Informacje prasowe

TIMBALAND na Orange Warsaw Festival 2014

04 lutego 2014
TIMBALAND na Orange Warsaw Festival 2014

TIMBALAND - artysta wielowymiarowy, super producent, raper - zagra podczas Orange Warsaw Festival 2014. Wystąpi w niedzielę 15 czerwca, na Orange Stage, jednej z dwóch scen festiwalowych. TIMBALAND to już dziewiąty wykonawca tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival.

Timothy Zachery Mosley, znany jako TIMBALAND, to amerykański super producent i raper. Swoją karierę rozpoczynał od produkcji albumów dla wielu artystów hiphopowych i R&B, współpracował z m.in. z takimi artystami jak: Justin Timberlake, Björk, Jay-Z, Ginuwine, Aaliyah, Nelly Furtado, Dr. Dre, Missy Elliott, Destiny’s Child, Nas. W swoich produkcjach łączył elementy hiphopu i R&B, przez co wypracował unikalne brzmienie. TIMBALAND był współautorem sukcesu międzynarodowych przebojów,  takich jak np. „Loose” Nelly Furtado czy „FutureSex/LoveSounds” Justina Timberlake’a. W latach 2006-2007, aż 16 utworów wyprodukowanych przez TIMBALANDA, znalazło się w pierwszej dziesiątce amerykańskiej listy Billboard Hot 100. Solowe albumy artysty odniosły równie duży sukces.

Nawet jeśli nie zdajemy sobie z tego sprawy, to właśnie TIMBALAND stworzył uniwersalna, światową ścieżkę dźwiękową XXI wieku, która gra nam wszystkim w głowach, czy tego chcemy, czy nie” – mówi o artyście Piotr Metz, Rzecznik OWF.

Timbaland dołącza do grona już ogłoszonych artystów, tj. PIXIES, KINGS OF LEON, FLORENCE AND THE MACHINE, QUEENS OF THE STONE AGE, SNOOP DOGG AKA SNOOP LION, DAVID GUETTA, KASABIAN, BRING ME THE HORIZON. Kolejnych wykonawców poznamy już wkrótce.

Siódma edycja festiwalu odbędzie się w dniach 13-15 czerwca, na Stadionie Narodowym w Warszawie. Po raz pierwszy festiwal potrwa trzy dni, a artyści wystąpią na dwóch scenach Orange Stage i Warsaw Stage.

Dotychczas ogłoszeni artyści OWF 2014:

Scena „Orange Stage”:

13 czerwca - KINGS OF LEON, QUEENS OF THE STONE AGE, PIXIES

14 czerwca - FLORENCE AND THE MACHINE

15 czerwca - DAVID GUETTA, KASABIAN, TIMBALAND

Scena „Warsaw Stage”:

13 czerwca - SNOOP DOGG AKA SNOOP LION

15 czerwca – BRING ME THE HORIZON

Bilety na Orange Warsaw Festival 2014 dostępne są już w sprzedaży na stronach www.orangewarsawfestival.pl, www.eventim.pl oraz w sieci autoryzowanych punktów Eventim. Orange Polska przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę 15% rabatu na zakup biletów festiwalowych.

Więcej informacji na oficjalnych stronach festiwalu: facebook.com/orangewarsawfestival oraz www.orangewarsawfestival.pl, gdzie dodatkowo w zakładce „MEDIA” znajdują się wszystkie aktualne informacje dla prasy, w tym zdjęcia oraz niezbędne linki dotyczące artystów festiwalu.

Dodatkowych informacji udzielą:

Piotr Metz, Rzecznik Festiwalu, piotr.metz@rochstar-events.com

Monika Nowaczewska, monika.nowaczewska@rochstar-events.com

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska, tel: 22 527 19 39, biuro.prasowe@orange.com

***

Orange już po raz siódmy jest sponsorem tytularnym festiwalu. Ponad 300 tysięcy widzów, blisko 60 artystów - to bilans 6 lat obecności Orange Warsaw Festival na mapie muzycznych wydarzeń w Polsce. Dotychczas fani muzyki dzięki Orange uczestniczyli w koncertach: Beyoncé, Linkin Park, The Prodigy, The Offspring, Moby, Jamiroquai, Ms. Lauren Hill, Cypress Hill, Nelly Furtado, Skunk Anansie, Basement Jaxx i Fatboy Slim.


Informacje prasowe

Koprodukcje Orange w czołówce polskich filmów, na ekrany wchodzi kolejna – „Jack Strong”.

03 lutego 2014
Koprodukcje Orange w czołówce polskich filmów, na ekrany wchodzi kolejna – „Jack Strong”.

Do kin wchodzi najnowsza koprodukcja Orange Polska. Film „Jack Strong” można oglądać już od piątku, 7 lutego. Z podsumowania box office wynika, że obrazy współprodukowane przez Orange - „Wałęsa. Człowiek z nadziei” oraz „Drogówka” - były najchętniej oglądanymi polskimi filmami roku 2013.

„Jack Strong” to długo oczekiwany film Władysława Pasikowskiego. Opowiada jedną z najbardziej fascynujących operacji szpiegowskich świata. To prawdziwa historia pułkownika Ryszarda Kuklińskiego - człowieka, który, tkwiąc w środku systemu komunistycznej Polski, podejmuje współpracę z CIA i staje się kluczowym (choć niewidocznym) aktorem czasu zimnej wojny.

„Cieszę się, że nasze zaangażowanie w polską kinematografię pokrywa się z zainteresowaniem kinomaniaków. Jestem przekonany, że nasze wsparcie w najnowszą produkcję „Jack Strong” również zaowocuje szeroką publicznością w kinach” - powiedział Dominique Lesage – Dyrektor Kontentu Orange Polska.

Od lat Orange Polska angażuje się w koprodukcje filmowe. Jak dotąd zrealizował 28 projektów, które z zainteresowaniem obejrzało prawie 11 mln Polaków. „Drogówka” to numer jeden w minionym roku. Obejrzało go ponad milion widzów. Obraz miał też najlepsze otwarcie spośród premier. W pierwszy weekend wyświetlania film obejrzało 176 732 widzów. Drugim filmem był „Wałęsa. Człowiek z nadziei”, którego widziało 956 tys. osób. Oba tytuły otwierają filmowy box office za 2013 rok. Dużym sukcesem może pochwalić się "Bejbi blues", także koprodukcja Orange Polska. Film trafił szczególnie do młodej widowni i miał 423 tysięcy widzów. Znalazł się w pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych polskich filmów w 2013 roku.

***

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

Tel.:    22 527 19 39

E-mail:    biuro.prasowe@orange.com


Informacje prasowe

Happy Faces – Orange i Samsung wspierają nieuleczalnie chore dzieci

31 stycznia 2014
Happy Faces – Orange i Samsung wspierają nieuleczalnie chore dzieci

Od jutra rusza polska edycja akcji Happy Faces, która spełnia marzenia nieuleczalnie chorych dzieci. Aby wywołać uśmiech na dziecięcej twarzy wystarczy przyjść do jednego z 276 salonów Orange Polska, zrobić i opublikować na internetowej mapie Polski swoje uśmiechnięte zdjęcie. Dzięki temu do potrzebujących trafi 70 tabletów firmy Samsung.

Prowadzona wspólnie przez Grupę Orange i Samsunga akcja ma międzynarodowy zasięg, odbywa się także w Belgii, Francji, Luksemburgu i Rumunii. Potrwa do końca lutego. W Polsce wspieramy Fundację Dziecięcą Fantazja. Mapę uśmiechniętych  twarzami z Europu możecie zobaczyć tutaj.

„Żeby pomóc dzieciom czasami wystarcza niewielki gest i poświęcenie odrobiny czasu. W tym wypadku wystarczy jedna wizyta w salonie, zrobienie sobie zdjęcia telefonem Samsung Galaxy Note 3, a następnie przy pomocy zainstalowanej aplikacji umieszczenie go internetowej mapie Polski. Każde zdjęcie przyczyni się do ufundowania tabletów dla chorych dzieci” - przekonuje Wojciech Jabczyński Rzecznik Orange Polska.

Orange Polska od wielu lat angażuje się w różne akcje społecznie wspierające pomoc dzieciom, edukację, czy rozwój społeczeństwa informacyjnego. Poprzez Fundację firma prowadzi m.in. duże autorskie programy pomocy dzieciom, takie jak „Telefon do Mamy” i „Bajkowy Kącik” na dziecięcych oddziałach szpitalnych i „Edukacja z internetem” w szkołach. Orange Polska zapewniła ponadto bezpłatny internet wszystkim gminnym bibliotekom w Polsce, a w małych miejscowościach stworzyła sieć 50 internetowych „Pracowni Orange”, które wspierają aktywność lokalnych społeczności oraz pomagają wyrównywać szanse edukacyjne i kulturalne obszarów zagrożonych wykluczeniem cyfrowym.

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

tel: 22 527 19 39

e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Scroll to Top