Informacje prasowe

„To nie tak jak myślisz, kotku” – pierwszy film fabularny w komórce

17 marca 2009
„To nie tak jak myślisz, kotku” – pierwszy film fabularny w komórce

W telewizji Orange jest od dziś dostępna polska komedia „To nie tak jak myślisz, kotku". Po raz pierwszy w historii mobilnej telewizji w Polsce, film fabularny można obejrzeć na ekranie telefonu komórkowego.

Film jest dostępny w strefie TV i Video na wap.orange.pl. By umożliwić klientom oglądanie filmu wtedy, gdy mają wolną chwilę, podzielono go na 10 części, z których każda trwa około 10 minut. Koszt wypożyczenia filmu to 9 zł + VAT (10,98 zł z VAT). W ramach opłaty klient otrzymuje dostęp do filmu na 3 dni, a w tym czasie może odtwarzać poszczególne części dowolną ilość razy. Film jest przekazywany w technologii „streamingu", dzięki czemu jest odtwarzany natychmiast, nie trzeba oczekiwać na jego ściągnięcie.

„To nie tak jak myślisz kotku" to zwariowana komedia pomyłek, pełna gagów i zaskakujących sytuacji. Błyskotliwy humor i doborowa obsada sprawiły, że w kilka miesięcy od premiery w listopadzie 2008 film zdobył blisko milionową widownie w kinach. Film powstał w koprodukcji z Telekomunikacją Polską, a już w lutym 2009, 3 miesiące po premierze, trafił do oferty wideo na życzenie na platformie telewizyjnej TP (IPTV).

Telewizja mobilna Orange - pierwsza mobilna telewizja w Polsce - działa od grudnia 2005 roku. Tylko w ubiegłym roku z tej usługi skorzystało blisko 200 tys. klientów. Od grudnia 2008 telewizja Orange jest dostępna również w formacie HD (transfer strumienia danych 200 kb/s), dzięki temu jakość obrazu jest zdecydowanie wyższa niż wcześniej. Obecnie na ekranie telefonu komórkowego w sieci Orange można oglądać aż 34 kanały telewizyjne - m.in. informacyjne (np. TVN24, CNN, BBC Word), rozrywkowe (np. MTV Shorts, Extreme TV, Fashion TV, TVN Turbo, TVN Style), dokumentalne (National Geographic, National Geographic Wild), muzyczne (MTV, 4fun TV, Trace TV, TV Fly), czy dziecięce (Cartoon Network, Jetix, Jetix Play). Wkrótce do tej oferty dołączą kolejne kanały w tym dedykowany mieszkańcom stolicy kanał TVN Warszawa. Ponadto, stale poszerzamy ofertę materiałów wideo na życzenie - w tej chwili do wyboru jest już ponad 3000 plików - m.in. najnowsze serie ulubionych seriali TVN (Brzydula, Teraz albo Nigdy, 39 i pół), koncerty, zapowiedzi filmów, programy informacyjne i poradnikowe.


Informacje prasowe

Orange Cup – rusza XIV edycja piłkarskiego turnieju im. Marka Wielgusa

11 marca 2009
Orange Cup – rusza XIV edycja piłkarskiego turnieju im. Marka Wielgusa

Po raz 14 startuje jeden z największych dziecięcych, turniejów piłkarskich w Polsce - Orange Cup. W Mistrzostwach Polski 11-latków każda drużyna ma szansę na udział w piłkarskim zgrupowaniu, podczas którego wyłoniona zostanie reprezentacja Polski U-11. Właśnie ruszyły zapisy.

Turniej od lat rozgrywany był jako Puchar TP, ale w związku ze zmianą brandu głównego sponsora polskiej reprezentacji piłkarskiej, on również zmienił swoją nazwę. Głównym sponsorem dalej pozostaje Grupa TP.

Dzięki zaangażowaniu marki Orange, Głównego Sponsora turnieju, możliwy jest sportowy rozwój imprezy, a doświadczenia głównego sponsora Reprezentacji Polski pozwalają z nadzieją myśleć o dodatkowych atrakcjach dla najmłodszych piłkarzy - powiedział Piotr Gołos, Dyrektor Sponsoringu Grupy TP.

Wszystkie zgłoszone zespoły walczyć będą o tytuł Mistrza Polski 11-latków w kategorii dziewcząt i chłopców. Zwycięzcy pojadą na mecz eliminacyjny piłkarskiej reprezentacji Polski do Mistrzostw Świata. Patronat nad turniejem młodych piłkarzy sprawuje PZPN.

Powołanie oficjalnej reprezentacji U-11 w piłce nożnej w kategorii dziewcząt i chłopców ma na celu profesjonalne budowanie, promowanie i szkolenie największych talentów w polskiej piłce już od najmłodszych lat. Młodzi reprezentanci pojadą na najmłodsze w historii piłkarskie zgrupowanie.Dzięki Orange Cup dziecięce talenty zostaną docenione, a ich rozwojem pokierują profesjonalni trenerzy. Stworzenie Reprezentacji Polski 11-latków jest niezwykle trudne, gdyż rozsiane po całej Polsce dzieci nie zawsze grają w profesjonalnych klubach czy uczęszczają do szkół mistrzostwa sportowego - powiedział Tomasz Zabielski, koordynator Orange Cup XIV turnieju im. Marka Wielgusa w PZPN.

Orange Cup im. Marka Wielgusa to również promowanie zasad sportowej rywalizacji wśród dzieci i młodzieży w ramach programu GRAM FAIR. Po raz pierwszy wszyscy uczestnicy turnieju staną się ambasadorami akcji. Dzięki unikatowym białym opaskom będą rozpoznawalnym symbolem postępowania zgodnie z hasłem GRAM FAIR.

Turniej przeznaczony jest dla szkolnych drużyn piłkarskich dziewczyn i chłopców oraz Uczniowskich Klubów Sportowych. Aby wziąć udział w rozgrywkach Orange Cup należy wypełnić i odesłać formularz zgłoszeniowy, który dostępny jest na stronie www.orangecup.pl. Zapisy już ruszyły. Organizatorem turnieju jest Polski Związek Piłki Nożnej, a sponsorem już od siedmiu lat Grupa TP. Oficjalnym partnerem technicznym turnieju jest Puma.


Informacje prasowe

Nie wyrzucaj starego telefonu – razem chrońmy środowisko

11 marca 2009
Nie wyrzucaj starego telefonu – razem chrońmy środowisko

Czterech największych operatorów telefonii komórkowej - Era, Orange, Play, Plus - rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną, której celem jest zwiększenie świadomości w zakresie odpowiedzialnego pozbywania się zużytych aparatów, baterii i akcesoriów komórkowych oraz znaczenia ich utylizacji dla środowiska naturalnego.

Plus, Play, Orange, Era chcą zachęcić klientów do proekologicznego stylu życia, którego elementem jest między innymi utylizacja zużytego sprzętu komórkowego. W ramach kampanii, w wyznaczonych punktach sprzedaży możliwe będzie nieodpłatne oddawanie do utylizacji niepotrzebnych telefonów komórkowych oraz ich akcesoriów. Zebrany sprzęt będzie gromadzony w specjalnych pojemnikach, a następnie regularnie przekazywany firmie, która zajmuje się jego profesjonalnym recyklingiem i utylizacją. Operatorzy będą promować swoja inicjatywę poprzez ogólnopolską kampanię informacyjną wykorzystującą prasę, billboardy, radio i internet.

Dla wzmocnienia edukacji ekologicznej klientów organizatorzy przygotowali również stronę internetową www.oddajtelefon.pl, na której można znaleźć dodatkowe informacje o kampanii a przede wszystkim adresy wszystkich punktów, w których można pozbyć się zużytych telefonów i akcesoriów. Na stronie znajdą się również informacje wyjaśniające wagę problemu utylizacji i jej znaczenie dla środowiska.

Kampania „Oddaj telefon" jest własną inicjatywą Era, Orange, Play i Plus, która wykracza poza zobowiązania wynikające z Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (z dnia 21 października 2005 r.). Ma służyć zwiększeniu świadomości ekologicznej i zebraniu jak największej ilości zużytego sprzętu komórkowego, bez limitów przewidzianych w Ustawie (możliwość oddania jednego zużytego aparatu za jeden kupiony aparat).

Akcja może być dla innych branż przykładem możliwości zaangażowania się w problematykę ochrony środowiska nawet pomiędzy konkurującymi ze sobą przedsiębiorstwami.

Scroll to Top