Informacje prasowe

Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes na Open’er Festival Powered by Orange 2020

07 października 2019
Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes na Open’er Festival Powered by Orange 2020

Przez trzy dekady jego twórczość przyjmowała wiele form, obejmując szerokie spektrum gatunków. Dziś, bez względu na to, czy jesteśmy fanami Radiohead czy wyczekujemy jego pobocznych i solowych projektów, jego status jest niepodważalny - Thom Yorke to legenda współczesnej alternatywy. Z radością ogłaszamy, że w lipcu przybędzie do Gdyni, razem z Nigelem Godrichem, jego wieloletnim producentem i współpracownikiem, oraz Tarikiem Barrim - artystą wizualnym. Wspólnie zagrają przekrój jego solowej twórczości.

W 2019 roku ukazał się najnowszy, świetnie oceniany album Thoma Yorke'a "Anima", który został stworzony z Godrichem. Wydawnictwo, któremu towarzyszył wyreżyserowany przez Paula Thomasa Andersona film, jest pierwszym solowym albumem Yorke’a, który znalazł się na szczycie zestawienia Billboard Dance/Electronic Albums oraz drugim w pierwszej dziesiątce najlepszych płyt na Wyspach. Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes wystąpi na Open'erze 2020. Do zobaczenia 1 lipca.

EARLY BIRD TICKETS w sprzedaży (do wyczerpania puli)

Karnet 4 DNI - 539 PLN

Karnet 4 DNI + pole namiotowe - 639 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) - 419 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe - 489 PLN

Bilet jednodniowy - 299 PLN

Bilety dostępne na www.altersklep.pl lub www.ebilet.pl

Mediateka


Informacje prasowe

Podpisaliśmy deklarację „Razem przeciw cyberprzemocy wobec dzieci”. Orange od 15 lat dba o bezpieczeństwo w sieci oraz edukację cyfrową uczniów, rodziców i nauczycieli

01 października 2019
Podpisaliśmy deklarację „Razem przeciw cyberprzemocy wobec dzieci”. Orange od 15 lat dba o bezpieczeństwo w sieci oraz edukację cyfrową uczniów, rodziców i nauczycieli

Orange Polska wraz z innymi firmami podpisał dziś w Ministerstwie Cyfryzacji deklarację „Razem przeciw cyberprzemocy wobec dzieci”. Chodzi o wspólne przeciwdziałanie hejtowi w sieci, cyberprzemocy, promowaniu patostreamingu czy publikowaniu nielegalnych i szkodliwych treści. Orange prowadzi takie działania już od lat i dzieli się z innymi swoim doświadczeniem.

- Zgadzamy się z Ministrem Cyfryzacji, Markiem Zagórskim, że dostawcy treści i usług świadczonych w internecie mają istotny wpływ na kształtowanie postaw społecznych i silnie oddziałują na opinię publiczną. Podzielamy też opinię, że w naszym wspólnym interesie jest bezpieczeństwo w sieci, zwłaszcza dla jej najmłodszych użytkowników. Dlatego podpisaliśmy deklarację i liczymy, na to, że wszyscy operatorzy telekomunikacyjni zaangażują się w działania, tak jak staramy się to robić w Orange od wielu już lat - mówi Witold Drożdż, członek zarządu ds. strategii Orange Polska

Witold Drożdż podpisuje deklarację „Razem przeciw cyberprzemocy wobec dzieci”

Orange Polska dba o bezpieczeństwo i edukację cyfrową dzieci

Fundacja Orange to jedyna fundacja wśród polskich operatorów telekomunikacyjnych. Od 15 lat dba, o to żeby najmłodsi byli bezpiecznymi i świadomymi użytkownikami multimediów, a nauczyciele mieli dostęp do sprawdzonych materiałów. Do tej pory na cele edukacyjno-społeczne Orange Polska wydał blisko 200 mln zł.

Działania na rzecz bezpieczeństwa w internecie oraz przygotowania młodych ludzi do świadomego korzystania z nowych mediów Orange Polska realizuje m.in. w ramach programu Bezpiecznie Tu i Tam. Łączy on działania edukacyjne Fundacji Orange oraz usługi firmy związane z bezpieczeństwem klientów i użytkowników, takie jak Bezpieczny Starter czy aplikacja ochrony rodzicielskiej Chroń Dzieci w Sieci. Program wspiera edukację dzieci ze szkół i przedszkoli w całej Polsce w kwestii zasad bezpiecznego korzystania z internetu, oferując szereg narzędzi i materiałów edukacyjnych, takich jak platforma e-learningowa, portale informacyjne oraz broszury i zasady w wersji elektronicznej dla dzieci, rodziców i nauczycieli, przygotowanych we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. W samym 2018 roku z materiałów edukacyjnych skorzystały blisko 2 miliony dzieci i dorosłych.

Wszystkie programy edukacyjno-społeczne Orange Polska są odpowiedzią na konkretne wyzwania społeczne. Opierają się na wynikach badań i konsultacjach z ekspertami w danej dziedzinie, np. EU Kids On-line, „Rodzice i dzieci wobec zagrożeń w internecie” czy „Postrzeganie internetu i nowych technologii”.

Tysiące przeszkolonych uczniów i nauczycieli

Od 2015 roku Fundacja Orange realizuje ogólnopolski program edukacyjny dla szkół podstawowych MegaMisja. Jest przeznaczony dla nauczycieli oraz dzieci w wieku 6-10 lat i przybliża im wiedzę na temat dziesięciu kluczowych obszarów rozwijających kompetencje medialne, cyfrowe i informacyjne.

Natomiast #SuperKoderzy to ogólnopolski program edukacyjny w zakresie nauki programowania, skierowany do szkół podstawowych i uczniów w wieku 9-12 lat. W ramach programu dzieci uczą się programowania i podstaw robotyki oraz poznają świat nowych technologii nie tylko na informatyce, ale również na lekcjach przyrody, historii, języka polskiego i angielskiego, muzyki czy matematyki.

W latach 2017-2018, w ramach projektu „Zaprogramuj Przyszłość” Fundacja Orange przeszkoliła z zasad kodowania ponad 1200 nauczycieli i 18 tys. uczniów z małych miejscowości na terenie całej Polski. Projekty „Zaprogramuj przyszłość” zostały sfinansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w ramach działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej”. Obecnie Fundacja prowadzi projekt „Lekcja:Enter”, w ramach, którego przez 4 lata przeszkoli ponad 75 000 nauczycieli ze wszystkich typów szkół, w tym 1/3 ze wsi i z małych miejscowości. Celem tego programu jest, by w edukacji dzieci umieli oni lepiej korzystać z nowych technologii i e-zasobów. Projekt jest dofinansowany przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa w ramach działania 3.1 „Działania szkoleniowe na rzecz rozwoju kompetencji cyfrowych” POPC 2014-2020.

Od marca 2019 roku trwa kampania Fundacji Orange #jestnaswiecej przeciwko hejtowi w sieci, zwracająca uwagę na ten problem, pokazująca młodym ludziom jak sobie z nim radzić, jak reagować. Ideą kampanii jest chęć pokazania młodym ludziom, że kulturalni internauci stanowią większość i że warto reagować na hejt, by powstrzymać to zjawisko.

Wspieramy walkę z patotreściami w internecie

W listopadzie 2018 Orange Polska podpisał Deklarację uczestników Okrągłego Stołu RPO do walki z patotreściami w internecie. Zawiera ona bardzo jasny i zwięzły opis zjawiska oraz postulaty działań, które powinni wziąć na siebie sygnatariusze. Orange Polska podjął konkretne działania - zainicjował i sfinansował pierwsze w Polsce badanie zjawiska patotreści. Koordynatorem działań była Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, a partnerem Biuro RPO. Badania i raport „Patotreści w internecie” to pierwsza w Polsce próba naukowego zdiagnozowania tego zjawiska, opisania jego specyfiki, skali, potencjalnego wpływu na młodych odbiorców oraz jego ram prawnych.

Raport i najważniejsze płynące z niego wnioski zaprezentowano podczas tegorocznej konferencji „Patotreści w internecie - niebezpieczna codzienność naszych dzieci” w Biurze RPO. Celem spotkania była również dyskusja nt. możliwych rozwiązań, wypracowywanych przez Okrągły Stół do walki z patotreściami w internecie.

Infografika - bezpieczeństwo i edukacja dzieci w sieci

 

Mediateka


Informacje prasowe

Ponad 400 tys. klientów Orange podpisało dokumenty na tablecie. Teraz będzie można to zrobić w każdym salonie operatora

30 września 2019
Ponad 400 tys. klientów Orange podpisało dokumenty na tablecie. Teraz będzie można to zrobić w każdym salonie operatora

Od początku tego roku, w 198 salonach własnych Orange Polska, klienci mogą podpisać umowę, czy złożyć reklamację na ekranie tabletu. Teraz będzie to możliwe także w ponad 400 salonach partnerskich. Podpisanie dokumentów na ekranie tabletów jest szybsze, bardziej ekologiczne i bezpieczne.

Dzięki możliwości podpisywania umów na tablecie wspólnie z naszymi klientami zaoszczędziliśmy już ponad 2,2 mln kartek papieru. Widzimy, że spodobało im się to rozwiązanie i korzystała z niego większość klientów. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć taką możliwość na całą sieć sprzedaży Orange Polska - informuje Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego Orange Polska.

Klient podpisujący umowę na tablecie ma takie same prawa do reklamacji i rękojmi jak ten, który złoży podpis na dokumencie papierowym. Zapozna się ze wszystkimi dokumentami, na ekranie urządzenia, a po podpisaniu umowy zostaną mu one wysłane pocztą elektroniczną. Na życzenie umowa może być dodatkowo wydrukowana, ale tylko w jednej kopii, dla klienta. Podpisu nie można w żaden sposób przekopiować, ani podmienić w dokumencie i jest całkowicie bezpieczny. Urządzenia wykorzystywane do podpisywania umów dostarczył Samsung, a integratorem rozwiązania jest polska firma Infinite.

Orange Polska rozpoczął pierwsze testy tego rozwiązania jeszcze w 2017 roku. Na przełomie 2018 i 2019 roku wdrożył je we wszystkich salonach własnych. Zmiany poprawiają efektywność firmy, jednocześnie zmniejszając wpływ Orange Polska na środowisko naturalne. To element szerszych działań proekologicznych. Orange Polska stara się m.in. ograniczać zużycie energii w sieci komórkowej, a niedawno zastąpiła torby plastikowe w salonach Orange bardziej przyjaznymi dla środowiska, torbami papierowymi.

******

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Twitter: @RzecznikOrange

Mediateka

Scroll to Top