Informacje prasowe

Ponad 100 tysięcy widzów 7. edycji festiwalu Orange Kino Letnie

2 września 2014

Ponad 100 tysięcy widzów 7. edycji festiwalu Orange Kino Letnie

Zakończyła się 7. edycja najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego w Europie: Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane. Ponad 100 tysięcy widzów obejrzało filmy w plenerowych kinach na sopockim molo i przy zakopiańskich Krupówkach oraz w podróżującym między dwoma największymi polskimi kurortami Wagonie Filmowym.

Tegoroczna edycja festiwalu to 7 filmowych cykli tematycznych w repertuarze kin plenerowych, 7 weekendów w Wagonie Filmowym. Miłośnicy kina mogli obejrzeć 76 tytułów na 176 seansach filmowych. Filmowych emocji Orange Kino Letnie dostarczało codziennie przez 62 dni wakacji.

Repertuar obejmował najnowsze polskie filmy, zwycięskie tytuły oscarowe, filmy francuskie, o tematyce kulinarnej oraz współczesne kino czarno-białe i najciekawsze dokumenty ostatnich lat. W kursującym pomiędzy Sopotem i Zakopanem weekendowym Wagonie Filmowym odbywały się projekcje najsłynniejszych hollywoodzkich produkcji wszechczasów.

Najwięcej widzów zgromadziły środowe pokazy w cyklu „Z Orange i megahitem”. To właśnie wyświetlany w tym cyklu film „Iluzja” w reżyserii Louis’a Leterriera widzowie głosujący w Plebiscycie Publiczności uznali za najlepszy film tegorocznej edycji festiwalu.
Diamentowy Klaps Filmowy, nagroda festiwalu Orange Kino Letnie, przyznawana aktorce lub aktorowi za osobowość, wnoszącą do kina pozytywną energię, w tym roku została przyznana Agnieszce Grochowskiej. Widzowie w Sopocie i w Zakopanem mogli podziwiać aktorkę, w wyświetlanym w czwartkowym cyklu „Made in Poland” filmie „Wałęsa. Człowiek z nadziei”. Opowieść o przełomowych wydarzeniach w polskiej historii powstała w koprodukcji z Orange i była jednym z najbardziej popularnych w kinach filmów 2013 roku.

Na sopockim molo widzowie festiwalu mogli zobaczyć specjalnie wyselekcjonowane fotosy i kadry z filmu „Miasto 44” wraz z komentarzami jego twórców. Ponad 500 000 osób obejrzało w Sopocie plenerową wystawę zdjęć z filmu „Miasto 44” w reżyserii Jana Komasy. Koproducentem filmu jest Orange, a obraz trafi do kin w całej Polsce już 19 września.

Ponad 15 000 osób wysłało zdjęcie z festiwalowej fotobudki, z czego 2 000 udostępniło pozdrowienia z wakacji na Facebook’u. Prawie 4 000 osób skorzystało z bezpłatnej aplikacji festiwalowej na smartfony, dzięki czemu było na bieżąco ze wszystkimi atrakcjami Orange Kino Letnie.

Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2014 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich – Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema, a Partnerem Głównym już po raz siódmy jest Orange. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity.

Udostępnij: Ponad 100 tysięcy widzów 7. edycji festiwalu Orange Kino Letnie

Informacje prasowe

Oddaj starą komórkę – dostaniesz rabat na nowy telefon

29 sierpnia 2014

Oddaj starą komórkę – dostaniesz rabat na nowy telefon

Od dziś przynosząc do wybranego salonu Orange Polska stary, ale działający telefon komórkowy można dostać rabat na zakup nowego smartfonu, tabletu czy modemu. Pilotaż, prowadzony jest w 52 salonach w południowo-wschodniej Polsce i potrwa 3 miesiące. Zebrane doświadczenia zostaną wykorzystane przy rozwijaniu programu i rozszerzeniu go na cały kraj.

Każdy używany sprawny telefon zostanie wyceniony przez konsultanta i w ramach rozliczenia klient otrzyma voucher rabatowy na nowe urządzenia. Wartość rabatu będzie zależała od wyceny telefonu i będzie to wielokrotność 50 zł.

Orange Polska prowadzi projekt „Drugie życie telefonu”, w ramach którego rozwija oferty ekologicznego zagospodarowania używanych telefonów komórkowych. Dotychczas klienci mogli odsprzedać stary telefon przez stronę www.orangerecykling.pl oraz skorzystać z oferty zakupu odnowionego telefonu w bardzo atrakcyjnej cenie.

Teraz dodatkowo umożliwiamy odsprzedaż używanych telefonów w salonie. W ten sposób dajemy zużytym komórkom drugie życie, a klient ma z tego wymierną korzyść. Zmniejsza się też ilość niebezpiecznych odpadów na wysypiskach. Trzeba pamiętać, że każdy wyrzucony telefon zagraża środowisku. Metale ciężkie z baterii i akcesoriów telefonu komórkowego mogą skazić 400 l wody lub 1 m³ gleby – informuje Ryszard Lindner, dyrektor Marketing Ofert Specjalnych i Rozwoju Terminali Orange Polska.

W załączeniu lista salonów objętych pilotażem programu odkupowania telefonów. Dodatkowo w salonie będzie można nieodpłatnie zutylizować niedziałające już telefony.

Udostępnij: Oddaj starą komórkę – dostaniesz rabat na nowy telefon

Informacje prasowe

Orange zaprasza do interaktywnego Domu Boskich

18 sierpnia 2014

Orange zaprasza do interaktywnego Domu Boskich

To już druga edycja interaktywnej gry z udziałem aktorów popularnego serialu rodzinka.pl: Małgorzaty Kożuchowskiej, Tomasza Karolaka, Macieja Musiała i Adama Zdrójkowskiego. Tym razem bohaterowie serialowej rodzinki wyjeżdżają na wakacje i internautom, którzy zostawią swój numer telefonu, będą telefonicznie przekazywać zadania do rozwiązania na stronie www.domboskich.pl. Wirtualny spacer po Domu Boskich to angażująca zabawa, ale i sposób na poznanie i przetestowanie możliwości, jakie oferują cyfrowe technologie dostarczane przez Orange.

Internetowa gra, pełna zróżnicowanych wyzwań z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej, Tomasza Karolaka, Macieja Musiała i Adama Zdrójkowskiego będzie dostępna od 27 sierpnia do 16 września. Każdy, kto zdecyduje się podać gospodarzowi domu, Natalii Boskiej, swój numer telefonu, niezależnie od tego, w której sieci ma numer, może spodziewać się, że zadzwoni do niego jeden z członków rodziny Boskich z zadaniem do wypełnienia.

Na uczestników gry czekają atrakcyjne nagrody – kody umożliwiające oglądanie filmów na życzenie na platformie Telewizja Tu i Tam, bilety do Multikina, bestsellerowe audiobooki „Syn” Jo Nesbo, Nawigacja Orange, smartwatche Samsung Gear Fit oraz Gear 2 Neo, smartwatche Sony i opaski Sony SmartBand oraz srebrny i czarny iPhone 5s. Klienci Orange będą mogli dodatkowo odebrać 10 GB dodatkowej przestrzeni w Orange Cloud.

Za kreację i produkcję odpowiada agencja VML. Akcji towarzyszy kampania reklamowa w internecie. Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiada dom mediowy MEC oraz agencja VML.

Udostępnij: Orange zaprasza do interaktywnego Domu Boskich

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej