Informacje prasowe

Tańsza neostrada z nawigacją GPS w prezencie

6 kwietnia 2009

Tańsza neostrada z nawigacją GPS w prezencie
0

W nowej promocji Telekomunikacja Polska obniżyła cenę neostrady tp w opcji 2Mb/s. Ponadto klienci mogą liczyć na dodatkowe bonusy: bezpłatny pakiet e-bezpieczeństwo firmy McAfee i prezenty, np. nawigację GPS lub drukarkę.

W ramach promocji „Bezpieczny internet” TP zmniejszyła cenę neostrady w prędkości 2Mb/s z 89 zł na 79 zł. Taka sama cena obowiązuje niezależnie od tego, czy klienci podpisują kontrakt na 12, 24 lub 36 miesięcy. Oferta dostępna jest dla nowych klientów oraz osób przedłużających umowę.

Dodatkowo, w ramach umowy, klienci otrzymują bezpłatny pakiet e-bezpieczeństwo firmy McAfee oraz w prezencie od TP nawigację GPS firmy LARK FreeBird 35.6 (przy umowie na 36 miesięcy) lub drukarkę HP DeskJet D1560 (przy umowie na 24 miesiące).

Specyfikacja nawigacji GPS LARK FreeBird 35.6:

  • 3,5″ dotykowy monitor LCD w rozdzielczości 320×240 pikseli
  • System operacyjny WINCE 5.0 Core
  • Procesor Samsung
  • Wbudowany 20 kanałowy odbiornik GPS SiRF Star III
  • Pamięci RAM 64 MB SDRAM
  • Wbudowana pamięć flash 1GB
  • Obsługa kart SD
  • Wbudowany głośnik 1,5W
  • Zasilanie: akumulator litowo-jonowy

Nawigacja GPS LARK FreeBird 35.6 oferuje prostą, intuicyjną nawigację „od drzwi do drzwi”, program „MapaMap”, polskie komunikaty głosowe oraz możliwość blokady ekranu i przycisków. Urządzenie wyposażone jest w wyście słuchawkowe, gniazda: USB Active Sync, jack oraz słuchawkowe. LARK FreeBird wyposażony jest również w funkcje multimedialne (odtwarzanie plików wideo, plików audio, wyświetlanie zdjęć oraz przeglądarkę tekstów
w formacie TXT.

Udostępnij: Tańsza neostrada z nawigacją GPS w prezencie

Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska sprzedaje TP Med

30 marca 2009

Telekomunikacja Polska sprzedaje TP Med
0

Telekomunikacja Polska porozumiała się z LUX MEDSp. z o.o. w sprawie sprzedaży udziałów w TP Med Sp. z o.o. Nabywca, lider na rynku prywatnych usług medycznych, przejmie TP Med za 18,7 mln złotych, gwarantując jednocześnie stabilny rozwój przychodni w ramach sieci własnych placówek.

Telekomunikacja Polska zdecydowała się na sprzedaż swojej spółki medycznej kontynuując realizację strategii rozwoju oferty zintegrowanych usług multimedialnych oraz tworzeniu innowacyjnych, konwergentnych usług, a obsługę obszarów, które pozostają poza głównym kierunkiem rozwoju pozostawić firmom, dla których jest to podstawowy profil działalności.

Warunki umowy gwarantują pełną obsługę medyczną dla wszystkich pracowników Telekomunikacji Polskiej w sieci placówek Grupy LUX MED, do której włączona zostanie przychodnia TP Med. Dotychczas taką opieką objętych była tylko część pracowników TP, z Warszawy i Katowic. Przyjęte rozwiązanie pozwoli na zapewnienie opieki lekarskiej na porównywalnym poziomie oraz korzystanie z wysokiej klasy usług medycznych we wszystkich przychodniach Grupy LUX MED, w całej Polsce.

Podobne umowy na korzystanie z usług medycznych Grupy LUX MED dla swoich pracowników zawarły również PTK Centertel oraz Emitel.

TP Med działa około 40 lat, początkowo jako przychodnia zakładowa dla pracowników łączności. Dysponuje przychodnią w centrum Warszawy, gdzie na ponad 1800 m2 powierzchni oferuje kompleksową opiekę medyczną, od szeroko pojętej profilaktyki poprzez pełną diagnostykę, drobne zabiegi chirurgiczne, rehabilitację i leczenie stomatologiczne. Zatrudnia lekarzy ponad 20 specjalizacji medycznych. Spółka obsługuje ponad 20 tys. pacjentów.

Umowa zawarta z LUX MED Sp. z o.o. zawiera również ustalenia dotyczące gwarancji zatrudnienia dla pracowników TP Med.

Udostępnij: Telekomunikacja Polska sprzedaje TP Med

Informacje prasowe

TP przekazała do UKE Kartę Równoważności

30 marca 2009

TP przekazała do UKE Kartę Równoważności
0

30 marca 2009 Telekomunikacja Polska przekazała do UKE Kartę Równoważności. Zawarty w niej program, który jest już realizowany przez TP, ma na celu zwiększenie przejrzystości w relacjach z operatorami alternatywnymi i wyeliminowanie wszelkich potencjalnych przesłanek dyskryminacji. Wdrożenie Karty sprawi, że znikną powody mogące uzasadniać wprowadzenia kosztownej i wątpliwej prawnie funkcjonalnej separacji TP.

Wypracowane przez TP rozwiązanie jest dobrowolną inicjatywą, stworzoną w odpowiedzi na oczekiwania i potrzeby stawiane przez rynek wobec operatora o znaczącej pozycji. Założenia Karty zostały przedstawione regulatorowi podczas serii spotkań. W ostatecznej wersji dokumentu przekazanego UKE uwzględnione zostały zagadnienia i pytania zgłoszone przez przedstawicieli Urzędu.

„Wprowadzenie kompleksowego rozwiązania w postaci Karty Równoważności ma na celu zapewnienie stabilizacji rynku telekomunikacyjnego w Polsce. To podstawa harmonijnej współpracy między operatorami i rozwoju usług. Przełoży się to na wzrost zaufania do inwestycji infrastrukturalnych, m.in. na budowanie sieci nowej generacji” – powiedział prezes TP Maciej Witucki.

Karta Równoważności stanowi punkt wyjścia do poprawy współpracy międzyoperatorskiej. Zakłada ona:

  • Wdrożenie Reguł Postępowania gwarantujących takie same traktowanie innych operatorów jak części detalicznej TP,
  • Przejrzystość działań TP w obszarze obsługi klientów hurtowych, dzięki systemowi monitoringu wskaźników KPI,
  • Wdrożenie w organizacji „kultury nie-dyskryminacji”, poprzez kompleksowe szkolenia pracowników z zakresu niedyskryminacyjnego traktowania operatorów oraz modyfikacje systemu motywacyjnego,
  • Usprawnienie procesu obsługi Operatorów Alternatywnych i jakości usług hurtowych (uproszczenie, przejrzystość, skrócenie procesu),
  • Rozwój i wdrażanie usług regulowanych, z udziałem wszystkich interesariuszy (Regulatora, Operatorów Alternatywnych i TP),
  • Możliwości porozumienia i poszukiwania efektywnych rozwiązań operacyjnych pomiędzy poszczególnymi podmiotami rynku – Forum Telekomunikacyjne.

Karta to propozycja ewolucyjnego i harmonijnego procesu zmian, którego poszczególne etapy konsultowano z Regulatorem. Zmiany te uwzględniają faktyczne możliwości TP jak również kondycję całego rynku telekomunikacyjnego w Polsce, co leży u podstaw ich pomyślnego wdrożenia.

Rozwiązania zaproponowane w Karcie mogą być szybko wdrożone (niektóre już funkcjonują, jak monitoring i publikacja wskaźników KPI). Ich implementacja potrwa dużo krócej niż 5 lat – a na tyle szacuje się czas wdrażania separacji funkcjonalnej. Są one również nieporównywalnie tańsze. Koszty, szacowane w przypadku podziału na 754 mln zł, można zmniejszyć nawet o 60 – 80 proc.

Karta pozwoli uniknąć destabilizacji całego rynku telekomunikacyjnego wynikającego z ewentualnego podziału największego operatora.

Karta Równoważności Karta jest efektem pracy zespołu przedstawicieli różnych struktur TP, posiadających praktyczne doświadczenie i wiedzę operacyjną, pracujących na co dzień z odbiorcami usług hurtowych i detalicznych, uzupełniony wiedzą ekspercką współpracujących firm zewnętrznych PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz Accenture.

 

Udostępnij: TP przekazała do UKE Kartę Równoważności

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej