Informacje prasowe

Serce i Rozum z milionem przyjaciół na Facebooku

26 kwietnia 2012
Serce i Rozum z milionem przyjaciół na Facebooku

Serce i Rozum, bohaterowie kampanii reklamowych Telekomunikacji Polskiej, a teraz marki Orange jako pierwszy profil komercyjny na polskim Facebooku mogą pochwalić się milionem fanów.

- Bardzo się cieszę, że Serce i Rozum to pierwszy polski profil komercyjny na Facebooku, który przekroczył magiczną liczbę miliona fanów. To potwierdzenie skuteczności najnowszej kampanii z udziałem sympatyczniej pary bohaterów, którzy wraz z klientami usług stacjonarnych przeprowadzali się do świata Orange. To również kolejny dowód słuszności naszej decyzji, by po rebrandingu nadal wykorzystywać Serce i Rozum w kampaniach marketingowych marki Orange – uważa Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Serce i Rozum chcą uczcić milion swoich przyjaciół specjalną akcją. Już dziś na ich profilu można zobaczyć największe społecznościowe puzzle w polskim Internecie. Dzięki specjalnej aplikacji wielka podobizna Serca

i Rozumu stworzona została z miliona zdjęć ich fanów.

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy TP

Tel.: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

De La Soul – hip-hopowa legenda na Orange Warsaw Festival 2012

25 kwietnia 2012
De La Soul – hip-hopowa legenda na Orange Warsaw Festival 2012

Kolejny wykonawca Orange Warsaw Festival 2012 to arystokracja hip-hopu. Alternatywni, jazzowi, z dobrymi tekstami i większymi ambicjami niż liczba posiadanych złotych łańcuchów. Na scenie od 25 lat, w tym roku, ze wszystkimi swoimi przebojami, zaprezentują się w Warszawie 9 czerwca!

Posdnuos, Trugoy i Maseo założyli zespół w 1987 roku na Long Island. Zadebiutowali na amerykańskiej scenie muzycznej wydając krążek „3 Feet High and Rising”. Album został okrzyknięty arcydziełem. Zdobył tytuł płyty roku magazynu NME, który do hip-hopu ma stosunek, raczej chłodny. Krytyka na stałe uznała De La Soul za swoich faworytów, nie szczędząc im komplementów do dziś. W 2006 zespół został uhonorowany nagrodą Grammy za singla „FeelGood Inc.” Nagranego z Gorillaz. Najnowsze wydawnictwo grupy –„De La Soul's Plug 1 & Plug 2 presents... First Serve” ukazało się 2 kwietnia i już zdobyło świetne recenzje. Zespół zapowiedział ponowną współpracę z Prince Paulem i dużo nowej muzyki.

W Polsce pojawią się z nowym materiałem, ale z pewnością nie zabraknie ich kultowych hitów jak: „Me Myself and I”, „The Magic Number”, bezkonkurencyjnego „Ring Ring Ring (Ha Ha Hey)” czy „All Good?”. Zatem przed uczestnikami Orange Warsaw Festival 2012 porcja świetnego, melodyjnego hip-hopu. Jak mawiają Ci, którzy mieli przyjemność widzieć De La Soul na żywo – dają czadu na scenie! Warto to zobaczyć.

De La Soul dołączyli do Linkin Park, The Prodigy i Garbage. O kolejnych gwiazdach poinformujemy wkrótce. Orange Warsaw Festival 2012 odbędzie się na Pepsi Arenie (stadion warszawskiej Legii) w dniach 9 i 10 czerwca.

Bilety na Orange Warsaw Festival 2012 są już w sprzedaży. Zapraszamy na www.orangewarsawfestival.pl, www.ebilet.pl, www.ticketpro.pl oraz do punktów eBilet i EMPIK.

Jednodniowe bilety na płytę na pierwszy dzień Orange Warsaw Festival 2012 zostały już sprzedane. To samo dotyczy biletów na pierwszy dzień i dwudniowych karnetów na trybunę Premium. Wciąż dostępne są dwudniowe karnety na płytę oraz bilety na drugi dzień - płyta (89 zł), karnety na płytę stadionu (159 zł), trybuny - 110 złotych na pierwszy lub drugi dzień i 199 złotych za karnet na całą imprezę, trybuna Premium na drugi dzień (150 zł) oraz bilety VIP - 500 zł na poszczególne dni i 900 zł za karnet.

 

Osoby kontaktowe:

 

Wojciech Jabczyński

rzecznik Orange Polska

wojciech.jabczynski@orange.com

tel.: 22 527 19 39

 

Marta Hopfer - TVN

m.hopfer@tvn.pl

tel.: 22 527 19 39

tel.: 516 444 701

 


Informacje prasowe

Teraz Środy z Orange dla 20 mln klientów

25 kwietnia 2012
Teraz Środy z Orange dla 20 mln klientów

Dzięki zmianie marki TP na Orange 5,5 mln klientów usług stacjonarnych może już korzystać z akcji Środy z Orange. Tym samym, już ponad 20 milionów kinomanów będzie mogło kupić w każdą środę dwa bilety w cenie jednego.

- Zależy nam, aby powiększenie rodziny Orange nie było wyłącznie cyfrą w raporcie rocznym. Orange to nie tylko usługi telekomunikacyjne. Od wielu lat jesteśmy blisko naszych klientów, towarzyszymy im podczas emocji sportowych, muzycznych czy artystycznych. Na trzecie urodziny akcji Środy z Orange w Polsce zapraszam do korzystania z niej również dotychczasowych klientów TP – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Orange Polska.

25 kwietnia mijają 3 lata od momentu rozpoczęcia akcji Środy z Orange – globalnego filmowego projektu sponsoringowego marki Orange. Od kwietnia 2009 r., kiedy po raz pierwszy Orange zaprosił swoich klientów w środę do kina, w akcji wzięło udział już ponad 3,6 miliona osób, co stanowi jedną trzecią wszystkich dotychczas uprawnionych do pobrania kodów klientów.

Zasady korzystania z akcji nie zmieniają się. Aby otrzymać kod, który uprawnia do zakupu dwóch biletów w cenie jednego wystarczy wysłać SMS o treści FILM pod numer 241. Klienci TP posiadający neostradę lub telefon stacjonarny, mogą zalogować się na stronie www.orange.pl, w zakładce Środy z Orange lub skorzystać z infolinii *200. W procesie rejestracji potrzebny jest numer klienta TP, który znajduje się na rachunku oraz PIN. Zamówiony kod zostanie wysłany na podany numer telefonu komórkowego w dowolnej sieci.

Od 1 stycznia 2012 Środy z Orange przeniosły się do Multikina. Dzięki nowemu partnerowi, którego sieć kinowa stale rośnie, a dzisiaj składa się z 24 kin, kinomani mogą oglądać wszystkie seanse kinowe, w tym filmy 3D, transmisje sportowe oraz koncerty. Zniesione zostały limity pobieranych kodów oraz umożliwiono zakupy z 15-procentowym rabatem

w barach kinowych sieci Multikino.

Już w pierwszej połowie 2012 roku do mapy akcji Środy z Orange dołączą nowe miasta.

W maju sieć Multikino otworzy kino w Słupsku, a w czerwcu w Kielcach. W trzecim kwartale natomiast zostanie uruchomione Multikino w Zgorzelcu.

* * *

Orange jest bardzo aktywna w świecie filmu. Poza Środami z Orange organizuje m.in. przedpremierowe pokazy kinowe „Orange Kocha Kino” oraz umożliwia miłośnikom kina wirtualne spotkania i wymianę opinii w Klubie Filmowym Orange na Facebooku. Od 2007 roku jest również sponsorem tytularnym projektu Orange Kino Letnie - dwóch największych kin plenerowych w Europie - na molo w Sopocie i w Zakopanem przy Krupówkach. Realizuje także projekt Kino Orange, czyli kino objazdowe umożliwiające oglądanie największych kinowych hitów w małych miejscowościach, w których nie ma kin.

Scroll to Top