Informacje prasowe

Testuj z Orange HTC One X

23 kwietnia 2012
Testuj z Orange HTC One X

HTC One X to kolejny, nowoczesny smartfon, który przetestują uczestnicy szóstej edycji zabawy Testuj z Orange. W testach weźmie udział 100 finalistów wyłonionych w eliminacjach. 50 najaktywniejszych otrzyma w nagrodę testowany smartfon, na własność.

Testuj z Orange HTC One X, to kolejna edycja zapoczątkowanych przez Orange otwartych testów nowoczesnych smartfonów, w których może wziąć udział każda osoba pełnoletnia niezależnie od tego, czy jest klientem sieci. Aby zostać testerem wystarczy do 6 maja br., wypełnić formularz rejestracyjny na stronie www.testuj.orange.pl i odpowiedzieć na pytanie eliminacyjne. Lista osób, które pomyślnie przejdą eliminacje do najnowszej edycji zostanie opublikowana 14 maja br., a zwycięzcy otrzymają powiadomienia drogą e-mailową.

100 finalistów otrzyma do testów HTC One X ze starterem Orange Free na Kartę, który umożliwi im mobilną realizację zadań konkursowych. W czasie testów, które potrwają do 24 czerwca, będą dzielili się swoimi doświadczeniami na blogu www.testuj.orange.pl. Zrealizują także zadania konkursowe nawiązujące tym razem do tematyki sportowej, towarzyszącej najnowszej edycji zabawy.

Jakość wykonania zadań oraz zawartość merytoryczna blogów będzie przedmiotem oceny jury, które wyłoni 50 laureatów konkursu. Nagrodą dla nich będzie testowany smartfon HTC One X, który stanie się ich własnością.

W poprzednich edycjach konkursu testowane były Motorola Flipout, Motorola Defy, HTC ChaCha, HTC 7 Mozart oraz Nokia Lumia 800 (www.chacha.orange.pl, www.defy.orange.pl, www.flipout.orange.pl oraz testuj.orange.pl/mozart, testuj.orange.pl/lumia800).

* * *

Orange jest liderem polskiego rynku telekomunikacyjnego. Udostępnia unikatową ofertę konwergentną - Orange Open, łączącą usługi stacjonarne i mobilne z telewizją oraz rozrywką. Oferuje plany taryfowe bez limitów połączeń ze wszystkimi sieciami mobilnymi i stacjonarnymi w Polsce a także numerami międzynarodowymi. Orange ma największą sieć telekomunikacyjną w Polsce, obejmującą cały kraj i jest najprzyjaźniejszym operatorem dla użytkowników smartfonów. Oferuje specjalne plany telefoniczne z dostępem do Internetu i bezpłatnym korzystaniem z portali społecznościowych. Ma także pakiety transmisji danych pozwalające w pełni korzystać z sieci, bez obaw o wysokość rachunku. Ponadto klienci mogą wybierać z bogatej oferty najnowocześniejszych smartfonów, tabletów i netbooków w najlepszych cenach na rynku. W kwietniu nowościami oferty smartfonów są: HTC One X, LG Swift L3, Motorola Motoluxe i Motorola Defy Mini.

Dlaczego warto wybrać smartfona w Orange szukaj na: www.orange.pl/smartfony oraz www.mojtelefon.info Recenzje, wideoprezentacje, testy i instruktaże na stronach: www.orange.pl/telefony


Informacje prasowe

Nowatorska kampania Orange Open

23 kwietnia 2012
Nowatorska kampania Orange Open

We wszystkich głównych mediach wystartowała dziś nowatorska, ogólnopolska kampania reklamowa oferty Orange Open, czyli kompletnego zestawu usług stacjonarnych i mobilnych. Kampania wykorzystuje niestandardowe formy reklamy w standardowych mediach.

- Kampania wzbogaca standardowe nośniki reklamowe o nowe wymiary i pokazuje jak w niecodzienny sposób można angażować widza przy użyciu głównych mediów zasięgowych – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

W telewizji oprócz regularnych spotów zostaną wykorzystane nowe funkcjonalności dostępne w pilotach dekoderów cyfrowych. Abonenci sieci Multimedia wyposażeni w dekodery dwukierunkowe będą mogli w czasie emisji spotu reklamowego naciskając przycisk na pilocie wejść w specjalną interaktywną zakładkę i otrzymać darmowy dzwonek z muzyką ze spotu.

W ogólnopolskim radiu zaplanowany został interaktywny konkurs z nagrodami. Słuchacze będą mogli wygrać nowoczesne smartfony, a nagrody takie jak dzwonki z reklamy TV, będą rozdawane wszystkim za darmo. W kinach wykorzystany będzie format 3D.

W prasie i w outdoorze wykorzystana zostanie Aurasma - technologia rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki temu posiadacze smartfonów czy tabletów wyposażonych w aplikację Aurasma będą mogli wirtualnie ożywić świat statycznej reklamy drukowanej i zobaczyć m.in. obraz w 3D czy film reklamowy. Ponadto na części billboardów zainstalowane będą routery z darmowym WiFi, co dodatkowo uatrakcyjni tę formę reklamy.

Kampania w internecie będzie obejmować bannery na głównych stronach największych portali: wp.pl, onet.pl i gazeta.pl. Na zdobywających coraz większą popularność platformach, np. TVN Player, pojawią się interaktywne spoty reklamowe (preroll). Wykorzystane zostanie także internetowe radio Open FM, wraz informacjami przekazywanymi przez system RDS. Dopełnieniem działań będzie kanał YouTube.

W przygotowaniu kampanii Orange Polska współpracował z domem mediowym MEC, który odpowiadał za zakup mediów oraz agencją Leo Burnett, która przygotowała kreację kampanii.


Informacje prasowe

Zespół Orange Polska wicemistrzem Global Management Challenge 2011

21 kwietnia 2012
Zespół Orange Polska wicemistrzem Global Management Challenge 2011

Reprezentujący Polskę zespół pracowników Orange Polska zajął drugie miejsce w światowym konkursie Global Management Challenge 2011, którego finał został rozegrany 18 i 19 kwietnia w Kijowie. Do pierwszego miejsca zabrakło zaledwie 0,002 Euro wartości akcji zarządzanego w grze przedsiębiorstwa.

GMC to największa na świecie gra biznesowa. W tym roku stratowało w niej 25 drużyn z Azji, Ameryki i Europy. W polskiej edycji GMC 2011 wystartowało prawie 650 zespołów, łącznie ponad 3500 osób. W tym gronie znalazło się 30 drużyn pracowniczych i studenckich reprezentujących Orange Polska. Do finału dotarło tylko 8 zespołów, w tym aż 3 z Orange Polska.

Pierwszego dnia w półfinale zespół Orange Polska walczył z drużynami Danii, Brazylii, Francji, Estonii i Portugalii. W finale nasza drużyna zmierzyła się z uznawanymi za faworytów zespołami Rosji i Ukrainy, oraz Grecji, Hongkongu, Meksyku, Brazylii i Łotwy. Emocje w finale były niesamowite, Zajęcie II miejsca w tym gronie to ogromny sukces naszej drużyny.

W latach 2007-2011 w rozgrywkach GMC wzięło udział prawie 800 pracowników i studentów reprezentujących Orange Polska. Co roku w tych barwach staje do rywalizacji 15 zespołów pracowniczych i tyle samo studenckich. Udział w GMC wzbudza wśród pracowników Orange Polska tak duże zainteresowanie, że do eliminacji wewnątrz firmy zgłasza się po 80–90 zespołów.

Organizatorem konkursów GMC w Polsce jest firma Bigram, specjalizująca się w dostarczaniu usług i rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Scroll to Top