Informacje prasowe

Ponad 50 tysięcy osób bawiło się na Kraków Live Festival 2018

21 sierpnia 2018
Ponad 50 tysięcy osób bawiło się na Kraków Live Festival 2018

Festiwalowe lato 2018 roku dobiega końca. Przez dwa dni ponad 50 tysięcy osób bawiło się podczas  Kraków Live Festival. Po raz pierwszy Orange sponsorował to muzyczne wydarzenie.

Tegoroczny skład Kraków Live Festival był mocny, zwłaszcza dzięki udziałowi dwóch bardzo ważnych postaci amerykańskiego hip hopu – Kendricka Lamara i ASAP Rocky’ego. Artyści, którzy w przeszłości mieli okazję ze sobą współpracować, minęli się co prawda na głównej scenie festiwalu, ale pozostawili po sobie to samo wrażenie – gatunek ma się doskonale i nic nie wskazuje na to, żeby supremacja hip hopu miała się niedługo skończyć.

Show Kendricka, skupione wokół ubiegłorocznego albumu „DAMN.” było przejrzyste w wykonaniu i odpowiednio zaakcentowane efektami , ale nie gubiło treści, która jest dla niego najważniejsza – na płytach, w klipach i wreszcie na koncertach. Zapamiętamy wspólne śpiewanie „HUMBLE.”, serię podpisów na płytach robioną na żywo na scenie, czy wreszcie wyciągniecie z publiczności przypadkowego gościa. Tu było wszystko – dobrze rozumiane gwiazdorstwo i kumpelstwo w jednym.

ASAP Rocky - wygadany i żądny kontaktu z publicznością – nowojorczyk część swojego koncertu zamienił w dyrygowanie fanami, dorzucając im co chwila co lepsze fragmenty swojej dyskografii.

Fenomenu Die Antwoord nad Wisłą nie trzeba tłumaczyć, bo on tworzy się sam. Tylko oni mogą wpaść na pomysł, by scenografię koncertu stanowiły domki rodem z południowoafrykańskich przedmieść. Umiejętnie grają formą, kontrowersją i stylem muzycznym, nigdy nie nudząc swoich fanów.

Festiwal w sobotnią noc zamknął Martin Garrix, cały czas nieprzyzwoicie młody Holender, którego sukcesy robią wrażenie nawet na największych sceptykach. Show, które podróżuje po największych europejskich festiwalach, jest dopracowane do perfekcji i najmniejszej iskry w bogatej pirotechnicznej inscenizacji. To, plus bagaż singli z pierwszych miejsc list przebojów, stworzyło idealny finał festiwalu.

Ale w zachwytach nad zagranicznymi gwiazdami festiwalu nie gubimy też jego polskich akcentów – występów nowych i uznanych gwiazd polskiej elektroniki – Bass Astral x Igo i KAMP!; dziewczyn, które ustanawiają nowe zasady na krajowej scenie – Darii Zawiałow i Mery Spolsky czy dwóch pokoleń hip hopu – nestora gatunku Sokoła z przekrojowym materiałem całego dwudziestolecia (!) i młodego wilka, do którego będzie należał przyszły rok – Jana-Rapowanie!

Są artyści ale przede wszystkim na festiwalu są fani. Symbiozę festiwal - fani najlepiej podsumowują słowa Jessie Ware, która podczas swojego koncertu wzruszona powiedziała: „You make me feel like Beyonce”. Dziękujemy za udział w Kraków Live Festival. Do zobaczenia za rok!

Link do mediateki: https://biuroprasowe.orange.pl/mediateka/ponad-50-tysiecy-festiwalowiczow-bawilo-sie-na-krakow-live-festival-2018/

Krótki film z Kraków Live Festival


Informacje prasowe

10 GB w muzycznym prezencie od Orange

17 sierpnia 2018
10 GB w muzycznym prezencie od Orange

Kraków Live Festival to kolejne muzyczne wydarzenie tego lata wspierane przez Orange. Wystąpią na nim m.in. Die Antwoord, Kendrick Lamar i Martin Garrix. Z tej okazji każdy, kto korzysta ze smartfona z internetem od Orange dostanie darmowy pakiet 10 GB w prezencie. Będzie można aktywować go w dniach festiwalowych, czyli  17 i 18 sierpnia.

Pakiet 10 GB w prezencie może aktywować klient usług mobilnych Orange. Dotyczy to wszystkich klientów, zarówno klientów biznesowych jak i indywidualnych. Z jednorazowego pakietu będzie można korzystać na terenie Polski przez 7 dni od momentu aktywacji. Będzie on wykorzystywany przed innymi pakietami danych, bonusami za doładowanie czy usługami na kartę (nie dotyczy to klientów planu biznesowego Firma). Żeby go aktywować, wystarczy wysłać w dniach festiwalu czyli odpowiednio 17 i 18 sierpnia bezpłatny SMS o treści FESTIWAL pod numer 80830.

Dla festiwalowiczów Kraków Live Festival  przygotowano  także Orange strefę w której będzie można skorzystać z darmowego wi-fi, aby podzielić się festiwalowymi emocjami i naładować swój telefon w 100 punktach do ładowania od Orange Energii. Wszyscy chętni będą mogli się tu bawić  w rytmie najlepszej muzyki.

Kraków Live Festival to trzeci w tym roku festiwal obok Orange Warsaw Festival oraz Open’er Festival Powered by Orange sponsorowany przez markę. Z okazji tych wydarzeń fani muzyki otrzymali w prezencie od Orange łącznie nawet po 30 GB do wykorzystania.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com 


Informacje prasowe

Już 300 tysięcy klientów Światłowodu Orange i 3 miliony gospodarstw domowych w zasięgu

08 sierpnia 2018
Już 300 tysięcy klientów Światłowodu Orange i 3 miliony gospodarstw domowych w zasięgu

W ciągu ostatniego roku liczba klientów korzystających z oferty światłowodowej podwoiła się i przekroczyła 300 tys. Dzięki inwestycjom Orange Polska już 3 mln gospodarstw domowych jest w zasięgu internetu światłowodowego.

- Cieszymy się, że Polacy coraz chętniej wybierają Orange Światłowód. Tym bardziej, że ponad 80% klientów, którzy decydują się na internet światłowodowy, przychodzi do nas od konkurencji. Po trzecim roku naszego programu inwestycyjnego 10% domów i firm będących w zasięgu światłowodów stało się naszymi klientami. Widzimy, że klienci doceniają jego nieporównywalną jakość i możliwości - powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.Liczba klientów Orange Światłowód systematycznie rośnie. Tylko w drugim kwartale br. wzrosła o 39 tys., a w ciągu 8 miesięcy ofertę wybrało 100 tys. klientów. Najwięcej klientów jest w Warszawie (55 tys.), Wrocławiu (21 tys.) i Krakowie (18 tys.).

Inwestycje światłowodowe prowadzone są w 116 miastach w całym kraju. Z tego w 34 miastach ze światłowodu może korzystać ponad połowa gospodarstw domowych. Największy zasięg jest w Lublinie, Olsztynie, Elblągu, Słupsku i Opolu.

Warto podkreślić, że blisko połowa inwestycji w I półroczu br. realizowana była w małych i średnich miastach. Coraz częściej docierają one także do domów jednorodzinnych. W tym roku chcemy aby było to co najmniej 10 %.

Orange Polska prowadzi największe w historii firmy inwestycje w sieć światłowodową, dzięki czemu w zasięgu znajdzie się docelowo 5 mln gospodarstw domowych. Firma przeznaczy na ten cel do 4 mld zł w latach 2016 - 2020. Nikt inny w Polsce nie inwestuje tak dużo w rozwój światłowodów.

 

Scroll to Top