Informacje prasowe

Twój Backup w Orange

13 kwietnia 2011
Twój Backup w Orange

Orange udostępnił usługę ułatwiającą wykonanie kopii zapasowej danych zapisanych w pamięci telefonu komórkowego. Serwis Twój Backup pozwala archiwizować, edytować i zarządzać danymi a także wygodnie przenosić je z jednego telefonu na drugi, np. przy wymianie aparatu na nowy.

Twój Backup pozwala na wykonanie kopii zapasowej danych zapisanych w pamięci telefonu. Za pomocą mobilnej aplikacji zainstalowanej w telefonie, dane są kopiowane na indywidualne konto klienta w serwisie internetowym http://kontakty.orange.pl. Logując się do konta, użytkownik może je edytować, modyfikować i zarządzać nimi według własnych potrzeb. W każdej chwili może przywrócić je na telefon.

Korzystanie z serwisu internetowego Twój Backup umożliwia:

-   zarządzanie kontaktami i ich synchronizację z telefonem;

-   import kontaktów z wybranych aplikacji;

-   zarządzanie duplikatami kontaktów;

-   zarządzanie terminami kalendarza i ich synchronizację z telefonem;

-   zarządzanie zadaniami i ich synchronizację z telefonem;

-   konfigurowanie wybranych telefonów do działania z usługą.

Oprócz tego, użytkownicy mogą pobrać z serwisu internetowego aplikację PC Sync, która umożliwia synchronizację kontaktów i kalendarza programów Outlook i Outlook Express z serwisem dostępnym na stronie kontakty.orange.pl.

Usługę można aktywować wysyłając SMS o treści W lub WLACZ, pod bezpłatny numer 8090 lub za pomocą serwisu Orange On-Line.

Przy pierwszej aktywacji, korzystanie z usługi przez miesiąc jest bezpłatne (brak opłaty abonamentowej). Po tym okresie opłata miesięczna za dostęp do usługi wynosi 3 zł brutto (2,44 zł netto). Użytkownik ponosi standardowe koszty opłat za transmisję danych związaną z przesyłaniem danych z i do aplikacji oraz za pobranie aplikacji na telefon.

Dodatkowe informacje oraz lista telefonów obsługiwanych przez aplikację Twój Backup jest dostępna na stronie www.orange.pl (http://bit.ly/eH2bEh)


Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska Firmą Przyjazną Klientowi

12 kwietnia 2011
Telekomunikacja Polska Firmą Przyjazną Klientowi

Telekomunikacja Polska już po raz drugi z rzędu otrzymała tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi. Certyfikat przyznawany jest firmom i instytucjom, dla których jakość obsługi klienta jest najwyższym priorytetem. Program zainicjowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania jest obecny na polskim rynku już od  9 lat.

Firma certyfikująca szczegółowo zbadała trzy główne kanały komunikacji TP z klientem - błękitną linię tp 19393, stronę www.tp.pl oraz salony sprzedaży tp.

- Fakt ponownego otrzymania Godła jest wyróżnieniem, ale też wyzwaniem. Jest to sygnał, że zmiany, które wprowadzamy w obsłudze klientów są przez nich zauważane, pozytywnie oceniane a przede wszystkim trwałe – powiedział Jakub Kłoczewiak, odpowiedzialny w Grupie TP za obsługę klienta.

Badaniem satysfakcji metodą telefoniczną CATI (ComputerAssisted Telephone Interviews) została objęta reprezentatywna próba 1300 klientów indywidualnych i biznesowych. Przeprowadzono ponadto 80 audytów w formule „tajemniczego klienta” (30 anonimowych rozmów telefonicznych i 50 anonimowych wizyt w salonach sprzedaży tp). Audytorzy sprawdzali ogólne wrażenie, szybkość połączenia, powitanie, uprzejmość, jakość udzielonych informacji oraz to, czy problem został rozwiązany. Oceniano również funkcjonalność strony www.tp.pl

Wśród dotychczasowych zdobywców certyfikatu znalazły się między innymi:  Bank Zachodni WBK S.A., BP Polska S.A., Euro Bank, Kredyt Bank S.A., McDonald Polska sp. z o.o., DPD Polska Sp. z o.o., Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. Telekomunikacja Polska jest dotychczas jedyną firmą telekomunikacyjną, która certyfikat otrzymała po raz drugi.

 


Informacje prasowe

Fundacja Orange zbiera środki na rehabilitację dzieci z wadą słuchu

08 kwietnia 2011
Fundacja Orange zbiera środki na rehabilitację dzieci z wadą słuchu

Przez najbliższe trzy miesiące klienci Orange mogą wesprzeć małe dzieci z wadą słuchu, podopiecznych programu Dźwięki Marzeń Fundacji Orange. Wystarczy, że wyślą SMS o treści „Pomagam” na numer 7202 (koszt SMS to 2,46 zł z VAT). Zebrane środki zostaną przeznaczone na domową rehabilitację dzieci. By prawidłowo się rozwijać potrzebują jej jak najwcześniej.

- Gorąco zachęcam do przyłączenia się do akcji. Każdy SMS pomoże nam przeciągnąć niesłyszące maluchy do świata dźwięków – mówi Olga Bończyk, aktorka i piosenkarka, ambasadorka programu Dźwięki Marzeń.

Program Fundacji Orange zapewnia całoroczny cykl rehabilitacji domowej. Korzystają z niej dzieci od 0 do 3 lat, które z różnych powodów nie mogą uczestniczyć w zajęciach prowadzonych w specjalistycznych ośrodkach. Do ich domów dojeżdża terapeuta, który na miejscu prowadzi systematyczne zajęcia. Dzięki zastosowaniu odpowiednich metod maluchy z wadą słuchu mają szansę, by normalnie się rozwijać i sprawniej komunikować z otoczeniem.

Atutem rehabilitacji domowej jest znane i przyjazne dziecku środowisko. Dodatkowo, specjalista nawiązuje kontakt z rodziną, uczy komunikacji z niesłyszącym dzieckiem, pokazuje też rodzicom jak dodatkowo mogą pomagać maluchom rozumieć dźwięki i mówić.

Fundacja Orange od 5 lat pomaga dzieciom niesłyszącym. Program Dźwięki Marzeń zapewnia opiekę we wczesnym okresie życia dziecka, kiedy szanse na pomyślną rehabilitację są największe. Sam aparat słuchowy nie wystarczy, aby dziecko opanowało mowę i język. Dlatego konieczna jest specjalistyczna rehabilitacja już na etapie pierwszych trzech lat życia człowieka – w tzw. złotym okresie rozwoju mowy, kiedy tworzą się fundamenty komunikacji werbalnej niezbędnej w dorosłym życiu.

Szczegółowe informacje o możliwości skorzystania z programu Dźwięki Marzeń można znaleźć na stronach: www.dzwiekimarzen.pl lub www.fundacja.orange.pl oraz na bezpłatnej infolinii 800 48 00 44, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 -16.00.

Dodatkowych informacji udziela:

Antonina Bojanowska, Koordynator ds. Komunikacji Programów

Fundacja Orange

tel. +48 22 844 58 98

kom. +48 509 84 86 82

e-mail: antonina.bojanowska@orange-tp.com 

Scroll to Top