Informacje prasowe

The Prodigy podbije Polskę – znamy drugą gwiazdę Orange Warsaw Festival 2012

19 marca 2012
The Prodigy podbije Polskę – znamy drugą gwiazdę Orange Warsaw Festival 2012

The Prodigy to kolejna gwiazda, która wystąpi na Orange Warsaw Festiwal 2012. Jeden z najbardziej energetycznych zespołów na świecie wraca do Polski, by rozpalić do czerwoności publiczność. Bilety już trafiły do sprzedaży. 

The Prodigy jest jedną z najpopularniejszych na świecie grup grających muzykę elektroniczną. Choć słowo „elektroniczna” to odrobinę za mało. Jest w niej coś z punk-rocka, coś, co przed ich debiutem znane było tylko w kręgach gitarowych. Brytyjczycy wypłynęli na początku lat dziewięćdziesiątych na fali popularności stylu rave. Pierwszym albumem był wydany w 1992 roku „Experience”. Zajął dwunaste miejsce na liście najlepiej sprzedających się albumów w Wielkiej Brytanii. Świetnie, ale to jeszcze nie było to. Prawdziwą sławę przyniósł im drugi album „Music for the Jilted Generation” wydany w 1994 roku. "No Good (Start the Dance)" zawojował parkiety. Prodigy trafiło pod strzechy… by trzy lata później popaść w niełaskę fanów. „The Fat of the Land” z 1997 roku stworzył ich legendę. Utwory ”Firestarter”, „Breathe”, „Smack My Bitch Up” wzbudzały gigantyczne kontrowersje, a styl bycia demonicznego Keitha Flinta fascynował i oburzał. Dzisiejsze Prodigy, choć nieco grzeczniejsze w życiu prywatnym, na scenie nadal jeży włosy na karku. Już 10 czerwca pokażą na co ich stać na scenie Orange Warsaw Festival 2012.

Już dziś (19 marca) rusza sprzedaż biletów na Orange Warsaw Festival 2012. Przez pierwszy tydzień będą dostępne wyłącznie dla klientów Orange. Aby zakupić bilet wystarczy wysłać SMS z sieci Orange na numer 693 z hasłem OWF2012. Chwilę później zostanie wysłany SMS zwrotny z unikalnym kodem. Szczegóły przedsprzedaży zostaną podane również na stronie festiwalu, na profilu orangewarsawfestival na Facebooku, w radiu Eska i Eska Rock oraz na portalach orange.pl, onet.pl.

Bilety będą w sprzedaży na www.orangewarsawfestival.pl, www.ebilet.pl oraz w punktach eBilet i EMPIK. Pozostali fani będą mogli kupować bilety od poniedziałku 26 marca w tych samych punktach sprzedaży oraz na www.ticketpro.pl

Bilety na płytę stadionu na poszczególne dni będą kosztowały 89 złotych, a karnet na cały festiwal tylko 159 złotych. Za miejsca siedzące na trybunie trzeba będzie zapłacić odpowiednio 110 złotych za jeden dzień i 199 złotych za karnet na całą imprezę. Wydzielona została także trybuna premium, na którą bilet na poszczególne dni kosztował będzie 150 złotych, a dwudniowy karnet 270 złotych. Fani muzyki będą też mieli szanse uczestnictwa w festiwalu w iście VIP-owskim stylu. Bilety VIP będą kosztowały odpowiednio: 500 zł na jeden dzień i 900 zł za karnet. Bądźcie czujni!

Tradycyjnie przed Orange Warsaw Festival startujemy z trzecią edycją konkursu „WOW! Music Awards!” Do 12 kwietnia czekamy na propozycje utworów. Najpopularniejszy utwór będzie zagrany na festiwalu. Więcej szczegółów na www.orangewarsawfestival.pl


Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska najwyżej oceniona w gronie Top Employers Polska

16 marca 2012
Telekomunikacja Polska najwyżej oceniona w gronie Top Employers Polska

Telekomunikacja Polska uzyskała najwyższe oceny wśród 32 organizacji wyróżnionych certyfikatem „Top Employers Polska 2012”, przyznawanym za szczególne osiągnięcia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Badanie przeprowadził Instytut Corporate Research Foundation (CRF). Po raz pierwszy TP uzyskała ten certyfikat w 2011 r.

– Cieszy nas, że uzyskaliśmy jeszcze lepsze wyniki niż w ubiegłym roku, co oznacza pozytywny trend. Dowodzi też, że nasze starania w celu stworzenia pracownikom najlepszych warunków pracy i rozwoju są przez nich doceniane. Zaangażowani, zmotywowani i wykwalifikowani pracownicy są największą wartością każdej firmy – powiedział Jacek Kowalski, członek Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich.

Analiza przeprowadzona przez Instytut CRF wykazała, że Telekomunikacja Polska prowadzi zrównoważoną politykę zarządzania zasobami ludzkimi. Wyniki badania potwierdzają, że firma jest doceniana przez pracowników za szkolenia i rozwój, wysoką kulturę organizacyjną, świadczenia podstawowe i dodatkowe oraz doskonałe warunki pracy.

Ogólnopolskie badanie przeprowadzone zostało przez Instytut CRF, jedną z wiodących instytucji specjalizujących się w międzynarodowych badaniach polityki personalnej oraz warunków pracy.

Więcej informacji, w tym oceny firm i opis metodologii badania, można znaleźć pod adresem www.topemployers.pl


Informacje prasowe

100 tysięcy klientów Orange Combo

16 marca 2012
100 tysięcy klientów Orange Combo

Ponad 100 tysięcy klientów wybrało ofertę Orange Combo w zaledwie 10 miesięcy od jej wprowadzenia. Pozwala ona łączyć w pakiet usługi Orange, z których korzystają abonenci i zaoszczędzić w ten sposób nawet ponad 500 zł rocznie.   

- Powodzenie oferty Orange Combo dowodzi, że klienci oczekują propozycji, które premiują korzystanie z wielu usług jednego operatora. Zyskujemy w ten sposób zadowolonych i lojalnych użytkowników, a klienci oszczędzają pieniądze. To korzystne dla obydwu stron - powiedział Mariusz Gaca, prezes PTK Centertel i dyrektor wykonawczy Grupy TP ds. sprzedaży i obsługi Klientów.

Orange Combo można stworzyć z  2, 3 lub 4 różnych usług (telefon komórkowy, telefon domowy, internet mobilny oraz internet stacjonarny) jeśli wartość zobowiązania dla każdej z nich wynosi przynajmniej 39 zł. Im więcej usług w pakiecie, tym większe oszczędności dla klienta. Jeśli w Orange Combo znajdują się 4 różne produkty, klient otrzymuje rabat w wysokości 45 zł, pakiet składający się z dowolnej kombinacji 3 różnych produktów równa się rabat 30 zł, a łącząc 2 produkty 15 zł miesięcznie.

Usługa zyskała uznanie nie tylko klientów, ale branży telekomunikacyjnej, czego dowodem jest przyznana przez branżowy magazyn „Mobility” nagroda Złotego Bella dla Orange Combo, jako najlepszej usługi postpaid roku 2011.

Więcej informacji znajduje się na www.orange.pl


Orange jest najprzyjaźniejszym operatorem dla użytkowników smartfonów w Polsce. Oferuje szybką sieć i nowoczesne usługi w ofertach abonamentowych, mix i na kartę, dla klientów indywidualnych oraz firm. Posiada specjalnie przygotowane plany taryfowe (Pelikan i Pantera) z bezpłatnym dostępem do portali społecznościowych, a także atrakcyjne pakiety transmisji danych pozwalających w pełni wykorzystać możliwości smartfonów, bez obaw o wysokość rachunku. Klienci mogą wybierać z bogatej oferty najnowocześniejszych telefonów i tabletów, w najlepszych cenach na rynku. W marcu nowościami są: Sony Xperia S, BlackBerry 9790, Motorola Defy Mini i Nowy iPad.

Dlaczego warto wybrać smartfona w Orange szukaj na: www.orange.pl/smartfony oraz www.mojtelefon.info

Recenzje, wideoprezentacje, testy i instruktaże na stronach: www.orange.pl/telefony i http://www.orange.pl/technotrendy-testy.phtml

Scroll to Top