Informacje prasowe

Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

14 czerwca 2010
Specjalne zasady rozliczeń i pomoc dla osób poszkodowanych przez powódź

Grupa TP umożliwia poszkodowanym przez powódź klientom TP i Orange opłacenie rachunków w dłuższym okresie czasu bądź na raty. Obie firmy w indywidualnych przypadkach będą podejmować decyzje o umorzeniu należności za usługi szczególnie poszkodowanym. Orange przekaże też powodzianom 5 tysięcy telefonów wraz z ze starterami.

Już od kilku dni klienci TP i Orange w salonach sprzedaży i na infoliniach są informowani o zasadach rozliczenia usług dla osób poszkodowanych przez powódź. Operatorzy wydłużyli czas na zapłatę rachunków dla osób, którzy dostarczą zaświadczenia z urzędu gminy lub innych uprawnionych organów, potwierdzające poniesienie w powodzi straty. Możliwe jest też rozłożenie płatności na raty. W indywidualnych przypadkach rozpatrywane będzie umorzenie należności.

Poszkodowani przez powódź klienci TP i Orange, korzystający ze stacjonarnego telefonu i internetu, będą też mogli bez opłat czasowo zawiesić ich działanie lub przenieść te usługi do nowego miejsca zamieszkania. Osoby korzystające z mobilnych usług Orange również mogą czasowo zawiesić ich działanie, bezpłatnie zmienić plan taryfowy na niższy lub zmienić plan abonamentowy na ofertę mix.

*****

Orange nieodpłatnie przekaże powodzianom 5 tysięcy telefonów Motorola WX395, każdy razem ze starterem o nominale 20 złotych. Chcemy by darmowe telefony z kartami trafiły do najbardziej potrzebujących jak najszybciej, dlatego współpracujemy tu z organizacjami pozarządowymi, które dysponują listami poszkodowanych.

Grupa TP w ramach współpracy z pozarządową inicjatywą Razem Powodzianom (www.powodz.ngo.pl) udostępniła łącza na specjalną infolinię dla poszkodowanych i chcących pomagać. Przekazała też 10 darmowych numerów komórkowych dla osób koordynujących pomoc w terenie. Pomaga stworzyć i wdrożyć serwis alertów SMS-owych.

TP odpowiedziała też na prośbę władz zalanej gminy Wilków, gdzie podłączyła telefony i neostradę w tymczasowej siedzibie urzędu gminy. Urząd został zwolniony od opłat za te usługi, otrzymał też od TP aparaty telefoniczne i drukarki.

W czasie potrzebnym na niezbędne naprawy sieci telekomunikacyjnej TP zapewnia na terenach zalanych łączność przez automaty telefoniczne, z których bezpłatnie można dzwonić do wszystkich stacjonarnych i komórkowych sieci w Polsce. Do takich automatów można się też dodzwonić. Już od 22 maja 2010 roku są one instalowane tam, gdzie jest najwięcej ewakuowanych powodzian i proszą o to lokalne sztaby kryzysowe. Automaty będą dostępne do czasu, aż sytuacja się ustabilizuje (w załączniku lista automatów).


Informacje prasowe

TP wśród Liderów Zarządzania Zasobami Ludzkimi

11 czerwca 2010
TP wśród Liderów Zarządzania Zasobami Ludzkimi

Podczas XI gali Konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi Telekomunikacja Polska została wyróżniona Bursztynową Statuetką za System Kompleksowej Oceny i Rozwoju (SKOR). Tym samym znalazła się w prestiżowym gronie 15 wyróżnionych firm, wśród których są m.in. Grupa LOTOS, IBM Polska, DHL Express, Tesco, Alcatel-Lucent Polska, Bank Zachodni-WBK, Volkswagen Poznań.

Bursztynowe statuetki przyznawane są corocznie za osiągnięcia w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi (zzl) takich jak restrukturyzacja zatrudnienia, systemy ocen pracowniczych, szkolenia i rozwoju personelu, nowoczesne metody zzl, równowaga pomiędzy życiem a pracą zawodową.

W ubiegłym roku Telekomunikacja Polska także była laureatem Konkursu i zdobyła najwyższe wyróżnienie.

Wybór laureatów Konkursu poprzedził szczegółowy audyt oraz rekomendacje Komitetu Oceniającego. Nagrody przyznawane są przez Kapitułę w skład której wchodzą m.in. Minister Pracy i Spraw Socjalnych, Dyrektor Instytut Pracy i Spraw Socjalnych oraz przedstawiciele NBP, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Polskiej Rady Biznesu.

Konkurs Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi organizowany jest przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych. Celem Konkursu jest propagowanie wiedzy i najlepszych doświadczeń praktycznych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi poprzez wyróżnianie organizacji, które odnoszą sukcesy w tej dziedzinie zarządzania.


Informacje prasowe

Rozmowy do Wszystkich w Orange dla Firm

11 czerwca 2010
Rozmowy do Wszystkich w Orange dla Firm

W nowej promocji - Rozmowy do Wszystkich klienci biznesowi Orange mają nawet 2440 minut na połączenia do wszystkich sieci.

Klienci wybierający jeden z planów taryfowych oferty Optymalnej w Orange dla Firm mogą skorzystać z promocji - Rozmowy do Wszystkich, w której otrzymają dodatkowy pakiet minut na połączenia do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne. Wielkość pakietu jest uzależniona od wybranego planu. Co miesiąc można dostać nawet 2440 minut, a w ofercie bez telefonu aż 2700 minut, czyli 45 godzin rozmów w abonamencie. Z promocji mogą skorzystać dotychczasowi i nowi klienci kupujący telefon z umową na 24 lub 30 miesięcy lub w ofercie bez telefonu, z umową na 12 lub 24 miesiące.

Szczegóły cenowe oferty:

Oferta z telefonem w cenie promocyjnej i umową na 24 lub 30 miesięcy oraz z umową na 12 miesięcy bez telefonu

plan taryfowy

 

Optymalny 250

Optymalny 450

Optymalny 450

z Internetem

Optymalny 900

Optymalny 900

z Internetem

Optymalny 1800

Optymalny 1800

z Internetem

abonament miesięczny

60 zł

(73,20 zł z VAT)

99 zł (120,78 zł z VAT)

114 zł (139,08 zł z VAT)

180 zł (219,60 zł z VAT)

195 zł (237,90 zł z VAT)

324 zł (395,28 zł z VAT)

339 zł (413,58 zł z VAT)

Business Everywhere Mini 2 GB

-

-

bezpłatnie

-

bezpłatnie

-

bezpłatnie

Orange Hotspot

-

-

bezpłatnie

-

bezpłatnie

-

bezpłatnie

liczba minut w abonamencie promocyjnym

339 min

610 min

1220 min

2440 min

minuta poł. z Orange, Plus, Era oraz nr-ami stacjonarnymi w abonamencie

0,18 zł

(0,22 zł

z VAT)

0,16 zł

(0,20 zł z VAT)

0,15 zł

(0,18 zł z VAT)

0,13 zł

(0,16 zł z VAT)

poł. do Orange, Plus, Era i nr-y stacjonarne po wyk. abonamentu

0,30 zł  / min.

(0,37 zł z VAT)

poł. do Play i Cyfrowy Polsat

0,60 zł / min.

(0,73 zł z VAT)

z umową na 24 miesiące bez telefonu

łączna liczba minut w ramach abonamentu

375 min

675 min

1350 min

2700 min

minuta poł. z Orange, Plus, Era oraz nr-ami stacjonarnymi w abonamencie

0,16 zł

(0,20 zł z VAT)

0,15 zł

(0,18 zł z VAT)

0,13 zł

(0,16 zł z VAT)

0,12 zł

(0,15 zł z VAT)

Nowa promocja zwiększa możliwości wyboru oferty najlepiej dostosowanej do indywidualnych potrzeb klientów. Oprócz niej mają oni do wyboru również inne promocje:

  • Promocja Optymalna za Złotówkę - dla klientów, którzy chcą obniżyć koszty na początku umowy,
  • Rozmowy bez Ograniczeń - dla klientów, którzy większość połączeń wykonują do Orange.

Do wybranych ofert można dokupić pakiety obniżające koszty połączeń i SMS-ów.

Szczegóły oferty oraz regulamin są dostępne na stronie:

http://www.orange.pl/portal/map/map/new_corpo_promotions?stamp=1276079086879&articleId=4781853

Scroll to Top