Informacje prasowe

Reprezentacja Polski z Sony Xperia od Orange

05 czerwca 2012
Reprezentacja Polski z Sony Xperia od Orange

Wszyscy piłkarze i sztab piłkarskiej reprezentacji Polski wraz z życzeniami powodzenia podczas finałów Mistrzostw Europy otrzymali telefony komórkowe Sony Xperia S i Xperia U. Orange jest głównym sponsorem reprezentacji i partnerem technologicznym UEFA podczas imprezy, która rusza już w piątek.

Spotkanie głównego sponsora reprezentacji z piłkarzami i całym sztabem odbyło się w warszawskim hotelu Hyatt. Mariusz Gaca, prezes zarządu PTK Centertel, podziękował reprezentantom za ciężką pracę jaką włożyli w przygotowania do turnieju oraz życzył sukcesów. - Cieszę się, że Orange Polska ma swój udział w Euro 2012. Cała firma będzie mocno trzymać za Was kciuki! - powiedział Mariusz Gaca. - Wspieranie futbolu pozwala nam zarazem być jak najbliżej naszych klientów, którzy są waszymi fanami. Dla wielu z nich piłka nożna jest wielką pasją i ważnym elementem życia. Dlatego od 10 lat wspieramy reprezentację, dzieląc z zawodnikami i kibicami wielkie sportowe emocje - dodał.

Smartfony Xperia S i Xperia U to zaawansowane aparaty z wieloma możliwościami, m.in. dwurdzeniowy procesor, doskonały wyświetlacz Reality Display z Mobile BRAVIA® Engine, niezawodny aparat 12 mp oraz kamera, dzięki którym zawodnicy mogą podzielić się z najbliższymi atmosferą Mistrzostw, nagrywając zdjęcia i filmy w HD. 32GB pamięci wystarczą na przechowywanie plików przez cały turniej. Xperia™ S posiada również funkcję Timescape™, która zapewnia intuicyjny dostęp do mediów społecznościowych. Wreszcie entuzjaści gier, których wśród naszych reprezentantów nie brakuje, na pewno docenią certyfikat PlayStation™ w Xperia™  S i możliwość zabawy z najnowszymi tytułami zoptymalizowanymi pod smartfon.

Telefony posiadają oficjalną aplikację UEFA EURO 2012.  Bezpłatna aplikacja mobilna to najlepsze źródło informacji na temat turnieju. Za jej pośrednictwem kibice będą otrzymywać aktualności dotyczące turnieju i uczestniczących w nim drużyn, sprawozdania z meczów na żywo, a także wideo wywiady z piłkarzami. Dodatkowo będą mogli uzyskać płatny dostęp do najważniejszych fragmentów meczów, statystyk i spersonalizowanych powiadomień. Po raz pierwszy w historii rozgrywek kibice będą mogli również dzielić się z bliskimi i znajomymi wiadomościami związanymi z turniejem w serwisach Facebook i Twitter

 

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego i najchętniej wybieranym operatorem w Polsce. Obsługuje blisko 21 milionów klientów zapewniając im codzienny dostęp do największego portfolio nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, w tym unikatowej oferty konwergentnej - Orange Open oraz planów taryfowych bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

22 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Wolontariusze Orange na Dzień Dziecka

31 maja 2012
Wolontariusze Orange na Dzień Dziecka

Pracownicy Orange Polska, przy wsparciu Fundacji Orange z okazji Dnia Dziecka przygotowali  społeczne i sportowe inicjatywy dla dzieci w całej Polsce. Wolontariusze zaproponowali aktywności nawiązujące do UEFA EURO 2012™. Spełnią także marzenie dwojga dzieci, które będą mogły kibicować podczas meczu otwarcia Mistrzostw Europy 8 czerwca w Warszawie.

Co roku na Dzień Dziecka wolontariusze Orange Polska inicjują projekty dobroczynne dla dzieci z różnych środowisk i różnych stron Polski. Tym razem tematem przewodnim inicjatyw są Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012™. To wydarzenie, może być pretekstem do zabawy i edukacji także poza wielkimi stadionami i strefami kibica.  Dlatego ponad 160 Wolontariuszy Orange wyrusza do szpitali, domów dziecka, bibliotek, szkół, przedszkoli i organizacji pozarządowych działających na rzecz najmłodszych.

Łącznie przy wsparciu Fundacji Orange wolonatriusze zrealizują 41 projekty wolontaryjne, które toczyć się będą w pierwszej połowie czerwca. Wśród pomysłów znalazły się m.in. turnieje piłkarskie,  pikniki sportowe i maraton taneczny. Wiele inicjatyw ma na celu edukację sportowego fair-play, pokazać zwyczaje kulturowe panujące w krajach biorących udział w UEFA EURO 2012™. Wolontariusze postanowili też podjąć się prac remontowo-porządkowych w miejscach służących dzieciom – modernizacji placu zabaw i podwórka przedszkolnego, czy też wyposażenia szkoły w Bogatyni, która ucierpiała w powodzi w 2010 roku,  w sprzęt sportowy.  Akcji towarzyszyć będą liczne konkursy z nagrodami dla najmłodszych, a w wielu miejscach przewidziane są spotkania ze sportowcami m.in. piłkarzami.

Program wolontariatu pracowniczego w Orange prowadzony jest od 2003 roku. Pracownicy firmy z różnych działów i regionów angażują się w programy Fundacji Orange na rzecz dzieci i w akcje społeczne wspierane przez Orange. Jeśli sami znają organizację lub widzą potrzebę wsparcia inicjatyw w swoim otoczeniu, mają także możliwość zwrócić się o grant na projekt do Fundacji Orange i zrealizować własny pomysł na pomaganie. Do końca 2011 roku w działaniach społecznych wzięło udział ponad 6000 pracowników, w wolontariacie przepracowali łącznie 27 tysięcy godzin. W tegorocznej edycji konkursu „Dobroczyńca Roku” Orange Polska zostało wyróżnione w kategorii „Program wolontariatu pracowniczego” a Fundacja Orange otrzymała nagrodę specjalną „Nowe trendy społecznego zaangażowania”

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

E-mail: biuro.prasowe@telekomunikacja.pl


Informacje prasowe

Orange laureatem konkursu „Dobroczyńca Roku 2011”

30 maja 2012
Orange laureatem konkursu „Dobroczyńca Roku 2011”

Kapituła jubileuszowej, XV edycji konkursu „Dobroczyńca roku 2011” nagrodziła Orange Polska w kategorii „Program wolontariatu pracowniczego”.  Nagrodę specjalną „Nowe Trendy Społecznego Zaangażowania” odebrała również Fundacja Orange.

Program wolontariatu pracowniczego Orange  „W trosce o innych” został deceniony przez Kapitułę Konkursu  za zaangażowanie pracowników na wszystkich szczeblach kariery oraz za udzielanie im wszechstronnego wsparcia w rozwijaniu działalności społecznej. O ostatecznym zwycięstwie w konkursie zdecydowały głosy internautów.

„Bardzo się cieszę z otrzymanej nagrody. Dziękuję wszystkim naszym pracownikom, którzy bezinteresownie poświęcają swój prywatny czas, żeby pomagać innym. Udowadniają, że nie warto stać z boku z założonymi rękami. Nagroda ta, to dla nas nie tylko wyróżnienie za to, co do tej pory zrobiliśmy, ale również pozytywny impuls na przyszłość. Wolontariat łączy ludzi, daje poczucie społecznej odpowiedzialności i przynależności oraz ogromną satysfakcję. Dobrze być w takim towarzystwie i wspierać tych, którzy swój czas, doświadczenie, umiejętności i zdolności poświęcają innym” – powiedział Prezes Orange Polska Maciej Witucki.

W program wolontariacki Orange Polska do tej pory zaangażowało się już  ponad 6 tys. osób. Pracownicy uczą dzieci, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie, tworzą w szpitalach „Bajkowe Kąciki”, a także zangażują się w realizację programów społecznych i edukacyjnych Fundacji Orange. Dzięki firmie zyskują też możliwość realizacji własnych projektów wolontariackich na rzecz lokalnych społeczności.

Akademia Rozwoju Filantropii przyznała również nagrodę specjalną: „Nowe Trendy Społecznego Zaangażowania”. Otrzymała ją Fundacja Orange za współpracę przy organizacji wolontariatu pracowniczego i e-wolontariatu, przy jednoczesnym wykorzystaniu nowych technologii dla wspólnego dobra.

To już kolejne nagrody „Dobroczyńcy Roku”. Wcześniej Orange Polska została nagrodzona  między innymi za współpracę z Fundacją Synapsis oraz startegiczny program społecznego zaangażowania firmy.

Ogólnopolski konkurs o tytuł "Dobroczyńca Roku” organizowany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce od 1997 roku - to największy i najdłużej działający w Polsce konkurs nagradzający społeczne zaangażowanie przedsiębiorstw.

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

E-mail: biuro.prasowe@telekomunikacja.pl

Scroll to Top