Informacje prasowe

Rusza polska edycja Orange Fab – programu wspierającego małe innowacyjne firmy

20 lutego 2014
Rusza polska edycja Orange Fab – programu wspierającego małe innowacyjne firmy

Orange Polska zaprasza inżynierów, programistów, projektantów i przedsiębiorców do polskiej edycji Orange Fab - programu wspomagającego rozwój małych, innowacyjnych firm, tzw. start-up’ów. Uczestnicy mają szansę stworzyć wspólną ofertę produktową z Orange, zdobyć inwestora oraz wsparcie finansowe. Udział w programie można zgłaszać do 24 marca br. za pośrednictwem strony www.orangefab.pl.

Orange Fab to zaplanowany na dwanaście tygodni program umożliwiający start-up’om skupienie się na rozwoju, wdrażaniu usług oraz tworzeniu produktów doskonalących obecne rozwiązania telekomunikacyjne. Aby im to umożliwić, Orange łączy własne doświadczenie w branży telekomunikacyjnej z doświadczeniem mentorów wywodzących się z lokalnych ekosystemów technologicznych. Dostarcza start-up’om m. in. wsparcia finansowego i logistycznego oraz ułatwia kontakty z ekspertami mogącymi wesprzeć ich w rozwinięciu własnego biznesu.

- Zagraniczne edycje Orange Fab udowodniły, że korzyści z takiej współpracy są obustronne – mówi Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. Operacyjnych – Dla wielu start-upów podstawowym problemem jest pozyskanie pierwszego inwestora i zbudowanie efektywnej sieci dystrybucji. Dzięki programowi przedsiębiorcy zyskują dostęp do całego ekosystemu Orange oraz niezbędne zasoby do niezależnego rozwoju swojej firmy. Z kolei Orange biorąc pod swoje skrzydła młode przedsiębiorstwa, otwiera się na potencjalnie przyszłościowe rozwiązania technologiczne, które powstały w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, więc także klientów – dodaje.

Orange poszukuje szerokiego spectrum rozwiązań, m.in. z kategorii: usługi dla domu (Connected Home), mobilny dostęp szerokopasmowy, dostęp bezprzewodowy, nowe media, e-commerce, płatności mobilne, usługi w chmurze i Big Data. W formularzu zgłoszeniowym należy zaprezentować swój produkt lub usługę, wizję jego rozwoju i uzasadnić zainteresowanie współpracą z Orange Polska.

- Wierzymy, że dzięki naszemu programowi początkujące firmy będą mogły skoncentrować się na rozwijaniu swoich produktów i wypracowaniu wartościowych rozwiązań technologicznych, wnosząc świeże pomysły do naszej organizacji. Orange Fab pozwoli przenieść dotychczasowe relacje z polskim środowiskiem start-upów na kolejny poziom oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe z firmami o największym potencjale rozwojowym w obszarach zgodnych z działalnością Orange. – przekonuje Piotr Muszyński.

Firmy zaproszone do etapu akceleracji będą mogły czerpać z wiedzy eksperckiej Orange podczas wykładów, warsztatów i sesji panelowych z zakresu marketingu, reklamy, rozwoju produktu, projektowania, aspektów prawnych czy pozyskiwania funduszy. Z każdym start-upem będą pracowali mentorzy Orange – menadżerowie i liderzy opinii w obszarze doradztwa biznesowego, marketingu produktów i technologii, którzy pomogą rozwinąć produkt adekwatnie do potrzeb klientów Grupy. W polskiej edycji do grona mentorów dołączyli m.in. profesor Mieczysław Muraszkiewicz z Politechniki Warszawskiej, profesor Witold Abramowicz z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Maciej Hazubski z IQ Partners (inwestor i udziałowiec m.in. bloga Antyweb) oraz Agnieszka Lewandowska z Fundacji Startup School.

W ramach programu firmy uzyskają dostęp do zasobów technicznych i marketingowych Orange Polska, kanałów komunikacji  (w tym mediów społecznościowych), kanałów dystrybucji Orange. Mogą otrzymać także dofinansowanie w wysokości do 40 tys.zł. Zostanie im udostępniona do pracy przestrzeń biurowa w warszawskim Orange Labs – przyjazne i inspirujące środowisko pracy, sale konferencyjne oraz możliwość korzystania ze sprzętu biurowego. Jako zwieńczenie 12 tygodni akceleracji przedsiębiorcy zaprezentują rezultaty swojej pracy podczas Demo Days w Warszawie.

Uruchamiając Orange Fab we Francji, USA i Japonii (dla regionu Południowo-Wschodniej Azji), a także w Polsce, Orange potwierdza swoją ambicję, by stać się inkubatorem przedsiębiorczości na skalę międzynarodową.

 

***

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel.:   22 527 19 39

e-mail:   biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Polskie premiery i oscarowe hity w lutowej trasie Kina Orange

07 lutego 2014
Polskie premiery i oscarowe hity w lutowej trasie Kina Orange

Kino Orange rusza w lutową trasę, podczas której zaprezentuje najnowsze polskie produkcje. Pierwsza to „Jack Strong” – sensacyjna opowieść o najsłynniejszym polskim szpiegu. Drugi film to „Facet (nie)potrzebny od zaraz”, świetna propozycja na walentynki. W lutowym repertuarze nie zabraknie również oscarowych hitów – „American Hustle” i „Wilk z Wall Street”

Najnowsze kinowe propozycje zobaczą mieszkańcy miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Na ekranie największego w Polsce objazdowego kina wyświetlony będzie najnowszy film Władysława Pasikowskiego – „Jack Strong”. Druga nowość, to komedia o poszukiwaniu miłości w wielkim mieście -  „Facet (nie)potrzebny od zaraz”. Ponadto w lutowej trasie kontynuowane będą projekcje filmu Wojtka Smarzowskiego „Pod Mocnym Aniołem”. Plejadę polskich gwiazd młodego pokolenia m.in. Katarzynę Maciąg i Joannę Kulig, będzie można spotkać 14 lutego, w Szczytnie, na walentynkowym spotkaniu z widzami Kina Orange.

Luty to także miesiąc oscarowy i właśnie oscarowych hitów nie zabraknie w najbliższej trasie Kina Orange. Widzowie zobaczą obsypany aż 10-cioma oscarowymi nominacjami „American Hustle” z gwiazdorską obsadą, m.in.: Amy Adams i Jennifer Lawrence. Kontynuowane będą pokazy filmu Martina Scorsese "Wilk z Wall Street" z nominowanym do Oscara Leonardo DiCaprio. 2 marca, w dniu, w którym w Los Angeles wręczane są Nagrody Amerykańskiej Akademii Filmowej, Kino Orange zaprasza do Kłodawy na wieczór oscarowy, podczas którego oprócz wspomnianych już filmów  wyświetlona zostanie również nominowana w kategorii Najlepszy Film Nieanglojęzyczny belgijsko-holenderska produkcja „W kręgu miłości”.

Dla najmłodszych widzów Kino Orange  przygotowało animację „Piłkarzyki rozrabiają” w wersji 3D. To historia o przyjaźni, dorastaniu i pokonywaniu trudności, którą pokochają nie tylko dzieci, ale i dorośli.

Wybór repertuaru ułatwia widzom   multimedialny plakat elektroniczny, na którym równocześnie prezentowany jest repertuar, plakaty i zwiastuny filmów, wyświetlanych w mieście, do którego dotrze Kino Orange. To unikatowe w Polsce rozwiązanie, oferujące widzom  atrakcyjną formę dostępu do informacji. Multimedialny plakat elektroniczny wyświetlany podczas projekcji powstał dzięki rozszerzeniu współpracy z firmą NEC Display Solutions Europe GmbH, która stała się oficjalnym Partnerem Technologicznym Kina Orange.

Kino Orange to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Ceny biletów na seanse w Kinie Orange zaczynają się już od 12 zł. Ponadto wszyscy klienci Orange, mogą kupić 2 bilety w cenie jednego. Wystarczy, że wyślą SMS o treści kino pod numer 2360. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte, jest SMS zwrotny z unikalnym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina 30 minut przed seansem. Kino Orange prowadzi przedsprzedaż biletów online. Na stronie www.KinoOrange.pl można zakupić Ekobilet, który widz otrzymuje równocześnie na swój telefon komórkowy oraz e-mail.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

OUTKAST headlinerem Orange Warsaw Festival 2014

06 lutego 2014
OUTKAST headlinerem Orange Warsaw Festival 2014

OutKast, amerykański duet hiphopowy, wystąpi na Orange Warsaw Festival 2014 w ramach festiwalowej trasy koncertowej z okazji 20-lecia istnienia zespołu. To będzie ich pierwszy występ w Polsce. Zagrają 15 czerwca na Orange Stage.

OutKast to duet niezwykle kreatywnych i ambitnych artystów: Andre Benjamin (Andre 3000) i Antwan Patton (Big Boi). Raperzy i wielokrotni laureaci nagród Grammy wracają na scenę, aby świętować jednocześnie swój jubileusz 20-lecia. Warszawa znalazła się na mapie ich jubileuszowej trasy koncertowej po festiwalach na świecie. Inauguracją tej trasy będzie kwietniowy koncert na festiwalu Coachella w Kalifornii. Podczas Orange Warsaw Festival 2014 zagrają trzeciego dnia festiwalu – 15 czerwca na Orange Stage.

„To dla nas prawdziwy honor, że obchodzimy 20-lecie istnienia, a ciągle cieszymy się wolnością i tworzymy muzykę, która jest naszą pasją” - powiedział Big Boi - „Nie możemy się już doczekać tych występów i energii, którą one nam dają”.

„Wyobraź sobie, że wszystko co chcieliśmy robić to rap” - dodaje Andre 3000 - „Mam ogromną satysfakcję z tego, że jestem członkiem grupy, która pozwoliła mi dowolnie eksperymentować z muzyką, robić to, co tylko przyszło mi do głowy. Powrót na scenę jest najbardziej ekscytującym sposobem na podziękowanie wszystkim, którzy wspierali OutKast przez ostatnie 20 lat. ”

OutKast to oryginalność i nieszablonowe myślenie – słychać to  na każdym albumie, których łączna sprzedaż osiągnęła liczbę ponad 25 milionów egzemplarzy.  Już debiutancki album ATLiens (1996), mimo że wyraźnie wyprzedzał swoje czasy, został oceniony bardzo pozytywnie przez krytyków i publiczność. Kolejne płyty - Aquemini (1998) i Stankonia (2000) cieszyły się nie mniejszą popularnością, a w 2012 roku, znalazły się na liście 500 najlepszych wydawnictw wszechczasów według magazynu Rolling Stone. Kolejne wydawnictwo – Speakerboxxx/The Love Below z 2003 roku - to nie tylko spektakularny komercyjny sukces, ale także sześć nagród Grammy, m.in. za Najlepszy Album Roku - pierwsza taka nagroda w historii rapu.

„To wielka radość ogłosić, że rewelacyjny i powracający na scenę duet OutKast został headlinerem Orange Warsaw Festival 2014! Jestem przekonany, że ten jubileuszowy koncert zespołu zelektryzuje na Stadionie Narodowym wszystkich fanów muzyki.” – Sławomir Nowaczewski, promotor Orange Warsaw Festival.

„To był od zawsze numer jeden na mojej liście ‘artystów do obowiązkowego obejrzenia’. Aż trudno uwierzyć, że to się wydarzy…” – Piotr Metz, Rzecznik OWF.

OUTKAST – kolejny headliner Orange Warsaw Festival 2014 - dołącza do grona ogłoszonych wcześniej artystów, tj: PIXIES, KINGS OF LEON, FLORENCE AND THE MACHINE, QUEENS OF THE STONE AGE, SNOOP DOGG AKA SNOOP LION, TIMBALAND, DAVID GUETTA, KASABIAN, BRING ME THE HORIZON.

Siódma edycja festiwalu odbędzie się w dniach 13-15 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie. Po raz pierwszy festiwal potrwa trzy dni, a artyści wystąpią na dwóch scenach: Orange Stage i Warsaw Stage.

Dotychczas ogłoszeni artyści OWF 2014:

Scena „Orange Stage”:

13 czerwca - KINGS OF LEON, QUEENS OF THE STONE AGE, PIXIES

14 czerwca - FLORENCE AND THE MACHINE

15 czerwca -  OUTKAST, DAVID GUETTA, KASABIAN, TIMBALAND

Scena „Warsaw Stage”:

13 czerwca - SNOOP DOGG AKA SNOOP LION

15 czerwca – BRING ME THE HORIZON

Kolejni artyści ogłaszani będą już wkrótce.

Bilety na Orange Warsaw Festival 2014 dostępne są już w sprzedaży na stronach www.orangewarsawfestival.pl, www.eventim.pl oraz w sieci autoryzowanych punktów Eventim. Orange Polska przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę 15% rabatu na zakup biletów festiwalowych.

Więcej informacji na oficjalnych stronach festiwalu: facebook.com/orangewarsawfestival oraz www.orangewarsawfestival.pl, gdzie dodatkowo w zakładce „MEDIA” znajdują się wszystkie aktualne informacje dla prasy, w tym zdjęcia oraz niezbędne linki dotyczące artystów festiwalu.

Dodatkowych informacji udzielą:

Piotr Metz, Rzecznik Festiwalu, piotr.metz@rochstar-events.com

Monika Nowaczewska, monika.nowaczewska@rochstar-events.com

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, tel: 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top