Informacje prasowe

Telewizor oraz drugi smartfon w prezencie pod choinkę w świątecznej ofercie Orange

07 listopada 2019
Telewizor oraz drugi smartfon w prezencie pod choinkę w świątecznej ofercie Orange

Do Świąt jeszcze kilka tygodni, ale już teraz warto się zastanowić, jakie prezenty najbardziej ucieszą naszych bliskich. Może nowy smartfon lub telewizor dla całej rodziny? Klienci, którzy kupią lub przedłużą umowę na pakiet Orange Love z telewizją, otrzymają w prezencie 32-calowy telewizor. Jeśli dodatkowo zdecydują się na zakup smartfona na raty ze świątecznej oferty, drugie urządzenie otrzymają także w prezencie. Promocyjny smartfon trafi także w ręce klientów, którzy kupią lub przedłużą umowę na wybrane Plany Mobilne z telefonem. Warto spieszyć się z zakupami, by otrzymać sprzęty jeszcze przed Świętami.

Klienci, którzy zdecydują się na zakup lub przedłużenie pakietu Orange Love z telewizją na 2 lata, otrzymają telewizor Thomson 32” HD za 1 zł oraz drugi smartfon płacąc za każdy tylko symboliczną złotówkę. Świąteczna oferta z telewizorem jest limitowana, warto więc złożyć zamówienie jak najszybciej.

Atrakcyjne zestawy smartfonów

Orange przygotował dla klientów indywidualnych również atrakcyjne zestawy smartfonów, w których drugie urządzenie otrzymają za 1 zł. Do wyboru są:

  • Xiaomi Redmi Note 7 z ratą 37 zł miesięcznie oraz Redmi 7A za 1 zł przy zakupie Planu Mobilnego 55 lub Orange Love Standard,
  • Samsung Galaxy A50 z ratą 57 zł miesięcznie oraz Galaxy A10 za 1 zł przy zakupie Planu Mobilnego 75 lub Orange Love Extra,
  • Oppo A5 2020 z ratą 25 zł miesięcznie oraz Oppo A1k za 1 zł przy zakupie Planu Mobilnego 75 lub Orange Love Extra.

Smartfony w super cenie

Dodatkowo w ofercie świątecznej klienci znajdą zestawy dwóch smartfonów w supercenie, np. Samsung Galaxy A20e i Samsung Galaxy A10 za 40 zł miesięcznie za zestaw przy zakupie Planu Mobilnego 55 lub pakietu Orange Love Standard.

Klienci doceniają korzyści płynące z pakietów Orange Love

Już ponad 1,3 mln rodzin korzysta z usług konwergentnych od Orange. Orange Love to zestaw  usług dla wszystkich domowników i dostęp do najlepszej rozrywki. Zawiera szybki domowy internet, np. światłowód z prędkością pobierania danych nawet do 1 Gb/s i wysyłania do 300Mb/s, telewizję z nawet 181 kanałami, abonament komórkowy z nielimitowanymi GB oraz  abonament  domowy z rozmowami bez limitu  w kraju i UE.

Plany Mobilne oferują swobodę korzystania z internetu w telefonie dzięki nawet 30GB z pełną prędkością w abonamencie oraz nielimitowanym połączeniom, SMS-om i MMS-om w kraju i w roamingu UE. Klienci, którzy zdecydują się przenieść swój numer do Planu Mobilnego w Orange, otrzymają aż 3 miesiące abonamentu za 0 zł.

Świąteczne prezenty dla firm

Okres przedświąteczny to czas wytężonej pracy dla firm. Wtedy warto skorzystać ze wsparcia w prowadzeniu biznesu. Orange oferuje niezawodne i wysokiej jakości narzędzia biznesowe z nowoczesnymi podzespołami, świetnym aparatem i wytrzymałą baterią. Przed Świętami każdy przedsiębiorca ma dużo wydatków, zarówno tych domowych, jak i firmowych, dlatego tak ważna jest zerowa opłata na start za smartfon premium.

Klienci biznesowi mogą kupić smartfon Samsung Galaxy S10e za 45 zł netto miesięcznie z zerową opłatą na start w planie z rozmowami i internetem bez limitu z Multipakiem XXL na 36 miesięcy. To biznesowy smartfon z efektowną szklaną obudową, aluminiowymi krawędziami i brakiem bocznych ramek na wyświetlaczu. Posiada on wyświetlacz o przekątnej 5,8 cala.

W ramach świątecznej promocji dla firm Orange oferuje drugi smartfon za 1 zł. Dotyczy to trzech zestawów:

  • Xiaomi Redmi Note 7 z ratą 30 zł + VAT oraz Redmi 7A za 1 zł
  • Samsung Galaxy A50 z ratą 54 zł + VAT oraz  Galaxy A10 za 1 zł
  • Oppo A5 2020 z ratą 28 zł + VAT oraz Oppo A1k za 1 zł.

Ponadto, w ofercie świątecznej klienci  biznesowi znajdą zestawy w super cenach, np :

  • Samsung Galaxy A20e oraz Samsung Galaxy A10 z ratą 30 zł plus VAT za zestaw. Klienci biznesowi mogą również kupić urządzenia bez abonamentu na nieprocentowane raty – taniej niż w wiodących sklepach z elektroniką m.in. Samsung Galaxy S10, Apple Watch series 5 oraz Huawei P30 Pro.

Więcej o ofercie na orange.pl


Informacje prasowe

Orange Telefon pomaga chronić smartfony

05 listopada 2019
Orange Telefon pomaga chronić smartfony

Orange Telefon to bezpłatna aplikacja, która pomaga zabezpieczać użytkowników usług mobilnych. Informuje m.in. o tym, czy dzwoniący do niego numer to telemarketer lub numer firmowy. Pozwala także zablokować numery przychodzące z wybranych krajów, zabezpieczając w ten sposób przed częstymi próbami wyłudzeń.

Orange telefon poprawia bezpieczeństwo użytkownika

Orange Telefon to rozwiązanie oferujące wiele ciekawych funkcji związanych z bezpieczeństwem. Dzięki rekomendacjom zbieranym od użytkowników oraz bazie numerów aplikacja informuje, czy dzwoniący numer może pochodzić od telemarketera lub jest spamem. Orange Telefon identyfikuje także dzwoniące numery firmowe. Informuje użytkownika, czy wybrany numer to numer premium i czy połączenie z nim wiąże się z dodatkowymi kosztami. Dzięki Orange Telefon można także zablokować połączenia przychodzące  z konkretnych krajów. Dodatkowo, w roamingu aplikacja pokazuje listę numerów alarmowych w danym kraju, a w trakcie połączenia alarmowego wyświetla koordynaty GPS, które możemy łatwo podyktować służbom w razie wypadku.

Orange Telefon zastępuje domyślnie zainstalowaną aplikację telefoniczną w urządzeniach z systemem Android. Ma wszystkie standardowe funkcjonalności, takie jak lista kontaktów, ulubione kontakty, rejestr połączeń itp. Została wyposażona w  proste menu i dobrze radzi sobie z obsługą urządzeń dual SIM. Wszystkie funkcje są zebrane w jednym miejscu, co pozwala na łatwe skonfigurowanie książki telefonicznej według własnych preferencji.

Jedna z najlepiej ocenianych aplikacji Orange

To obecnie druga najwyżej oceniana, po Orange Flex, aplikacja Orange w sklepie Google Play - średnia ocena to 4,3 gwiazdki. Została pobrana już ponad 70 tys. razy. Wersja aplikacji na iOS jest dostępna z innym zakresem funkcjonalności.

Link do aplikacji w sklepie Google Play

Link do aplikacji w App Store

To kolejne, po CyberTarczy oraz zapewniającym kontrolę rodzicielską Chroń Dzieci w Sieci, narzędzie zabezpieczające smartfony klientów Orange Polska. Praktyczne wskazówki na temat cyfrowego bezpieczeństwa można znaleźć na specjalnie przygotowanym portalu – Razem w sieci.

Mediateka


Informacje prasowe

Wyniki Orange Polska za 3 kwartał: wyższe przychody i EBITDAaL. Rośnie liczba klientów najszybszego internetu i usług mobilnych. W zasięgu światłowodu już 4 miliony mieszkań i domów

28 października 2019
Wyniki Orange Polska za 3 kwartał: wyższe przychody i EBITDAaL. Rośnie liczba klientów najszybszego internetu i usług mobilnych. W zasięgu światłowodu już 4 miliony mieszkań i domów

Z Orange Światłowodu korzysta 473 tys. klientów, tylko w trzecim kwartale przybyło ich prawie 40 tys. Sieć światłowodowa dociera do 141 miast. Nadal rośnie liczba klientów konwergentnych pakietów Orange Love oraz abonamentowych usług mobilnych. Przychody firmy wzrosły o 4,3% w porównaniu do trzeciego kwartału ubiegłego roku m.in.  dzięki rosnącym przychodom z usług konwergentnych oraz usług IT i integratorskich dla biznesu. Po raz pierwszy uwzględniono wyniki BlueSoft, który w czerwcu dołączył  do grupy. Firma podtrzymuje całoroczne przewidywania dotyczące wzrostu przychodów i EBITDAaL.

Orange Światłowód dotarł już do 4 mln domów i mieszkań w całej Polsce. Widzimy, że klienci doceniają zalety superszybkiego internetu i chętnie się na niego decydują. W minionym kwartale usługę wybrało 39 tys. nowych klientów. Cieszy nas to tym bardziej, że konkurencja na rynku jest znacząca. W tym kontekście trzeba docenić nową decyzję UKE o deregulacji kolejnych gmin w Polsce, która daje nam możliwość efektywniejszej rywalizacji jakością i atrakcyjnością usług. To dobra wiadomość dla klientów i rynku - powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. - Coraz więcej klientów wybiera abonamentowe usługi mobilne, a nasi dotychczasowi klienci chętniej zostają w Orange. To przełożyło się na najlepszy wynik w tym segmencie od 2 lat.  Wkrótce zaprezentujemy nasze propozycje, jakie przygotowaliśmy na okres przedświąteczny. Jestem przekonany, że będą atrakcyjne dla klientów, a jednocześnie przyczynią się do realizacji celów firmy na koniec tego roku - dodał.

Najważniejsze wyniki komercyjne: klienci chętnie wybierają światłowód, usługi mobilne i Orange Love

Konwergentne pakiety usług dla całej rodziny Orange Love nadal cieszą się dużym  zainteresowaniem klientów. W trzecim kwartale ich liczba zwiększyła się o 24 tys. (13% rok do roku). Na koniec września użytkownicy Orange Love stanowili już 61% indywidualnych klientów korzystających z domowego internetu Orange, a rok temu było to 55%. Wśród klientów mobilnych usług głosowych użytkownicy pakietów stanowią 49% (w porównaniu do 44% rok wcześniej). Na pakiety usług klienci miesięcznie wydają  103,4 zł - wskaźnik ARPO (czyli przychód na klienta) lekko rośnie.

Rośnie liczba klientów korzystających z najszybszych opcji domowego internetu. Na koniec września 2019 stanowili już 38% wszystkich (rok temu było to 32%). Stało się tak głównie za sprawą dużego zainteresowania internetem światłowodowym. Liczba klientów tej usługi wzrosła o 46% rok do roku. Tylko w trzecim kwartale przybyło ich 39 tys.

W trzecim kwartale do Orange dołączyło 88 tys. klientów abonamentowych usług mobilnych. Klienci tych usług coraz chętniej zostają w Orange -  wskaźnik odejść był w trzecim kwartale rekordowo niski i wyniósł zaledwie 2,4%. Dużą popularnością cieszyły się również oferty na kartę - wybrało je 88 tys. nowych klientów.

Kluczowe wyniki finansowe: rosną przychody i EBITDAaL

Przychody Orange Polska były w trzecim kwartale 2019 roku o 4,3 % wyższe niż rok wcześniej. Na wynik wpłynęły głównie rosnące przychody z usług konwergentnych (wyższe o 19% rok do roku) oraz z usług IT i integratorskich. Na te ostatnie złożył się zarówno dynamiczny wzrost organiczny (o 27% rok do roku) jak również wyniki BlueSoft za 4 miesiące. Na przychody Orange Polska pozytywnie wpłynęła także sprzedaż smartfonów oraz polepszający się trend w usługach mobilnych kupowanych poza pakietami: większa lojalność klientów oraz poprawiający się trend w przychodach na jednego klienta - ARPO.

Wskaźnik EBITDAaL wzrósł o 22,4%. Ten spektakularny wynik to efekt wzrostu przychodów firmy, przyspieszenia spadku kosztów pośrednich działalności (o 5 % rok do roku), a także zysku na sprzedaży nieruchomości  przy ul. Nowogrodzkiej / św. Barbary w Warszawie. Odliczając ten ostatni czynnik, EBITDAaL wzrosła aż o 7,1 % rok do roku w ujęciu kwartalnym oraz o 1,2 % rok do roku licząc łączny wynik za 9 miesięcy.

Przedstawione wyniki pozwalają podtrzymać całoroczne przewidywania dotyczące wzrostu przychodów i EBITDAaL.

Mediateka

Scroll to Top