczas silent disco wytańczyli w sumie ponad 23 tysiące minut. Za każdą minutę Fundacja Orange przekaże 2 złote na budowę kolejnych Edukacyjnych Wysp dla dzieci przebywających w szpitalach. Są to multimedialne stanowiska wyposażone m.in. w aplikacje ćwiczące pamięć, koncentrację, spostrzegawczość i rozwijające wyobraźnię, które poprzez naukę i zabawę uatrakcyjniają najmłodszym pacjentom pobyt w szpitalu.

W namiocie Orange Recykling można było pozbyć się starych, niepotrzebnych już telefonów komórkowych. Część osób pieniądze ze sprzedaży telefonu przekazała na cele charytatywne. Setki telefonów przekazano do bezpłatnej, bezpiecznej dla środowiska utylizacji. Ta akcja trwa nie tylko podczas Orange Warsaw Festival, ale przez cały rok za pośrednictwem strony www.orangerecykling.pl.

Na stronie www.orangewarsawfestival.pl l oraz na festiwalowym koncie na portalu społecznościowym facebook można znaleźć materiały foto i wideo z tegorocznej edycji.

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
tel.:    22 527 19 39
e-mail:   wojciech.jabczynski@orange.com

Udostępnij: Podczas Orange Warsaw Festival 2014 bawiło się 110 tysięcy osób

Informacje prasowe

Konkurs z Orange i Martyną Wojciechowską na najlepsze selfie

16 czerwca 2014

Konkurs z Orange i Martyną Wojciechowską na najlepsze selfie

Orange i Martyna Wojciechowska zapraszają do wspólnej zabawy, w której głównym zadaniem jest zrobienie sobie selfie, czyli autoportretu telefonem komórkowym. Ze zdjęć z opisem miejsca, w którym zostały wykonane, powstanie interaktywna mapa nowego zasięgu Orange. Na uczestników konkursu czekają atrakcyjne nagrody.

Konkurs, to pomysł na kreatywne prezentowanie miejsc objętych nowym zasięgiem sieci Orange. Zadanie konkursowe polega na wykonaniu selfie i przesłaniu go na platformę konkursową wraz 
z opisem miejsca, w którym zostało ono wykonane. Opis nie może być dłuższy niż 160 znaków i musi zawierać informację o lokalizacji. Na podstawie danych lokalizacyjnych stworzona zostanie interaktywna mapa Polski zawierająca selfie uczestników konkursu. Każdy z uczestników może zgłosić dowolną liczbę prac.

Przez cały czas trwania konkursu, jury przyzna codziennie następujące nagrody:

  • smartfon LG G2,
  • 2 smartfony LG G2 mini,
  • 3 uniwersalne power banki,
  • 3 plecaki miejskie,
  • 10 podróżnych kubków termicznych,
  • 10 pendrive’ów w komplecie z praktyczną smyczą.

Konkurs potrwa do 15 lipca br. Aby wziąć w nim udział należy zarejestrować się na stronie www.nowyzasiegorange.pl. Zdjęcie można dodać bezpośrednio z telefonu, ale również z dysku komputera i galerii Facebook’a, a co najważniejsze, automatycznie z Instagrama, łącząc swoje konto z aplikacją na stronie konkursu. W tym celu wystarczy zarejestrować się na platformie konkursowej i swoje zdjęcia na Instagramie oznaczać hashtagiem #nowyzasieg.

Dzięki dobiegającej końca gruntownej modernizacji i rozbudowie sieci, zasięg Orange został znacznie powiększony. Liczba stacji bazowych obsługujących klientów Orange wkrótce będzie dwukrotnie większa niż przed rozbudową. Zwiększenie liczby nadajników i uruchomienie najnowocześniejszych technologii umożliwiło podniesienie jakości usług i ich dostępności – zwłaszcza wewnątrz budynków. Znacznie zwiększył się też zasięg i dostępność szybkiego mobilnego internetu w technologii 3G (UMTS do 42 Mb/s i do 21 Mb/s). Już wkrótce obejmie on niemal 99 proc. Polaków, co oznacza, że szybki mobilny internet będzie dostępny praktycznie w każdym zamieszkanym miejscu Polski.

Oprócz tego klienci Orange mogą korzystać z intensywnie rozbudowywanego zasięgu najszybszej dostępnej 
w Polsce technologii mobilnego internetu LTE. Już teraz jest ona dostępna w ponad 930 miastach 
i miejscowościach powyżej 1000 mieszkańców. W zasięgu LTE Orange znajduje się aktualnie około 17 milionów Polaków, czyli około 44 proc. populacji. W czasie najbliższych wakacji odsetek ten wzrośnie do 50 proc., a pod koniec roku będzie już wynosił ok. 60 – 65 proc.
Dzięki dużemu, nadal rozbudowywanemu zasięgowi oraz możliwości korzystania z różnych technologii stacjonarnego i mobilnego dostępu do internetu, Orange jest największą siecią szybkiego internetu w Polsce.

* * *
Uwieńczeniem konkursu będzie emitowany w telewizji i w internecie spot, stworzony ze zdjęć przysłanych na konkurs. Za realizację konkursu i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Lemon Sky JWT. Media zaplanował MEC.
Spot promocyjny konkursu: http://youtu.be/qlh1vR5keiQ
Więcej o rozbudowie i modernizacji sieci Orange na stronie: http://www.orange.pl/lepszy_zasieg.phtml

* * *
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Konkurs z Orange i Martyną Wojciechowską na najlepsze selfie

Informacje prasowe

Lubuskie szerokopasmowym liderem – Orange Polska zakończył budowę regionalnej sieci

16 czerwca 2014

Lubuskie szerokopasmowym liderem – Orange Polska zakończył budowę regionalnej sieci

Zakończyła się budowa pierwszej regionalnej sieci szerokopasmowej w Polsce. Lubuskie jest pierwszym województwem, które gwarantuje lokalnym operatorom otwarty dostęp do światłowodowej sieci internetowej na całym swoim terenie. Nowoczesna infrastruktura zbudowana przez Orange Polska umożliwia likwidację obszarów zagrożonych wykluczeniem cyfrowym.
Budowa sieci w ramach projektu „Szerokopasmowe Lubuskie” rozpoczęła się w styczniu 2011 r. Jej efektem jest 1418 km światłowodów tworzących szkielet infostrady, który dociera do 326 miejscowości wcześniej pozbawionych dostępu do internetu.

– Tworzymy warunki dla rozwoju gospodarczego, budujemy internetowe „autostrady”. Zamieniamy góry papierów na elektroniczne narzędzia. Steve Jobs mówił: „Nasze innowacje nic nie znaczą, jeśli nie potrafilibyśmy nimi zarazić innych”. Dlatego chcemy zarazić innych naszymi innowacjami – podkreśla Elżbieta Polak marszałek województwa lubuskiego.

– Szerokopasmowe Lubuskie to nasz wspólny ogromny sukces. Realizacja inwestycji radykalnie poprawiła jakość istniejącej sieci w województwie lubuskim, stwarzając również nowe możliwości dla lokalnych operatorów. Orange Polska dowiódł, że jest sprawdzonym partnerem samorządów – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Orange Polska.

Głównym wykonawcą sieci była firma TP Teltech. Jej realizacja wymagała przygotowania 400 projektów budowlanych i wykopania ponad 460 000 m3 ziemi. Wartość projektu to 152 mln zł, w tym 51 mln zł pokryło dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej i budżetu państwa. Pozostałe koszty pokrył Orange Polska. Lubuska sieć jest neutralna technologicznie i gwarantuje otwarty dostęp dla operatorów. Oznacza to, że dowolna firma może zbudować sieć dostępową i świadczyć usługi klientom.

Rozwój infrastruktury szerokopasmowej to najlepsza inwestycja w przyszłość Polski i dowód perspektywicznego podejścia do rozwoju kraju i poszczególnych województw. Stanowi ona rzeczywiste fundamenty dla stworzenia społeczeństwa informacyjnego.  Orange Polska od dawna współpracuje z samorządami przy budowie regionalnych sieci szerokopasmowych. Oprócz zakończonego właśnie projektu „Szerokopasmowe Lubuskie”, kończy się również realizacja podobnego projektu na Pomorzu, a w ramach Grupy Orange Polska jest zaangażowany także w projekty w Polsce Wschodniej (Warmia i Mazury oraz Podkarpackie) i w Łódzkim.

Orange Polska dba również o edukację cyfrową Polaków. Prowadzi szkolenia w zakresie korzystania z Internetu, zapewnia Internet szkołom, bibliotekom publicznym, tworzy w małych miejscowościach Pracownie Orange aktywizujące lokalne społeczności. Z internetu w bibliotekach skorzystało już 5 mln osób, w tym wiele z grupy 50+, w szkolnych pracowniach internetowych uczy się 3 mln uczniów a w zasięgu Pracowni Orange jest 250 tys. potencjalnych użytkowników.
Kontakt dla mediów:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
tel. 225271909
e-mail: biuro.prasowei@orange.com

Udostępnij: Lubuskie szerokopasmowym liderem – Orange Polska zakończył budowę regionalnej sieci

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej