Informacje prasowe

Tablety dla każdego w świątecznych prezentach od Orange

8 listopada 2013

Tablety dla każdego w świątecznych prezentach od Orange
0

Świąteczna oferta Orange to wiele pomysłów na trafione prezenty, które cieszą podwójnie. Wystarczy kupić wybraną usługę stacjonarną lub mobilną, by do szybkiej Neostrady, wymarzonego smartfona albo modemu LTE dostać w prezencie nowoczesny tablet za symboliczną złotówkę. Oprócz niższych cen Neostrady czy bezpłatnych, nielimitowanych SMS-ów w Smart Planach nawet z niższym abonamentem, w świątecznych promocjach czekają też najnowsze smartfony dostępne wyłącznie w Orange, m. in:  Samsung Galaxy Core Plus, HTC Desire 300 oraz Nokia Lumia 625 w specjalnej edycji. Kupujący mobilny internet mogą zaś wybrać nowoczesny router do szybkiego, mobilnego internetu Huawei E5776.

Pentagram Tab 7.6 Dual Core lub Alcatel One Touch Evo7 to dwa nowoczesne tablety, które za symboliczną złotówkę dostaną klienci kupujący telefon komórkowy w świątecznej promocji Orange. Aby dostać tablet, wystarczy przenieść numer do Orange, przedłużyć dotychczasową lub podpisać nową umowę na minimum 24 miesiące, wybierając jeden z objętych promocją abonamentów w planach taryfowych – Smart Plan Multi lub Smart Plan Halo. Oprócz tabletu klienci mogą oczywiście wybrać jeden z nowoczesnych smartfonów dostępnych wyłącznie w świątecznej ofercie Orange już za 1 zł, np.: Samsung Galaxy Core Plus, HTC Desire 300 oraz Nokia Lumia 625 z dodatkową kolorową obudową gratis, a także nowości – Huawei Ascend G510 czy Sony Xperia E. Dodatkowym bonusem dla wszystkich klientów kupujących usługi telefonii komórkowej w ofertach Smart Plan Multi oraz Smart Plan Halo są bezpłatne, nielimitowane SMS-y w sieci mobilnej Orange, z których mogą korzystać przez cały czas trwania umowy.

Prezent w postaci tabletu za złotówkę otrzymają także klienci, zamawiający usługę internetu mobilnego Orange Free Net 89,90 z pakietem 35 GB danych, do wykorzystania co miesiąc, na wszystkich urządzeniach mobilnych. W zestawie, za 1 zł otrzymają także nowoczesny router Huawei E5776, dzięki któremu będą mogli wygodnie łączyć się z siecią i korzystać z najszybszych technologii mobilnego internetu – HSPA +DC oraz LTE.

Tablety za złotówkę czekają też na klientów zamawiających usługę internetu domowego, czyli Neostradę. Kupując ją w dowolnej opcji prędkości lub w zestawie z innymi usługami, np. jako Neostrada z Telewizją lub Neostrada z telefonem domowym czy w FunPack’u, klienci otrzymają tablet FunTab 10.1.

Zainteresowani internetem domowym mogą ponadto skorzystać  z innej świątecznej promocji, w której za Neostradę w opcji do 40 MB/s, przez pierwsze 6 miesięcy trwania umowy zapłacą tylko 49 zł miesięcznie. To tyle, ile kosztuje abonament w opcji 4 razy wolniejszej – do 10 MB/s. Odpowiednio niższe będą też ceny pakietów usług zawierających Neostradę w opcji prędkości do 40 Mb/s.

Ci, którzy lubią spędzać Święta przed telewizorem,  także znajdą coś dla siebie. W pakiecie  FunPack HD z szybkim internetem mogą kupić telewizję z bogatymi pakietami nc+ pełnymi filmowych i rozrywkowych atrakcji.

Orange przygotował świąteczną propozycję również dla klientów biznesowych. Oprócz najnowocześniejszych smartfonów w atrakcyjnych cenach np.: Sony Xperia Z1 i Xperia J, Samsung Galaxy Note 3 i Galaxy Core Plus oraz Nokia Lumia 1020 i Nokia 515, firmy znajdą w niej ofertę „Maksymalne Korzyści z Internetem”. Klienci przenoszący numer do Orange dla Firm  lub przedłużający dotychczasową umowę z abonamentem już za 60 zł (+ VAT), otrzymają co miesiąc 1200 minut na połączenia do wszystkich sieci, rozmowy bez ograniczeń w Orange i na stacjonarne oraz 2 GB na internet. Firmy, podobnie klienci indywidualni, będą mogły wybrać jeden z dwóch tabletów – Pentagram Tab 7.6 Dual Core lub Alcatel One Touch Evo7, które otrzymają w prezencie za symboliczną złotówkę (+ VAT).
Więcej informacji o ofercie świątecznej Orange można znaleźć na www.orange.pl i www.blog.orange.pl
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Tablety dla każdego w świątecznych prezentach od Orange

Informacje prasowe

W sumie fajny bonus na Święta z Orange na kartę

8 listopada 2013

W sumie fajny bonus na Święta z Orange na kartę
0

W świątecznej promocji Orange na kartę – „Zbieraj doładowania”, czekają prezenty w postaci nielimitowanych SMS-ów oraz nielimitowanych minut na połączenia do wszystkich sieci komórkowych. Aby je dostać wystarczy doładowywać konto dowolnymi, nawet najmniejszymi kwotami. Jeśli ich suma wyniesie przynajmniej 20 złotych, klient otrzyma pierwszy z trzech świątecznych bonusów. Wraz ze wzrostem sumy doładowań otrzyma kolejne prezenty o coraz wyższej wartości. „Zbieraj doładowania” to jedyna tego rodzaju oferta na rynku.

Zbieraj doładowania to unikalna promocja premiująca klientów oferty Orange na kartę, bez względu na wartość doładowań jakimi zwykle zasilają swoje konta. Jest dostępna od 8 listopada we wszystkich aktualnych taryfach oferty Orange na kartę: Orange Yes, Orange One, Orange POP, Nowe Orange Go, a także Orange Smart na kartę i Orange Free na kartę.

Bonusy są przyznawane za sumę wartości doładowań dokonanych w ramach promocji, niezależnie od ich liczby. Po osiągnięciu każdej z trzech, określonych sum, klient otrzymuje w prezencie kolejne, coraz atrakcyjniejsze bonusy, z których może korzystać do końca promocji, czyli do 14 stycznia 2014:

  • Suma doładowań: 20 zł = Nielimitowane SMS-y do Orange,
  • Suma doładowań: 35 zł = Nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci komórkowych,
  • Suma doładowań: 55 zł = Nielimitowane minuty i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych.

Aby aktywować promocję wystarczy wysyłać SMS o treści START, pod bezpłatny numer 805 lub użyć krótkiego kodu: *101*72# i przycisk połączenia.

Klient, który aktywował promocje, w czasie jej trwania będzie otrzymywał po każdym doładowaniu aktualną informację, jaką kwotą powinien zasilić swoje konto, by otrzymać kolejny bonus.

Więcej informacji o ofercie Orange na kartę na www.orange.pl i www.blog.orange.pl
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: W sumie fajny bonus na Święta z Orange na kartę

Informacje prasowe

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zatwierdziło połączenie TP 
i PTK Centertel

6 listopada 2013

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zatwierdziło połączenie TP 
i PTK Centertel
0

Od 1 stycznia 2014 roku Telekomunikacja Polska oraz PTK Centertel połączą się w jedną firmę pod nazwą Orange Polska. Decyzję Zarządu Telekomunikacji Polskiej w tej sprawie zatwierdziło dziś Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy – za połączeniem głosowało ponad 99% akcjonariuszy obecnych na Walnym Zgromadzeniu. Połączenie nie będzie wiązać się z żadnymi zmianami umów dla klientów.

Zgodnie z zatwierdzoną przez WZA propozycją Zarządu, połączenie nastąpi poprzez przeniesienie całego majątku PTK Centertel na TP. Nową firmą kierować będzie dotychczasowa struktura zarządcza Grupy Orange Polska.

Decyzję w sprawie połączenia Zarząd TP podjął 9 września 2013 roku. Wynika ona z nowej strategii na lata 2013-2016. Skupienie działalności w jednej firmie pozwoli na rozwój ofert konwergentnych składających się z usług stacjonarnych i mobilnych, ujednolicenia obsługi klientów mobilnych i stacjonarnych, uproszczenie zarządzania oraz osiągnięcie oszczędności kosztowych poprzez wzrost efektywności operacyjnej oraz integrację procesów.

Połączenie obu firm nie pociąga za sobą żadnych zmian dla klientów TP i PTK Centertel. Nie będzie konieczności zawierania nowych umów na usługi, z których dotychczas korzystają abonenci. Nie wpłynie to również na warunki świadczenia tych usług.

Biorąc pod uwagę doświadczenia m.in. po rebrandingu TP na Orange, kiedy część handlowców niektórych konkurencyjnych operatorów wykorzystywała ten fakt do prób oszukiwania naszych klientów informujemy, że ewentualne nadużycia można zgłaszać poprzez bezpłatną infolinię 800 500 005. Pod tym numerem konsultanci przyjmują od klientów zgłoszenia oraz udzielają informacji jak postępować w takich przypadkach.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zatwierdziło połączenie TP 
i PTK Centertel

Informacje prasowe

„Bilet na Księżyc” – koprodukcja Orange w kinach.

6 listopada 2013

„Bilet na Księżyc” – koprodukcja Orange w kinach.
0

Na jesienny wieczór Orange proponuje „Bilet na Księżyc”, komedię która zaskoczy pomysłem, doborową obsadą i rozmachem scenograficznym. Widzów zabawią Filip Pławiak, Mateusz Kościukiewicz oraz Anna Przybylska. Najnowszą koprodukcję Orange od jutra, 8 listopada, można zobaczyć na ekranach kin.

Najnowsza komedia Jacka Bromskiego to opowieść o młodości, przyjaźni i miłości w czasach, gdy człowiek stawiał pierwsze kroki na Księżycu, na ulicach stały saturatory, a szczytem marzeń każdego krajowego fana motoryzacji był Fiat 125p. „Bilet na Księżyc” pokazuje Polskę przełomu lat 60. i 70. Z przymrużeniem oka przypomina absurdy rzeczywistości PRL. Wszystko to jest barwnie sfotografowane przez Michała Englerta, jednego z najzdolniejszych operatorów młodego pokolenia i udźwiękowione potężną dawką kilkudziesięciu przebojów z końca lat 60.

Podczas ostatniej edycji festiwalu filmowego w Gdyni „Bilet na Księżyc” znalazł się na drugim miejscu plebiscytu na najdłużej oklaskiwany obraz, a Jacek Bromski został uhonorowany Nagrodą za Najlepszy Scenariusz.

Od kilku lat Orange angażuje się w koprodukcje filmowe. Jak dotąd zrealizowała 26 projektów, które z zainteresowaniem obejrzało ponad 10,2 mln Polaków. Niewątpliwie najbardziej znaczącym był nominowany do Oscara film Andrzeja Wajdy pt. „Katyń”, wpisujący się w nurt kina historycznego. Do podobnych projektów należy również zaliczyć produkcję pt. „Wałęsa, Człowiek z nadziei” Andrzeja Wajdy. Inna koprodukcja Orange, „Różyczka” Jana Kidawy-Błońskiego, otrzymała Złote Lwy podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.

 

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: „Bilet na Księżyc” – koprodukcja Orange w kinach.

Informacje prasowe

World Internet Project 2013 pod znakiem mobilności i mediów społecznościowych

5 listopada 2013

World Internet Project 2013 pod znakiem mobilności i mediów społecznościowych
0

Obecność w mediach społecznościowych jest jednym z najważniejszych aspektów korzystania z internetu – aż 3/4 internautów deklaruje, że ma konto na portalu społecznościowym. Z laptopów korzysta 70 % internautów i wygrywają one zdecydowanie  z komputerami stacjonarnymi. Blisko 1/3 użytkowników internetu łączy się z siecią za pomocą smartfona. To tylko niektóre wnioski z tegorocznego badania World Internet Project zrealizowanego przez Orange Polska i Gazeta.pl.

World Internet Project to międzynarodowe badanie analizujące wpływ internetu i nowych technologii na zjawiska społeczne, ekonomiczne i polityczne. Jest realizowane od 1999 roku przez kilkadziesiąt ośrodków badawczych na świecie. W Polsce prowadzone jest od 2010 roku dzięki inicjatywie Gazeta.pl oraz Orange Polska. – WIP jest wyjątkowym źródłem danych na temat rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce, poszerzającym wiedzę na temat przyczyn i sposobów korzystania z internetu, urządzeń wykorzystywanych do łączenia się z siecią, czy jej związków z innymi mediami – mówi Maria Leśniewska, Dyrektor Planowania Strategicznego i Badań Rynkowych Orange Polska

Wyniki badań potwierdzają zależność pomiędzy poziomem wykształcenia internautów a ich stosunkiem do social mediów. Osoby z wyższym wykształceniem traktują te serwisy głównie jako źródło pozyskiwania informacji (tak zadeklarowało 57% badanych), natomiast osoby z wykształceniem podstawowym wykorzystują je przede wszystkim do celów rozrywkowych (12% badanych).

Badania WIP pokazują, że w tym roku liczba osób korzystających z laptopów przewyższyła liczbę użytkowników komputerów stacjonarnych. Laptopy ma 70% użytkowników internetu, a komputery stacjonarne – 57%. Już 12% internautów korzysta z tabletów, ale co ciekawe, tylko 6% łączy się za ich pośrednictwem z siecią. Nie jest zaskoczeniem, że urządzenie to jest najpopularniejsze wśród osób w wieku 15 – 29 lat.

Rosnąca popularność smartfonów i tabletów wpływa na coraz wyraźniejsze w ostatnim roku zjawisko multitaskingu. Z danych WIP wynika, że 46% osób, surfując w internetcie, korzysta równolegle z innych mediów. Osoby młodsze, do 29. roku życia, częściej korzystają z internetu, słuchając muzyki, natomiast użytkownicy w wieku 40-49 lat szczególnie często łączą surfowanie z oglądaniem telewizji.

Młodzi ludzie uwielbiają internet. W przypadku osób pomiędzy 15. a 24. rokiem życia, odsetek korzystających z sieci jest bliski 100%.

Obszerna część raportu została poświęcana wciąż dużej grupie Polaków, którzy nie korzystają z internetu, czyli potencjalnie zagrożonych wykluczeniem cyfrowym. Zjawisko dotyczy aż 38% populacji, z czego 4% to bardzo ciekawa i analizowana po raz pierwszy grupa eks-użytkowników, czyli osób które z jakiegoś powodu z internetu zrezygnowały.

Do tegorocznej edycji zaangażowanych zostało wielu ekspertów z obszaru technologii, mediów społecznościowych oraz naukowców z dziedziny nowych mediów, m.in. dr Jan Zając, dr Dominik Batorski, Kamil Brzeziński, Michał Sadowski czy Natalia Hatalska. Ich komentarze wzbogacają i uzupełniają dane z raportu.

Oprócz badania WIP 2013, w tym roku ukażą się także raporty WIP Mobile oraz WIP Entertainment, szczegółowo analizujące obszar internetu mobilnego oraz zagadnienia związane z rozrywką w sieci.

Raport dostępny jest w modelu pay per click/pay per post po tym linkiem.

 

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: World Internet Project 2013 pod znakiem mobilności i mediów społecznościowych

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej