Informacje prasowe

PTK Centertel oraz PTC planują współkorzystanie z radiowych sieci dostępowych

17 grudnia 2010

PTK Centertel oraz PTC planują współkorzystanie z radiowych sieci dostępowych

PTK Centertel, operator sieci Orange oraz Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era i Heyah podpisały list intencyjny o współpracy w zakresie wzajemnego korzystania z infrastruktury sieciowej oraz pasm częstotliwości. Firmy skierowały do UOKiK wniosek o zgodę na założenie spółki joint-venture, odpowiedzialnej za zarządzanie radiowymi sieciami dostępowymi obu operatorów. Dzięki tej współpracy klienci będą mogli korzystać z sieci o jeszcze lepszej jakości, wspierających dostarczanie innowacyjnych usług. Wzrośnie również opłacalność oraz efektywność inwestycji sieciowych. Pozwoli to na szybszy rozwój infrastruktury i w ciągu 5 lat przyniesie obu partnerom oszczędności rzędu setek milionów złotych.

Współpraca między operatorami przy inwestycjach i eksploatacji sieci to rynkowa przyszłość, ale zarazem konieczność. Od dawna przekonuję, że operatorzy komórkowi mogą i powinni razem budować nowoczesną sieć w Polsce. Dzięki współpracy można poprawić marże operatorów i ograniczyć ryzyko inwestycji w nowe technologie. Podpisany dziś list intencyjny z PTC otwiera drogę do takiej współpracy – powiedział prezes Grupy TP Maciej Witucki.

Współpraca, której początkiem jest podpisany dzisiaj list intencyjny to nowy rozdział w usługach telekomunikacyjnych w Polsce. Dwie czołowe polskie firmy połączą swój potencjał, aby zaoferować klientom najlepszą w Polsce infrastrukturę do obsługi telefonii i internetu mobilnego. Wspólna rozbudowa i zarządzanie sieciami oznacza szereg korzyści dla klientów – powiedział Klaus Hartmann Prezes Zarządu PTC.

Wstępna koncepcja zakłada równe, 50 proc. udziały w planowanej spółce joint-venture. Jej zadaniem ma być budowanie, zarządzanie i utrzymanie współdziałających sieci w ramach wzajemnej współpracy.

Strony deklarują, że po uzyskaniu pozytywnej decyzji UOKiK uzgodnią szczegółowe zasady współpracy oraz sformalizują je w postaci stosownych umów. Firmy ustaliły, że zakres ich współpracy ograniczy się wyłącznie do wybranych kwestii technicznych i nie będzie dotyczył innych sfer ich działalności na rynku telekomunikacyjnym.

Nawiązanie współpracy będzie korzystne dla rynku, klientów i obu operatorów. Umożliwi osiągnięcie następujących celów:

  • Zwiększenie zasięgu i dostępności sieci, co umożliwi większej liczbie klientów korzystanie z nowoczesnych usług, takich jak szerokopasmowy, mobilny dostęp do internetu,
  • Zmniejszenie kosztów i zwiększenie efektywności dzięki wspólnemu planowaniu nowych inwestycji oraz rozbudowy istniejącej infrastruktury,
  • Zachowanie własności sieci obydwu partnerów, przy jednoczesnej redukcji kosztów ich utrzymania,
Udostępnij: PTK Centertel oraz PTC planują współkorzystanie z radiowych sieci dostępowych

Informacje prasowe

HTC 7 Mozart – pierwszy telefon z Windows ® Phone 7 już w Orange

17 grudnia 2010

HTC 7 Mozart – pierwszy telefon z Windows ® Phone 7 już w Orange

Od 16 grudnia w ofercie Optymalnej Orange dla Firm można kupić HTC 7 Mozart, pierwszy telefon z systemem operacyjnym Windows ® Phone 7. Można go kupić nawet za złotówkę w Salonach Firmowych oraz w sklepie internetowym na www.orange.pl

Wprowadzenie do oferty Orange telefonu z nową platformą opracowaną przez Windows jest jednym z wyników blisko ośmioletniej współpracy obu firm. Orange jest kluczowym partnerem Microsoft w dystrybucji urządzeń Windows ® Phone 7. Na polskim rynku HTC 7 Mozart jest dostępny wyłącznie w Orange.

HTC 7 Mozart oprócz solidnej konstrukcji, stylowego wyglądu i funkcji biznesowych, na przykład Microsoft® Office Mobile czy klient e-mail, zapewnia wygodę użytkowania dostęp do  rozrywki na najwyższym poziomie.

Dzięki odtwarzaczowi multimedialnemu – Zune i wykorzystaniu technologii Dolby Mobile oraz SRS WOW HD™ dostarcza najwyższej klasy wirtualnego dźwięku dookólnego podczas słuchania muzyki i oglądania filmów. Intergracja z Microsoft Zune pozwala także na wygodną synchronizację bibliotek multimediów pomiędzy urządzeniem a komputerem PC.

Użytkownicy z pewnością docenią także bardzo dobry wyświetlacz 3,7 cala oraz wspierany ksenonową lampą błyskową, 8 Mpix aparat fotograficzny umożliwiający kręcenie filmów HD. Internautów ucieszy szybkość dostępu do mobilnego internetu w technologii HSDPA – do 7,2 Mb/s oraz HSUPA do 2 Mb/s. Jej uzupełnieniem jest aplikacja SNS odpowiadająca za integrację telefonu z serwisem Facebook w sposób dotychczas niespotykany w telefonach opartych na innych systemach operacyjnych.

Szerokich możliwości HTC 7 Mozart dopełniają: 8 GB pamięci wewnętrznej, radio FM z RDS, łączność WiFi, bluetooth oraz wbudowany GPS.

Ofertę cenową zakupu HTC 7 Mozart przedstawia poniższa tabela:

Ceny bez VAT.

 

 

Opcja umowy

Plan taryfowy
MIX Opty-
malny
20
MIX Opty-
malny
50
Opty-
malny
100
Opty-
malny
250
Optymalny 450, MIX Optymalny 100 Opty-
malny
450 z interne-
tem
Opty-
malny
900
Opty-
malny
900 z interne-
tem
Opty-
malny
1800
Opty-
malny 1800 z interne-
tem
e-sklep 30 m-cy 1199 zł 799 zł 899 zł 549 zł 149 zł 49 zł 1 zł 1 zł 1 zł 1 zł
e-sklep

24 m-ce

1199 zł 849 zł 949 zł 649 zł 299 zł 199 zł 1 zł 1 zł 1 zł 1 zł
Salon

30 m-cy

1199 zł 849 zł 949 zł 649 zł 299 zł 199 zł 1 zł 1 zł 1 zł 1 zł
Salon

24 m-ce

1249 zł 949 zł 1049 zł 749 zł 449 zł 349 zł 49 zł 1 zł 1 zł 1 zł

 

Więcej na ten temat na stronie www.orange.pl

Zdjęcia telefonu do pobrania ze strony: http://biuroprasowe.tp.pl

Udostępnij: HTC 7 Mozart – pierwszy telefon z Windows ® Phone 7 już w Orange

Informacje prasowe

Pierwsze efekty współpracy Grupy TP i Grupy TVN

15 grudnia 2010

Pierwsze efekty współpracy Grupy TP i Grupy TVN

Grupa TP wprowadziła do sprzedaży w swoich salonach Telewizję na Kartę HD – produkt Grupy TVN. Wszyscy, którzy zdecydują się na zakup zestawu TNK w salonie TP lub Orange w grudniu i w styczniu, otrzymają dodatkowo do 2 miesięcy darmowego dostępu do pełnej oferty. Ponadto, w styczniu telewizja n rozpocznie sprzedaż mobilnego dostępu do internetu Orange Free. To pierwsze efekty ramowej umowy o współpracy, którą obydwie firmy podpisały w październiku tego roku.

Start sprzedaży Telewizji na Kartę w salonach TP i Orange, a także dystrybucja przez telewizję n mobilnego internetu Orange Free, to pierwszy krok, który wypełnia treścią naszą umowę z Grupą TVN. To też przedsmak naszych kolejnych wspólnych ofert, nad którymi już pracujemy. Jestem przekonany, że nasza współpraca stworzy nową jakość na rynku płatnej telewizji i internetu – powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP. – Chcemy, by nasi klienci mieli dostęp do najlepszych treści programowych, a współpraca z Grupą TVN, solidnym i doświadczonym partnerem, pomoże nam w realizacji naszej strategii. To właśnie klienci są największymi beneficjentami tego partnerstwa, ale warto pamiętać, że przyniesie ono też wymierne korzyści naszym firmom, pozwoli racjonalnie wykorzystywać wspólny potencjał i jednocześnie optymalizować koszty” – dodał.

Dzisiejsze symboliczne odsłonięcie logo telewizji n na pierwszym salonie TP Orange, stanowi realny dowód rozwoju współpracy pomiędzy Grupami TP i TVN. Tym samym w pełni dotrzymujemy obietnicy danej przez Prezesa Wituckiego podczas ostatniej konferencji i jako partnerzy jesteśmy w pełni gotowi do realizacji współpracy pomiędzy TP i n.

N jest najbardziej innowacyjną platformą płatnej telewizji w Polsce, co zostało niedawno potwierdzone poprzez wprowadzenie pierwszego serwisu 3D. Gwarantuje to realizację celów TP jako dostawcy najlepszych innowacyjnych rozwiązań technologicznych dla swoich klientów.

W tym roku poszerzyliśmy naszą ofertę o 10 kolejnych kanałów HD i na dzień dzisiejszy oferujemy 20 kanałów HD, co czyni naszą ofertę największą na rynku. Wierzę, że nasza wspólna oferta zyska uznanie i sympatię naszych klientów. Dzięki temu mamy szansę na realizację EBITDA Grupy TVN o łącznej wartości przynajmniej 100 mln złotych w pięcioletniej perspektywie” – powiedział Markus Tellenbach, Prezes Zarządu Grupy TVN.

Telewizja na Kartę HD to dostęp do bogatej oferty kanałów tematycznych, w tym w jakości High Definition, bez konieczności podpisywania umowy i opłacania abonamentu. Usługa działa na zasadzie doładowania, podobnie jak w przypadku telefonu komórkowego na kartę. Klient sam decyduje, kiedy doładuje swoje konto, jakie kanały i przez jaki czas chce oglądać.

W zestawie startowym, który można już kupić w ponad 250 salonach TP i Orange, znajduje się dekoder HD z funkcją „nagrywarki’’ i wbudowanym tunerem naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T oraz karta umożliwiająca odbiór pełnej oferty programowej, czyli pakietów: Domowego HD i Domowego HD Premium przez 3 miesiące od dnia aktywacji. Na start współpracy firmy zaproponowały promocję dla klientów, którzy kupią Telewizję na Kartę HD w salonie TP i Orange. Jeśli zdecydują się na usługę jeszcze w grudniu, otrzymają dodatkowe dwa miesiące dostępu do pełnej oferty bez opłat. Ci, którzy zdecydują się skorzystać z oferty w styczniu, otrzymają w prezencie jeden dodatkowy miesiąc.

Ponadto, od stycznia na stronie www.n.pl będzie można kupić mobilny dostęp do internetu Orange Free. Oferta Orange daje możliwość łączenia się z siecią we wszystkich technologiach, dzięki czemu użytkownicy Orange Free mogą korzystać z największego w Polsce zasięgu szybkiego mobilnego internetu. Technologie 3G (UMTS, HSPA oraz HSDPA) zapewniają zasięg na terenach miejskich, a technologia radiowa (CDMA), dostępna tylko w Orange, umożliwia korzystanie z internetu o prędkości do 1 Mb/s poza miastami, gdzie inni operatorzy z reguły zapewniają dostęp z prędkością czterokrotnie niższą.

Dodatkowo, w ramach współpracy Grupy TP i Grupy TVN, klienci korzystający z neostrady z telewizją mają w ramach bezpłatnej usługi „TV na życzenie” dostęp przez 7 dni od daty emisji do wybranych programów emitowanych na kanale TVN, a w przyszłości także na innych kanałach tego nadawcy. Znajdą tam popularne seriale (np. „Majka”, „Usta usta”, a także nowe seriale z wiosennej ramówki), programy rozrywkowe takie jak ”You can Dance”, „Taniec z Gwiazdami” czy „Mam talent”, motoryzacyjne: „Automaniak”, „Zakup kontrolowany”, magazyn reporterów „Superwizjer”, programy typu reality show oraz wiele innych z wiosennej ramówki TVN.

Ponadto w wideo na życzenie klienci TP będą mieli przedpremierowy dostęp do polskich seriali i filmów fabularnych.

Więcej informacji na temat oferty Telewizji na Kartę HD znajduje się na stronie: www.telewizjanakarte.pl

 

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Grupy TP
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: wojciech.jabczynski@telekomunkacja.pl

Karol Smoląg
Rzecznik Prasowy Grupy  TVN
Tel.: 22 856 66 88
e-mail: k.smolag@tvn.pl

Udostępnij: Pierwsze efekty współpracy Grupy TP i Grupy TVN

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej