Informacje prasowe

Przez 7 lat Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży pomógł prawie 890 000 razy

12 listopada 2015
Przez 7 lat Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży pomógł prawie 890 000 razy

Ponad 855 tysięcy dzieci usłyszało głos życzliwych dorosłych, blisko 32 tysiące młodych ludzi, przeczytało odpowiedzi na swoje wiadomości online, aż 530 interwencji rozwiązało skrajnie niebezpieczne sytuacje – to dorobek działalności Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. W listopadzie mija 7 lat pracy Telefonu Zaufania prowadzonego przez Fundację Dzieci Niczyje we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej i Ministerstwem Spraw Wewnętrznych oraz przy wsparciu technologicznym Orange Polska.

Pierwszy raz telefon 116 111 zadzwonił na początku listopada 2008 roku. Już kilka chwil po jego uroczystej inauguracji dzieci uzyskały wsparcie, pomoc i ochronę. 116 111 uzupełnił lukę w polskim systemie pomocy dzieciom – dał im miejsce, w którym mogą liczyć na anonimowe wsparcie w każdej sytuacji.

Najczęściej ze 116 111 kontaktują się młodzi ludzie potrzebujący wsparcia w rozwiązaniu problemów w relacjach z najbliższymi czy rówieśnikami. Co 7. młody człowiek kontaktujący się z Telefonem Zaufania 116 111 zgłasza problemy związane ze zdrowiem psychicznym. Często tylko z konsultantami mają odwagę rozmawiać o depresji, myślach i próbach samobójczych, zaburzeniach odżywiania czy samookaleczeniach. Pojawiają się też nowe problemy i zagrożenia, przede wszystkim te związane z technologiami: seksting, grooming, uzależnienie od komputera, komórki czy tabletu. Dzwoniący szukają także odpowiedzi na pytania związane z seksualnością i dojrzewaniem. Co dziesiąta osoba kontaktująca się ze 116 111 szuka pomocy w związku z doświadczaniem krzywdzenia: przemocy fizycznej, emocjonalnej, zaniedbania czy wykorzystywania seksualnego. Uzupełnieniem oferty pomocy telefonicznej Fundacja Dzieci Niczyje jest strona internetowa www.116111.pl, poprzez którą młode osoby mogą wysłać do konsultantów 116 111 wiadomość oraz skorzystać z bogatej bazy wiedzy.

Od jesieni 2015 roku Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 działa dzięki wsparciu  partnera technologicznego - Orange Polska. Bezpieczeństwo w internecie to jeden z najważniejszych obszarów zaangażowania społecznego firmy. Program Bezpiecznie Tu i Tam www.orange.pl/bezpieczenstwo  powstał, aby internet był bezpieczniejszym miejscem, szczególnie dla dzieci. Portal skupia w jednym miejscu wszystkie informacje na temat działań Orange Polska i Fundacji Orange, w tym inicjatywy prowadzone we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje.

_________________________________________________________________________________

Numer 116 111 należy do ogólnoeuropejskiej grupy bezpłatnych linii telefonicznych o charakterze społecznym stworzonych z inicjatywy Komisji Europejskiej. Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 jest dostępny codziennie od 12:00 do 22:00, pomoc online dostępna jest całą dobę na www.116111.pl/napisz. Telefon 116 111 prowadzi Fundacja Dzieci Niczyje. Partnerami strategicznymi linii są: Ministerstwo Edukacji Narodowej i Ministerstwo Spraw Wewnętrznych. Partnerem technologicznym linii jest Orange Polska.

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com 

https://twitter.com/RzecznikOrange


Informacje prasowe

Smart Plany LTE Open – więcej mobilnych korzyści dla klientów Neostrady i telefonu domowego

09 listopada 2015
Smart Plany LTE Open – więcej mobilnych korzyści dla klientów Neostrady i telefonu domowego

Łączenie usług stacjonarnych i mobilnych w Orange staje się bardziej opłacalne dzięki nowej ofercie pięciu Smart Planów LTE Open. Klienci Neostrady lub telefonu domowego mogą teraz zyskać co miesiąc nawet 50 zł rabatu w abonamencie komórkowym oraz pakiety do 30 GB mobilnego internetu. Dwa spośród nowych planów umożliwiają korzystanie z kilku kart SIM w ramach jednego abonamentu. Pozwala to użytkownikowi dzielić się usługami ze swoimi bliskimi.

To rozwinięcie dostępnej od czerwca specjalnej oferty mobilnej dla użytkowników usług stacjonarnych. Nowe plany oparte są na wprowadzonych pod koniec sierpnia  Smart Planach LTE.

Klienci mają do dyspozycji dwa warianty Smart Planów LTE Open bez telefonu oraz trzy warianty z telefonem. Wszystkie zawierają - oprócz nielimitowanych rozmów oraz sms-ów i mms-ów do wszystkich krajowych sieci -  pakiety rozmów międzynarodowych, a także pakiety danych i minut w roamingu do wykorzystania co miesiąc.

Na przykład użytkownik Smart Planu LTE Open bez telefonu za 79,99 zł oszczędzi miesięcznie 50 zł w stosunku do normalnej ceny (129,99 zł), będzie miał do dyspozycji pakiet 30 GB mobilnego internetu zamiast standardowych 20 GB, a także 100 min rozmów międzynarodowych oraz 400 minut rozmów i 100 MB danych w roamingu  w UE. W celu wspólnego korzystania z usług z rodziną lub przyjaciółmi ma do dyspozycji trzy karty SIM i jedną dodatkową do internetu. Może też stworzyć większą grupę bliskich dokupując dodatkowe karty SIM w najlepszej cenie na rynku - za 15 zł miesięcznie.

Poniżej szczegóły planów taryfowych z nowej oferty:

Więcej informacji pod adresem: www.orange.pl/SmartPlanLteOpen.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange 


Informacje prasowe

Nowa platforma komunikacyjna Orange

09 listopada 2015
Nowa platforma komunikacyjna Orange

Orange Polska 7 listopada wystartował z nową platformą komunikacyjną. Format jest wynikiem poszukiwania szerszej idei, która nie tylko sprosta aktualnym wymogom rynkowym, ale będzie też na tyle pojemna, by móc rozwijać ją w przyszłości o nowe elementy i wielokanałową, zintegrowaną komunikację. 

Elementem spajającym nowej platformy jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają osoby w różnym wieku, o różnym temperamencie, stylu życia i przede wszystkim - potrzebach. Nasi bohaterowie to: małżeństwo z dwójką dzieci i psem, para trzydziestolatków oraz trzech studentów. Na parterze budynku znajdują się bistro i salon Orange. Sąsiedzi dobrze się znają i lubią, często się spotykają i służą sobie pomocą, tworząc społeczność, której losy warto śledzić.

Komunikacja marketingowa Orange będzie realizowana w oparciu o historie mieszkańców budynku i właściciela bistro. Nowy format w dowcipny i inspirujący sposób pokazywać będzie rozwiązania i usługi odpowiadające na codzienne potrzeby bohaterów. W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, m.in. Magdalena Popławska („Bez tajemnic”, „Wataha“, „Król Życia“), Piotr Głowacki („Bogowie”, „Król Życia“, „11 minut“, „Karbala“), Olga Bołądź („Czas honoru”, „Służbe specjalne“, „Nad życie“), Tomasz Schuchardt („Chemia”, „Karbala“, „Jesteś Bogiem“), Filip Opania („Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz“) czy Marcin Stec („Karol – Człowiek, który został Papieżem”, „Listy do M.“, „Na Wspólnej“, „M jak Miłość“).  Dla wszystkich aktorów, jacy pojawią się w nowym formacie, jest to pierwszy udział w projektach reklamowych.

Podstawowym założeniem naszego nowego formatu kreatywnego jest pełne zintegrowanie we wszystkich kanałach, które budują doświadczenie z marką.  Świat online ma trwały udział  w każdym aspekcie życia, a narzędzia mobilne towarzyszą nam o każdej porze. Jako marketerzy musimy dziś zapomnieć o dawnym podziale na kampanie ATL i digital – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Za stworzenie pomysłu kierunkowego nowej platformy kreatywnej odpowiedzialna jest agencja Publicis. Równocześnie agencja VML przygotowała i zrealizowała rozwinięcie formatu w kanałach digital. Przygotowane zostały cztery spoty. Pierwszy z nich ma za zadanie przedstawić główne postaci i zarysować ich relacje, zbudować klimat i atmosferę, które sprawią, że na kolejne perypetie naszych bohaterów widzowie będą chcieli czekać. Telewizyjną kampanię uzupełnią trzy spoty ofertowe. Jeden rozgrywa się rodzinie 2+2, drugi w mieszkaniu pary trzydziestolatków, a bohaterem ostatniego (choć z punktu widzenia chronologii pierwszego materiału) jest szalony i sympatyczny pies Tenor.

Równolegle na billbordach w całym kraju zawisną plakaty z nieco tajemniczym hasłem „Co zrobią razem?“ i zaproszeniem na stronę internetową, gdzie odwiedzający będą mogli lepiej poznać naszych bohaterów i wciągnąć się w interaktywną rozrywkę w wykonaniu wszystkich mieszkańców. Materiały do internetu zrealizował we współpracy z VML reżyser i operator filmowy Bartosz Prokopowicz („Chemia“). Natomiast realizację spotów telewizyjnych agencja Publicis powierzyła islandzkiemu reżyserowi filmowemu Arniemu Olafurowi Assgeirsonowi („Więzy rodzinne“, „Brim“). Za zdjęcia do spotów reklamowych odpowiedzialny jest nominowany dwukrotnie do nagrody BAFTA Wojciech Szepel („Fortitude“, „Lekcje pana Kuki“). Muzykę do wszystkich filmów skomponował islandzki twórca Ulfur Eldjarn.

Kampania będzie obecna w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie i w kinie. Nowy format to efekt pracy agencji Publicis, VML, Havas Worldwide Warsaw oraz zespołu Orange Polska. Za produkcję aktualnej kampanii odpowiada Film Produkcja. Postprodukcją zajęły się Platige Image i Chimney, a zakup mediów powierzono Initiative Media.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange 

Scroll to Top