Informacje prasowe

Podświetl Wieżę Eiffla w czasie każdego meczowego wieczoru UEFA EURO 2016 razem z Orange i Paryżem

30 maja 2016

Podświetl Wieżę Eiffla w czasie każdego meczowego wieczoru UEFA EURO 2016 razem z Orange i Paryżem

Orange, oficjalny sponsor i partner telekomunikacyjny UEFA EURO 2016, 14 kwietnia rozpoczął kampanię związaną z EURO 2016 i uruchomił platformę sponsoringową – Orange Sponsors You,  stawiając kibiców na pierwszym planie. Orange dzieli się ponad trzema tysiącami biletów na mecze i dwustoma pakietami VIP, umożliwiającymi oglądanie rozgrywek. Orange rozpoczał także swoją globalną kampanię telewizyjną i reklamową z udziałem gwiazdy Zinédine Zidane, który będzie pomagał Orange wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Reklama będzie połączona z  wyjątkowym filmem 360°, który zostanie udostępniony na OrangeSponsorsYou.com już 6 czerwca.  

Pokaż swoje wsparcie dla piłki nożnej, oświetlając Wieżę Eiffla
Razem z Paryżem, Orange da fanom piłki nożnej szansę wzięcia udziału w tworzeniu spektakularnego pokazu światła w stolicy Francji. Każdego dnia podczas UEFA EURO 2016 będą odbywały się mecze na stadionach, ale także wirtualne mecze pomiędzy fanami. Będą oni mieli wpływ na to, jakimi kolorami podświetlona będzie Wieża Eiffla. Każdego wieczoru turnieju, 10 minut po końcowym gwizdku ostatniego meczu, wieża zostanie podświetlona kolorami kraju, który otrzymał największe wsparcie fanów w mediach społecznościowych. Wybór najlepszych postów fanów, opublikowanych w mediach społecznościowych, będzie również wyświetlany na Wieży Eiffla. Iluminację będzie można oglądać na żywo na OrangeSponsorYou.com.

Kliknij na ikonę Więży Eiffla, aby przejść do filmu.

Beatrice Mandine, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Orange skomentowała: „Nie tylko kierujemy światła reflektorów na fanów, ale także pomagamy im w  decydowaniu, jak Paryż i Wieża Eiffla będą uczestniczyć w świętowaniu UEFA EURO 2016. To unikalna możliwość, jaką Orange daje fanom, którzy mogą sprawić, by UEFA EURO 2016 stał się czasem świętowania dla wszystkich.” 

„Unikalne partnerstwo pomiędzy Miastem Paryż a Orange daje możliwość  iluminacji tego wyjątkowego zabytku mieszkańcom Paryża i jego gościom, których połączy wspólna pasja do piłki nożnej . Chcemy, by  UEFA EURO 2016 stał się  radosnym wydarzeniem, w którym każdy może uczestniczyć” – powiedział Jean-François Martins, zastępca burmistrza  Paryża odpowiedzialny za sport i turystkę.

Wszyscy fani z całego świata, bez względu na to czy są klientami Orange czy nie, mogą włączyć się do gry i pokazać swoje wsparcie poprzez media społecznościowe (Facebook, Twitter czy Instagram) używając hasztagu kraju wspieranej przez nich reprezentacji grającej w danym dniu (#POL dla Polski). Te wiadomości i filmiki będą podawane pomiarowi każdego meczowego dnia w godzinach pomiędzy 00:01 a 21:30.

Zostań Oficjalnym Fanem Meczu – tylko dzięki Orange
W czasie każdego meczu turnieju, Orange będzie szukał najbardziej zaangażowanych  fanów na stadionach. Orange skieruje na nich światła reflektorów i oznaczy ich jako „Fan of the Match”. Poznamy ich w czasie przerwy, a ich wizerunki będą pokazywane na wielkich ekranach na stadionie, na Wieży Eiffla i na platformach społecznościowych Orange.  Zwycięzcy będą również zapraszani po zakończeniu meczu na płytę stadionu w celu odebrania oficjalnego trofeum „Fan of the Match”.

W celu wyłonienia Fana Meczu, Orange zaangażował zespół fotografów, którzy będą poszukiwali tych fanów najbardziej kibicują swoim drużynom.

  • Więcej informacji na temat Orange Sponsors You dostępnych jest pod adresem: www.OrangeSponsorsYou.com
  • Globalny spot reklamowy z udziałem Zinedine Zidane dostepny jest pod linkiem: www.orangesponsorsyou.com/row/360-video/
  • Dostawcą platformy Orange Sponsors You i cyfrowej strategii Orange jest Poke
  • Reżyserem światowej kampanii reklamowej Orange Sponsors You z udziałem Zinedine Zidane jest Ivan Grbovic. Producentem jest agencja Publicis

Orange jest jednym z wiodących na świecie operatorów telekomunikacyjnych z sprzedażą na poziomie 40 miliardów euro w 2015 roku i 155 tysiącami pracowników na dzień 31 marca 2016, w tym 96 tysiącami pracowników w Francji. Grupa jest obecna w 28 krajach i posiada 252 milionów klientów na całym świecie (stan 31 marca 2016), w tym 191 milionów klientów usług mobilnych i 18 milionów klientów usług stacjonarnego Internetu szerokopasmowego. Orange jest również wiodącym dostawcą globalnych usług informatycznych i telekomunikacyjnych dla międzynarodowych przedsiębiorstw w ramach marki Orange Business Services. W marcu 2015, Grupa przedstawiła swój plan strategiczny „Essentials2020”, która stawia klientów na pierwszym planie w celu umożliwienia im pełnego korzystania z cyfrowego wszechświata i mocy jego sieci nowej generacji.

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange 

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Podświetl Wieżę Eiffla w czasie każdego meczowego wieczoru UEFA EURO 2016 razem z Orange i Paryżem

Informacje prasowe

Orange Polska partnerem technologicznym superprodukcji BIBLIA AUDIO

25 maja 2016

Orange Polska partnerem technologicznym superprodukcji BIBLIA AUDIO

Biblia, najbardziej znana księga w dziejach ludzkości, zostanie w profesjonalny sposób udźwiękowiona. Orange Polska jest partnerem technologicznym tego przedsięwzięcia. Weźmie w nim udział blisko 300 aktorów. Całość dostępna będzie dla wszystkich za darmo w intrenecie pod adresem www.bibliaaudio.pl

Przygotowaniem dźwiękowej wersji Biblii kieruje Krzysztof Czeczot, producent i reżyser najlepszych polskich audiobooków – superprodukcji, takich jak Krzyżacy, Gra o Tron czy Ojciec Chrzestny. Pierwsze fragmenty Biblii Audio są już dostępne. To Księga Rodzaju, m.in. dzieje stworzenia świata, kuszenie Adama i Ewy czy historia Arki Noego. Do tej pory przy projekcie pracowali już m.in. Krystyna Janda, Małgorzata Kożuchowska, Wojciech Malajkat, Jerzy Trela i Adam Woronowicz

– Orange Polska jest partnerem strategicznym i  technologicznym Światowych Dni Młodzieży. W ramach tego projektu w naturalny sposób w obszarze naszych zainteresowań pojawiła się Biblia. Pomysł Krzysztofa Czeczota doskonale wpisał się w nasze kompetencje – cyfrowa adaptacja Biblii stworzona po raz pierwszy w historii z takim rozmachem, a na dodatek dostępna bezpłatnie online dla wszystkich. Jesteśmy dumni, że możemy wziąć udział w tak ogromnym przedsięwzięciu – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Warstwa dźwiękowa Biblii Audio zostanie złożona z najwyższej klasy efektów dźwiękowych, które skutecznie przeniosą słuchaczy w opowiadane historie. Ponadto zostanie skomponowana oryginalna muzyka, a poszczególne utwory zarejestrowane zostaną przez filharmoników.

 

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Orange Polska partnerem technologicznym superprodukcji BIBLIA AUDIO

Informacje prasowe

Bezpieczny Dzień Dziecka w salonach Smart Store Orange

24 maja 2016

Bezpieczny Dzień Dziecka w salonach Smart Store Orange

Na dzieci we wszystkich salonach Smart Store Orange w dniach 30 i 31 maja czekają niespodzianki z okazji Dnia Dziecka. Będą zajęcia edukacyjne dla dzieci z zakresu bezpieczeństwa w internecie, słodki upominek, malowanie buziek oraz konkursy. Do wygrania są m.in. bilety do kina a główną nagrodą będzie profesjonalny projektor LG dla całej rodziny. 

W ciągu dwóch dni, 30 i 31 maja, od godziny 12.00 do 20.00 na terenie najbardziej nowoczesnych jedenastu salonów firmowych Orange Polska trwać będą wydarzenia skierowane dla dzieci. Każdy maluch znajdzie coś dla siebie: malowanie buziek, balonowe zoo, czytanie bajek czy kolorowanki z Sercem i Rozumem. Będą także konkursy i quizy z nagrodami. Każda osoba, która prawidłowo odpowie  na wszystkie pytania w quizie, otrzyma podwójne zaproszenie do Multikina (w przypadku Białegostoku do kina Helios; ilość biletów do wyczerpania zapasów). Główną, rodzinną nagrodą w konkursie jest profesjonalny projektor LG, pozwalający na codzienne oglądanie filmów w domowym zaciszu. Aby go wygrać, wystarczy uzupełnić kupon konkursowy i dokończyć zdanie na kuponie: „Najbardziej w Smart Store Orange podoba mi się…”. 11 kolejnych najciekawszych odpowiedzi zostanie nagrodzonych projektorami do smartfonów, które umożliwiają rzucanie obrazu na ścianie i jego ośmiokrotne powiększenie.

Warto przyjść w tych dniach do salonów Smart Store, by uczestniczyć w zajęciach edukacyjnych dla dzieci z zakresu bezpieczeństwa w sieci. W ramach aktywności opracowanych przez Fundację Orange każdego dnia o godzinie 17:00 dzieci dowiedzą się, jak rozsądnie korzystać z internetu – chronić swoje dane, dbać o prywatność, jak kulturalnie zachowywać się w sieci, zabezpieczyć się przed szkodliwymi treściami i zachować ostrożność w kontaktach online. Każde dziecko dostanie książeczkę z łamigłówkami, a rodzice specjalnie przygotowany poradnik Bezpieczne Media, który pomoże  im  chronić swoje dziecko online. Każdy opiekun może także skorzystać z bezpłatnego poradnika na www.fundacja.orange.pl/kurs

Adresy salonów Smart Store:

  • Gdańsk, ul. Karmelicka 1, Krewetka
  • Gdynia, ul. 10-go lutego 16, CH Kwiatkowskiego
  • Szczecin, Al. Wyzwolenia 12-14
  • Białystok, ul. Legionowa 9/1 lok. 28
  • Poznań, ul. Roosevelta 18
  • Warszawa, ul. Wołoska 12, Galeria Mokotów
  • Warszawa, ul. Pańska 57/61
  • Łódź, Al. Piłsudskiego 3
  • Katowice, ul. 3-go Maja 5
  • Wrocław, ul. Kazimierza Wielkiego 19/23
  • Kraków, ul. Kamieńskiego 11, Bonarka

Fundacja Orange już od 10 lat realizuje projekty edukacyjne dla dzieci. Na specjalnych warsztatach nauczyła 40 tys. dzieci zasad bezpiecznego internetu, zaangażowała 25 tys. dzieci i młodzieży w projekty z  wykorzystaniem nowych mediów. Utworzyła i pomaga prowadzić multimedialne Pracownie Orange dla mieszkańców 75 małych miast i wsi (w których mogą skorzystać z sieci, komputerów oraz kursów) oraz program MegaMisja dla szkolnych świetlic. Wyposażyła w internet 3,5 tys. bibliotek i 10 tys. szkół, wspomogła 1 tys. oddziałów szpitalnych i ponad 900 organizacji w Polsce. Jest jedyną fundacją wśród firm telekomunikacyjnych w Polsce.

Smart Store to interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Można w nim kupić najnowsze telefony, gadżety oraz zamówić usługi stacjonarne i mobilne w tym szybki światłowodowy dostęp do internetu i internet mobilny 4G LTE.

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Mediateka

Udostępnij: Bezpieczny Dzień Dziecka w salonach Smart Store Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej