Informacje prasowe

Rekordowe 2 miliony fanów Serca i Rozumu na Facebooku

01 sierpnia 2013
Rekordowe 2 miliony fanów Serca i Rozumu na Facebooku

Serce i Rozum, sympatyczni bohaterowie promujący produkty i usługi Orange Polska, zdobyli na Facebooku serca już 2 milionów internautów. Ta rekordowa liczba fanów plasuje profil Serca i Rozumu na pierwszym miejscu wśród wszystkich stron na polskim Facebooku. Spoty reklamowe z ich udziałem zamieszczone na oficjalnym fanpage’u zanotowały już ponad 40 miliony odsłon.

Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. W kwietniu 2012 profil Serca i Rozumu lubiło już milion osób, a w styczniu tego roku, mając na koncie 1,6 mln fanów stał się on najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Dziś, z okazji kolejnego rekordu - 2 milionów fanów - Orange Polska przygotował dla wszystkich fanów Serca i Rozumu stronę 2000000.pl z wieloma niespodziankami oraz spersonalizowanymi podziękowaniami.

- Tempo, z jakim Serce i Rozum zdobywają kolejnych fanów jest imponujące, ale dla  nas przede wszystkim liczy się, jakość relacji, które dzięki temu rozwijamy. Nasi bohaterowie są na Facebooku już prawie 3 lata i stale przyciągają uwagę. Cieszymy się z tego wyniku, bo jest on dowodem, że działania, które prowadzimy na Facebooku bawią i angażują jednocześnie wzmacniając więź naszych klientów z marką Orange – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Prócz profilu na Facebooku, Serce i Rozum mają też własny kanał na youtubie – zamieszczone tu spoty odnotowały już ponad 21 mln wyświetleń.

Serce i Rozum „zagrali” w ciągu ostatnich trzech lat w 50 spotach telewizyjnych i 59 radiowych. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły i na Effie Awards zdobywając Grand Prix.

Autorami postaci oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis. Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky.

PlayWyłącz głos


Informacje prasowe

Orange Polska firmą preferowaną przez studentów

22 lipca 2013
Orange Polska firmą preferowaną przez studentów

Co roku, w ramach Programu Twoja Perspektywa, Orange Polska przeprowadza badanie dotyczące oczekiwań studentów na rynku pracy. W tegorocznej edycji, przeprowadzonej w czerwcu, wzięło udział 1020 studentów z ponad 30 polskich uczelni. Wyniki potwierdziły, że Orange Polska, jako potencjalny pracodawca w branży telekomunikacyjnej jest najbardziej atrakcyjną firmą dla studentów.

Z przeprowadzonych badań wynika, że dla większości badanych (82.1 proc.) praktyki i staże to najlepsza forma kontaktu pracodawcy ze studentami. Ponad połowa ankietowanych wysoko ceni warsztaty i spotkania merytoryczne organizowane przez firmy. Studenci wymieniali też dni z pracodawcą, programy ambasadorskie i konkursy, jako ciekawy sposób na zainteresowanie ich specyfiką działalności danego przedsiębiorstwa.

Właśnie naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi program Twoja Perspektywa. Daje możliwość m.in. udziału w warsztatach praktycznych i Dniach Orange na uczelniach oraz realizację własnych projektów pod marką Orange. Najbardziej aktywni studenci mogą zostać Ambasadorami Orange Polska, uczestnicząc w budowaniu i promocji programu oraz marki Orange na własnej uczelni.

- Wyniki badania opinii studentów, przeprowadzonego w ramach programu Twoja Perspektywa potwierdzają, że studenci chcą się jak najwięcej nauczyć, poznać firmę „od środka” i uzyskać możliwość pozostania w firmie na dłużej już po odbytych praktykach. Orange Polska stara się spełnia te oczekiwania - komentuje Michał Lewczuk, kierownik programu Twoja Perspektywa w Orange Polska.

Program Twoja Perspektywa realizowany jest od 2008 roku dla studentów kierunków technicznych lub ekonomicznych wybranych uczelni w Polsce. V edycja rozpoczęła się w kwietniu 2013 i potrwa do końca roku akademickiego 2013/2014. Obejmuje zasięgiem 15 uczelni patronackich w 8 miastach: Gdańsku, Lublinie, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. W poprzedniej edycji programu wzięło udział ponad 3000 studentów.  Program Twoja Perspektywa organizowany jest przez Orange Polska we współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami oraz Business for Society.

Więcej informacji o V edycji Twojej Perspektywy Orange Polska znajduje się na stronie: www.twojaperspektywa.pl.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel.: 22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Orange Blog Talks – konferencje dla b(v)logosfery

18 lipca 2013
Orange Blog Talks – konferencje dla b(v)logosfery

Orange Polska wraz z agencją Citybell Consulting przygotowały unikalny projekt dotyczący b(v)logosfery. W najbliższą sobotę odbędzie się konferencja Orange Blog Talks social skierowana do b(v)logerów zainteresowanych social media/marketingiem i technologiami.

Wyróżnikiem Orange Blog Talks, na tle innych spotkań i konferencji, jest „branżowe” ukierunkowanie. Spotkania będą poświęcone różnym obszarom blogosfery. Takie podejście pozwoli na pogłębione i merytoryczne dyskusje zwłaszcza, że ambicją OBT jest pomoc w rozwoju polskiej b(v)logosfery. Spotkania będą także okazją do zdobycia praktycznych umiejętności, nawiązywania relacji, kontaktów i współpracy, poprzez udział w warsztatach i  dyskusjach.

- Jako Orange Polska jesteśmy bardzo zaangażowani w świat polskich mediów społecznościach - mówi Tomasz Sulewski, szef Strategii i Koordynacji Social Media w Orange Polska. - Prowadząc wiele działań dostrzegamy, że polska blogosfera z jednej strony rozwija się dynamicznie, ale jednocześnie wielu początkujących blogerów ma problemy jak poradzić sobie z kwestiami prawnymi, budową swojej marki, czy jak reagować na propozycje współpracy? Poprzez Orange Blog Talks chcemy pomóc takim osobom, bo wierzymy, że wiedzą lepiej jest się dzielić, niż ją trzymać „zamkniętą w skrzyni”.

Pierwsze spotkanie, OBT „social”, skierowane jest do osób zafascynowanych mediami społecznościowymi, komunikacją marketingową oraz nowoczesnymi technologiami. W tym roku odbędą się jeszcze konferencje „taste” dla blogerów kulinarnych oraz „look” dla blogerów modowych.

Orange Polska od 2009 r. prowadzi swoje blogi (www.blog.orange.pl), a także angażuje się w wiele akcji marketingowych we współpracy z b(v)logosferą. Ostatnio blogerzy brali m.in. udział w kampanii Orange Free oraz Orange Travel.

Więcej informacji na temat programu wydarzenia na: www.orangeblogtalks.pl

*  *  *

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Scroll to Top