Informacje prasowe

Transakcja między TP i TP Invest – dodatkowe informacje

03 lutego 2009
Transakcja między TP i TP Invest – dodatkowe informacje

W nawiązaniu do przekazanej ostatnio informacji (http://pl.tp-ir.pl/Display.aspx?MasterId=77370c23-fd1f-4f40-8e29-defcf8fdcc40&NavigationId=1077 ) dotyczącej zrealizowania przez TP i TP Invest transakcji sprzedaży i zwrotnej dzierżawy części infrastruktury sieciowej, spółka chce sprecyzować następujące punkty:

  • Transakcja i jej efekty mają charakter ściśle finansowy. Nie ma ona żadnego wpływu na prowadzone przez TP i UKE rozmowy w zakresie tzw. karty równoważności. Nie może ona także w żaden sposób ograniczać możliwość podejmowania decyzji regulacyjnych;
  • Przedmiotem transakcji była część, a nie całość infrastruktury sieciowej, obejmująca budowle sieci tj. kanalizację, studnie kablowe itp. elementy;
  • W ramach transakcji TP dzierżawi tę infrastrukturę w formie leasingu finansowego co oznacza, że TP jest nadal odpowiedzialna za te aktywa, w tym ich utrzymanie i rozwój;
  • Transakcja jest finansowo neutralna z perspektywy Grupy TP, w żaden sposób nie pogarszając rachunku zysków i strat ani struktury bilansu Grupy;
  • W wyniku przeprowadzenia przedmiotowej transakcji, Grupa TP zrealizuje oszczędności w pozostałych kosztach operacyjnych w perspektywie okresu dzierżawy.

 


Informacje prasowe

Telefon domowy TP w promocyjnej umowie na 12 lub 24 miesiące

02 lutego 2009
Telefon domowy TP w promocyjnej umowie na 12 lub 24 miesiące

Od 1 lutego 2009 roku Telekomunikacja Polska wprowadziła promocyjne oferty przyłączenia do sieci za 1 lub 10 zł, w zamian za zawarcie umowy na 24 lub 12 miesięcy. Osoby, które są już klientami TP również mogą zmienić umowę na czas określony i skorzystać z promocji dającej 30 proc. upustu na abonament nawet przez pół roku.

Dzięki promocji „Przyłączenie od 1 zł" nowi klienci za dostęp do sieci telekomunikacyjnej TP zapłacą nie 366 zł, ale tylko 1 zł, przy kontrakcie na 24 miesiące lub 10 zł, przy kontrakcie na 12 miesięcy. To kolejna propozycja TP znosząca barierę cenową w dostępie do usług telekomunikacyjnych w Polsce.

Z kolei promocja „Plan tp taniej" pozwala obniżyć cenę abonamentu telefonu domowego. Podpisując umowę na 24 lub 12 miesięcy klient TP otrzymuje 30% zniżki na abonament telefoniczny odpowiednio przez 6 lub 3 miesiące. Promocja dotyczy nowych planów doMowych, które oferują 60, 300 lub 1200 minut (lub ich podwojenie) w cenie abonamentu.

Nowe promocje są propozycją dla osób, które szukają możliwości ograniczenia wydatków telekomunikacyjnych nie rezygnując z jakości i komfortu telefonu domowego. Dzięki linii w TP klienci mogą korzystać ponadto z szerokopasmowego internetu, telewizji, video na życzenie czy internetowych połączeń VOIP.


Informacje prasowe

Piłkarze reprezentacji Polski grają z Orange

27 stycznia 2009
Piłkarze reprezentacji Polski grają z Orange

Od początku lutego 2009 roku marka Orange zostanie głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, zastępując po sześciu latach markę TP. Oznacza to, że dalsze mecze eliminacji Mistrzostw Świata 2010 roku polscy piłkarze rozegrają wciąż wspierani przez Grupę TP, ale z innym logo na koszulkach.

Podczas zgrupowania w Portugalii w lutym 2009 roku reprezentacja rozegra z Litwą swój pierwszy mecz z nowym logo Orange na koszulce. Natomiast pierwszym meczem eliminacyjnym, w którym na strojach kadry pojawi się marka Orange będzie mecz z Irlandią Północną w marcu 2009 roku.

- Grupa TP pozostaje głównym sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej, a warunki podpisanej w ubiegłym roku umowy nie zmianiają się. Marka Orange jest znana w piłkarskim świecie, tak w Polsce jaki i za granicą. Ponad 30 proc. Polaków wskazuje na Orange, jako na markę spontanicznie kojarzącą się ze sponsoringiem piłki nożnej. Wystarczy przypomnieć, że przez ponad 3 lata wspierała polską Ekstraklasę tak skutecznie, że 51 proc. ankietowanych nadal wskazuje na Orange, jako sponsora Ekstraklasy, mimo, że kontrakt sponsorski wygasł w czerwcu ubiegłego roku - powiedział Piotr Gołos, dyrektor ds. sponsoringu i CSR Grupy TP.

Zmiana brandu wspierającego piłkarzy jest także logiczną konsekwencją uruchomienia przez Grupę TP w sierpniu 2008 roku kanału telewizyjnego Orange Sport. To najbardziej piłkarska z polskich telewizji, która na żywo transmituje mecze polskiej Ekstraklasy oraz rozgrywki ligowe z innych lig europejskiech. Orange, jako marka globalna także mocno zaangażowana jest w sponsoring sportowy.

Telekomunikacja Polska jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji od 2002 roku. Wspierała piłkarzy w eliminacjach do Mistrzostw Europy i Świata, oraz podczas mundialu w 2006 roku oraz Euro 2008. W 2008 roku TP przedłużyła umowę sponsorską na kolejne dwa lata. Grupa TP będzie nadal wspierać reprezentację podczas eliminacji do Mistrzostw Świata w RPA, ale już pod marką Orange.

Scroll to Top