Informacje prasowe

Ponad 100 tysięcy widzów na Orange Kino Letnie!

10 września 2009

Ponad 100 tysięcy widzów na Orange Kino Letnie!

Ponad 100 tysięcy osób obejrzało filmy wyświetlane w kinach pod gwiazdami w czasie trwającej całe lato akcji Orange Kino Letnie. Największą popularnością cieszyły się projekcje na sopockim molo, obejrzało je 62 tysiące osób. Kolejnych 35 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach a prawie 10 tysięcy oglądało filmy w jeżdżącym po kraju Wagonie Filmowym.

To już druga edycja wakacyjnego projektu filmowego Orange i firmy Outdoor Cinema specjalizującej się w eventach audiowizualnych. W tym roku wydarzenie zostało przygotowane we współpracy z miastami partnerskimi – Sopotem i Zakopanem oraz z PKP Intercity.

W ramach akcji w dwóch najpopularniejszych polskich kurortach można było za darmo oglądać seanse filmowe wyświetlane na specjalnie przygotowanych „salach kinowych”, pod gołym niebem.

Zainteresowanie tegoroczną ofertą nietypowego kina było ogromne. Liczba osób przychodzących na seanse przekroczyła oczekiwania organizatorów. By zająć miejsce na leżaku lub góralskiej ławie, widzowie przychodzili do kina na godzinę przed seansem. W obu miejscowościach konieczne okazało się zwiększenie liczby miejsc na widowni. Ogółem zorganizowano 453 seanse, które obejrzało ponad 100 tysięcy widzów. Pokaz zamykający tegoroczną edycję projektu odbył się w ostatni weekend sierpnia.

W repertuarze Orange Kino Letnie znalazło się 99 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat. Wśród nich każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Tytułami najchętniej oglądanymi były: „Slumdog. Milioner z ulicy”, „To nie tak jak myślisz, kotku”, „Sen Kassandry”, „Pulp Fiction”, „Frida”, „Vicky, Cristina, Barcelona”, „Wszystko gra”, „Coco Chanel”  a rekord popularności pobił  „Step Up – taniec zmysłów” – niemal 2 tysiące widzów w Sopocie i przeszło 800 w Zakopanem.

Bardzo ciekawym elementem projektu Orange Kino Letnie był Wagon Filmowy, oficjalnego przewoźnika projektu – spółki PKP Intercity. Przez całe wakacje kursował on pomiędzy Sopotem, a Zakopanem łącząc zimową i letnią stolicę Polski. Podczas każdej podróży, pasażerowie mogli oglądać wyświetlane filmy. W czasie wakacji wagon pokonał swoją trasę 71 razy, dzięki czemu filmy obejrzało blisko 10 tysięcy podróżnych.

Projektowi towarzyszy strona internetowa www.orangekinoletnie.wp.pl. Można na niej znaleźć galerię zdjęć z Sopotu i Zakopanego,  a nawet obejrzeć film opowiadający o projekcie i przypominający emocje z nim związane. W ciągu dwóch miesięcy tegorocznej edycji Orange Kino Letnie, odwiedziło ją blisko 400 tysięcy internautów.

 

Więcej informacji:

informacje.prasowe@orange.pl
www.orangekinoletnie.wp.pl

Biuro Prasowe Grupy TP
Tel.:  0 22 527 19 39
Fax:  0 22 527 19 79

E-mail: biuro.prasowe@telekomunikacja.pl

Udostępnij: Ponad 100 tysięcy widzów na Orange Kino Letnie!

Informacje prasowe

Koszulki „Wasyl jesteśmy z Tobą” pomogą niepełnosprawnym dzieciom

9 września 2009

Koszulki „Wasyl jesteśmy z Tobą” pomogą niepełnosprawnym dzieciom

Przed eliminacyjnym meczem Polska-Irlandia Północna piłkarze oraz sztab reprezentacji wyszli na boisko w specjalnych koszulkach poświęconych Marcinowi Wasilewskiemu. Teraz t-shirty z numerem 13, napisem „Wasyl jesteśmy z Tobą” oraz autografami całej drużyny zostaną zlicytowane a dochód z ich sprzedaży przekazany na konto Fundacji Aktywnej Rehabilitacji.

Marcin Wasilewski został brutalnie sfaulowany w meczu ligowym 30 sierpnia. Spowodowana faulem ciężka kontuzja pozbawiła go możliwości gry w reprezentacji i postawiła pod znakiem zapytania jego dalszą karierę piłkarską.

Reprezentacja Polski, główny sponsor Orange i Wirtualna Polska postanowiły zamanifestować wsparcie dla Marcina, a jednocześnie wesprzeć dzieci wymagające rehabilitacji. Koszulki z podpisami piłkarzy zostaną 9 września wystawione na specjalną aukcję na portalu Wirtualna Polska. Pieniądze z ich sprzedaży zasilą obozy aktywnej rehabilitacji prowadzone przez Fundację Aktywnej Rehabilitacji. To jedyna ogólnopolska organizacja z kompleksowym programem aktywizacji społecznej dzieci, poruszających się na wózkach inwalidzkich (www.far.org.pl). Jedna z koszulek,  ze specjalnymi życzeniami od kolegów trafi bezpośrednio do Marcina Wasilewskiego.

Aby zdobyć koszulkę zaloguj się na www.aukcje.wp.pl

Informacja o kontuzji zawodnika dla wszystkich kibiców reprezentacji była szokiem. To osobisty dramat jednego z najlepszych polskich zawodników. Orange wspiera Marcina w tym trudnym momencie. Taką możliwość mają również kibice. By wysłać Marcinowi życzenia oraz słowa otuchy wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na stronie: ww.bialoczerwoni.com.pl

Udostępnij: Koszulki „Wasyl jesteśmy z Tobą” pomogą niepełnosprawnym dzieciom

Informacje prasowe

Ponad 50 tys. osób na koncertach Orange Warsaw Festival

7 września 2009

Ponad 50 tys. osób na koncertach Orange Warsaw Festival

Koncerty tegorocznego Orange Warsaw Festiwal cieszyły się ogromnym zainteresowaniem publiczności. Muzycznej uczcie nie przeszkodził deszcz, ani wiatr. Ogółem w koncertach i imprezach dodatkowych wzięło udział ponad 50 tysięcy widzów.

Fani na długo zapamiętają występ formacji N*E*R*D – producent i raper Pharell Williams nawiązał świetny kontakt z publicznością, rozgrzewając tłum skaczący w tak rockowo-punkowej muzyki. Występujący zaraz po nim muzycy z Groove Armady mieli więc ułatwione zadanie – mieszanka dobrze znanych hitów i premierowych utworów sprawiła, że zgromadzeni pod sceną widzowie przygotowali dla zespołu niekończącą się owację.

Nie byli rozczarowani również Ci, którzy wybrali mniejszą scenę. Po dobrych występach Out of Tune i Skinni Patrini, na scenę wkroczył Calvin Harris. Młody Szkot rozkręcił publiczność, serwując jej swoje największe hity. Na kolejny koncert – nowojorskiej formacji MGMT – trzeba było przyjść sporo wcześniej, żeby dotrzeć w okolice sceny. Fani zespołu wypełnili park, tłum kończył się tuż przed ulicą Świętokrzyską.

Podczas festiwalu nie zabrakło dodatkowych atrakcji, które dla mieszkańców Warszawy przygotował Orange. Na placu przed Teatrem Dramatycznym powstała specjalna strefa, w której każdy – niezależnie od wieku – miał szanse postawić pierwsze kroki w świecie muzyki i nowych technologii. Odwiedzający Strefę Orange mogli nauczyć się dzidżejki i beatboxu, spróbować swoich sił w breakdance, albo wziąć udział w warsztatach graffiti.

Odnalezienie się wśród wszystkich dodatkowych atrakcji ułatwił uczestnikom mobilny przewodnik po festiwalu Orange Navi – specjalna aplikacja pozwalająca na sprawdzenie godzin koncertów, mapki terenu czy umówienie się ze znajomymi. W czasie festiwalu skorzystało z niej ponad 10 tysięcy osób, czyli co piąty uczestnik imprezy. Ogromnym zainteresowanie cieszyła się również transmisja na żywo z koncertów – jak do tej pory był to najliczniej oglądany koncert w streamingu na żywo. Łącznie z dodatkowych usług dostępnych na WAP, w IP TV i w internecie skorzystało ponad 5 tysięcy osób.

„Cieszy mnie to, że coraz więcej osób korzysta z zaawansowanych usług, jak streaming czy mobilny przewodnik. Nowoczesne technologie upraszczają dostęp do informacji, a wyniki pokazują, że klienci doceniają nasze starania. Wierzę, że innowacyjne rozwiązania, które dziś wprowadzamy, wyznaczają standardy, które za jakiś czas będą powszechne” – komentuje prezes PTK Centertel, Grażyna Piotrowska-Oliwa.

Dodatkową atrakcją dla wszystkich fanów jest możliwość ściągnięcia ekskluzywnego kontentu Orange Warsaw Festiwal. Wysyłając bezpłatny SMS na numer 8089 o treści FESTIWAL, klienci Orange otrzymają link do serwisu WAP, gdzie znajdą dzwonki, tapety i ring back tony dostosowane do modelu ich telefonu.

Więcej informacji o usłudze na stronie www.orangemusic.pl

Udostępnij: Ponad 50 tys. osób na koncertach Orange Warsaw Festival

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej