Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

17 czerwca 2010
Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

Trzy marki należące do Grupy TP - Telekomunikacja Polska, Orange oraz neostrada - zdobyły tytuł Marka Wysokiej Reputacji w tegorocznej edycji badania PremiumBrand.

Reputacja marek była oceniana w czterech obszarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz marka jako pracodawca.

W tegorocznym badaniu, Telekomunikacja Polska otrzymała zbliżone wysokie wyniki we wszystkich czterech obszarach, a neostrada najlepiej wypadła w wymiarze „atmosfera medialna". TP i neostradę nagrodzono tytułem PremiumBrand również w 2008 roku. Z kolei reputacja marki Orange była badana od pierwszej edycji PremiumBrand w 2006 roku, zawsze z pozytywnym wynikiem. W tegorocznym badaniu Orange znalazł się w pierwszej dziesiątce Marek Wysokiej Reputacji.

Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym. Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumentów, któremu nie wystarczają już proste przekazy reklamowe - oczekują oni od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.

Tytuły Marki Wysokiej Reputacji zdobyło w tym roku sumie 21 marek (B2C) i 6 firm (B2B).

Reputacja badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i eksperta w dziedzinie zachowań konsumentów - prof. dr. hab. Dominikę Maison. Badanie przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej.


Informacje prasowe

Orange Kino Letnie – największe filmowe wydarzenie lata

17 czerwca 2010
Orange Kino Letnie – największe filmowe wydarzenie lata

Od 1 lipca do końca sierpnia Sopot i Zakopane kolejny raz zmienią się w największe w Europie i na dodatek darmowe, wakacyjne kina pod gwiazdami. Hity filmowe i klasyka kina, będą wyświetlane codziennie na olbrzymich ekranach sopockiego Molo i przy zakopiańskich Krupówkach. Oba miasta połączy też kinowy pociąg z jedynymi na świecie wagonami filmowymi.

Dwie wakacyjne stolice Polski ponownie zaoferują wieczorne spotkanie z dobrym kinem. Na widzów czekają nietypowe sale kinowe, gdzie będą oglądać filmy na plażowych leżakach lub góralskich ławach. Każdego dnia zarówno na Molo, jak i na Krupówkach w projekcji będzie mogło uczestniczyć ponad 1000 osób. Wszystkie seanse rozpoczynać się będą o tej samej godzinie tuż po zachodzie słońca.

Tegoroczny repertuar będzie wyjątkowo bogaty i różnorodny. Na ogromnych, pneumatycznych ekranach (air screen) widzowie zobaczą m.in. „Sherlocka Holmesa", „Kac Vegas" czy polski „Trick", kolejną koprodukcję Telekomunikacji Polskiej. Filmowy „rozkład jazdy" został podzielony na dni tematyczne: „poniedziałki z rodziną", „wtorki z klasyką kina", „Środy z Orange i mega hitem", „roztańczone czwartki", „kino akcji w piątki", „soboty z komedią" oraz „zakochane niedziele". Dzięki temu każdy, niezależnie od upodobań znajdzie coś dla siebie. Wstęp na seanse będzie bezpłatny, co ułatwi dostęp do dobrego kina, polecanego przez Orange.

Miedzy miastami kursować będą 2 składy specjalnego, wakacyjnego pociągu TLK - „Orange Kino Letnie". Ma on w składzie jedyne na świecie wagony filmowe - z mobilnymi salami kinowymi, przygotowane przez PKP Intercity we współpracy z Outdoor Cinema i ORANGE. Codziennie, pociąg ruszać będzie o tej samej godzinie z Gdyni i Zakopanego. Przez całą podróż wyświetlane będą kinowe hity i popularne seriale telewizyjne. Ważny bilet na przejazd będzie jednocześnie biletem wstępu do wagonu filmowego.

Orange Kino Letnie to nie tylko projekcje filmowe. Wszystkich miłośników aktywnego spędzania czasu zapraszamy też na Weekendy Sportów Ekstremalnych z Orange. W dniach 17-18 lipca, 31 lipca-1 sierpnia oraz 14-15 sierpnia odbędą się pokazy i zawody w skimboardingu i kitesurfingu w Sopocie oraz skateboardingu i skatingu w Zakopanem. Zaprezentują się na nich mistrzowie Polski i Europy. Każdy zainteresowany będzie miał też możliwość nauki tych niezwykle efektownych sportów.

W tym roku Orange Kino Letnie dołączyło do społeczności internetowych. Wystartowały profile na Facebooku, Gronie i Naszej-Klasie, ciekawe materiały zamieszczane będą również na YouTube i Vimeo.

Orange Kino Letnie to projekt zapoczątkowany w 2007 roku przez firmę Outdoor Cinema, specjalistę w organizacji projekcji filmowych na otwartym powietrzu i PTK Centertel, operatora sieci Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Sopockim Kąpieliskiem Morskim i Stowarzyszeniem Turystycznym oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Planeta FM, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza. Imprezę wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz sieć bankomatów Euronet. Sponsorzy - Villeroy & Boch, Żywiec Zdrój i Samsung.

Więcej na www.orangekinoletnie.wp.pl.


Informacje prasowe

Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

16 czerwca 2010
Orange głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 roku

Orange został Głównym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez najbliższe cztery lata. Oznacza to, że firma będzie wspierać biało-czerwonych podczas rozgrywek mistrzostw Europy w 2012 roku oraz podczas eliminacji  i finałów mistrzostw świata w Brazylii w 2014 roku. Dziś w Warszawie podpisana została umowa w tej sprawie.

Grupa TP od 8 lat wspiera narodową reprezentację, dzieląc z zawodnikami i kibicami wielkie sportowe emocje. Byliśmy z biało-czerwonymi podczas 113 oficjalnych, międzynarodowych spotkań. W latach 2002-2008 wspieraliśmy reprezentację pod marką TP. W 2009 roku sponsoring przejęła marka Orange.

„Wspieramy naszą reprezentację od wielu lat i chcemy, żeby współpraca między nami trwała dalej. Dlatego podpisujemy umowę aż na kolejne cztery lata. To zagwarantuje naszym piłkarzom możliwość jak najlepszego przygotowania się do mistrzostw Europy, a później do mistrzostw świata" - powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej. „Trzeba pamiętać o perspektywie Euro 2012 - czekają nas najpierw emocjonujące dwa lata kibicowania, a następnie sam udział w tym piłkarskim święcie. Jestem dumny, że Orange, jako Główny Sponsor, będzie miał w tym swój udział. Trenerowi i piłkarzom życzymy siły i wytrwałości w przygotowaniach i budowaniu drużyny." - zadeklarował Maciej Witucki.

"Piłka nożna jest w Polsce sportem numer 1, jednak bez wsparcia finansowego nie mogłaby się rozwijać, nie moglibyśmy zrealizować wielu zamierzeń. Mam nadzieję, że dzięki odnowionemu kontraktowi z Orange, który wspiera nas już od wielu lat, w poczuciu dużej stabilności finansowej uda nam się zbudować silny zespół na Euro 2012. Oczekują tego nie tylko sponsorzy, ale przede wszystkim kibice piłkarscy w naszym kraju" - powiedział Grzegorz Lato prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Nowa umowa podpisana z firmą Sportfive - dysponentem praw marketingowych Polskiego Związku Piłki Nożnejbędzie obowiązywać od lipca 2010 r.

* * *

Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie w Polsce, jak i za granicą. W lutym 2009 r. przejęła w ramach Grupy TP wspieranie piłkarskiej reprezentacji Polski. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. 27 % badanych wskazuje Orange jako sponsora reprezentacji piłkarskiej (znajomość wspomagana). Informacje na temat reprezentacji można znaleźć na oficjalnym portalu internetowym www.bialoczerwoni.com.pl oraz na reprezentacyjnym kanale filmowym na portalu youtube.

.

Scroll to Top