Informacje prasowe

TP kibicuje polskim olimpijczykom

12 lutego 2010
TP kibicuje polskim olimpijczykom

Igrzyska Olimpijskie w Vancouver to wyjątkowe wydarzenie, w którym aktywnie polskich sportowców wspierać będzie Telekomunikacja Polska, sponsor kadry olimpijskiej. Będziemy kibicować sportowcom w ich zmaganiach o medale, informować o nich w telewizji, internecie i na blogach. Planujemy też liczne atrakcje dla wszystkich kibiców sportów zimowych. Dla olimpijczyków mamy też flagę i specjalnego orzełka.

Przez najbliższe dwa tygodnie główną atrakcją kanałów Orange Sport i Orange Sport Info będą Igrzyska Olimpijskie w Vancouver. Będą nadawać wywiady, raporty specjalne i relacje na żywo. Codziennie gość dnia - ekspert, dziennikarz, sportowiec czy trener - komentować będzie wydarzenia na olimpijskich arenach Vancouver. Poranny, olimpijski przegląd prasy będzie relacjonował komentarze mediów, a pasek informacyjny nieustannie, na żywo informował o najważniejszych wydarzeniach. W miejscowościach drogich sercu naszych reprezentantów pojawią się wozy satelitarne. Dzięki nim widzowie zobaczą jak na skoki Adama Małysza reagują mieszkańcy Wisły i czy mieszkańcy Kasiny Wielkiej trzymają kciuki za powodzenie Justyny Kowalczyk.

Grupa TP wspiera olimpijczyków również na portalu internetowym. Pod adresem www.igrzyska.wp.pl/vancouver powstał serwis poświęcony wyłącznie Igrzyskom Olimpijskim, który informuje o najważniejszych wydarzeniach z Vancouver.

Od pierwszego dnia igrzyska oraz komentarze olimpijczyków będą opisywane także na blogach Grupy TP. Pod adresem www.blog.tp.pl olimpijczycy, trenerzy i dziennikarze sportowi będą zachęcać do wspierania biało-czerwonych. Na kibiców czekają też nagrody w specjalnym konkursie.

Dla olimpijczyków TP przygotowała również specjalną flagę, która została przekazana na ręce Piotra Nurowskiego, szefa PKOl. Przypomina ona dotychczasowe sukcesy i jest motywacją do kolejnych. Znalazły się na niej życzenia powodzenia podpisane przez sportowców, dziennikarzy oraz pracowników TP i Orange. Flaga pojechała do Vancouver i zawiśnie w polskiej wiosce olimpijskiej. Po powrocie zostanie zlicytowana na wspólnej aukcji charytatywnej TP i PKOl.

Przez cały czas trwania igrzysk na lodowisku przy Złotych Tarasach w Warszawie będzie działać Strefa Olimpijska TP. W strefie transmitowane będą wszystkie wydarzenia sportowe z Vancouver. W przerwach transmisji odbywać się będą na lodowisku liczne atrakcje, quizy i konkursy.

Od 12 lutego do 1 marca Telekomunikacja Polska będzie wspierać olimpijczyków również specjalnym orzełkiem. Pojawi się on w reklamach telewizyjnych, internecie i prasie. Spoty sponsorskie codziennie będą pojawić się przy transmisjach z aren olimpijskich. Za ich kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis, a za zakup mediów agencja Mediaedge.


Informacje prasowe

Orange Free na Kartę – tani internet i rozmowy bez abonamentu

11 lutego 2010
Orange Free na Kartę – tani internet i rozmowy bez abonamentu

Od 11 lutego trzykrotnie tanieje transmisja danych w ofercie Orange Free na Kartę. Spadają również ceny połączeń telefonicznych oraz MMS-ów. Dzięki atrakcyjnym stawkom na wszystkie usługi, Orange Free na Kartę staje się rozwiązaniem dla każdego, kto chce korzystać z mobilnego internetu i telefonu bez rachunków i abonamentu.

Orange Free na Kartę to oferta przedpłacona, która zapewnia mobilny dostęp do internetu, rozmowy telefoniczne, wysyłanie SMS-ów i MMS-ów za pomocą jednej karty SIM. Można jej używać zarówno w telefonie, jak i modemie podłączonym do komputera. Usługa umożliwia transmisję danych z prędkością do 7,2 Mb/s.

Nowi i dotychczasowi użytkownicy Orange Free na Kartę skorzystają z bardzo atrakcyjnych stawek od 11 lutego br.:

Usługa

Stawki obowiązujące od 11.02.2010 r

Połączenia głosowe do wszystkich sieci oprócz Play i Cyfrowego Polsatu

0,29 zł/ min

Połączenia głosowe do Play

0,75 zł/ min

Połączenia głosowe do Cyfrowego Polsatu

0,65 zł/ min

Połączenia z internetem i WAP

0,01 zł/ 100 kB

SMS

0,20 zł

MMS

0,40 zł

Podobnie jak w przypadku innych ofert na kartę, do wyboru jest kilka kwot doładowań o różnych okresach ważności:

Kwota doładowania

Limit transferu w ramach doładowania

Ważność konta

100 zł + 10 zł premii

1 GB

5 m-cy

50 zł

488 MB

3 m-ce

25 zł

244 MB

1 m-c

10 zł

97 MB

7 dni

5 zł

48 MB

2 dni

 

Nowe ceny Orange Free na Kartę to kolejny etap budowy atrakcyjnej,

kompleksowej oferty internetowej Orange.

Więcej informacji na ten temat na: www.orange.pl


Informacje prasowe

Kino na randkę – pierwsza odsłona raportu Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków”

10 lutego 2010
Kino na randkę – pierwsza odsłona raportu Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków”

Wyjazd na weekend, romantyczna kolacja przy świecach, a może wyjście do kina? Jak spędzamy Walentynki? Czy kobiety i mężczyźni lubią randki w kinie? Kto z partnerów wybiera film? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań przedstawia najnowszy raport Orange i New Age Media - „Preferencje kinowe Polaków".

Raport potwierdza, że Polacy kochają filmy, aż 43% z nich wymienia pójście do kina jako najlepszy sposób na spędzenie wolnego czasu. W Walentynki zobaczymy więc w kinach wiele par - 54% respondentów przyznaje, że do kina najczęściej chodzi z partnerką lub partnerem. Połowa badanych deklaruje, że lubi spotkania w kinie, a 25% przyznaje, że to właśnie tam byli na pierwszej randce w życiu.

To mężczyźni chętniej wybierają kino jako sposób na wieczór we dwoje (53% wskazań), przy czym najczęściej wybieranymi gatunkami są filmy sensacyjne i kryminały - tak wskazało 64% panów. - Kobiety są bardziej refleksyjne, sala kinowa jest dla nich z reguły miejscem relaksu i wyciszenia, a filmy obyczajowe, komedie, także te romantyczne, preferowanymi gatunkami - mówi Łukasz Borys z agencji badawczej Ipsos.

Potwierdzają to badania. W 2009 roku produkcja „Kochaj i Tańcz" została doceniona szczególnie przez kobiety - 16% respondentek uznało ją za najlepszy film roku. W tym sezonie w lutym pojawi się kilka produkcji z miłością w tle. Na ekranach zobaczymy „Oświadczyny po irlandzku", „Wciąż ją kocham", „To skomplikowane", „Walentynki" oraz polską komedię romantyczną „Randka w ciemno" z doborową obsadą: Katarzyną Maciąg, Borysem Szycem i Tomaszem Kotem w rolach głównych.

Tymczasem na ekranach nadal można oglądać „Avatar" Jamesa Camerona, który bije rekordy popularności. Czy jest więc szansa na kompromis w wyborze filmu? Badania pokazują, że tak. Aż 72% respondentów deklaruje, że wybór konkretnego tytułu jest najczęściej efektem konsensusu pomiędzy partnerem i partnerką. W dniu zakochanych lepiej jednak nie iść na film z udziałem Angeliny Jolie lub Brada Pitta. To według Polaków najbardziej seksowna para aktorów w Hollywood, co mogłoby przeszkadzać w skupieniu się na współtowarzyszu kinowej randki.

Ci, którzy walentynkowy wieczór spędzą w inny sposób, nowości filmowe mogą obejrzeć w ciągu tygodnia. Wybierając się do kina w środę, także zaoszczędzą. W ramach akcji Środy z Orange, jak co tydzień, będą mieli możliwość nabycia dwóch biletów w cenie jednego. Wszystkich kinomanów zapraszamy też do Klubu Filmowego Orange na Facebooku.

 

*****

Jakie filmy zostały uznane przez Polaków za najlepsze w 2009 roku? Które były najbardziej przereklamowane? Czy w kinie siadamy zawsze na swoim miejscu? Kto jest najseksowniejszym aktorem zdaniem damskiej części publiczności? Czy mężczyźni rzeczywiście wolą blondynki? Na te i wiele innych pytań znajdą Państwo odpowiedź w pełnym raporcie Orange i New Age Media „Preferencje kinowe Polaków". Premiera w kwietniu 2010 roku.

Badanie „Preferencje kinowe Polaków" zostało przeprowadzone w styczniu 2010 roku na zlecenie Orange i New Age Media przez instytut Ipsos. Metodologia: badanie ilościowe przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1010 Polaków wieku 15+. W przypadku wykorzystywania materiałów konieczne jest podanie źródła: Raport Orange i New Age Media: Preferencje kinowe Polaków.

Scroll to Top