Informacje prasowe

Reklama dla Firm – znamy wyniki konkursu

27 września 2012
Reklama dla Firm – znamy wyniki konkursu

15 tysięcy osób zainteresowało się  ogólnopolskim konkursem „Reklama dla Firm”. Spośród 1180 małych firm,  które spełniły jego warunki, komisja konkursowa wyłoniła 340 zwycięzców. Otrzymają oni od Orange bezpłatne pakiety reklamowe obejmujące kampanie na tablicach zewnętrznych w wybranym przez siebie mieście. Reklamy pojawią się w październiku na ponad 1800 nośnikach w 49 miastach Polski. Akcja prowadzona jest pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Duże zainteresowanie konkursem „Reklama dla Firm” ze strony mikro firm to dowód na to, że lokalni przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z konieczności prowadzenia działań reklamowych i ich wpływu na rozwój biznesu. Jednak nie zawsze decydują się na nie, przede wszystkim ze względu na wysokie koszty. Realizując projekt „Reklama dla Firm”, chcemy kompleksowo wspierać ich rozwój – w dużo szerszym zakresie niż tylko poprzez oferowanie i dostarczanie rozwiązań telekomunikacyjnych czy teleinformatycznych – mówi Tomasz Izydorczyk, Dyrektor Marketingu Rynku Biznesowego, Orange Polska.

Zadaniem uczestników konkursu było opisanie, w jaki sposób ułatwiają sobie prowadzenie firmy. Przedsiębiorcy cenią sobie dobrą organizację pracy, zaufany zespół pracowników oraz możliwość ciągłego poszerzania wiedzy. W codziennej pracy wykorzystują nowoczesne technologie. Ważnym czynnikiem ułatwiającym prowadzenie firmy jest optymalizacja kosztów, zwłaszcza w obliczu kryzysu. Co ciekawe, z nadesłanych na konkurs „Reklama dla Firm” zgłoszeń wyłania się współczesny obraz polskiego przedsiębiorcy – osoby młodej, przedsiębiorczej, pomysłowej i otwartej na niestandardowe rozwiązania.

Wszystkie odpowiedzi, nadesłane na konkurs za pośrednictwem strony internetowej www.reklamadlafirm.pl, oceniało jury złożone m.in. z przedstawicieli Orange oraz eksperta Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Rejestracja do konkursu trwała od 9 sierpnia do 9 września br.

Akcja „Reklama dla Firm” była skierowana do wszystkich osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Polsce. Stanowiła drugą odsłonę projektu realizowanego w ramach rebrandingu Telekomunikacji Polskiej na Orange w maju br. O uruchomieniu drugiej edycji zadecydowały wyniki: wysoki wskaźnik zadowolenia uczestników z udziału w majowym projekcie oraz jego realne przełożenie na wyniki biznesowe. Ponad 1/3 wszystkich przedsiębiorców biorących udział w pierwszej odsłonie akcji zaobserwowała wzrost liczby zapytań o ofertę firmy, a 27% wzrost liczby klientów. Co piąty uczestnik majowego projektu odnotował wzrost obrotów firmy i ilości zawieranych transakcji.

Więcej informacji:

www.reklamadlafirm.pl

www.ulatwsobiebiznes.pl

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Każdy może pomóc dzieciom z wadą słuchu

27 września 2012
Każdy może pomóc dzieciom z wadą słuchu

Fundacja Orange z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Niesłyszących rozpoczyna charytatywną akcję na rzecz dzieci z wadą słuchu. Zebrane środki będą przeznaczone na zakup aparatów słuchowych, dzięki którym niesłyszące dzieci mają możliwość lepszego kontaktu z otaczających je światem.

Międzynarodowy Dzień Niesłyszących przypomina społeczeństwu o potrzebach osób żyjących w ciszy. Małe dzieci mają szansę na to, aby prawidłowo się rozwijać i cieszyć światem dźwięków. Dlatego Fundacja Orange zapewnia im wczesną rehabilitację prowadzoną pod okiem specjalistów oraz bezpłatnie wypożycza aparaty słuchowe umożliwiające odbiór dźwięków. Rocznie z tych wypożyczeń korzysta prawie 300 dzieci, a urządzenia dostępne są w 18 placówkach audiologicznych w Polsce. Po 6 latach prowadzenia banków aparatów słuchowych przyszedł czas, aby doposażyć placówki w nowe urządzenia.

Z myślą o tej potrzebie Fundacja Orange rozpoczęła zbiórkę środków na zakup aparatów słuchowych oraz wsparcie terapii domowej dzieci w ramach programu Dźwięki Marzeń. Każdy może włączyć się w akcję i dokonać wpłaty w dowolnej kwocie na konto 55 1030 1508 0000 0005 0430 1109 (Fundacja Orange, ul.Krasickiego 55/59, 02-608 Warszawa, z dopiskiem POMAGAM). Dla klientów Orange uruchomiony został także charytatywny SMS – wystarczy wysłać POMAGAM na numer 7202 (koszt SMS – 2,46 zł z VAT).  Zbiórka potrwa do 31.03.2013.

W Polsce wykrycie wady słuchu możliwe jest już w drugiej dobie życia dziecka w ramach Programu Powszechnych Przesiewowych Badań Słuchu u Noworodków prowadzonego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Daje to szansę na szybkie potwierdzenie diagnozy i zapewnienie stymulacji słuchu. Dzięki wypożyczeniom aparatów słuchowych od Fundacji Orange rodzice dzieci z wadą słuchu mają czas na przeprowadzenie formalności związanych z zakupem własnych aparatów, a specjalista może obserwować dziecko przez kilka miesięcy w różnych  urządzeniach, zanim ostatecznie zdecyduje, który model będzie dla dziecka najlepszy. Ponadto, dla dzieci z bardzo głębokim ubytkiem słuchu, stymulacja w aparatach jest konieczna, zanim przeprowadzone zostanie wszczepienie implantu ślimakowego.

Aparat słuchowy to pierwszy ważny krok, ale nie jedyny - istotna jest także systematyczna rehabilitacja słuchu i mowy prowadzona pod okiem specjalistów i wdrożona jak najwcześniej. Z małymi dziećmi warto pracować w ich naturalnym środowisku, w którym czują się najpewniej. Dlatego terapeuci współpracujący z Fundacją dojeżdżają do domów dzieci, aby tam prowadzić ćwiczenia i włączać w proces terapii rodziców i opiekunów dzieci.

Patronat honorowy nad programem Dźwięki Marzeń sprawuje Ministerstwo Zdrowia. Jego Ambasadorem jest aktorka, piosenkarka Olga Bończyk, która wychowała się w rodzinie osób niesłyszących.

Szczegółowe informacje o programie Dźwięki Marzeń oraz lista banków aparatów słuchowych znajdują się na stronie www.dzwiekimarzen.pl lub pod nr infolinii  800 48 00 44 (pon.- pt. w godz. 10.00 -16.00).

Pomóż dzieciom z wadą słuchu cieszyć się światem dźwięków.

Przyłącz się do zbiórki na zakup nowych aparatów słuchowych i prowadzenie terapii.

Dokonaj wpłaty o dowolnej kwocie na konto 55103015080000000504301109

Fundacja Orange, ul.Krasickiego 55/59, 02-608 Warszawa z dopiskiem POMAGAM.

Lub wyślij POMAGAM na nr 7202 (SMS dla klientów Orange) – 2,46 zł z VAT.

Dodatkowych informacji udziela:

Antonina Bojanowska

Koordynator ds. Komunikacji Programów

Fundacja Orange

tel. +48 22 844 58 98

kom. +48 509 84 86 82

e-mail: antonina.bojanowska@orange.com

Fundacja Orange prowadzi autorskie programy i wspiera wartościowe działania innych organizacji pozarządowych na rzecz dzieci i młodzieży w obszarach nowoczesnej edukacji, kultury i zdrowia. We wszystkie działania Fundacji angażują się wolontariusze Orange. Główne realizowane programy to: Akademia Orange, Edukacja z Internetem, Orange dla bibliotek, Dźwięki Marzeń i Telefon do mamy.

Fundacja została stworzona w 2005 roku przez Telekomunikację Polską i PTK Centertel (spółki należące do Orange Polska).  www.fundacja.orange.pl


Informacje prasowe

Bezpłatne szkolenia z internetu dla osób 50+

25 września 2012
Bezpłatne szkolenia z internetu dla osób 50+

Program „Internet bez granic” to nowa inicjatywa Orange, skierowana do osób w wieku 50+. Ma ona na celu przeciwdziałanie cyfrowemu wykluczeniu osób starszych. W ramach projektu do końca roku 2012 w 67 wybranych bibliotekach w całej Polsce Orange przeprowadzi bezpłatne szkolenia z obsługi komputera oraz korzystania z sieci.

Aby technologia mogła służyć wszystkim ludziom i być powszechnie dostępna, Orange wprowadza nowy program dla osób w wieku 50+, przełamujący bariery w dostępie do komunikacji. Specjalnie przygotowani trenerzy przeszkolą uczestników programu, w jaki sposób korzystać z komputera i z internetu na co dzień.

Szkolenia ruszają już 26 września i potrwają do końca tego roku. W tym czasie planowane jest przeszkolenie około 3 tys. osób. Wszyscy zainteresowani udziałem w szkoleniu mogą  zgłaszać się poprzez wypełnienie ankiety,  dostępnej w bibliotekach objętych programem.

Dodatkowo 50 z 67 objętych programem bibliotek weźmie udział w konkursie, w którym zostaną nagrodzone te placówki, które przeszkoliły największą liczbę osób. Dziesięć zwycięskich bibliotek wyłonionych zostanie na podstawie liczby ankiet, wypełnionych online przez uczestników szkoleń.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top