Informacje prasowe

Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej

9 sierpnia 2012

Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej

Rusza rejestracja do ogólnopolskiego konkursu „Reklama dla Firm”, w którym można wygrać kampanię reklamową.  W ramach akcji  Orange udostępni 353 małym firmom część własnej powierzchni reklamowej. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą – niezależnie od tego, z usług którego operatora korzystają.  Akcja stanowi drugą odsłonę kampanii reklamowej prowadzonej w maju br. w ramach rebrandingu TP na Orange. O jej uruchomieniu, w nowej formule, zdecydowały wyniki – wysoki wskaźnik zadowolenia uczestników i realny wpływ na ich działalność biznesową. Patronat nad projektem objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. 

Działania reklamowe i promocyjne ze względu na wysokie koszty inwestycji to jedna z głównych barier rozwoju mikro, małych i średnich firm w Polsce. Potwierdzają to wyniki badania przeprowadzonego zarówno wśród uczestników majowej akcji, jak i osób niezwiązanych z nią. Jednoznacznie pokazują, że współpraca między Orange a firmami w tak niestandardowej formie nie tylko spotkała się z pozytywnymi reakcjami, ale też przyniosła uczestnikom wymierne korzyści w postaci wzrostu liczby klientów czy transakcji. Myślę, że te działania są wiarygodnym dowodem na to, że chcemy realnie wspierać ich rozwój – mówi Mariusz Gaca, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży i Obsługi Klientów Orange Polska.

Do drugiej odsłony projektu Orange mogą zgłaszać się wszystkie osoby fizyczne w Polsce prowadzące działalność gospodarczą. Rejestracja odbywa się za pośrednictwem strony internetowej www.reklamadlafirm.pl od 9 sierpnia do 9 września br. Odpowiadając na pytanie „Jak ułatwiasz sobie prowadzenie firmy?”, przedsiębiorcy mają szansę otrzymać bezpłatny pakiet reklamowy obejmujący kampanię na tablicach zewnętrznych w mieście wybranym przez uczestnika w momencie rejestracji. Na billboardach udostępnianych przez Orange znajdzie się hasło reklamowe lub nazwa i dane kontaktowe firmy. Spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń wyłonionych zostanie 353 zwycięskich firm. Kampania zwycięzców konkursu obejmująca łącznie 49 miast w całej Polsce ruszy w październiku br.

 

Zadowoleni i gotowi na więcej

Jak wynika z badania przeprowadzonego w okresie od 28 maja do 12 czerwca br. przez Millward Brown SMG/KRC., z udziału w majowym etapie akcji reklamowej Orange zadowolonych jest aż 93% jej uczestników, 92% z nich deklaruje chęć ponownego uczestnictwa, a 88% poleciłoby akcję innym przedsiębiorcom. W grupie osób nie biorących udziału w akcji pozytywnie oceniła ją ponad 1/3 ankietowanych. Co ciekawe, osoby, które widziały reklamy przedsiębiorców mają zdecydowanie lepszą opinię o marce Orange niż ci, którzy reklam nie widzieli (odpowiednio 58% do 28%). Niemal połowa badanych w tej grupie zadeklarowała chęć udziału w powtórnej odsłonie akcji, przy czym odsetek ten dla osób, które zetknęły się z reklamą, wyniósł aż 67%.

 

Realne przełożenie na działalność firmy

Niemal ¾ uczestników  pierwszego etapu akcji reklamowej Orange odczuło pozytywny wpływ projektu na ich działalność biznesową. W wyniku prowadzonej wspólnie z operatorem kampanii reklamowej nastąpiła przede wszystkim poprawa wizerunku firmy, co deklaruje 72% uczestników akcji. Co ważne, udział w projekcie przełożył się również na realne wzrosty. Ponad 1/3 wszystkich przedsiębiorców biorących udział w majowej akcji zaobserwowała wzrost liczby zapytań o ofertę ich firmy, a 27% wzrost liczby klientów. Co piąty uczestnik projektu odnotował wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

Niecodzienna kampania Orange prowadzona we współpracy z klientami biznesowymi rozbudziła ciekawość wśród pozostałych przedsiębiorców. Dwóch na trzech badanych, którzy wzięli udział w akcji, spotkało się z pytaniami ze strony innych firm lub znajomych klientów o to, w jaki sposób doszło do ich współpracy z Orange. Co ważne, uczestnicy akcji stali się jej ambasadorami – aż 88% z nich aktywnie informowało o współpracy z operatorem inne osoby i, sądząc po reakcjach, był to przekaz wyłącznie pozytywny.

 

Orange ułatwia prowadzenie firmy

Zdaniem osób biorących udział w pierwszym  etapie akcji reklamowej, Orange jako inicjator akcji wyróżnia się na tle innych operatorów i udowadnia, że dba o swoich klientów. Co ciekawe, wśród uczestników akcji udział w niej wyraźnie wpłynął na poprawę opinii o marce. Częściej niż inni postrzegają oni Orange jako markę, która nie tylko posiada pełną i atrakcyjną ofertę dla firm, ale też ułatwia swoim klientom prowadzenie biznesu. Z ich perspektywy ważną cechą Orange jako dostawcy usług i produktów dla firm jest to, że marka wspiera działalność biznesową swoich klientów w dużo szerszym zakresie niż tylko poprzez oferowanie im rozwiązań telekomunikacyjnych.
Więcej informacji:

www.reklamadlafirm.pl
www.ulatwsobiebiznes.pl

 

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
E-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Reklama dla Firm – Orange udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowej

Informacje prasowe

Orange ma 16,935 mln kart SIM według standardu liczenia przyjętego przez T-Mobile i jest największą siecią mobilną w Polsce

9 sierpnia 2012

Orange ma 16,935 mln kart SIM według standardu liczenia przyjętego przez T-Mobile i jest największą siecią mobilną w Polsce

Dziś T-Mobile ogłosił, że na koniec 2 kwartału 2012 miał aktywnych 15,048 mln kart SIM.  Według tej metody raportowania liczba kart SIM w sieci Orange po pierwszym półroczu wyniosłaby 16,935 mln.

Przypominamy, że rozbieżności w publikowanych przez operatorów danych wynikają z różnych definicji aktywnej karty SIM.  Analizując ostatnie statystyki, można wywnioskować, że T-Mobile przyjął zasadę, że aktywna karta to taka, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy była przynajmniej raz zalogowana do sieci, a klient odebrał przynajmniej jedną wiadomość SMS. W ten sposób do aktywnej bazy automatycznie są zaliczane również karty, które zostały użyte jednorazowo i od wielu miesięcy są faktycznie nieaktywne.

Według standardu Orange, kartą SIM zaliczaną do oficjalnych raportów jest tylko ta, którą użytkownik regularnie doładowuje lub świadomie przedłuża okres jej ważności. Jednorazowo można to zrobić na 12 miesięcy. Zasada interakcji ze strony użytkownika sprawia, że odzwierciedla ona realną liczbę używanych kart, które w ten sposób można wyliczyć ze znacznie większą dokładnością.

Zgodnie z wcześniejszą deklaracją, póki nie będzie jednolitych kryteriów raportowania, dla zapewnienia możliwości dokładnego porównania potencjału wszystkich operatorów Orange zdecydował się podawać do publicznej wiadomości liczbę własnych kart SIM liczoną według dotychczasowego standardu oraz według metody T-Mobile. Jednocześnie zachęcamy pozostałych operatorów komórkowych do przyjęcia podobnych rozwiązań we własnych raportach. Jeśli tylko powstanie jednolita definicja wrócimy do podawania jednej liczby kart SIM. Będziemy wspierać taką inicjatywę i gotowi jesteśmy, by wspólnie usiąść do stołu i przedyskutować, jak powinna brzmieć definicja aktywnej karty SIM.

20 lipca 2012r. prezes PTK Centertel Mariusz Gaca wystosował do prezes UKE list zwracający uwagę na problemy wynikające z braku jednoznacznej definicji i metodologii uznania karty SIM za aktywną.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange ma 16,935 mln kart SIM według standardu liczenia przyjętego przez T-Mobile i jest największą siecią mobilną w Polsce

Informacje prasowe

55 tysięcy widzów na półmetku Orange Kino Letnie

7 sierpnia 2012

55 tysięcy widzów na półmetku Orange Kino Letnie

Piąta edycja festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane cieszy się ogromną popularnością. Przez pierwszy miesiąc wakacji kino pod gwiazdami zgromadziło ponad 55 tys. widzów. W weekendy filmy można oglądać także w specjalnym Wagonie Filmowym oraz po raz pierwszy w Warszawie, przy Orange Stacji Balon.

Pokazy filmowe na sopockim molo zgromadziły już ponad 30 tys. widzów, a niewiele mniej  – około 25 000 osób – obejrzało filmy w nowej lokalizacji kina letniego w Zakopanem przy Górnej Równi Krupowej.

Festiwal Orange Kino Letnie to nie tylko projekcje plenerowe, ale także mobilne kino –  weekendowy Wagon Filmowy Orange Kino Letnie dołączony do pociągu  PKP Intercity, który kursuje w każdy weekend wakacji. Pociąg z Wagonem Filmowym przejechał między Sopotem a Zakopanem już 8 razy, a filmy obejrzało w nim ponad tysiąc podróżnych.

Największym zainteresowaniem publiczności festiwalowej cieszą się cykle filmowe „Oscary, Oscary…”, „Nie tylko dla facetów”, „Made in Poland” i jak zawsze „Środy z Orange i mega hitem”. Jak dotąd największą widownię, we wszystkich kinach plenerowych, zgromadziły tytuły:

  • Kac Vegas w Bangkoku – absolutny rekord, blisko 3 000 widzów
  • 
Jak zostać królem – ok 3 000 widzów
  • 
Wyjazd integracyjny  – ok. 2 000 widzów

Seanse rozpoczynają się codziennie tuż po zachodzie słońca. Wstęp na pokaz jest bezpłatny. Pokazom filmów w Sopocie towarzyszy wystawa fotograficzna Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata. Cztery lata inspirujących podróży”. Z kolei w Warszawie przed projekcją można skorzystać z jednej z największych  atrakcji miasta, jaką jest lot balonem i podziwiać panoramę Warszawy nawet z wysokości 130 metrów.

Festiwal potrwa jeszcze przez cały sierpień. Przed nami projekcje takich hitów kinowych jak Rzeź, Dwa dni w Paryżu a także polskich produkcji – 80 milinów i Kret. Cały czas trwa Plebiscyt Publiczności na najlepszy film festiwalu. Głosować i wygrywać atrakcyjne nagrody można na stronie www.OrangeKinoLetnie.wp.pl

****

Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2012 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich – Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema – specjalista w organizacji projekcji filmowych na otwartych przestrzeniach. Sponsorem Tytularnym już po raz piąty jest Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim, Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Planeta FM, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza i Stopklatka. Imprezę wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS, sieć bankomatów Euronet oraz magazyn Art&Business. Sponsorami wspierającym są firmy Villeroy & Boch oraz Lotus Grill.

Udostępnij: 55 tysięcy widzów na półmetku Orange Kino Letnie

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej