Informacje prasowe

Ruszyły wyprzedaże w Orange. Można zaoszczędzić ponad 1000 zł

28 grudnia 2015

Ruszyły wyprzedaże w Orange. Można zaoszczędzić ponad 1000 zł

Do 21 stycznia potrwa sezon wyprzedażowy w Orange. Dzięki niemu klienci mogą zaoszczędzić od kilkuset do ponad 1000 zł. Do wyboru są m.in. usługi telefonii komórkowej ze specjalnym rabatem dla klientów telefonu domowego lub Neostrady. W promocyjnym trójpaku otrzymają abonament po obniżonej cenie, nowoczesny smartfon i popularny gadżet czyli kijek do selfie. Na wysoki rabat oraz zestaw z dwoma tabletami mogą także liczyć klienci zamawiający mobilny Internet Orange LTE FreeNet. Wyprzedaż to także okazje w ofercie Orange dla Firm. Przedsiębiorcy znajdą w niej najtańszy na rynku pakiet usług mobilnych z trzema kartami SIM.

W noworocznej ofercie komórkowej, Orange proponuje specjalny wyprzedażowy trójpak dla klientów korzystających z telefonu domowego lub Neostrady. Zamawiając nową aktywację lub przedłużając umowę otrzymają:

  • Plan abonamentowy – Smart Plan LTE Open 69,99 zł w specjalnej, obniżonej cenie 39,99 zł, która obowiązuje przez cały czas trwania umowy.
  • Smartfon – Samsung Galaxy A5 w obniżonej o 310,01 zł cenie – 199 zł.
  • Kijek do selfie w prezencie.

Suma oszczędności jakie uzyskają klienci wynosi 1039,01 zł. W abonamencie, za który zapłacą jedyne 39,99 zł zyskują nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, nielimitowane  SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych, pakiet 50 minut oraz 50 MB na Internet w roamingu na terenie UE. W abonamencie jest także pakiet, co najmniej 2 GB na mobilny dostęp do Internetu LTE. Wielkość pakietu może być znacznie większa ponieważ klienci przedłużający umowę, w zależności od stażu w Orange otrzymują dodatkowe GB.

Klienci, którzy chcą skorzystać z najszybszego Internetu mobilnego również mogą wybrać promocyjny trójpak z planem abonamentowym Orange LTE FreeNet 59,90 zł, w którym przy zakupie usługi przez www.orange.pl zyskają ponad 500 zł rabatu, a jeśli zdecydują się na zakup w dowolnym salonie Orange, ich rabat wyniesie ponad 300 zł. W promocyjnym trójpaku otrzymają:

  • Rabat na abonamenty o wartości 240 zł na cały czas trwania umowy.
  • Tablet Lenovo TAB 2A10 oraz dodatkowo Tablet Alcatel One Touch Pixi 8 WiFi – ze zniżką 100 zł.
  • Dodatkowy rabat za zakup przez www.orange.pl.

Oferta jest adresowana do klientów posiadających co najmniej jedną usługę mobilną Orange z abonamentem w wysokości min. 29 zł.

Noworoczna wyprzedaż, to także atrakcyjna oferta dla klientów biznesowych korzystających już z Internetu mobilnego w Orange dla Firm. Za 49,99 zł + VAT miesięcznie, mogą oni mieć najtańszy na rynku pakiet 3 kart SIM z nielimitowanymi połączeniami telefonicznymi do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych, a także nielimitowanym Internetem LTE.

Dodatkowych informacji udzieli:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail:  wojciech.jabczynski@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange
Nasz blog:  www.blog.orange.pl

Udostępnij: Ruszyły wyprzedaże w Orange. Można zaoszczędzić ponad 1000 zł

Informacje prasowe

Orange Polska i Alter Art rozpoczynają współpracę przy realizacji dwóch najważniejszych festiwali muzycznych w Polsce: Orange Warsaw Festival oraz Open’er Festival powered by Orange

10 grudnia 2015

Orange Polska i Alter Art rozpoczynają współpracę przy realizacji dwóch najważniejszych festiwali muzycznych w Polsce: Orange Warsaw Festival oraz Open’er Festival powered by Orange

Orange Polska staje się sponsorem głównym Open’er Festival, a Alter Art promotorem i organizatorem Orange Warsaw Festival. Jest to początek nowego etapu rozwoju i wspólnej realizacji najważniejszych wydarzeń muzycznych w Polsce.

Orange dba o stały rozwój prowadzonych działań sponsoringowych. Od 2008 roku współtworzy Orange Warsaw Festival. Alter Art to największy w Polsce niezależny promotor muzyki, festiwali i widowisk. Decyzja o rozpoczęciu współpracy wzmacnia i poszerza zaangażowanie marki w sponsoring muzyki, to naturalny i kolejny etap rozwoju.

Muzyka to główny obszar naszej strategii sponsoringowej. Chcąc dostarczać fanom muzyki jeszcze więcej wrażeń i emocji oraz poszukując kolejnych możliwości rozwoju rozszerzamy nasze zaangażowanie jako sponsor muzyki o Open’er Festival, który zajmuje bardzo mocną pozycję na muzycznej mapie Polski i co roku gromadzi tysiące wiernych fanów. Jestem przekonany, że te dwa wydarzenia będą się doskonale uzupełniać i zapewnią prawdziwą ucztę wielbicielom muzyki – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

Mikołaj Ziółkowski (Alter Art) mówi: Otwieramy nowy etap rozwoju festiwali muzycznych w Polsce. Alter Art będzie organizował kolejną edycję Orange Warsaw Festival – największego miejskiego festiwalu, a Orange staje się głównym sponsorem Open’er Festival – od lat najważniejszego letniego festiwalu w naszym kraju. Współpraca Alter Art jako promotora i Orange jako sponsora to połączenie sił dwóch liderów rynku muzycznego w Polsce. Jestem przekonany, że pozwoli nam to budować jeszcze lepsze festiwale, obydwie imprezy dostaną dodatkową energię do rozwoju, będą wobec siebie komplementarne, a fani dzięki tej współpracy będą mieli jeszcze lepszą i szerszą ofertę muzyczną.

Orange Warsaw Festival odbędzie się w pierwszy weekend czerwca 2016 roku, już po raz dziewiąty. W ośmiu dotychczasowych edycjach Orange Warsaw Festival wzięło udział prawie pół miliona fanów muzyki i ponad 120 artystów. Miejsce festiwalu poznamy w kolejnych tygodniach wraz z pierwszymi informacjami o artystach, którzy zagrają podczas kolejnej edycji Orange Warsaw Festival. Więcej szczegółów: www.orangewarsawfestiwal.pl

Przyszły rok to już piętnasta edycja Open’era, który rozpoczął swoją historię w lipcu 2002 roku. Od 14 lat organizowany jest w Gdyni, rozrastając się z jednodniowego festiwalu do 4 dni wypełnionych muzyką blisko setki artystów i stając się największym i najważniejszym tego typu wydarzeniem w tej części Europy. Na Open’er Festival 2016 wystąpią m.in. Red Hot Chili Peppers, Florence & The Machine, Wiz Khalifa, Sigur Rós, Beirut i Dawid Podsiadło. Przyszłoroczne daty festiwalu to 29 czerwca – 2 lipca. W tym roku w Open’erze udział wzięło ponad 185 tysięcy osób w ciągu czterech dni. Więcej szczegółów: www.opener.pl

Dodatkowych informacji udzieli:

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail:  wojciech.jabczynski@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange
Nasz blog:  www.blog.orange.pl

Udostępnij: Orange Polska i Alter Art rozpoczynają współpracę przy realizacji dwóch najważniejszych festiwali muzycznych w Polsce: Orange Warsaw Festival oraz Open’er Festival powered by Orange

Informacje prasowe

Orange Polska partnerem strategicznym i technologicznym Światowych Dni Młodzieży 2016

30 listopada 2015

Orange Polska partnerem strategicznym i technologicznym Światowych Dni Młodzieży 2016

Orange Polska został oficjalnym partnerem strategicznym i technologicznym Światowych Dni Młodzieży 2016, które odbędą się w lipcu przyszłego roku, w Krakowie. Przybędzie na nie nawet 2,5 mln pielgrzymów, którzy w czasie wydarzenia będą chcieli używać swoich telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów i laptopów. Aby zapewnić tak licznym uczestnikom kontakt z najbliższymi oraz umożliwić wygodne dzielenie się emocjami i przeżyciami, w miejscach uroczystości planowana jest m.in. rozbudowa sieci telekomunikacyjnej, a także stworzenie mobilnych punktów internetowo-informacyjnych.

– Tytuł „Partnera strategicznego i technologicznego Światowych Dni Młodzieży 2016” zobowiązuje, jest też ogromnym wyzwaniem logistycznym oraz technologicznym. Orange Polska ma doświadczenie oraz potencjał by zapewnić usługi telekomunikacyjne na wysokim poziomie, zarówno dla organizatorów, jak i pielgrzymów. Nowoczesne technologie będą też niezbędne przy zapewnieniu bezpieczeństwa uczestników. – powiedział Bruno Duthoit, prezes zarządu Orange Polska.

Na potrzeby przyszłorocznych ŚDM, Orange Polska planuje rozbudowę sieci mobilnej w Krakowie oraz wybudowanie infrastruktury światłowodowej do Wielickiej Strefy Aktywności Gospodarczej, w której odbędzie się jedno ze spotkań młodych z Ojcem Świętnym.

Współpraca pomiędzy Archidiecezją Krakowską, spółką ŚDM oraz Orange Polska ma  przyczynić się do sprawnego przebiegu uroczystości, a także pomóc w zapewnieniu  bezpieczeństwa uczestnikom  tego wydarzenia.

Orange Polska uruchomi nawet 30 mobilnych punktów internetowo-informacyjnych w miejscach uroczystości. Uczestnicy ŚDM będą mogli w nich skorzystać z dostępu do internetu poprzez WiFi i naładować telefony. Dodatkowo pielgrzymi będą mogli przez określony czas nieodpłatne korzystać z aplikacji „Nawigacja Orange”, „Muzyka tu i tam” czy „Pierwsza pomoc”. Do Pakietów Pielgrzyma dołączone będą vouchery na usługi telekomunikacyjne Orange.

Światowe Dni Młodzieży to międzynarodowe, religijne spotkania młodych ludzi z całego świata, zainicjowane w 1985r. przez papieża Jana Pawła II. W przyszłym roku ŚDM odbędą się w dniach 26-31 lipca w Krakowie. Na trwające tydzień spotkania, przyjazd do Polski planuje nawet 2,5 miliona osób.

Orange Polska jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce i jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Europie Środkowej. Ma potencjał i doświadczenie w tworzeniu rozwiązań teleinformatycznych dla dużych, międzynarodowych przedsięwzięć. Orange Polska (wcześniej Telekomunikacja Polska) był parterem wszystkich pielgrzymek papieskich do Polski oraz partnerem technologicznym piłkarskich mistrzostw Europy EURO 2012.

Dodatkowych informacji udzieli:

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail:  wojciech.jabczynski@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange
Nasz blog:  www.blog.orange.pl

Udostępnij: Orange Polska partnerem strategicznym i technologicznym Światowych Dni Młodzieży 2016

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej