Informacje prasowe

Polska premiera Samsunga Omnia II w Orange

27 października 2009
Polska premiera Samsunga Omnia II w Orange

Orange jako pierwszy polski operator komórkowy wprowadza na rynek smartfon - Samsung Omnia II z najnowszym Windows Mobile 6.5. Telefon będzie dostępny od 28 października w ofercie Orange dla Firm. Klienci kupujący nową aktywację lub przedłużający umowę będą mogli kupić go nawet za 1 zł + VAT.

Nowy Samsung Omnia II jest większy i lepiej wyposażony od swojego poprzednika. Duży, wyraźny wyświetlacz dotykowy AMOLED Ultra Brilliant o przekątnej ekranu 3,7" oraz intuicyjne menu użytkownika umożliwiają bardzo wygodne posługiwanie się telefonem. Urządzenie wykorzystuje między innymi technologie Wi-Fi i HSDPA zapewniające szybką transmisję danych oraz swobodny dostęp do internetu. Pozwala oglądać i edytować dokumenty aplikacji Microsoft Office, a także odbierać i wysyłać pocztę e-mail.

Oprócz funkcjonalności biznesowych, nabywcy Samsunga Omnia II znajdą w nim liczne aplikacje multimedialne, użytkowe i rozrywkowe. Na uwagę zasługuje też aparat fotograficzny o rozdzielczości 5Mpix z podwójnym flashem LED oraz z możliwością nagrywania i odtwarzania wideo w jakości DVD. Całości dopełnia 8 GB wbudowanej pamięci i wymienna bateria o pojemności 1440 mAh, zapewniająca aż 430 godzin czuwania oraz energię na długotrwałe, intensywne korzystanie ze wszystkich możliwości smartfona.

Samsung Omnia II w Mobilnym Windowsem 6.5 jest dostępny wyłącznie w Orange. Można go kupić już za 1 zł + VAT wraz z planami taryfowymi Oferta dla Firm lub MIX dla Firm.

W zależności od wybranej oferty, ceny telefonu kształtują się następująco (kwoty netto):

Oferta

Mix dla Firm

Oferta dla Firm

Opcja

20

50

100

200

60

125

250

500

1000

Umowa na 30 m-cy

1139,zł

869 zł

369 zł

1 zł

1029 zł

719 zł

369 zł

1 zł

1 zł

Umowa na 24 m-ce

1189 zł

969 zł

619 zł

39 zł

1079 zł

819 zł

519 zł

39 zł

1 zł

 

Skrócona specyfikacja telefonu:

  • Zakresy: 850/900/1800/1900/2100
  • Aparat fotograficzny: 5 Mpix
  • Pamięć: 8GB wbudowanej pamięci + czytnik kart microSD
  • SO: Windows Mobile 6.5
  • Szybka transmisja danych HSDPA
  • Odtwarzacz Mp3 i video
  • Radio FM
  • WiFi
  • Klient e-mail
  • WAP/ JAVA/ MMS/WWW

Dodatkowe informacje o telefonie i ofercie dostępne będą od 28 października 2009 r,

na www.orange.pl/dla_firm.

Zdjęcia można pobrać ze strony www.biuroprasowe.tp.pl


Informacje prasowe

TP i UKE podpisały porozumienie

22 października 2009
TP i UKE podpisały porozumienie

Telekomunikacja Polska i Urząd Komunikacji Elektronicznej podpisały 22 października porozumienie w sprawie wdrożenia zasad transparentności i niedyskryminacji w relacjach między operatorami. Porozumienie zakłada utrzymanie przez UKE niezmiennych stawek hurtowych do 2012 roku, natomiast ze strony TP zainwestowanie w tym czasie w 1,2 mln linii dostępu do szerokopasmowego Internetu.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po wielu tygodniach wspólnej pracy osiągnęliśmy porozumienie, które otwiera nowy rozdział na polskim rynku telekomunikacyjnym. Uzgodniliśmy podstawy do normalizacji i stabilizacji sytuacji regulacyjnej, niezbędnej do dalszego racjonalnego rozwoju tego rynku, a przez to wsparcia społeczeństwa informacyjnego w Polsce. Wielokrotnie deklarowałem chęć inwestowania w rozwój Polski i dziś mogę powiedzieć, że dzięki kompromisowi z UKE, nasza firma ma warunki do spełnienia tej obietnicy" - powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu TP.

Zgodnie z zawartym porozumieniem, TP zobowiązała się do wprowadzenia określonych rozwiązań technicznych i organizacyjnych. Zamiast fizycznego podziału systemów informatycznych, TP wprowadzi dodatkowe reguły zapewniające nie dyskryminujący dostęp do informacji dla operatorów alternatywnych.

Przewiduje się, że Prezes UKE odstąpi od zamiarów separacji funkcjonalnej TP, jeśli TP będzie wypełniać zapisy porozumienia.

Ważnym elementem porozumienia jest stabilizacja warunków prowadzenia działalności gospodarczej i inwestowania na rynku telekomunikacyjnym. Prezes UKE zadeklarował utrzymanie do końca 2012 roku opłat hurtowych na poziomie obecnie obowiązujących ofert ramowych.

Metoda „cena detaliczna minus" stosowana przy ustalaniu stawek hurtowych zostanie zastąpiona metodą „koszt plus". Dzięki temu TP będzie miała warunki do zainwestowania w ciągu trzech lat w 1,2 mln linii szerokopasmowego dostępu do Internetu. Zbudowanych zostanie w ten sposób ok. 500 tys. nowych linii, a kolejne 700 tys. istniejących zostanie zmodernizowane. Przewiduje się, że ok. 1 mln linii będzie miało przepustowość powyżej 6 Mb/s. Rozbudowa infrastruktury obejmie zarówno aglomeracje miejskie, małe miasta jak i tereny wiejskie.

Zgodnie z porozumieniem w miarę wdrażania jego zapisów stopniowo wycofywane będą sprawy i roszczenia pomiędzy TP, UKE i operatorami alternatywnymi.


Informacje prasowe

Dni Otwarte w salonach TP i Orange

20 października 2009
Dni Otwarte w salonach TP i Orange

Telekomunikacja Polska rozpoczęła w wybranych salonach TP i Orange dni otwarte dla klientów zainteresowanych ofertą neostrady z telewizją. Akcja będzie trwała do 21 listopada 2009 r. i obejmuje 110 placówek w całym kraju.

W każdym z salonów w ponad 80 miastach akcja będzie trwała przez dwa dni. Klienci będą w tym czasie zapraszani do udziału w konkursie i udzielenia odpowiedzi na pytanie: dlaczego warto mieć telewizję cyfrowej jakości. W konkursie będzie można wziąć udział bezpośrednio wrzucając odpowiedź do specjalnej urny lub przez internet, na stronie www.dniotwarte.tp.pl.

Osoby, które między 16 października a 21 listopada kupią i aktywują neostradę z telewizją lub tę usługę poszerzoną o telefonię internetową oraz udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe mają szansę wygrać jeden z 70 telewizorów marki Samsung LE 40B551.

Telewizor może wygrać każdy klient, który skorzysta we wspomnianym wyżej okresie z oferty neostrady z telewizją, niezależnie od tego czy kupili ją w salonie biorącym udział w dniach otwartych, innym salonie czy przez www.tp.pl. Laureaci konkursu zostaną wyłonieni do 18 grudnia 2009 r. a nagrody zostaną im przesłane.

Salony biorące udział w akcji oznaczone są flagami oraz plakatami informującymi o dniach otwartych. W każdym z nich hostessy będą rozdawać gadżety i ulotki. Listę salonów oraz szczegółowe informacje o akcji można znaleźć na stronie www.dniotwarte.tp.pl.

 

*****

Od 9 października klienci TP mogą zamawiać neostradę z telewizją w nowej, atrakcyjnej cenie. Przy umownie na 24 miesiące, za ponad 30 programów telewizyjnych oraz dostęp do internetu w opcjach 512 kb/s, 1 Mb/s i 2 Mb/s zapłacą tylko 59, 90 zł. W dwóch pierwszych wariantach przez całą umowę, a w najwyższej przez 6 miesięcy. Dodatkowo, klienci usług telewizyjnych mają dostęp do najbogatszej w kraju oferty wideo na życzenie - dziś to już ponad 2000 filmów i programów.

Scroll to Top