Informacje prasowe

Rusza druga edycja Orange Fab – programu dla start-up’ów

21 listopada 2014
Rusza druga edycja Orange Fab – programu dla start-up’ów

Startuje druga edycja Orange Fab -  programu wspierającego rozwój małych, innowacyjnych firm, tzw. start-up’ów. Jego uczestnicy otrzymają szansę na rozwój swojego produktu i współpracę z Orange, na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, zdobycie inwestora i wsparcie finansowe.  Do nowej edycji można się zgłaszać do 15 stycznia 2015. Projekty finalistów pierwszej edycji są już wdrażane do oferty Orange.

- Pierwsza edycja Orange Fab przyniosła wymierne efekty - na początku przyszłego roku dwa rozwiązania: PublishSoSimply i wizyta.pl będzie można kupić w naszej „chmurze dla firm”. Trzecim z wybranych rozwiązań, Sesame+, interesuje się firma Integrated Solutions – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu Orange Polska ds. operacyjnych podczas spotkania inaugurującego nową edycję programu.

W ramach Orange Fab, start-upy zyskują dostęp do zasobów technicznych i marketingowych Orange Polska, kanałów komunikacji  (w tym mediów społecznościowych) i kanałów dystrybucji Orange. Mogą liczyć także na wsparcie mentorów z lokalnych ekosystemów technologicznych oraz dofinansowanie na rozwój produktu. Dla Orange współpraca ze start-up’ami to szansa na pozyskanie innowacyjnych produktów do swojej oferty.

- Warto spojrzeć na te korzyści w szerszym wymiarze: nawiązując współpracę ze start-upa’ami nie oczekujemy szybkiego zysku; raczej uczymy się od siebie nawzajem. Duże firmy, aby skutecznie konkurować na rynku muszą być innowacyjne, a nowatorskie, niekonwencjonalne pomysły powstają właśnie w małych firmach. Dla nas współpraca z nimi to jest zastrzyk nowej energii, świeże spojrzenie i pomysły na wykorzystanie technologii. Natomiast dla start-up’ów to dobra lekcja dojrzałego biznesu. Wspieranie młodych, początkujących przedsiębiorstw jest także elementem odpowiedzialnego społecznie biznesu. Dzisiaj to są start-up’y, ale za parę lat mają szansę stać się aktywnymi graczami na rynku i pozytywnie wpłynąć na naszą gospodarkę. – dodał Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu OPL ds. operacyjnych.

W spotkaniu inaugurującym II edycję Orange Fab uczestniczyli laureaci pierwszej edycji programu: Michał Majewski (kreator magazynów on-line PublishSoSimply) i Bartłomiej Danek (elektroniczny system rezerwacji wizyta.pl), Wśród korzyści ze współpracy z Orange wskazywali przede wszystkim na dostęp do infrastruktury i nawiązywanie międzynarodowych kontaktów.

- Dzięki udziałowi w Orange Fab w czerwcu uczestniczyłem w międzynarodowym pokazie start-up’ów Orange Demo Days w Paryżu. Nasz produkt wzbudził tam niemałe zainteresowanie, co utwierdziło mnie, że idziemy w dobrym kierunku. Przy okazji nawiązałem kilka cennych kontaktów i poznałem start-up’y z innych krajów. A już za kilka dni, 25 listopada lecę na kolejny Demo Days  do Tokio. Bez wsparcia Orange nie byłoby to możliwe – podkreślił Michał Majewski z PublishSoSimply.

- Orange udostępniło nam swoją infrastrukturę, m.in. bramkę USSD - którą wykorzystujemy w naszym systemie silnego uwierzytelniania. Jest to ważna część naszej usługi, dlatego cieszę się, że mogliśmy skorzystać z platformy sprawdzonego operatora – powiedział Marcin Szary z Sesame+.

Orange Fab jest programem międzynarodowym. Do tej pory odbył się 8. państwach: we Francji, Stanach Zjednoczonych, Izraelu, Japonii, Korei Płd., Tajwanie, Wybrzeżu Kości Słoniowej i w Polsce. Do 1. edycji polskiego Orange Fab zgłoszonych zostało 107. usług i rozwiązań. Dominowały usługi cloud computingowe, e-commerce oraz cyfrowego kontentu.

Aby wziąć udział w nowej edycji programu, należy zgłosić swój start-up na stronie http://orangefab.pl/apply/ Termin zgłoszeń upływa 15 stycznia 2015 r. Wybrane firmy przystąpią do pracy już 21 lutego 2015 r.

Więcej informacji: http://orangefab.pl/

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Klienci Orange Polecają: Internet Tu i Tam usługą jesieni, startuje kolejna edycja

21 listopada 2014
Klienci Orange Polecają: Internet Tu i Tam usługą jesieni, startuje kolejna edycja

W jesiennej edycji Klienci Orange Polecają najwięcej głosów zdobył Internet Tu i Tam, czyli Neostrada 
z internetem mobilnym w jednym, korzystnym  pakiecie. Wszyscy, którzy chcieliby podzielić się swoją opinią i wskazać usługę Orange, którą najchętniej poleciliby innym, mogą wziąć udział w kolejnej, czwartej już edycji konkursu. Tym razem do wyboru są: FunPack z telewizorem za 1 zł, Smart Plany Multi z zestawem dwóch urządzeń - smartfonem i smartwatch-em, smatband-em lub tabletem oraz mobilny internet Orange Free Net. Oddając głos na wybraną usługę na stronie www.klienciorangepolecaja.pl, klienci zyskują też szansę na zdobycie nagrody. Na tych, którzy najciekawiej uzasadnią swój wybór usługi, czekają: nowoczesny smartfon LTE w zestawie z tabletem, a także tablety, inteligentne opaski SmartBand SONY oraz rabaty na usługi Orange.

Klienci Orange Polecają to cykliczna akcja, w której można podzielić się swoją opinią głosując na jedną z trzech wybranych usług Orange. Największym powodzeniem w zakończonej właśnie jesiennej edycji cieszył się Internet Tu i Tam, czyli propozycja dla wszystkich, którzy potrzebują wygodnego dostępu do sieci w domu i poza domem. W zestawie znajdą szybki i stabilny domowy internet bez limitów transferu - Neostrada oraz internet mobilny 5 GB danych do wykorzystania co miesiąc oraz dwa urządzenia: tablet FunTab oraz mobilny router - każde za symboliczną złotówkę. Na tę ofertę głosowała niemal połowa uczestników konkursu.

Aktualnie, klienci zainteresowani takim rozwiązaniem mogą skorzystać także z nowego planu Internet Tu i Tam, zawierającego Neostradę oraz internet mobilny z pakietem 10 GB za 89,90 zł miesięcznie. W zestawie znajdą też tablet Samsung Galaxy Tab 4 7.0 z wbudowanym modemem LTE za 1 zł.

Od 20 listopada na głosujących czeka nowa edycja konkursu www.klienciorangepolecaja.pl, tym razem do wyboru są:

  • Szybka Neostrada w FunPacku z 40-calowym telewizorem za 1 zł, czyli pomysł na świąteczny prezent dla całej rodziny. Kupując FunPack-a można otrzymać za symboliczną złotówkę nowoczesny telewizor Samsung Smart TV LED. Oferta jest dostępna przy umowie na 24 miesiące, abonament wynosi 149,90 zł. Ponadto, kupując FunPacka, można otrzymać pakiet Comfort+ Extra+ telewizji nc+ ze 130 kanałami za darmo na 12 miesięcy. Po upływie 12 miesięcy, abonament za ten pakiet wyniesie 59,90 zł, czyli średni miesięczny koszt pakietu przy umowie na 24 miesiące to tylko 29,95 zł.
  • Tablet, smartwatch lub smartband do smartfona w Smart Planach Multi. Kupując jeden z planów abonamentowych - Smart Plan Multi i Multi Max, już za złotówkę można otrzymać nie tylko nowoczesny smartfon, ale dokładając kolejną złotówkę wybrać dodatkowy prezent w postaci tabletu, SmartBand’a SONY lub wielofunkcyjnego smartwatch’a Samsung Gear Fit.
  • Orange Free Net z nowymi planami taryfowymi i nielimitowanym LTE. To oferta umożliwiająca współdzielenie pakietu na transmisję danych i korzystanie z niego na kilku urządzeniach, których karty SIM są przypisane do jednego konta abonenckiego. W ofercie jest do wyboru wiele planów taryfowych zapewniających nawet 70 GB miesięcznie, a do 31 maja 2015 także nielimitowany dostęp LTE. Dzięki temu będąc w zasięgu LTE, klienci korzystają z pełnej prędkości internetu, nawet po wykorzystaniu podstawowego pakietu.  Kupując dowolny plan abonamentowy, mogą też wybrać nowoczesny mobilny router WiFi – LTE, Orange Airbox, dostępny w większości ofert już za 1 zł. Zapewnia on wygodne, bezprzewodowe połączenie z siecią także dla urządzeń wyposażonych jedynie w WiFi.

Na wszystkich uczestników konkursu, którzy wypełnią krótki formularz i napiszą dlaczego chcieliby polecić wybraną przez siebie usługę, czekają atrakcyjne nagrody. Autor najciekawszego uzasadnienia otrzyma zestaw składający się z nowoczesnego smartfona LG G3 S oraz tabletu Alcatel OneTouch Pixi 7, kolejnych 5 autorów najbardziej interesujących uzasadnień otrzyma tablet Alcatel One Touch Pixi 7, a kolejnych 5 - SmartBandy SONY SWR10. Ponadto, 500 uczestników konkursu otrzyma kod rabatowy uprawniających do 10% zniżki na wybrane usługi Orange.

Na głosy i opinie czekamy do 12 lutego 2015 roku. Szczegółowe informacje wraz z regulaminem można znaleźć na: www.klienciorangepolecaja.pl

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

+48 (22) 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

„Zamów z Orange” – szybki dostęp do multimediów w internecie

20 listopada 2014
„Zamów z Orange” – szybki dostęp do multimediów w internecie

Klienci Orange mogą od dziś korzystać z usługi „Zamów z Orange”, umożliwiającej prosty i szybki dostęp do płatnych treści cyfrowych oraz elektronicznych w wybranych serwisach internetowych. Dzięki usłudze, abonenci Orange mogą korzystać z filmów, muzyki i innych multimediów bez konieczności używania kart kredytowych, wykonywania przelewów czy SMS-ów o podwyższonej opłacie.

Usługa dostępowa „Zamów z Orange” to prosty i szybki sposób na uzyskanie dostępu do treści cyfrowych, czyli filmów, muzyki, gier, dzwonków, aplikacji oraz ebooków i audiobooków, a także prenumeraty czasopism i wydawnictw, oferowanych w internecie oraz aplikacjach mobilnych.

„Zamów z Orange” działa w oparciu o mechanizm „direct billing” - jest prostym i  wygodnym narzędziem zamawiania dostępu do płatnych treści cyfrowych oferowanych w internecie, przy wykorzystaniu urządzeń cyfrowych. Skorzystanie z usługi i uzyskanie dostępu do treści cyfrowych oznacza, że klient nie musi uiszczać żadnej dodatkowej opłaty związanej z obsługą zamówienia i płatności, dzięki czemu może zyskać tańszy dostęp do wybranej przez siebie oferty. Opłata za zamówione treści jest pobierana po udostepnieniu ich klientowi. W przypadku klientów Orange, którzy skorzystają z dostępu za pomocą usługi „Zamów z Orange” oznacza to, że opłata za zamówione treści będzie uiszczana razem z rachunkiem za abonament telefoniczny, a w przypadku gdy skorzystają z telefonu na kartę, pobrana ze środków zgromadzonych na koncie głównym użytkownika.

Z usługi „Zamów z Orange” można korzystać za pomocą telefonu komórkowego, tabletu i komputera. Już teraz jest ona dostępna w wybranych serwisach internetowych oraz aplikacjach. Liczba serwisów umożliwiających dostęp będzie się sukcesywnie zwiększała.

Aby skorzystać z usługi wystarczy wybrać jako metodę zamawiania „Zamów z Orange”. Po przejściu poprawnej weryfikacji i autoryzacji numeru abonenckiego, do którego zostanie przypisane zamówienie, klient otrzyma potwierdzenie SMS i uzyska dostęp do zamówionej treści.

Usługa umożliwia jednorazowe lub cykliczne nabywanie dostępu do treści cyfrowych. W przypadku dostępu cyklicznego, klient jest każdorazowo informowany o przedłużeniu cyklu za pomocą wiadomości SMS. Wiadomość SMS zawiera również informację o sposobie dezaktywacji usługi.

Usługa dostępu „zamów z Orange” świadczona jest w oparciu o regulamin „Zamów z Orange”.

Więcej informacji o usłudze dostępu „Zamów z Orange” na: www.orange.pl/shops

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

+48 (22) 527 19 39

biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top