Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

04 maja 2010
Telekomunikacja Polska najbardziej rozpoznawalnym sponsorem reprezentacji olimpijskiej

Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym przez Polaków sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver - wynika z opublikowanego właśnie badania ARC Rynek i Opinia.

Zimowe Igrzyska w Vancouver cieszyły się dużą popularnością, aż 62% Polaków było zainteresowanych tegorocznymi Igrzyskami. Rekordowa ilość zdobytych medali znajduje potwierdzenie w badaniach. Wg większości Polaków, Reprezentacja Olimpijska właśnie w Vancouver odniosła największy sukces.

Z badania wynika, że Telekomunikacja Polska jest zdecydowanie najbardziej znanym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. 69% wskazuje TP jako sponsora reprezentacji. Na kolejnych miejscach uplasowały się: Totalizator Sportowy i Orlen. Wizerunkowe działania Telekomunikacji Polskiej prowadzone w czasie Igrzysk - „Orzełek dla Polaków w Vancouver" - okazały się najbardziej kojarzone przez badanych. Znało je 54% badanych. ARC przeprowadziło badanie po Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver na reprezentatywnej grupie ponad 800 osób.

Telekomunikacja Polska jako narodowy operator telekomunikacyjny aktywnie angażuje się w rozwój polskiego sportu. TP jest aktywna na rynku sportowym od 2001 roku. W latach 2001-2005 TP była Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w czasie Zimowych Igrzysk w Salt lake City oraz Letnich Igrzysk w Atenach. Na mocy podpisanej w styczniu 2010 roku umowy, Telekomunikacja Polska została sponsorem Reprezentacji Olimpijskiej na Zimowe Igrzyska w Vancouver w 2010 roku oraz Igrzyska Letnie w Londynie w 2012 r.


Informacje prasowe

Jeszcze więcej internetu w Orange Free na kartę

29 kwietnia 2010
Jeszcze więcej internetu w Orange Free na kartę

Od 29 kwietnia użytkownicy Orange Free na kartę dostaną za każde doładowanie nawet siedmiokrotnie większy niż dotąd pakiet na połączenia z internetem. Dzięki temu doładowując konto można dostać aż 7 GB na transmisję danych.

Znacznie większe pakiety na transmisję danych sprawiają, że oferta Orange Free na Kartę staje się konkurencyjna nawet w stosunku do abonamentowych ofert internetu stacjonarnego. To atrakcyjna alternatywa dla każdego, kto nie chce wiązać się umową z operatorem, a jednocześnie potrzebuje telefonu i łatwego, mobilnego dostępu do internetu - w domu, w szkole i w podróży. Dzięki bardzo korzystnym stawkom, z Orange Free na Kartę można korzystać za pomocą komputera oraz telefonu, bez obaw o koszty.

W bezterminowej promocji, każde doładowanie konta Orange Free na kartę zostanie nagrodzone bonusem, który można zużyć na surfowanie po sieci:

doładowanie

limit data w ramach doładowania

bonus po doładowaniu

łączny limit na transfer danych

ważność

5 zł

48 MB

152 MB

200 MB

2 dni

10 zł

96 MB

152 MB

248 MB

5 ni

25 zł

0,24 GB

1,01 GB

1,25 GB

30 dni

40 zł

0,38 GB

1,01 GB

1,39 GB

40 dni

50 zł

0,48 GB

2,27 GB

2,75 GB

90 dni

100 zł i więcej

1 GB

6 GB

7 GB

150 dni

 

Promocja jest dostępna dla wszystkich użytkowników oferty, aby z niej skorzystać wystarczy doładować konto.

Orange Free na Kartę to oferta mobilnego dostępu do internetu bez rachunków i abonamentu. Umożliwia korzystanie z największego zasięg szybkiego internetu mobilnego. Współpracuje z każdą kartą do laptopa, modemem oraz telefonem. Umożliwia transmisję danych z prędkością do 7,2 mb/s oraz korzystanie z połączeń telefonicznych w cenie 29 gr za minutę do wszystkich sieci i SMS-ów w cenie 20 gr.


Informacje prasowe

Rok akcji „Środy z Orange”

28 kwietnia 2010
Rok akcji „Środy z Orange”

Prawie milion Polaków wybrało się do kina na środowe seanse z Orange.

Już niemal milion polskich kinomanów wzięło udział w akcji „Środy z Orange" i skorzystało z możliwości otrzymania dwóch biletów do kina w cenie jednego na środowe seanse filmowe w kinach Cinema City. Właśnie mija rok od rozpoczęcia tej akcji w naszym kraju.

Polska edycja „Śród z Orange" swoją oficjalną premierę miała w środę 22 kwietnia 2009 roku. Liczba chętnych do udziału w tej akcji rosła lawinowo, już w październiku 2009 r. przekroczyła pół miliona.

Filmem, na który jak dotąd wybrało się najwięcej amatorów środowych seansów (aż 65 000) był film „2012". Niewiele mniejszą widownię zgromadziły „Anioły i Demony" (41 000) oraz „Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów".

Wraz ze startem „Śród z Orange" ruszył w Internecie portal www.orangefilm.pl, a w serwisie społecznościowym Facebook pojawiła się fan strona Klubu Filmowego Orange.

Akcję zapoczątkowano 6 lat temu w Wielkiej Brytanii. Do tej pory skorzystało z niej 14 milionów Brytyjczyków. Projekt rozszerzony został także na inne kraje, jak: Armenia, Izrael, Rumunia i Luksemburg. W Austrii akcja prowadzona jest jako „Czwartki z Orange".

„Środy z Orange" to jedna z wielu aktywności filmowych, które Orange kieruje do swoich klientów. Firma organizuje także przedpremierowe pokazy dla dziennikarzy „Orange Kocha Kino", jest sponsorem tytularnym sieci kin trójwymiarowych Orange IMAX. Realizuje również projekt Orange Kino Letnie. W styczniu, wspólnie z Instytutem Ipsos, przeprowadziła badania, których efektem jest Raport Badawczy „Preferencje kinowe Polaków".

Scroll to Top