Informacje prasowe

Smart Plany LTE Open – więcej mobilnych korzyści dla klientów Neostrady i telefonu domowego

09 listopada 2015
Smart Plany LTE Open – więcej mobilnych korzyści dla klientów Neostrady i telefonu domowego

Łączenie usług stacjonarnych i mobilnych w Orange staje się bardziej opłacalne dzięki nowej ofercie pięciu Smart Planów LTE Open. Klienci Neostrady lub telefonu domowego mogą teraz zyskać co miesiąc nawet 50 zł rabatu w abonamencie komórkowym oraz pakiety do 30 GB mobilnego internetu. Dwa spośród nowych planów umożliwiają korzystanie z kilku kart SIM w ramach jednego abonamentu. Pozwala to użytkownikowi dzielić się usługami ze swoimi bliskimi.

To rozwinięcie dostępnej od czerwca specjalnej oferty mobilnej dla użytkowników usług stacjonarnych. Nowe plany oparte są na wprowadzonych pod koniec sierpnia  Smart Planach LTE.

Klienci mają do dyspozycji dwa warianty Smart Planów LTE Open bez telefonu oraz trzy warianty z telefonem. Wszystkie zawierają - oprócz nielimitowanych rozmów oraz sms-ów i mms-ów do wszystkich krajowych sieci -  pakiety rozmów międzynarodowych, a także pakiety danych i minut w roamingu do wykorzystania co miesiąc.

Na przykład użytkownik Smart Planu LTE Open bez telefonu za 79,99 zł oszczędzi miesięcznie 50 zł w stosunku do normalnej ceny (129,99 zł), będzie miał do dyspozycji pakiet 30 GB mobilnego internetu zamiast standardowych 20 GB, a także 100 min rozmów międzynarodowych oraz 400 minut rozmów i 100 MB danych w roamingu  w UE. W celu wspólnego korzystania z usług z rodziną lub przyjaciółmi ma do dyspozycji trzy karty SIM i jedną dodatkową do internetu. Może też stworzyć większą grupę bliskich dokupując dodatkowe karty SIM w najlepszej cenie na rynku - za 15 zł miesięcznie.

Poniżej szczegóły planów taryfowych z nowej oferty:

Więcej informacji pod adresem: www.orange.pl/SmartPlanLteOpen.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange 


Informacje prasowe

Nowa platforma komunikacyjna Orange

09 listopada 2015
Nowa platforma komunikacyjna Orange

Orange Polska 7 listopada wystartował z nową platformą komunikacyjną. Format jest wynikiem poszukiwania szerszej idei, która nie tylko sprosta aktualnym wymogom rynkowym, ale będzie też na tyle pojemna, by móc rozwijać ją w przyszłości o nowe elementy i wielokanałową, zintegrowaną komunikację. 

Elementem spajającym nowej platformy jest niewielki apartamentowiec, w którym mieszkają osoby w różnym wieku, o różnym temperamencie, stylu życia i przede wszystkim - potrzebach. Nasi bohaterowie to: małżeństwo z dwójką dzieci i psem, para trzydziestolatków oraz trzech studentów. Na parterze budynku znajdują się bistro i salon Orange. Sąsiedzi dobrze się znają i lubią, często się spotykają i służą sobie pomocą, tworząc społeczność, której losy warto śledzić.

Komunikacja marketingowa Orange będzie realizowana w oparciu o historie mieszkańców budynku i właściciela bistro. Nowy format w dowcipny i inspirujący sposób pokazywać będzie rozwiązania i usługi odpowiadające na codzienne potrzeby bohaterów. W nowym cyklu występują popularni aktorzy, znani z ról filmowych, teatralnych oraz seriali, m.in. Magdalena Popławska („Bez tajemnic”, „Wataha“, „Król Życia“), Piotr Głowacki („Bogowie”, „Król Życia“, „11 minut“, „Karbala“), Olga Bołądź („Czas honoru”, „Służbe specjalne“, „Nad życie“), Tomasz Schuchardt („Chemia”, „Karbala“, „Jesteś Bogiem“), Filip Opania („Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz“) czy Marcin Stec („Karol – Człowiek, który został Papieżem”, „Listy do M.“, „Na Wspólnej“, „M jak Miłość“).  Dla wszystkich aktorów, jacy pojawią się w nowym formacie, jest to pierwszy udział w projektach reklamowych.

Podstawowym założeniem naszego nowego formatu kreatywnego jest pełne zintegrowanie we wszystkich kanałach, które budują doświadczenie z marką.  Świat online ma trwały udział  w każdym aspekcie życia, a narzędzia mobilne towarzyszą nam o każdej porze. Jako marketerzy musimy dziś zapomnieć o dawnym podziale na kampanie ATL i digital – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Za stworzenie pomysłu kierunkowego nowej platformy kreatywnej odpowiedzialna jest agencja Publicis. Równocześnie agencja VML przygotowała i zrealizowała rozwinięcie formatu w kanałach digital. Przygotowane zostały cztery spoty. Pierwszy z nich ma za zadanie przedstawić główne postaci i zarysować ich relacje, zbudować klimat i atmosferę, które sprawią, że na kolejne perypetie naszych bohaterów widzowie będą chcieli czekać. Telewizyjną kampanię uzupełnią trzy spoty ofertowe. Jeden rozgrywa się rodzinie 2+2, drugi w mieszkaniu pary trzydziestolatków, a bohaterem ostatniego (choć z punktu widzenia chronologii pierwszego materiału) jest szalony i sympatyczny pies Tenor.

Równolegle na billbordach w całym kraju zawisną plakaty z nieco tajemniczym hasłem „Co zrobią razem?“ i zaproszeniem na stronę internetową, gdzie odwiedzający będą mogli lepiej poznać naszych bohaterów i wciągnąć się w interaktywną rozrywkę w wykonaniu wszystkich mieszkańców. Materiały do internetu zrealizował we współpracy z VML reżyser i operator filmowy Bartosz Prokopowicz („Chemia“). Natomiast realizację spotów telewizyjnych agencja Publicis powierzyła islandzkiemu reżyserowi filmowemu Arniemu Olafurowi Assgeirsonowi („Więzy rodzinne“, „Brim“). Za zdjęcia do spotów reklamowych odpowiedzialny jest nominowany dwukrotnie do nagrody BAFTA Wojciech Szepel („Fortitude“, „Lekcje pana Kuki“). Muzykę do wszystkich filmów skomponował islandzki twórca Ulfur Eldjarn.

Kampania będzie obecna w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie i w kinie. Nowy format to efekt pracy agencji Publicis, VML, Havas Worldwide Warsaw oraz zespołu Orange Polska. Za produkcję aktualnej kampanii odpowiada Film Produkcja. Postprodukcją zajęły się Platige Image i Chimney, a zakup mediów powierzono Initiative Media.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange 


Informacje prasowe

Orange Polska będzie współpracował z PGE i Tauronem

03 listopada 2015
Orange Polska będzie współpracował z PGE i Tauronem

Orange Polska podpisał z PGE Dystrybucja S.A. oraz Tauron Dystrybucja S.A. porozumienia o współpracy, w wyniku której powstaną nowoczesne rozwiązania dla sieci elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnych.

Firmy zamierzają podjąć współpracę w dziedzinie inwestycji infrastrukturalnych oraz rozwiązań teleinformatycznych automatyzujących procesy zarządzania dostarczaniem energii i optymalizacją jej zużycia. Zakres współpracy określą w przyszłości umowy ramowe.

Porozumienia rozpoczynają nowy etap współpracy pomiędzy branżami telekomunikacji i energetyki w zakresie inwestycji oraz obszaru Smart Grid/Smart Meters. Nasze dotychczasowe doświadczenie w realizowanych projektach pilotażowych wskazuje na olbrzymi potencjał biznesowy  jaki może dać nam energetyka.  Przyszłe wspólne przedsięwzięcia pomogą naszym firmom w rozszerzeniu działalności na nowe obszary oraz w urozmaiceniu i uatrakcyjnieniu oferty – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Orange Polska ds. operacyjnych.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński

Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

https://twitter.com/RzecznikOrange 

Scroll to Top