Informacje prasowe

Światowy finał konkursu Imagine Cup 2010 wspieranego przez Grupę TP

12 lipca 2010
Światowy finał konkursu Imagine Cup 2010 wspieranego przez Grupę TP

Marka Orange wsparła zorganizowany w Polsce po raz pierwszy światowy finał Imagine Cup, największego na świecie konkursu technologicznego dla studentów. Zwycięzcy odebrali nagrody na specjalnej gali World Festival. Zaprezentowali też pomysły na zastosowanie nowoczesnych technologii w rozwiązywaniu największych problemów ludzkości wskazanych przez ONZ.

- Orange angażuje się w rozwój i podnoszenie jakości życia społeczności, w których działa. Z przyjemnością więc gościliśmy finalistów konkursu Imagine Cup w Warszawie. Jesteście przyjaźni, uczciwi, innowacyjni i dynamiczni. Dlatego idee Imagine Cup są nam tak bliskie i zdecydowaliśmy się wesprzeć ten konkurs jako sponsor" - powiedział Maciej Witucki, prezes Grupy TP.

Imagine Cup jest największym na świecie konkursem technologicznym dla studentów. Rozwija wyobraźnię, kreatywność i pasje młodych ludzi, a w efekcie nowe technologie wykorzystywane są do rozwiązywania ważnych problemów społecznych.

Tegoroczna edycja przebiega pod hasłem „Wyobraź sobie świat, w którym technologia pomaga rozwiązać najtrudniejsze problemy ludzkości". Problemy te opisała Organizacja Narodów Zjednoczonych, są to między innymi: eliminacja skrajnego ubóstwa i głodu, zapewnienie powszechnego nauczania na poziomie podstawowym, promowanie równości płci oraz awans społeczny kobiet.

Studenci startowali w pięciu kategoriach konkursowych: projektowanie oprogramowania, projektowanie gier, media cyfrowe, technologie informatyczne i projektowanie systemów wbudowanych. Polacy triumfowali w specjalnej kategorii Windows Internet Explorer 8 Award. Studenci przygotowali aplikacje, które zwiększają funkcjonalność przeglądarki Internet Explorer. Pierwsze miejsce zajęła drużyna Rhea z Politechniki Białostockiej, drugie zespół LittleRitle z Politechniki Poznańskiej, a trzecie CieszakTeam z Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Więcej informacji na ten temat na: http://www.microsoft.com/poland/edukacja/imaginecup/


Informacje prasowe

Dodatkowe Pakiety GB w internecie mobilnym Orange

08 lipca 2010
Dodatkowe Pakiety GB w internecie mobilnym Orange

Klienci korzystający z usług mobilnego internetu w Orange mogą zwiększać swój miesięczny limit transferu danych, dzięki wprowadzeniu dodatkowych pakietów danych od 0,5 GB do 2 GB. 

Dodatkowe Pakiety GB to usługa przygotowana z myślą o klientach, którym zdarza przekraczać swój miesięczny limit transferu danych. Dzięki nim mogą mieć pewność, że w razie potrzeby łatwo zwiększą swój limit o potrzebną liczbę GB i będą mogli nieprzerwanie korzystać z dostępu do internetu.

Z usługi można korzystać we wszystkich opcjach Orange Free dla klientów indywidualnych oraz Business Everywhere dla firm. Do wyboru są trzy opcje:

Pakiet

Cena z VAT

0,5 GB

10 zł

1 GB

15 zł

2 GB

20 zł

 

Aby włączyć pakiet wystarczy wysłać SMS pod numer 196 (koszt SMS-a wg cennika oferty, z której korzysta klient), w treści wpisując: AKT 0,5 GB - dla Pakietu 0,5 GB; AKT 1 GB - dla Pakietu 1 GB; AKT 2 GB - dla Pakietu 2 GB. Usługę można także włączyć logując się na orange.pl/on-line lub kontaktując się Biurem Obsługi Klienta.

Pakiety można zamawiać wielokrotnie, jednak nie więcej niż jeden na dobę. Można z nich korzystać do końca danego okresu rozrachunkowego. W przypadku, gdy klient zleci włączenie kolejnego Pakietu, a nie wykorzystał w całości poprzedniego, jednostki danych sumują się.

Więcej informacji oraz regulamin usługi są dostępne na www.orange.pl


Informacje prasowe

Kinowy weekend z Orange

08 lipca 2010
Kinowy weekend z Orange

W najbliższy weekend (9-11 lipca) Orange zaprasza do kin Cinema City na specjalne pokazy filmu Toy Story 3, także w wersji 3D. Dzięki Orange wszyscy zainteresowani będą mogli kupić na ten film dwa bilety w cenie jednego.

By kupić dwa bilety w cenie jednego wystarczy by klient Orange wysłał SMS o treści Toy Story pod numer 240. Następnie otrzymany w zwrotnym SMS-ie specjalny kod pokazał w kasie najbliższego kina. Akcja obejmuje wszystkie kina Cinema City w całej Polsce.

Polacy doceniają produkcje animowane. Dwie z nich - „Avatara" i „Shreka", w raporcie Orange: Preferencje kinowe Polaków uznali za filmy kultowe. Również Toy Story 3 ma szansę stać się takim filmem. Zwłaszcza, że jak wynika z badania 65 proc. Polaków chodzi do kina po to, by się zrelaksować, a ta produkcja daje taką gwarancję. Możliwość zobaczenia jej w formacie 3D to z pewnością dodatkowa atrakcja.

Weekend z Orange to już kolejny letni projekt kinowy. Od 1 lipca do końca sierpnia trwa Orange Kino Letnie, w trakcie którego Sopot i Zakopane kolejny raz zmieniły się w największe w Europie i na dodatek darmowe, wakacyjne kina pod gwiazdami. Hity filmowe i klasyka kina, są wyświetlane codziennie na olbrzymich ekranach sopockiego Molo i przy zakopiańskich Krupówkach. Oba miasta połączył też kinowy pociąg „Orange Kino Lenie" z jedynymi na świecie wagonami filmowymi.

 

*****

Badanie „Preferencje kinowe Polaków" zostało przeprowadzone w styczniu 2010 roku na zlecenie Orange i New Age Media przez instytut Ipsos. Metodologia: badanie ilościowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1010 Polaków wieku 15+. W przypadku wykorzystywania materiałów konieczne jest podanie źródła: Raport Orange i New Age Media: Preferencje kinowe Polaków.

Scroll to Top