Informacje prasowe

Tańsze SMS-y i atrakcyjne ceny połączeń w letniej ofercie roamingowej Orange

30 czerwca 2009
Tańsze SMS-y i atrakcyjne ceny połączeń w letniej ofercie roamingowej Orange

Od 1 lipca Orange wprowadza zmiany w ofercie usług roamingowych Orange Travel. Dzięki nim klienci zapłacą znacznie mniej za SMS-y, a dzięki dzięki nowym zasadom taryfikacji zaoszczędzą także na kosztach połączeń.

Według nowych stawek, klienci Orange zapłacą tylko 57 groszy z VAT za SMS-a wysłanego w krajach Unii Europejskiej (w Strefie 1 cennika roamingu Orange Travel). Oznacza to, że koszt wysłania SMS-a spada do 38% dotychczasowej ceny wynoszącej 1,50 zł z VAT.

Wraz z nowymi stawkami na SMS-y Orange wprowadza taryfikację sekundową dla wszystkich połączeń głosowych realizowanych w Strefie 1: Unia Europejska:

  • dla połączeń przychodzących od pierwszej sekundy
  • dla połączeń wychodzących po pierwszych 30 sekundach

Dzięki temu klienci Orange korzystający z roamingu w Orange Travel zapłacą za rozmowy mniej niż dotychczas mimo, że ceny połączeń nie ulegają zmianie. Aktualne ceny połączeń głosowych w ofercie są o blisko 20% niższe od cen wyznaczonych w limitach ustanowionych przez prawo UE i wynoszą odpowiednio:

  • 0,85 zł z VAT za minutę dla połączeń przychodzących
  • 1,79 zł z VAT za minutę dla połączeń wychodzących

Nowe stawki i zasady taryfikacji obejmują wszystkich klientów Orange, którzy korzystają z usług roamingu Orange Travel, niezależnie od tego czy mają telefon w ofercie z abonamentem, mix czy na kartę.

Orange Travel to nazwa międzynarodowego programu realizowanego w Grupie FT/Orange, którego celem jest ułatwienie korzystania z usług roamingowych i zapewnienie jasnych zasad jego rozliczania. Usługi wykorzystywane przez klientów korzystających z Orange Travel są rozliczane według zasad przewidzianych dla eurotaryfy.


Informacje prasowe

Milion klientów planów doMowych TP

29 czerwca 2009
Milion klientów planów doMowych TP

Już ponad milion klientów TP korzysta z wprowadzonych 1 września 2008 roku planów doMowych. To oferta, która znacznie obniżyła ceny połączeń i uprościła korzystanie z telefonu stacjonarnego. Plany w cenie abonamentu dają klientom na rozmowy od 60 do 1200 minut, a w jednej z opcji nawet nielimitowaną ilość czasu.

- Ponad milion klientów w ciągu niespełna 9 miesięcy pokazuje, że plany doMowe były strzałem w dziesiątkę. Daliśmy klientom przełomową ofertę, która udowodniła, że telefon domowy pozostaje atrakcyjną, również cenowo, alternatywą dla sieci mobilnych czy telefonii internetowej - mówi Paweł Papliński, dyrektor Departamentu Telefonii Stacjonarnej Telekomunikacji Polskiej.

Zdecydowana większość klientów korzysta z oferty z 60 minutami na rozmowy w cenie abonamentu. Całkiem duża grupa klientów, bo ponad 16 proc. wybrała jednak najwyższe plany z 1200 minut lub z brakiem limitu na rozmowy w cenie abonamentu. Ponadto, ponad 15 proc. użytkowników zdecydowała się na opcję podwojenia liczby minut w ramach abonamentu.

Cennik planów doMowych TP:

Plan doMowy 60 Plan doMowy 300 Plan doMowy 1200
Opłata miesięczna 50 zł 70 zł 90 zł
Minuty wliczone w abonament 60 24h

lub

120 poza szczytem

300 24h

lub

600 poza szczytem

1200 24h

lub

Bez limitu poza szczytem

Minuta połączenia do sieci stacjonarnych 0,17 zł 0,12 zł 0,07 zł
Minuta połączenia do sieci komórkowych* 0,40 zł 0,40 zł 0,40 zł
Minuta połączenia międzynarodowego od 0,55 zł od 0,45 zł od 0,35 zł

* cena połączeń do sieci telefonii komórkowej nie dotyczy Play i Polsatu Cyfrowego

Wszyscy zainteresowani mogą dodatkowo obniżyć koszty korzystania z telefonu domowego. By to zrobić wystarczy skorzystać z usług TP, takich jak: wybrane numery, rozmowy z rabatem, moja godzina i pakiet minut komórkowych.

Szczegóły nowych planów doMowych oraz oferty stacjonarnej TP są dostępne na stronie www.tp.pl.


Informacje prasowe

Orange najaktywniejszym sponsorem w Polsce

24 czerwca 2009
Orange najaktywniejszym sponsorem w Polsce

Marka Orange jest najaktywniejszym sponsorem w Polsce - według badania „Sponsoring Monitor 2009”, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Respondenci wskazywali ją najczęściej jako pierwszą, w spontanicznych odpowiedziach na zapytanie o marki, które ich zdaniem najczęściej angażują się w działania sponsoringowe.

Wyniki badania „Sponsoring Monitor 2009”, to potwierdzenie, że obrana przez nas strategia sponsoringowa jest skuteczna, a jej wykonanie bardzo efektywne. Dzięki niej marka jest trwale kojarzona z interesującymi nas obszarami, świetnie rozpoznawana i zapamiętywana przez odbiorców – mówi dyrektor ds. sponsoringu Grupy TP, Piotr Gołos. Wybierając projekty sponsoringowe zawsze staramy się, aby wspierane przez nas wydarzenia trafiały do jak najszerszej grupy naszych klientów. Chcemy promować markę, zgodnie z jej wartościami, w atmosferze pozytywnych emocji i wspólnej zabawy, docierając do klientów w ich wolnym czasie – dodaje.

Kluczowe obszary zaangażowania Orange w Polsce to sport, muzyka oraz film. Marka od lat związana jest z piłką nożną, była sponsorem polskiej Ekstraklasy a od lutego br sponsoruje Reprezentację Polski. W muzyce stawia na spektakularne koncerty z udziałem gwiazd o światowym formacie, dzięki temu w Polsce gościli: Sting, Seal, Grace Jones, Macy Gray i George Michael. Jest też też sponsorem unikalnej imprezy kulturalnej - Orange Warsaw Festiwal. Zaangażowanie w film to między innymi najnowsze projekty: „Środy z Orange”  oraz plenerowy Orange Kino Letnie.

Pierwsza fala tegorocznej edycji badania „Sponsoring Monitor 2009” została zrealizowana przez ARC Rynek i Opinia metodą bezpośrednich wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej próbie N=415 mieszkańców Polski w wieku 15-65 lat.

Scroll to Top