Informacje prasowe

Rusza styczniowa trasa Kina Orange

16 stycznia 2014

Rusza styczniowa trasa Kina Orange

Aż pięć premierowych filmów, w tym dwa w wersji 3D będzie można zobaczyć w  największym objazdowym kinie w Polsce. Od 17 stycznia  Kino Orange rusza w trasę z wyjątkowym repertuarem. Mieszkańcy miejscowości, w których na co dzień nie ma kin, będą mogli zobaczyć m.in.  „Pod Mocnym Aniołem” Wojtka Smarzowskiego czy najnowszy film Martina Scorsese „Wilk z Wall Street”.

Na projekcjach 3D widzowie Kina Orange zobaczą dwa znakomite tytuły. Pierwszy to zabawna, animowana komedia o ptakach, które zamierzają zmienić bieg historii – „Skubani 3D” – z Piotrem Fronczewskim i Cezarym Pazurą w polskiej wersji językowej. Drugi to wielki powrót Keanu Reevesa w amerykańskiej megaprodukcji „47 Roninów 3D”, opartej na prawdziwej historii japońskich samurajów. Nowy panoramiczny ekran kina objazdowego (7 m w podstawie), da widzom jeszcze większy komfort przeżywania oglądanych historii.

Na pokazach specjalnych widzowie Kina Orange zobaczą „Wilka z Wall Street” – jeden z tegorocznych faworytów oscarowych, z rewelacyjną rolą Leonardo DiCaprio, nagrodzonego Złotym Globem oraz polską produkcję „Pod Mocnym Aniołem”. Uzupełnieniem repertuaru będą pokazy filmu „Biegnij, chłopcze, biegnij”, prawdziwej historii ośmioletniego uciekiniera z warszawskiego getta.

Kino Orange to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema i Orange, przygotowany specjalnie dla miast i miejscowości, w których na co dzień nie ma kin. Ceny biletów na seanse w Kinie Orange zaczynają się już od 12 zł. Ponadto wszyscy klienci Orange, mogą kupić 2 bilety w cenie 1. Wystarczy, że wyślą SMS o treści kino pod numer 2360. Potwierdzeniem, że zamówienie zostało przyjęte, jest SMS zwrotny z unikalnym kodem, który trzeba pokazać w kasie kina 30 minut przed seansem.

Aby ułatwić widzom zakup biletów, uruchomiona została przedsprzedaż online. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć na stronie www.KinoOrange.pl można zakupić Ekobilet, który widz otrzymuje równocześnie na swój telefon komórkowy oraz e-mail.
Patroni medialni: TVP Info, miesięcznik KINO, serwis filmowy STOPKLATKA.PL, portal WP.pl

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Rusza styczniowa trasa Kina Orange

Informacje prasowe

FLORENCE AND THE MACHINE headlinerem drugiego dnia Orange Warsaw Festival 2014

15 stycznia 2014

FLORENCE AND THE MACHINE headlinerem drugiego dnia Orange Warsaw Festival 2014

Florence Welch wraz ze swoim zespołem zabierze fanów w muzyczną podróż podczas drugiego dnia Orange Warsaw Festival. FLORENCE AND THE MACHINE to trzeci ogłoszony wykonawca tegorocznej edycji OWF. Zagrają 14 czerwca na Stadionie Narodowym.

FLORENCE AND THE MACHINE to Florence Welch – niezwykła artystka, ikona stylu i mody oraz godna następczyni Kate Bush, Stevie Nicks i Bjork. Jak one śpiewa o miłości i śmierci, seksie i przemocy. Jej muzyczny dorobek uzupełnia jedyne w swoim rodzaju osiągnięcie – Florence tchnęła nowe życie w formułę koncertów MTV Unplugged.

Niepodrabialna, niepowtarzalna Flo  – oczekujemy na jej świetny występ podczas drugiego dnia Orange Warsaw Festival tak samo, jak rzesze jej fanów. Zaproszenie FLORENCE AND THE MACHINE było obowiązkowe. Takiej gwiazdy nie mogło zabraknąć na festiwalu jakim staje się na naszych oczach Orange Warsaw Festival” – Sławomir Nowaczewski, Promotor Festiwalu, Rochstar Events.

Siódma edycja festiwalu odbędzie się w dniach 13-15 czerwca, na Stadionie Narodowym  w Warszawie. Po raz pierwszy festiwal potrwa trzy dni, a artyści wystąpią na dwóch scenach. Dotychczas ogłoszony został występ – Kings of Leon oraz Queens of the Stone Age – którzy wystąpią 13 czerwca.

Sprzedaż biletów na Orange Warsaw Festival 2014 rozpocznie się 21 stycznia, o godzinie 10:00 na stronach www.orangewarsawfestival.pl, www.eventim.pl oraz w sieci autoryzowanych punktów Eventim.
Więcej informacji na oficjalnych stronach festiwalu: www.facebook.com/OrangeWarsawFestival oraz www.orangewarsawfestival.pl, gdzie dodatkowo w zakładce „MEDIA” znajdują się wszystkie aktualne informacje dla prasy, w tym zdjęcia oraz niezbędne linki dotyczące artystów festiwalu.

Dodatkowych informacji udzielą:

Piotr Metz, Rzecznik Festiwalu, piotr.metz@rochstar-events.com

Monika Nowaczewska, monika.nowaczewska@rochstar-events.com

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, tel. 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com
***
Orange już po raz siódmy jest sponsorem tytularnym festiwalu. Ponad 300 tysięcy widzów, blisko 60 artystów – to bilans 6 lat obecności Orange Warsaw Festival na mapie muzycznych wydarzeń w Polsce. Dotychczas fani muzyki dzięki Orange uczestniczyli w koncertach: Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Lauren Hill, Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim.

Udostępnij: FLORENCE AND THE MACHINE headlinerem drugiego dnia Orange Warsaw Festival 2014

Informacje prasowe

Orange Reyo – nowy smartfon pod marką Orange

14 stycznia 2014

Orange Reyo – nowy smartfon pod marką Orange

Orange Polska wprowadza do sprzedaży nowy  smartfon pod własnym logo. Urządzenie opracowane i wyprodukowane z myślą o klientach zadowoli zarówno doświadczonych użytkowników smartfonów jak i tych, którzy dopiero zamierzają z nich skorzystać. Smartfon dostępny jest w wybranych planach taryfowych już za 1 zł. z VAT.

Orange Reyo jest pierwszym po długiej przerwie smartfonem wyprodukowanym na wyłączność Orange. Nowoczesny design urządzenia oraz wysokie parametry techniczne powodują, że może być urządzeniem najchętniej wybieranym przez klientów. Oparty jest na systemie Android 4,2. obsługuje transmisje HSDPA+, posiada duży ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości, aparat 5 Mpx, dwurdzeniowy procesor 1,3 GHz, 1GB pamieci RAM .

Smartfon wyróżnia się specjalnymi  aplikacjami stworzonymi specjalnie dla Orange: Orange Assistant, która w przystępny sposób pokazuje i uczy posługiwania się tym telefonem oraz  Orange Gesture, która umożliwia przypisanie gestu/symbolu do wybranej funkcjonalności .

Orange Reyo dostępny jest w ofertach „Smart Plan Multi, Smart Plan Halo” oraz „Przenieś numer do Orange” przy umowie na 24 miesiące:

oraz  w ofertach „Smart Plan Mix” przy umowie na 24 miesiące:

Orange Reyo został stworzony we współpracy z ZTE na wyłączność Orange Polska, spełnia najwyższe standardy i oczekiwania. Daje początek serii nowoczesnych urządzeń pod marką Orange.

Orange Reyo dostępny będzie we wszystkich salonach Orange już pod koniec tygodnia.
Więcej szczegółow na:  www.orange.pl

http://blog.orange.pl/biuroprasowe/mediateka/uslugi-mobilne/smartfon-orange-reyo

 

***
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Reyo – nowy smartfon pod marką Orange

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej