Informacje prasowe

Telewizja i telefon do światłowodowego internetu za darmo przez rok

11 kwietnia 2016

Telewizja i telefon do światłowodowego internetu za darmo przez rok

Orange Polska ma nową propozycję dla klientów zainteresowanych superszybkim domowym internetem i atrakcyjną ofertą telewizyjną. Decydując się na FunPack, zawierający światłowodowy internet, telefon domowy oraz telewizję, będą mogli przez pierwsze 12 miesięcy korzystać z całego pakietu w cenie samego internetu, czyli już za 69 zł miesięcznie.

W ramach abonamentu za FunPack, klienci otrzymują superszybki internet w wybranej opcji prędkości (100 Mb/s, 300 Mb/s lub 600 Mb/s), telefon domowy z nielimitowanymi rozmowami z numerami stacjonarnymi w Polsce i do wybranych krajów oraz pakiet telewizyjny z 91 kanałami dla całej rodziny, w tym 25  w jakości HD.  Są atrakcyjne kanały filmowe (m.in. AXN HD,  Fox HD, Comedy Central HD, FilmBox, TVP Seriale), najchętniej oglądane kanały dziecięce (m.in. Nickelodeon, Cartoon Network, pakiet kanałów Disney czy TVP ABC) oraz popularne kanały sportowe – obydwa kanały Eurosportu w wersji HD oraz TVP Sport HD.

W nowej ofercie „Rok TV za darmo” niższa cena abonamentu za cały pakiet dostępna jest przy umowie na 24 miesięce. Przez pierwsze 12 miesięcy trwania umowy wyniesie on tyle, ile abonament za sam internet.

Szczegóły przedstawia poniższa tabela:

FunPack z internetem światłowodowym,
telefonem domowym i telewizją (umowa na 24 miesiące)
pierwsze 12 miesięcy pozostałe 12 miesięcy
100 Mb/s 99,90 zł           69 zł 99,90 zł
300 Mb/s 119,90 zł         79  zł 119,90 zł
600 Mb/s 139,90  zł        109 zł 139,90 zł

Nowa oferta to dobra okazja, by wypróbować możliwości jakie oferuje  internet światłowodowy  w FunPacku. W ciągu  pierwszych 6 miesięcy od podpisania umowy można zrezygnować z telefonu i telewizji (ze skutkiem na koniec 12 miesiąca umowy), pozostając przy usłudze internetowej.

Internet światłowodowy Orange jest obecnie dostępny w 16 miastach: Warszawie, Lublinie, Białymstoku, Bydgoszczy, Katowicach, Łodzi, Szczecinie, Wrocławiu, Elblągu, Sosnowcu, Zielonej Górze, Krakowie, Opolu, Piotrkowie Trybunalskim, Mysłowicach i Gdańsku. Na koniec 2015 roku zasięg sieci światłowodowej obejmował ponad 700 tysięcy gospodarstw domowych. Dzięki szeroko zakrojonym inwestycjom w ciągu najbliższych 3 lat zwiększy się do nawet 3,5 mln gospodarstw domowych.

Więcej informacji na www.orange.pl

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Telewizja i telefon do światłowodowego internetu za darmo przez rok

Informacje prasowe

Przez 6 miesięcy energia elektryczna od Orange za pół ceny

6 kwietnia 2016

Przez 6 miesięcy energia elektryczna od Orange za pół ceny

Dla klientów korzystających z światłowodowego internetu oraz pakietu usług FunPack z internetem światłowodowym Orange Polska przygotował specjalną promocję na energię elektryczną – „Pół roku za pół ceny”. Zmieniając sprzedawcę prądu na Orange klient przez 6 miesięcy będzie korzystał z 50 proc. rabatu w opłatach za zużytą energię, bez ponoszenia opłaty miesięcznej przez cały okres umowy.

Oferta przeznaczona jest dla obecnych i nowych klientów Internetu światłowodowego, korzystających z opcji do 100, do 300 i do 600 Mb/s. Promocyjne ceny dotyczą pierwszych sześciu miesięcy umowy zawieranej na 24 miesiące.

Dzięki rabatowi klienci mogą zaoszczędzić nawet 360 zł w opłatach za realnie zużytą energię, promocja nie obejmuje kosztów jej przesyłu. Oszczędności są obliczone przy założeniu zużycia 3000 kWh rocznie w odniesieniu do klientów z obszaru RWE Stoen Operator Sp. z o.o.

Po podpisaniu umowy klient nie musi się o nic martwić, to Orange załatwia wszystkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy energii. Odbywa się to w płynny sposób, bez przerw w dostawie prądu.

Promocja obowiązuje do końca 2016 roku, więcej informacji na stronie: www.orange.pl/energiadladomu

Więcej informacji:
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Przez 6 miesięcy energia elektryczna od Orange za pół ceny

Informacje prasowe

MegaMisja Fundacji Orange pomoże świetlicom szkolnym

31 marca 2016

MegaMisja Fundacji Orange pomoże świetlicom szkolnym

Większość rodziców twierdzi, że internet i technologie są szansą na ciekawszą edukację ich dzieci. 80 proc. uznaje szkolne świetlice za właściwe miejsce do tego, aby uczyć najmłodszych bezpiecznego korzystania z nowych mediów – wynika z sondażu MillwardBrown dla Fundacji Orange. Do 29 kwietnia szkoły mogą zgłaszać się do programu MegaMisja, w ramach którego poprowadzą w świetlicach zajęcia edukacji cyfrowej przy wsparciu Fundacji.

Zgłoszenia do programu mogą składać wychowawcy świetlic na www.megamisja.pl Wystarczy przesłać krótki filmik i wypełnić wniosek. Fundacja Orange wybierze 300 szkół, które wspierać będzie w realizacji cyklu nowoczesnych zajęć świetlicowych dla dzieci.

Świetlice działają w 76 proc. szkół podstawowych. Rodzice cenią je za to, że są otwarte w dogodnych dla nich godzinach i pomagają im łączyć pracę z wychowaniem dzieci (79 proc.), zapewniając im opiekę poza lekcjami. Dorośli oczekują od świetlic większej liczby zajęć zorganizowanych i w bardziej nowoczesnej formie – 35 proc. badanych chciałoby dla swoich dzieci nauki mądrego i bezpiecznego korzystania z internetu i technologii. 80 proc. postrzega świetlice jako odpowiednie miejsce do prowadzenia tego typu zajęć – wynika z sondażu MillwardBrown dla Fundacji Orange[1].

Wyniki pokazują, że wśród wielu oczekiwań rodziców co do funkcji świetlicy, zaczynają pojawiać się te związane z edukacją cyfrową i przygotowaniem do bezpiecznego korzystania z technologii. Może wynikać to z faktu, że rodzice poszukują podpowiedzi, jak takie przygotowanie przekazać dzieciom. Szczególnie, że dotąd na ten aspekt wychowawcy świetlic w niewielkim stopniu kładli nacisk w organizacji pracy w świetlicach.- komentuje dr hab. Grażyna Gajewska, prof. Uniwersytetu Zielonogórskiego, ekspert ds.opieki i wychowania w świetlicach szkolnych.

W świetlicy nie ma ocen, sztywnych ram lekcji, a nauka może odbywać się poprzez zabawę. Dlatego cykl zajęć z MegaMisji ma szansę dobrze wpisać się zarówno w potrzeby dzieci, rodziców, jak i nauczycieli, którzy świetlice prowadzą. – mówi Ewa Krupa, prezeska Fundacji Orange.

Coraz więcej dzieci korzysta z tabletów, smartfonów, komputerów, a swoją przygodę z internetem zaczynają coraz wcześniej. Choć sprzętami posługują się dosyć intuicyjnie, nie zawsze wiedzą, jak z nowych mediów korzystać z pożytkiem dla swojego rozwoju. MegaMisja to pierwsza ogólnopolska inicjatywa na rzecz edukacji cyfrowej w świetlicach w szkołach podstawowych. Powstała po to, aby nauczyć i przygotować uczniów klas 1-3 do ostrożnego, rozważnego korzystania z technologii.

Forma programu opiera się na bajce o cyfrowym laboratorium, w której dzieci poznają animowanych bohaterów i pomagają im wychodzić z różnych kłopotów. Poprzez wykonywanie kolejnych zadań zdobywają wiedzę i uczą się, jakie treści można upubliczniać w sieci, jak chronić swoją prywatność, jak kulturalnie zachowywać się w sieci, a także jak odróżnić treści wiarygodne od niewiarygodnych i przestrzegać praw autorskich w internecie. Wykonywanie ćwiczeń pozwala grupie gromadzić punkty i wymieniać je na nagrody dla całej świetlicy, m.in. sprzęt multimedialny, książki, materiały plastyczne, gry, zabawki edukacyjne.

Wybranym szkołom Fundacja Orange udostępni zestaw materiałów, filmów animowanych i scenariuszy, aby wychowawca świetlicy mógł prowadzić zajęcia z dziećmi. Taki cykl rozpocznie się we wrześniu i potrwa przez cały rok szkolny, a aktywności zajmą około godziny, raz w tygodniu. Nauczyciel nie musi być ekspertem do spraw technologii ani informatykiem, a świetlica nie musi być wyposażona w komputery. Zagadnienia z MegaMisji wpisują się w podstawę programową edukacji wczesnoszkolnej. Fundacja przeprowadziła pilotaż projektu w 50 świetlicach w Polsce.

Skrócony raport

Film zapraszający do udziału w MegaMisji

Fundacja Orange ma 10 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów edukacyjnych. Przez te lata nauczyła 38 tys. dzieci zasad bezpiecznego internetu, wsparła powstanie narzędzi ochrony online i prowadzenie edukacji cyfrowej dla 25 tys. dzieci i młodzieży z całej Polski, wyposażyła w internet 3,5 tys. bibliotek publicznych i 10 tys. szkół, wspomogła 1 tys. oddziałów szpitalnych i ponad 900 organizacji w Polsce, utworzyła 77 Pracowni Orange – multimedialnych świetlic dla mieszkańców małych miejscowości. Jest jedyną fundacją wśród firm telekomunikacyjnych w Polsce.

Dodatkowych informacji udzielą:
Antonina Bojanowska, Fundacja Orange
e-mail:  antonina.bojanowska@orange.com
tel.: (+48) 22 527 40 24 kom: (+48) 509 84 86 82

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail:  wojciech.jabczynski@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange
Nasz blog: www.blog.orange.pl

Partnerami programu MegaMisja są: Fundacja HIGHLIGHT/inaczej, Fundacja Nowoczesna Polska oraz Fundacja Centrum Cyfrowe i JuniorMedia.
Honorowi ambasadorowie: Magdalena Kumorek, aktorka, Grzegorz Kasdepke – autor bajek dla dzieci.

Fundacja Orange dba o bezpieczeństwo dzieci w internecie, rozwija kompetencje cyfrowe młodzieży i mieszkańców małych miast i wsi. Zapewnia internet i technologie w rejonach zagrożonych cyfrowym wykluczeniem. Została stworzona w 2005 roku przez Orange Polska S.A. do realizacji celów społecznie użytecznych. W swoje działania angażuje 3 tys. wolontariuszy z Orange rocznie.

[1] Raport „Rola szkolnej świetlicy i zajęcia świetlicowe dla dzieci w opinii rodziców” – badanie ilościowe, przeprowadzone przez MillwardBrown na zlecenie Fundacji Orange z dnia 22 marca 2016r. wśród rodziców dzieci w wieku 7-14 lat, które korzystały ze świetlicy szkolnej. N=501, metoda: CAWI

Mediateka

Udostępnij: MegaMisja Fundacji Orange pomoże świetlicom szkolnym

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej