Informacje prasowe

Ponad 800 seansów filmowych w czwartej edycji Kina Orange

27 maja 2014
Ponad 800 seansów filmowych w czwartej edycji Kina Orange

Czwarta edycja Kina Orange zgromadziła aż 60 tysięcy widzów na ponad 800 seansach filmowych.  Największe objazdowe kino w Polsce odwiedziło 75 miejscowości we wszystkich 16 województwach.

W trwającym od października 2013 r. sezonie Kino Orange objęło swoim zasięgiem całą Polskę. Odwiedziło 75 miejscowości, w których nie ma kin, aby zaprezentować ich mieszkańcom nowości i najciekawsze tytuły sezonu. W czwartej edycji Kina Orange wyświetlono 26 tytułów filmowych, z których 11 to filmy polskie. Rekordzistą wyświetleń okazała się produkcja „Kamienie na szaniec”.  Najpopularniejszym filmem zagranicznym został „Noe: Wybrany przez Boga”.

Stałą publikę miały też filmy dla dzieci takie, jak „Smerfy 2”, „Skubani”, „Piłkarzyki rozrabiają” czy „Lego: Przygoda”. Dzięki Kinu Orange około 15 tysięcy dzieci miało szansę zobaczyć film na wielkim ekranie. Wielu najmłodszych po raz pierwszy w życiu obejrzało film w trójwymiarze.

W sezonie 2013/2014 Kino Orange pojawiło się w nowych miejscowościach: Gryfowie Śląskim, Kozienicach, Lubsku, Sławnie, Sędziszowie Małopolskim, Dobrym Mieście, Górowie Iławeckim, Okonku i Zbąszynku. Łącznie od października 2010 roku, kiedy Kino Orange wyruszyło w swoją pierwszą trasę, odwiedziło ponad 170 miejscowości.

W kończącym się właśnie sezonie Kino Orange wprowadziło szereg nowości, jeszcze bardziej uatrakcyjniające filmowe seanse. Aby usprawnić sprzedaż biletów wprowadzono elektroniczny system Ekobilet, dzięki któremu bilet można otrzymać na SMS-em lub e-mailem. Nowością jest tez panoramiczny ekran na siedmiometrowej podstawie oraz multimedialny plakat elektroniczny, na którym równocześnie prezentowane są zwiastuny filmów, plakaty i repertuar kina.

***********************************************************************************************************************

Kino Orange, najlepiej zaprojektowana usługa roku w konkursie Dobry Wzór 2013, to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Ceny biletów na seanse w Kinie Orange zaczynają się już od 12 zł. Wizyty Kina Orange przyczyniają się do otwierania kin stacjonarnych w całej Polsce. Już jesienią tego roku kino powróci na stałe do Lidzbarka Warmińskiego. Kolejne otworzy się też w Kozienicach. Podobne plany dotyczą legendarnego Kina Wiarus w Gorlicach, stałej miejscowości na trasie Kina Orange.

Więcej na: www.kinoorange.pl

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Piąte urodziny Śród z Orange – blisko 6 mln widzów w kinach

21 maja 2014
Piąte urodziny Śród z Orange – blisko 6 mln widzów w kinach

Ponad 260 filmowych śród i niemal 6 milionów widzów – to bilans 5 lat akcji Środy z Orange, 
w ramach której klienci Orange do zakupionego biletu do kina otrzymują drugi w prezencie dla zaproszonej przez siebie osoby. Z okazji urodzin, na  profilu Orange Film na facebooku i twitterze przygotowano konkurs, w którym można wygrać podwójne bilety do Multikina.

„W  Orange  wprowadzamy rozwiązania, dzięki którym nasi klienci otrzymują więcej. Wspieramy ich w realizowaniu pasji i umożliwiamy dzielenie się  emocjami z przyjaciółmi i bliskimi. 6 milionów widzów Śród z Orange to dla nas wspaniały prezent na piąte urodziny akcji oraz potwierdzenie, że warto być w Orange. Nasze działania oferujące klientom dodatkową wartość, czyli na przykład Środy z Orange lub Orange Warsaw Festival czy Orange Kino Letnie, mają pozytywny wpływ na zaufanie klientów do firmy i ostateczny wybór operatora – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.

Środy z Orange  miały swoją premierę w kwietniu 2009 roku, od 2012 roku akcja jest realizowana w 31 kinach sieci Multikino w całym kraju. W ubiegłym roku najwięcej widzów środowych seansów zgromadziły  brytyjska produkcja „Czas na miłość”, długo oczekiwana druga część trylogii „Hobbit: Pustkowie Smauga”, a także animowane dzieło wytwórni Walt Disney Pictures – „Kraina lodu”. Z kolei 2012 upłynął niekwestionowanie pod znakiem Jamesa Bonda i hitu „Skyfall”. Aby wybrać się do kina i skorzystać z akcji Środy z Orange wystarczy wysłać sms o treści FILM pod nr 241.

Urodzinowy konkurs w mediach społecznościowych polega na odgadywaniu najlepszych filmów z ubiegłych lat. Należy podać tytuł filmu i wpisać go z hashtagiem #wŚrodyZOrange. Nagrodą są podwójne bilety do Mulitikna.

Miłośnicy kina znają zapewne też inne projekty Orange związane z filmem takie jak Kino Orange czy Orange Kino Letnie. Objazdowe Kino Orange to projekt, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Orange Kino Letnie to największy wakacyjny festiwal filmowy w Polsce.

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

tel.:    22 527 19 39

e-mail:   wojciech.jabczynski@orange.com


Informacje prasowe

Orange zaprasza do domu Boskich

19 maja 2014
Orange zaprasza do domu Boskich

Orange i popularna serialowa Rodzinka.pl zapraszają internautów na wirtualny spacer po domu Boskich. Wystarczy wejść na www.domboskich.pl, by poznać usługi Orange, z których korzystają gospodarze domu. Dla zwiedzających przygotowano mnóstwo gier, zabaw i atrakcyjnych nagród, m.in. karnety na tegoroczny Orange Warsaw Festival.

- Dom Boskich to nie tylko zabawa, ale również szansa na przetestowanie możliwości, jakie oferują cyfrowe technologie dostarczane przez Orange. Równolegle to całkowicie nowy wymiar interaktywnej rozrywki, pełnej innowacyjnych rozwiązań technologicznych, gier i humoru, z którego słynie rodzinka. Angażująca zabawa, to najlepszy sposób by przybliżyć internautom markę i usługi. Dotychczas staraliśmy się w ten sposób trafiać do naszych klientów poprzez różnego rodzaju aktywności w mediach społecznościowych, ale akcji na tak dużą skalę do tej pory jeszcze nie było, ani w Orange, ani u innej polskiej firmy  – powiedział  Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Na wszystkich, którzy odwiedzą dom rodzinki Boskich czekają m.in. zadania, dzięki którym dowiedzą się jak w codziennych sytuacjach można wykorzystać usługi Orange. Rozglądając się po domu można odkryć ukryte niespodzianki - w tym uwielbiane postaci Serca i Rozumu.  Ponadto, wszyscy, którzy zdecydują się podać gospodarzowi domu swój numer telefonu, mogą spodziewać się telefonu od któregoś z domowników. Na uczestników zabawy czekają atrakcyjne nagrody – m.in. kody rabatowe umożliwiającej skorzystanie z Telewizji Tu i Tam, nowoczesne smartfony  oraz 3-dniowe karnety na Orange Warsaw Festival.

Dom rodzinki Boskich będzie otwarty dla zwiedzających przez najbliższe trzy tygodnie. Za kreację, produkcję i media odpowiada agencja VML Poland.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top