Informacje prasowe

Smart Store Orange – najlepszy standard obsługi

27 kwietnia 2015

Smart Store Orange – najlepszy standard obsługi

Interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Smart Store Orange przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie zostanie otwarty dla klientów we wtorek 28 kwietnia. Nowoczesna  multimedialna forma prezentacji oferty zachęca klientów do odkrywania cyfrowych rozwiązań.

Naszą ambicją jest, aby codzienne doświadczenia klientów z Orange były postrzegane jako przyjazne i pozbawione wysiłku. Aby odróżniały nas pozytywnie od innych na rynku. Smart Store to nie tylko ładne, nowoczesne wnętrze, ale przede wszystkim nowe, cyfrowe doświadczenia, możliwość wypróbowania wszystkich rozwiązań, które klientowi towarzyszą w codziennych, ważnych dla niego sytuacjach – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. – Smart Store to przyjazne i maksymalnie spersonalizowane podejście, najlepsze standardy obsługi. Klienci odczują, że szanujemy ich czas, a załoga, z pomocą zastosowanych tu nowoczesnych rozwiązań, sprawi, że wizyta w salonie będzie wykorzystana najbardziej efektywnie, jak to możliwe – dodał.

Przestrzeń Orange Smart Store jest podzielona na 3 strefy, nawiązujące do tego, co liczy się dla klientów, do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma. W salonie nie ma klasycznych stanowisk obsługi i przypisanych do nich sprzedawców. Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie wybrał. W każdej strefie można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.

Wizyta w salonie rozpoczyna się w recepcji,  gdzie klienci otrzymają odpowiedzi na wszelkie pytania i szybko załatwią proste sprawy, takie jak zaktualizowanie danych, sprawdzenie wysokości rachunku, czy doładowania. Uzyskają wsparcie w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu problemu z telefonem czy wymianą karty SIM. Pracownicy recepcji zajmą się także innymi sprawami – sprawdzą dostępność telefonów, akcesoriów i innych urządzeń, którymi jest zainteresowany klient. Obsługę klientów ułatwi znajomość historii kontaktów z Orange (np. informacje o ostatnim zakupie, etc.).

Nieskomplikowane sprawy można załatwić także w strefie samoobsługi. Na ekranie dotykowym kiosku multimedialnego będzie można samodzielnie wejść do aplikacji Mój Orange i sprawdzić listę faktur oraz stan konta czy też wykorzystanie pakietów.

Wszyscy, których sprawa wymaga dłuższego pobytu w salonie, mają do dyspozycji  inteligentny system obsługi ruchu w salonie. Mogą wybrać sobie dogodny termin wizyty lub zapisać się do kolejki oczekujących na obsługę robiąc w tym czasie coś innego. O pozycji w kolejce i zaproszeniu do obsługi mogą zostać powiadomieni np. SMS-em.

Klienci oczekujący na obsługę otrzymują tablet, pełniący rolę wirtualnego przewodnika po salonie. Dzięki zastosowaniu beaconów, na ekranie tabletu pojawia się informacja, w której strefie klient obecnie przebywa i jakie rozwiązania są w niej polecane. Tablety wyposażone są w technologię NFC – skanując dowolny produkt dostępny w salonie, klient uzyska natychmiast pełną informację o nim.

Na tablecie można łatwo sprawdzić ofertę Orange, obliczyć zniżki, pełni też rolę  wirtualnego koszyka, do którego można dodawać wybrane produkty i usługi. Oprogramowanie tabletów jest zintegrowane ze stanowiskami sprzedaży, sprzedawca widzi więc, czym interesuje się klient i dzięki temu może obsłużyć go w bardziej indywidualny sposób.

W strefie mobilnej, klienci będą mogli przetestować nowości, w tym telefony, tablety i różne gadżety. Z pomocą konsultantów będą mogli dobrać sprzęt, który im najbardziej odpowiada. Zainteresowani najnowszymi technologiami, będą mogli zapoznać się np. z okularami do wirtualnej rzeczywistości, smart watch-ami, smart bandami, bezprzewodowymi ładowarkami indukcyjnymi czy technologią druku 3D.

W salonie dostępna będzie także szeroka gama blisko 250 rodzajów akcesoriów  – etui, ładowarki, słuchawki, głośniki, czy zestawy głośnomówiące.

Smart Store przyjazny jest także dla klientów, którym przy załatwianiu spraw w salonie towarzyszą dzieci. Z pewnością spodoba im się możliwość zabawy w przytulnej, domowej strefie rozrywki, np. grając gry na PlayStation 3, czy wypróbowanie możliwości smartfonów i tabletów.

W kasie Smart Store  można opłacić różne rachunki – nie tylko rachunki Orange, ale również za gaz, prąd i inne. Jako jedyny salon w Polsce będzie realizował płatności za pomocą punktów Payback.

Smart Store w Warszawie to  jedno z pierwszych tego typu miejsc w Europie. Pierwszy Smart Store Orange powstał w Rumunii w marcu br., już wkrótce uruchomione będą dwa kolejne:  jeden we Francji,  drugi w  Hiszpanii.


Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Mediateka

Udostępnij: Smart Store Orange – najlepszy standard obsługi

Informacje prasowe

Orange Polska zaproszony do partnerstwa przy Światowych Dniach Młodzieży Kraków 2016

24 kwietnia 2015

Orange Polska zaproszony do partnerstwa przy Światowych Dniach Młodzieży Kraków 2016

List intencyjny w sprawie partnerstwa technologicznego przy organizacji przyszłorocznych Światowych Dni Młodzieży w Krakowie podpisali 24 kwietnia kardynał Stanisław Dziwisz, przewodniczący Komitetu ŚDM oraz Bruno Duthoit, prezes Zarządu Orange Polska. Zgodnie z nim strony rozpoczęły rozmowy dotyczące zapewnienia na potrzeby tego wydarzenia kompleksowych rozwiązań telekomunikacyjnych.

– Dziś młodzi ludzie posługują się nowymi środkami komunikacji społecznej, dlatego jestem wdzięczny, że Orange Polska dostosuje się do ich potrzeb i będzie im służyła dla dobrego przeżycia Światowych Dni Młodzieży – powiedział kardynał Stanisław Dziwisz

– Jestem zaszczycony, że Orange Polska został zaproszony by pomóc w organizacji tak ważnego wydarzenia, w którym weźmie udział kilka milionów ludzi. To duże wyzwanie logistyczne, aby pielgrzymi i wolontariusze mogli w pełni w nim uczestniczyć – powiedział Bruno Duthoit, prezes Zarządu Orange Polska.

Światowe Dni Młodzieży to międzynarodowe religijne spotkania młodych ludzi z całego świata, zainicjowane przez Jana Pawła II. Odbywają się co dwa-trzy lata i gromadzą miliony uczestników. W Manili na Filipinach (1995) w spotkaniu z papieżem wzięło udział ponad 4 miliony ludzi. Dwa lata temu podczas Światowych Dni Młodzieży w Rio de Janeiro papież Franciszek ogłosił, że gospodarzem kolejnego spotkania będzie Kraków.

ŚDM w Krakowie odbywać się będą w dniach 26-31 lipca 2016 roku. Wydarzenia centralne z udziałem papieża Franciszka odbędą się na krakowskich Błoniach oraz na Campus Misericordiae w Brzegach koło Wieliczki. Komitet Organizacyjny spodziewa się przyjazdu ponad dwóch milionów młodych ludzi z całego świata.

Orange Polska jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce i jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Europie Środkowej. Ma potencjał i  doświadczenie w tworzeniu rozwiązań teleinformatycznych dla dużych, międzynarodowych przedsięwzięć. Był m.in. partnerem technologicznym piłkarskich mistrzostw Europy EURO 2012. UEFA bardzo wysoko oceniła jakość infrastruktury i usług dostarczonych przez Orange na potrzeby tego turnieju piłkarskiego.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange Polska zaproszony do partnerstwa przy Światowych Dniach Młodzieży Kraków 2016

Informacje prasowe

Internet LTE Orange dopasowany do potrzeb każdego klienta

24 kwietnia 2015

Internet LTE Orange dopasowany do potrzeb każdego klienta

Od 27 kwietnia będą dostępne nowe plany internetowe, opracowane z myślą o różnych potrzebach klientów. W nowych planach Orange LTE FreeNet do wyboru są trzy proste i kompletne propozycje ofert, których wspólną cechą są bardzo duże pakiety na transmisję danych oraz nielimitowany dostęp do sieci LTE. Już za 19,90 zł miesięcznie, klienci mogą swobodnie korzystać z internetu LTE nie ograniczając się pakietem GB. W ramach oferty dostępne są routery mobilne, domowe oraz tablety w cenie od 0 zł na start oraz nowe plany abonamentowe w opcji bez urządzenia.

Nowością oferty Orange są plany abonamentowe dla klientów potrzebujących bardzo szybkiego internetu domowego albo uniwersalnego dostępu do sieci zarówno w domu jak i poza nim.

Plan domowy LTE FreeNet z routerem 

To dwa plany abonamentowe za 69,90 zł oraz 89,90 zł, w których dostępne są duże pakiety na transfer danych – odpowiednio 50 i 70 GB. Po ich wykorzystaniu klienci mają nielimitowany dostęp do sieci LTE z maksymalną prędkością transmisji. Mogą z niego korzystać przez cały czas trwania umowy. Wraz z abonamentem klienci mogą kupić router domowy LTE już za 9 zł.

Do wyboru jest też plan taryfowy z pakietem 50 GB miesięcznie w ofercie bez urządzenia. Również w tym planie, w cenie abonamentu – 59,90 zł, oprócz pakietu danych, przez cały czas trwania umowy klienci zyskują nielimitowany dostęp do LTE, bez ograniczenia prędkości transmisji.

Plan Uniwersalny – LTE FreeNet z tabletem lub routerem mobilnym 

Już od 49,90 zł miesięcznie, z szybkiego mobilnego internetu oraz nowoczesnego tabletu będą mogli cieszyć się klienci potrzebujący dostępu do sieci w domu i poza nim oraz dużego – 30 GB pakietu na transfer danych. Po jego wykorzystaniu, przez cały czas trwania umowy będą też mogli korzystać z nielimitowanego internetu LTE (do 10 Mb/s). W ofercie do wyboru są mobilne routery i tablety LTE za 0 zł na start.

Analogiczna oferta abonamentowa czeka na klientów, którzy wybiorą opcję bez urządzenia. Za miesięczny abonament zapłacą oni o 10 zł mniej, przez cały czas trwania umowy.

Plan mobilny – LTE FreeNet z routerem mobilnym 

To oferta rekomendowana dla klientów korzystających z internetu głównie mobilnie. W cenie abonamentu od 29,90 zł miesięcznie zawarty jest pakiet 10 GB na transfer danych, a po jego wykorzystaniu nielimitowany dostęp do LTE (do 5 Mb/s), przez cały okres umowy. W ramach oferty do wyboru są nowoczesne routery mobilne LTE w cenie od 9 zł.

Klienci wybierający te ofertę w opcji bez urządzenia, za abonament zapłacą jedynie 19,90 zł mając do dyspozycji 5 GB miesięcznie oraz nielimitowany dostęp do LTE (do 5 Mb/s) przez pierwsze 6 miesięcy umowy.

Dodatkowe korzyści i jeszcze więcej dla stałych klientów

We wszystkich nowych planach taryfowych można korzystać z usługi dodatkowej – Szczęśliwe Godziny, zapewniającej nielimitowany transfer, codziennie w godzinach od 0.00 do 8.00. Klienci zawierający umowę na 24 miesiące otrzymują ją bezpłatnie przez pierwsze 6 miesięcy, a w przypadku umów na 12 miesięcy, przez pierwsze 3 miesiące trwania umowy. Po tym okresie usługa jest wyłączana i można ją zamówić płacąc miesięcznie jedynie 4,99 zł.

Nowe plany taryfowe są dostępne także dla klientów przedłużających umowę z Orange. Niezależnie od wybranej opcji zyskają oni dodatkowo o 40 proc. więcej GB, dzięki czemu mogą mieć do dyspozycji nawet 98 GB na transfer danych miesięcznie.

Łącząc usługi w ramach Orange Open, klienci zyskują dodatkowe rabaty – nawet do 65 zł. W ten sposób mogą korzystać z oferty LTE FreeNet już za 9,90 zł miesięcznie.

Szczegóły cenowe oferty prezentuje poniższa tabela:

 

Od początku bieżącego roku zasięg sieci 4G LTE Orange zwiększył się z 61 do 74 proc. i nadal rośnie. Plany firmy zakładają, że najpóźniej za dwa lata technologia LTE będzie dostępna praktycznie w całym kraju.

Podane w komunikacie ceny zawierają podatek VAT i mają zastosowanie w przypadku, kiedy klient korzysta z usługi e-faktura.

 

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Internet LTE Orange dopasowany do potrzeb każdego klienta

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej