Informacje prasowe

Specjalna oferta audiobooków dla klientów Orange

07 czerwca 2010
Specjalna oferta audiobooków dla klientów Orange

Serwis audioteka.orange.pl to portal dla klientów Orange, dzięki któremu będą mieli dostęp do bogatej kolekcji audiobooków, w formatach zoptymalizowanych dla odtwarzaczy multimedialnych i telefonów. Do końca czerwca użytkownicy telefonów  Orange mogą kupić wybrane nagrania z 25% rabatem, a wkrótce zyskają również dostęp do specjalnych, przedpremierowych ofert.

W serwisie audioteka.orange.pl jest dostępnych blisko półtora tysiąca pozycji, uporządkowanych w działach tematycznych. Oprócz nowości (takich jak: „I że Cię nie opuszczę... czyli love story" Elizabeth Gilbert, czy też „Dziewczynka w czerwonym płaszczyku" Romy Ligockiej) i bestsellerów (jak pierwszy tom „Millenium" Stiega Larsona, czy „Narrenturm" Andrzeja Sapkowskiego),miłośnicy literatury znajdą pozycje z zakresu literatury polskiej i światowej, bajek, biografii, nauki języków obcych, literatury dla młodzieży, sensacji i kryminału, science fiction oraz literatury faktu. Oferta serwisu będzie stale powiększana o nowości wydawnicze i ponadczasowe bestsellery.

„Nasz nowy serwis to nie tylko ciekawa oferta pozwalająca na słuchanie książek w podróży. Często jest to jedyna możliwość kontaktu z najnowszymi dziełami literatury dla osób starszych i z wadami wzroku. PTK Centertel, podobnie jak inne spółki Grupy TP, dąży do tego by w rozwoju nowych usług, kierować się również wskazaniami społecznej odpowiedzialności biznesu i ten aspekt miał dla nas istotne znaczenie przy tworzeniu tej oferty" - podkreśla Krzysztof Sieczkowski, dyrektor Rozwoju Produktu i Kontentu Grupy TP.

Do końca czerwca każdy klient Orange, który po skompletowaniu zamówienia wpisze w przeznaczonym do tego polu kod rabatowy orange otrzyma upust w wysokości 25% na zamówione przez siebie pozycje. Planowane są też specjalne przedpremierowe wydania, do których jako pierwsi dostęp zyskają użytkownicy audioteka.orange.pl. Pierwszą z takich pozycji są książki: nagrodzony nagrodą im. Janusza A. Zajdla „Pan Lodowego Ogrodu. Tom 1" Jarosława Grzędowicza i, zawierający nominowane do tej nagrody opowiadanie „Cicha noc", zbiór „Kłamca" Jakuba Ćwieka. Od 7 do 13 czerwca, jeszcze przed oficjalną premierą, będą one dostępne dla klientów serwisu audioteka.orange.pl.

Dostęp do audiobooków w Orange jest prosty. Wystarczy mieć (lub założyć) konto klienta na portalu www.orange.pl oraz zarejestrować się w serwisie audioteka.orange.pl, używając tego samego loginu i hasła.

Po zalogowaniu do serwisu można rozpocząć tworzenie własnej, wirtualnej półki, na której będą gromadzone zakupione tytuły. Przed zakupem można zapoznać się z opisami i recenzjami dotyczącymi wybranych pozycji, ich autorów i wykonawców a także odsłuchać fragmenty każdego z oferowanych audiobooków.

Ze zgromadzonych tytułów można korzystać wielokrotnie i pobierać je w formatach opracowanych z myślą o odtwarzaniu na komputerze, odtwarzaczach mp3, telefonach komórkowych, sprzęcie domowym czy odtwarzaczach samochodowych (z płyty CD lub pamięci flash).  Płatności za zakupione tytuły można dokonać za pomocą  licznych kanałów płatności, m.in. eCard, płatność kartą oraz ePrzelew. W przyszłości planowane jest także uruchomienie płatności bezpośrednio z telefonu komórkowego.

Portal audioteka.orange.pl został stworzony przez firmę MDPL (właściciel platformy audioteka.pl) specjalnie dla klientów Orange.

Więcej informacji na ten temat na audioteka.orange.pl


Informacje prasowe

Piłkarze reprezentacji Polski ambasadorami Orange Cup

04 czerwca 2010
Piłkarze reprezentacji Polski ambasadorami Orange Cup

Piłkarze z polskiej kadry narodowej Adrian Mierzejewski, Mateusz Cetnarski, Maciej Rybus, Tomasz Jodłowiec, Łukasz Trałka i Radosław Majewski zostali ambasadorami Orange Cup XV Turnieju im. Marka Wielgusa. Swym doświadczeniem i umiejętnościami będą wspierać młodych piłkarzy.

Swoją przygodę z piłką kadrowicze zaczynali podobnie, jak uczestnicy turnieju Orange Cup: na podwórkach, szkolnych boiskach czy mini turniejach. Dziś grają w znanych polskich i zagranicznych zespołach, a każdy z nich ma za sobą powołanie do Reprezentacji Narodowej. Specjalnie dla jedenastoletnich piłkarek i piłkarzy, ambasadorzy Orange Cup wystąpili w sesji zdjęciowej, którą oglądać można na www.orangecup.pl.

Cieszę się, że swoim doświadczeniem mogę wspierać młode piłkarki i piłkarzy. Moja droga do zawodowej piłki nożnej wyglądała podobnie, choć nie było wtedy takich turniejów, jak Orange Cup. Ważne jest, że ci młodzi piłkarze mają gdzie się rozwijać. To wielka wartość - powiedział Adrian Mierzejewski, jeden z ambasadorów turnieju.

W spotkaniu z Serbią w kadrze narodowej debiutował Mateusz Cetnarski. Dla Adriana Mierzejewskiego występ w tym meczu był drugim w Reprezentacji Polski. Maciej Rybus, Tomasz Jodłowiec, Łukasz Trałka i Radosław Majewski to zawodnicy, którzy mają za sobą już kilka występów w biało-czerwonej koszulce.

W Łowiczu w piłkę graliśmy praktycznie codziennie. Każdy miał swojego piłkarskiego idola i piękne marzenia. Ja marzyłem o tym, by kiedyś zagrać w Reprezentacji - i to się spełniło. Dziś, angażując się w inicjatywy takie jak Orange Cup mogę aktywnie wspierać rozwój młodzieżowej piłki - my takich możliwości nie mieliśmy - mówił Maciej Rybus, ambasador Orange Cup.

W sesji zdjęciowej z ambasadorami Orange Cup wzięli udział chłopcy z drużyny UKS Kondycja Kielce, uczestnicy tegorocznych rozgrywek Orange Cup. Młodzi piłkarze już w najbliższych dniach walczyć będą o zwycięstwo w finale wojewódzkim i możliwość gry w wielkim finale turnieju.

Zdjęcia z sesji z udziałem ambasadorów Orange Cup znaleźć można na www.orangecup.pl.

 

*                      *                      *

Do Orange Cup XV Turnieju im. M. Wielgusa zgłosiło się 1700 drużyn. We wszystkich dotychczasowych edycjach turnieju wzięło udział ponad 200 tysięcy dzieci kochających piłkę nożną.

Orange Cup jest pod wieloma względami niezwykłą imprezą sportową. Jako pierwszy ogólnopolski turniej dał możliwość gry drużynom dziewczęcym. Był również pierwszym turniejem rozgrywanym w każdym województwie. Grupa TP wspiera turniej od 8 lat. Organizatorem turnieju jest PZPN a sponsorem technicznym Puma.


Informacje prasowe

Kolejne umowy Grupy TP z dostawcami IT

02 czerwca 2010
Kolejne umowy Grupy TP z dostawcami IT

Telekomunikacja Polska oraz PTK Centertel podpisały kolejne trzyletnie umowy ramowe z dostawcami usług informatycznych. Partnerem strategicznym w obszarze systemów zarządzania relacjami z klientem została firma Capgemini Polska, a w obszarach systemów rozliczeniowych oraz business intelligence Grupa TP będzie współpracować z firmą Asseco Poland SA. 

"Jesteśmy przekonani, iż redefiniując obecne ramy współpracy z naszymi dostawcami IT w kierunku partnerskiej równowagi i długoterminowej kooperacji możemy wspólnie osiągać więcej. Dla Grupy TP oznacza to niższe koszty, krótszy czas dostarczania rozwiązań dla biznesu oraz ich lepszą jakość, dla naszych partnerów strategicznych szerszą perspektywę współpracy z Grupą TP umożliwiającą optymalizację modeli dostarczania usług" - powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes TP ds. Operacyjnych

Podpisanie umów ramowych z firmami Capgemini Polska oraz Asseco Poland SA to efekt realizacji procesu konsolidacji dostawców IT. W kwietniu tego roku Grupa TP podpisała umowy ramowe zfirmami AMG.net, Atos Origin oraz CGI dotyczące rozwoju i utrzymania aplikacji z zakresu zarządzania portalami klienckimi, zarządzania usługami, a także integracji aplikacji informatycznych.

 

* * * *

Capgemini, jeden z wiodących światowych dostawców w zakresie usług konsultingowych, technologicznych i outsourcingu, umożliwia swoim klientom rozwój i działanie dzięki nowoczesnym technologiom. Firma Capgemini oferuje swoim klientom wiedzę i doświadczenie, zwiększając ich możliwości w osiąganiu najlepszych wyników poprzez unikatowy sposób współpracy polegający na Współdziałaniu w Biznesie (Collaborative Business Experience). Grupa Capgemini działa w oparciu o globalny model obsługi RightshoreTM, którego celem jest zapewnienie równowagi w wykorzystaniu najlepszych talentów z różnych lokalizacji, aby pracując jako jeden zespół tworzyć i dostarczać optymalne rozwiązania dla klientów. Capgemini jest obecna w 30 krajach, w 2009 r. odnotowała globalny przychód w wysokości 8,4 miliarda euro i zatrudnia 90 tys. osób na świecie. W Polsce firma zatrudnia blisko 4 tys. pracowników w biurach w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Więcej informacji: www.pl.capgemini.com i www.capgemini.com

RightshoreTM, jest znakiem towarowym należącym do Capgemini.

 

Asseco Poland SA jest największą spółką informatyczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i piątym producentem oprogramowania w Europie. Specjalizuje się w produkcji i rozwoju oprogramowania, buduje i wdraża scentralizowane, kompleksowe systemy informatyczne dla sektora bankowego, instytucji ubezpieczeniowych, administracji publicznej oraz dla branży energetycznej, telekomunikacji, służby zdrowia, samorządów lokalnych, rolnictwa i służb mundurowych, organizacji i instytucji międzynarodowych, takich jak NATO czy UE. W styczniu 2010 roku, Grupa Asseco zatrudniała ponad 8500 osób, z czego w Polsce ok. 5000 pracowników.

Scroll to Top