Informacje prasowe

Transakcja między TP i TP Invest – dodatkowe informacje

03 lutego 2009
Transakcja między TP i TP Invest – dodatkowe informacje

W nawiązaniu do przekazanej ostatnio informacji (http://pl.tp-ir.pl/Display.aspx?MasterId=77370c23-fd1f-4f40-8e29-defcf8fdcc40&NavigationId=1077 ) dotyczącej zrealizowania przez TP i TP Invest transakcji sprzedaży i zwrotnej dzierżawy części infrastruktury sieciowej, spółka chce sprecyzować następujące punkty:

  • Transakcja i jej efekty mają charakter ściśle finansowy. Nie ma ona żadnego wpływu na prowadzone przez TP i UKE rozmowy w zakresie tzw. karty równoważności. Nie może ona także w żaden sposób ograniczać możliwość podejmowania decyzji regulacyjnych;
  • Przedmiotem transakcji była część, a nie całość infrastruktury sieciowej, obejmująca budowle sieci tj. kanalizację, studnie kablowe itp. elementy;
  • W ramach transakcji TP dzierżawi tę infrastrukturę w formie leasingu finansowego co oznacza, że TP jest nadal odpowiedzialna za te aktywa, w tym ich utrzymanie i rozwój;
  • Transakcja jest finansowo neutralna z perspektywy Grupy TP, w żaden sposób nie pogarszając rachunku zysków i strat ani struktury bilansu Grupy;
  • W wyniku przeprowadzenia przedmiotowej transakcji, Grupa TP zrealizuje oszczędności w pozostałych kosztach operacyjnych w perspektywie okresu dzierżawy.

 


Informacje prasowe

Telefon domowy TP w promocyjnej umowie na 12 lub 24 miesiące

02 lutego 2009
Telefon domowy TP w promocyjnej umowie na 12 lub 24 miesiące

Od 1 lutego 2009 roku Telekomunikacja Polska wprowadziła promocyjne oferty przyłączenia do sieci za 1 lub 10 zł, w zamian za zawarcie umowy na 24 lub 12 miesięcy. Osoby, które są już klientami TP również mogą zmienić umowę na czas określony i skorzystać z promocji dającej 30 proc. upustu na abonament nawet przez pół roku.

Dzięki promocji „Przyłączenie od 1 zł" nowi klienci za dostęp do sieci telekomunikacyjnej TP zapłacą nie 366 zł, ale tylko 1 zł, przy kontrakcie na 24 miesiące lub 10 zł, przy kontrakcie na 12 miesięcy. To kolejna propozycja TP znosząca barierę cenową w dostępie do usług telekomunikacyjnych w Polsce.

Z kolei promocja „Plan tp taniej" pozwala obniżyć cenę abonamentu telefonu domowego. Podpisując umowę na 24 lub 12 miesięcy klient TP otrzymuje 30% zniżki na abonament telefoniczny odpowiednio przez 6 lub 3 miesiące. Promocja dotyczy nowych planów doMowych, które oferują 60, 300 lub 1200 minut (lub ich podwojenie) w cenie abonamentu.

Nowe promocje są propozycją dla osób, które szukają możliwości ograniczenia wydatków telekomunikacyjnych nie rezygnując z jakości i komfortu telefonu domowego. Dzięki linii w TP klienci mogą korzystać ponadto z szerokopasmowego internetu, telewizji, video na życzenie czy internetowych połączeń VOIP.


Informacje prasowe

Piłkarze reprezentacji Polski grają z Orange

27 stycznia 2009
Piłkarze reprezentacji Polski grają z Orange

Od początku lutego 2009 roku marka Orange zostanie głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, zastępując po sześciu latach markę TP. Oznacza to, że dalsze mecze eliminacji Mistrzostw Świata 2010 roku polscy piłkarze rozegrają wciąż wspierani przez Grupę TP, ale z innym logo na koszulkach.

Podczas zgrupowania w Portugalii w lutym 2009 roku reprezentacja rozegra z Litwą swój pierwszy mecz z nowym logo Orange na koszulce. Natomiast pierwszym meczem eliminacyjnym, w którym na strojach kadry pojawi się marka Orange będzie mecz z Irlandią Północną w marcu 2009 roku.

- Grupa TP pozostaje głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, a warunki podpisanej w ubiegłym roku umowy nie zmianiają się. Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie, tak w Polsce jaki i za granicą. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. Wystarczy przypomnieć, że przez ponad 3 lata wspierała polską Ekstraklasę tak skutecznie, że 51 proc. ankietowanych nadal wskazuje na Orange, jako sponsora Ekstraklasy, mimo, że kontrakt sponsorski wygasł w czerwcu ubiegłego roku - powiedział Piotr Gołos, dyrektor ds. sponsoringu i CSR Grupy TP.

Zmiana brandu wspierającego piłkarzy jest także logiczną konsekwencją uruchomienia przez Grupę TP w sierpniu 2008 roku kanału telewizyjnego Orange Sport. To najbardziej piłkarska z polskich telewizji, która na żywo transmituje mecze polskiej Ekstraklasy oraz rozgrywki ligowe z innych lig europejskiech. Orange, jako marka globalna także mocno zaangażowana jest w sponsoring sportowy.

Telekomunikacja Polska jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji od 2002 roku. Wspierała piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy i Świata, oraz podczas mundialu w 2006 roku oraz Euro 2008. W 2008 roku TP przedłużyła umowę sponsorską na kolejne dwa lata. Grupa TP będzie nadal wspierać reprezentację podczas eliminacji do Mistrzostw Świata w RPA, ale już pod marką Orange.

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.