Informacje prasowe

Ponad 120 tysięcy widzów na festiwalu Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane

03 września 2015
Ponad 120 tysięcy widzów na festiwalu Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane

Zakończyła się 8. edycja najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego: Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane. Przez 62 dni wakacji ponad 120 tysięcy widzów obejrzało filmy z całego świata w plenerowych kinach na sopockim Molo i przy zakopiańskich Krupówkach oraz w Giżycku, które w tym roku dołączyło do festiwalowych lokalizacji. Tegoroczne lato upłynęło pod znakiem gorących filmowych emocji!

Różnorodny repertuar 8. edycji festiwalu prezentował klasykę złotego okresu polskiej kinematografii jak i najlepsze rodzime produkcje ostatnich lat, przebojowe tytuły z muzyką w roli głównej, zabawne historie miłosne, hollywoodzkie blockbustery, a także filmy francuskie i azjatyckie. Najwięcej widzów zgromadziły pokazy w cyklu „Zakochane piątki” – „Magia w blasku księżyca” mistrza komedii romantycznych Woody’ego Allena oraz familijne „Wakacje Mikołajka” na podstawie kultowej noweli Sempe-Goscinnego wyświetlane w sobotnim cyklu „Po francusku”. Najlepszym filmem festiwalu, na który widzowie mogli głosować przez całe wakacje poprzez stronę www oraz mobilną aplikację na smartfony została koprodukowana przez Orange mega produkcja „Miasto 44” w reżyserii Jana Komasy. W sumie na 155 seansach wyświetlonych zostało 60 tytułów filmowych, które obejrzało ponad 120 tysięcy widzów.

W tym roku po raz pierwszy w historii festiwal zawitał do krainy Wielkich Jezior Mazurskich. Plenerowe kino powstało przy nowoczesnej Ekomarinie, największym na Mazurach porcie pasażerskim nad jeziorem Niegocin. Pokazy filmowe w każdą środę i czwartek wakacji w ramach cyklów: „Z Orange i mega hitem“ i „Made in Poland“ stały się częścią turystycznych atrakcji miasta. To w Giżycku uczciliśmy 71. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego - w ponad stuletniej twierdzy Boyen odbył się specjalny pokaz filmu „Miasto 44“ połączony z wyjątkową inscenizacją historyczną.

8. edycja Orange Kino Letnie to także mnóstwo wydarzeń specjalnych w zaprzyjaźnionych miejscach festiwalowych. Dodatkowe pokazy filmowe odbywały się na tarasie Mera Spa Hotel w Sopocie. We wszystkie piątki wakacji pod rozgwieżdżonym niebem można było oglądać przeboje rodem z Hollywood. Natomiast w ogrodzie zabytkowego hotelu Art&Spa Zakopane w cyklu „Z miłości do kina“, organizowanego wspólnie z Filmoteką Narodową, miały miejsce pokazy odrestaurowanych cyfrowo pereł przedwojennej kinematografii. W niezwykłą podróż w czasie można było wybrać się z największymi gwiazdami filmowymi dwudziestolecia międzywojennego: Adolfem Dymszą, Aleksandrem Żabczyńskim, Jadwigą Smosarską czy Iną Benitą.

Tradycyjnie w Sopocie, w pierwszym tygodniu lipca, odbyła się piąta, jubileuszowa gala wręczenia Diamentowego Klapsa Filmowego. Nagroda przyznawana jest aktorce lub aktorowi za osobowość wnoszącą do kina wiele emocji i pozytywnej energii. W tym roku otrzymał ją Artur Żmijewski - wszechstronny aktor, który stworzył kilkadziesiąt niezapomnianych ról kinowych, telewizyjnych oraz teatralnych, reżyser i ambasador dobrej woli UNICEF. Aktor spotkał się z widzami w kawiarni festiwalowej „Koło Molo”, odpowiadał na pytania zarówno o swoje filmowe role jak i działalność na rzecz zniszczonego kataklizmem Nepalu.

W lipcu na sopockim Molo oraz przy zakopiańskich Krupówkach odbył się specjalny pokaz nominowanego do Oscara dokumentu „Nasza klątwa”. Przed filmem z widzami na Molo spotkali się  twórcy filmu - Magdą Hueckel i Tomasz Śliwiński. Tym samym festiwal Orange Kino Letnie wsparł ogólnopolską kampanię na rzecz dzieci z rzadką i niebezpieczną chorobą, zwaną „klątwą Ondyny”.

Goście festiwalu i turyści w Sopocie mogli także aktywnie spędzić czas na festiwalowej plaży ze strefą relaksu i cienia dedykowanej wakacyjnej usłudze Orange 6gb za 6zł i marce Huawei. Przez całe wakacje można było tam zagrać w siatkówkę plażową, wypożyczyć leżaki i parawany plażowe, wziąć udział w licznych konkursach oraz skorzystać z bezpłatnego dostępu do Internetu.

Na festiwal po raz ósmy zaprosił Orange.

Partnerzy strategiczni: telewizja TVN i TVN Fabuła. Sponsorzy: Villeroy & Boch, Coca Cola, Huawei. Partnerzy: Le Coq Sportif, Ozoshi, Stasioo.com. Partnerzy lokalni: Stowarzyszenie Turystyczne Sopot, Polskie Koleje Linowe. Partnerzy Hotelowi: Nosalowy Dwór, Mera Spa Hotel. Kino partnerskie: Multikino. Patroni medialni: Portal Wirtualna Polska, RMF FM i RMF Classic, Stopklatka, Euronet, Empik, Uroda Życia, Co Jest Grane, AMS, Party. Kawiarnie festiwalowe: Koło Molo, Herbaciarnia V&B. Organizatorzy: Outdoor Cinema, Urząd Miasta Sopotu, Urząd Miasta Zakopane, Kąpielisko Morskie Sopot, Biuro Promocji Zakopanego oraz Urząd Miasta Giżycko.

Kontakt:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange szuka pomysłów na samochód przyszłości

01 września 2015
Orange szuka pomysłów na samochód przyszłości

W ramach programu Imagine with Orange, rusza właśnie kampania poświęcona pomysłom na inteligentne i autonomiczne samochody. Orange promuje w ten sposób wiedzę o innowacjach i zachęca do ich współtworzenia. Pomysły można zgłaszać od 1 września do 1 grudnia za pomocą platformy internetowej http://imagine.orange.pl.

Przewiduje się, że do 2020 roku, na drogach będzie prawie 220 milionów inteligentnych samochodów, w tym 10 milionów aut mogących poruszać się bez udziału kierowcy. Sektor motoryzacyjny i transport wprowadzają liczne innowacje: Inteligentny samochód (od częściowo autonomicznego auta kierowanego przez człowieka do samodzielnego pojazdu), alternatywne rodzaje napędu (elektryczny, wodór, bio diesel), inteligentny kokpit (Orange CarFi, Apple Carplay i Google Android Auto), nowe sposoby korzystania z aut (carpooling, carsharing, społecznościowe przesyłki kurierskie). Jednak coraz częściej to sami użytkownicy napędzają rozwój samochodów, dlatego Orange włącza się w nurt zmian zachodzących w tej dziedzinie i rozważań, jak wpłyną one na nasze życie.

W obecnej kampanii Imagine with Orange szuka pomysłów na to, jak w przyszłości mogą wyglądać samochody i korzystanie z nich. W jaki sposób świat cyfrowy kreuje na nowo rolę kierowcy i pasażera? Jak poprawić bezpieczeństwo dzięki inteligentnym i autonomicznym samochodom? Jak możemy wykorzystać czas uwolniony dzięki autonomiczności pojazdów? Jakie kreatywne usługi transportu i dostawy można opracować, wykorzystując łączność inteligentnych samochodów? To tylko niektóre z pytań, które rodzą się kiedy pomyślimy o przyszłości motoryzacji. Orange zachęca użytkowników do podzielenia się swoimi rozwiązaniami.

Pomysły do Imagine with Orange można zgłaszać od 1 września do 1 grudnia. Wszyscy mogą również komentować i uczestniczyć w dyskusji na temat zgłoszonych propozycji, co sprawia, że wokół idei tworzy się społeczność. I to właśnie społeczność wybiera najciekawsze pomysły, które na zakończenie kampanii zostaną nagrodzone. Ich autorzy dostaną od Orange innowacyjne, bezprzewodowe projektory multimedialne, LeBloc i wyjadą do Paryża, gdzie wezmą udział w warsztatach z zespołem ds. innowacji, w czasie których będą rozwijać swoje pomysły.

Imagine with Orange to program, za pośrednictwem którego Orange włącza społeczeństwo do współtworzenia produktów, w myśli idei otwartych innowacji. Co kwartał firma uruchamia kampanię poświęcona zagadnieniom na styku codziennego życia i technologii, takich jak e-zdrowie, rozrywka, czy transport. Zasady programu są proste – każdy, kto chce podzielić się swoim pomysłem na usprawnienia lub innowacje związane z tematem kampanii może to zrobić za pomocą platformy internetowej http://imagine.orange.pl. Użytkownicy sami mówią jakie usługi mogłyby zmienić lub usprawnić ich życie i otoczenie. Orange wsłuchuje się w potrzeby klientów, a ich opinie bierze pod uwagę przy projektowaniu przyszłych produktów.

Prezentacja nt. Imagine with Orange pod adresem http://imagine.orange.com/pl/cms/about

Więcej o innowacjach w Orange Polska na stronie http://www.orange.pl/OrangeLabs2.phtml

Kontakt:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, email: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Smart Plany LTE – podziel się z bliskimi rozmowami i internetem

19 sierpnia 2015
Smart Plany LTE – podziel się z bliskimi rozmowami i internetem

Smart Plany LTE - to nowa, prosta oferta mobilnych planów abonamentowych. Obok nielimitowanych rozmów i SMS-ów zawierają nawet 40 GB na dostęp do internetu. Nowością jest możliwość wspólnego korzystania z usług  z bliskimi osobami w jednym abonamencie już za 99,99 zł. W tej kwocie klient otrzymuje  trzy karty SIM i jedną dodatkową do internetu, a także nowoczesny smartfon w atrakcyjnej cenie, np. Samsung Galaxy A5 za 1 zł – to obecnie najtaniej na rynku.   

- Nowa oferta jest odpowiedzią na realne potrzeby. Apetyt na mobilną transmisję danych rośnie w zawrotnym tempie. Coraz więcej osób w jednym gospodarstwie domowym korzysta z urządzeń mobilnych, nierzadko u różnych operatorów. Klienci oczekują wygody, swobody w korzystaniu z internetu, konsolidacji wydatków i faktur. To wszystko u nas znajdą – mówi Michał Paschalis–Jakubowicz, dyrektor wykonawczy ds. marketingu rynku masowego w Orange Polska. - Smart Plany LTE umożliwiają dzielenie się nielimitowanymi rozmowami i internetem LTE z bliskimi – rodziną czy przyjaciółmi – w ramach jednego abonamentu. Warunki, które proponujemy są w tej chwili najlepsze na rynku. Zasięg mobilnego internetu LTE Orange stale rośnie – obecnie obejmuje już 79% mieszkańców. Ponadto nasze LTE przyspiesza  – w tej chwili klienci mogą korzystać z prędkości nawet ponad 100 Mb/s  – dodaje.

Nowa, prosta i przejrzysta oferta zastąpi od 21 sierpnia wszystkie dotychczasowe mobilne plany taryfowe, czyli Smart Plan Halo, Smart Plan Multi, Smart Plan Multi Max, Smart Plan Mix, a z końcem miesiąca także Super Smart Plan. W zamian klienci Orange Polska otrzymują dwie grupy Smart Planów LTE: z telefonem i bez telefonu. W każdej z nich do wyboru jest kilka wariantów abonamentu.

Nowe plany tworzono także z myślą o osobach, które  mają bliskich za granicą lub sami często podróżują. Zawierają one – w zależności od abonamentu –  pakiety rozmów międzynarodowych, a także pakiety danych i minut w roamingu do wykorzystania co miesiąc.

 

Najlepszym przykładem zmian jest Smart Plan LTE Wspólny za 99,99 zł miesięcznie w ofercie z telefonem. W ramach jednego abonamentu klient otrzymuje aż 3 karty SIM oraz gratis dodatkową kartę tylko do Internetu. W ten sposób może podzielić się usługami i korzystać z nich wspólnie z bliskimi czy przyjaciółmi. Dodatkowe osoby można dodawać do swojej grupy bliskich od razu przy podpisaniu umowy, lub później, w dowolnym momencie, czyli np. wtedy, kiedy wygasają ich wcześniejsze umowy na telefon komórkowy.

 

Aby podzielić się usługami Orange z bliskimi, wszystkie numery muszą się znajdywać na jednym koncie abonenckim (wszystkie umowy powinny być podpisane przez jedną osobę.)

Orange przygotował też propozycję dla tych, którzy będą chcieli stworzyć większą grupę bliskich. Mogą oni dokupić  dodatkowe karty SIM w najlepszej cenie na rynku - za 15 zł miesięcznie.

 

Poniżej szczegóły przykładowych planów taryfowych z nowej oferty:

 

Smart plan LTE

Smart plan LTE Wspólny 

1 karta SIM

1 karta SIM

3 karty SIM + dodatkowa karta do dzielenia internetu

nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych

nielimitowane rozmowydo wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych

nielimitowane rozmowydo wszystkich sieci komórkowych

nielimitowane SMSy

nielimitowane SMSy i MMSy

nielimitowane SMSy i MMSy

1GB (+ nawet 1GB dodatkowo dla stałych klientów)

5GB (+ nawet 5GB dodatkowo dla stałych klientów)

10GB (+nawet 10GB dodatkowo dla stałych klientów)

ponad 100 GB internetu LTE w usłudze Bezpieczny Internet w telefonie

ponad 100 GB internetu LTE w usłudze Bezpieczny Internet w telefonie

ponad 100 GB internetu LTE w usłudze Bezpieczny Internet w telefonie

400 minut i 100 MB w roamingu UE

Muzyka Tu i Tam, Nawigacja Orange, Znajdźmy się, Pakiet TV

Bezpieczny Internet w roamingu UE

dodatkowa karty SIM za15 zł miesięcznie

100 minut na rozmowy międzynarodowe w UE

 

Szczegóły planów taryfowych dostępnych w ofercie od 21 sierpnia znajdują się w załączniku. 

 

Więcej informacji już wkrótce na www.orange.pl

 

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top