Informacje prasowe

Tydzień szalonych cen na smartfony Sony Ericsson w Orange

22 marca 2012
Tydzień szalonych cen na smartfony Sony Ericsson w Orange

Od dziś do 29 marca potrwa kolejna edycja promocji szalonych dni w e-sklepie na www.orange.pl. Tym razem w Mistrzowskiej ofercie Orange będzie można kupić nowoczesne smartfony i telefony Sony Ericsson, w cenie obniżonej nawet o 1176 zł (z VAT). Również od dziś w ofercie Orange dla klientów indywidualnych jest dostępny smartfon Xperia S od SONY. 

Z promocji Mistrzowska oferta w e-sklepie Orange mogą skorzystać wszyscy klienci indywidualni chcący kupić smartfona z nową aktywacją oraz klienci przedłużający umowę w ofercie abonamentowej. Do 29 marca mogą w niej kupić jeden z czterech nowoczesnych telefonów, z wybranymi planem taryfowym i umową na 24 miesiące. Wszystkie telefony dostępne w promocji są dostępne w cenie od 3 zł, dzięki czemu kupujący je klienci mogą zaoszczędzić nawet 1176 zł.

Do wyboru są:

  • Sony Ericsson Xperia z PlayStation – taniej o 1086 zł, w planie z internetem - Pantera II 89,90 lub taniej o 1176 zł, w planie na rozmowy - Delfin II 99,90;
  • Sony Xperia Ericsson arc S – taniej o 606 zł, w planie z internetem - Pantera II 69,90;
  • Sony Xperia Ericsson neo V – taniej o 256 zł, w planie na rozmowy - Delfin II 59,90 lub w planie na SMS-y i dostęp do portali społecznościowych – Pelikan II 59,90,
  • Sony Ericsson txt – taniej o 126 zł, w planach Mix, na rozmowy - Delfin II 29,90 lub

    w na SMS-y i dostęp do portali społecznościowych – Pelikan II 29,90 lub taniej o 96 zł, w planach na rozmowy - Delfin II 29,90 lub w planie na SMS-y i dostęp do portali społecznościowych – Pelikan II 29,90.

Oprócz smartfonów w mistrzowskich cenach, klienci indywidualni kupujący nową aktywacje lub przedłużający umowę z Orange mogą wybrać ofertę z planami taryfowymi Delfin II, Pelikan II, lub Pantera II (abonament i mix) i smartfonem SONY Xperia S.

W zależności od czasu trwania umowy i wybranej opcji planu taryfowego, mogą go kupić już od 1 zł.

Więcej o smartfonach w Orange na: www.orange.pl/smartfony

oraz http://www.orange.pl/technotrendy-testy.phtml

Więcej o promocji Mistrzowska oferta w e-sklepie Orange na: www.orange.pl/sklep

Więcej o ofercie Orange dla Firm: www.orange.pl/dlafirm


Informacje prasowe

The Prodigy podbije Polskę – znamy drugą gwiazdę Orange Warsaw Festival 2012

19 marca 2012
The Prodigy podbije Polskę – znamy drugą gwiazdę Orange Warsaw Festival 2012

The Prodigy to kolejna gwiazda, która wystąpi na Orange Warsaw Festiwal 2012. Jeden z najbardziej energetycznych zespołów na świecie wraca do Polski, by rozpalić do czerwoności publiczność. Bilety już trafiły do sprzedaży. 

The Prodigy jest jedną z najpopularniejszych na świecie grup grających muzykę elektroniczną. Choć słowo „elektroniczna” to odrobinę za mało. Jest w niej coś z punk-rocka, coś, co przed ich debiutem znane było tylko w kręgach gitarowych. Brytyjczycy wypłynęli na początku lat dziewięćdziesiątych na fali popularności stylu rave. Pierwszym albumem był wydany w 1992 roku „Experience”. Zajął dwunaste miejsce na liście najlepiej sprzedających się albumów w Wielkiej Brytanii. Świetnie, ale to jeszcze nie było to. Prawdziwą sławę przyniósł im drugi album „Music for the Jilted Generation” wydany w 1994 roku. "No Good (Start the Dance)" zawojował parkiety. Prodigy trafiło pod strzechy… by trzy lata później popaść w niełaskę fanów. „The Fat of the Land” z 1997 roku stworzył ich legendę. Utwory ”Firestarter”, „Breathe”, „Smack My Bitch Up” wzbudzały gigantyczne kontrowersje, a styl bycia demonicznego Keitha Flinta fascynował i oburzał. Dzisiejsze Prodigy, choć nieco grzeczniejsze w życiu prywatnym, na scenie nadal jeży włosy na karku. Już 10 czerwca pokażą na co ich stać na scenie Orange Warsaw Festival 2012.

Już dziś (19 marca) rusza sprzedaż biletów na Orange Warsaw Festival 2012. Przez pierwszy tydzień będą dostępne wyłącznie dla klientów Orange. Aby zakupić bilet wystarczy wysłać SMS z sieci Orange na numer 693 z hasłem OWF2012. Chwilę później zostanie wysłany SMS zwrotny z unikalnym kodem. Szczegóły przedsprzedaży zostaną podane również na stronie festiwalu, na profilu orangewarsawfestival na Facebooku, w radiu Eska i Eska Rock oraz na portalach orange.pl, onet.pl.

Bilety będą w sprzedaży na www.orangewarsawfestival.pl, www.ebilet.pl oraz w punktach eBilet i EMPIK. Pozostali fani będą mogli kupować bilety od poniedziałku 26 marca w tych samych punktach sprzedaży oraz na www.ticketpro.pl

Bilety na płytę stadionu na poszczególne dni będą kosztowały 89 złotych, a karnet na cały festiwal tylko 159 złotych. Za miejsca siedzące na trybunie trzeba będzie zapłacić odpowiednio 110 złotych za jeden dzień i 199 złotych za karnet na całą imprezę. Wydzielona została także trybuna premium, na którą bilet na poszczególne dni kosztował będzie 150 złotych, a dwudniowy karnet 270 złotych. Fani muzyki będą też mieli szanse uczestnictwa w festiwalu w iście VIP-owskim stylu. Bilety VIP będą kosztowały odpowiednio: 500 zł na jeden dzień i 900 zł za karnet. Bądźcie czujni!

Tradycyjnie przed Orange Warsaw Festival startujemy z trzecią edycją konkursu „WOW! Music Awards!” Do 12 kwietnia czekamy na propozycje utworów. Najpopularniejszy utwór będzie zagrany na festiwalu. Więcej szczegółów na www.orangewarsawfestival.pl


Informacje prasowe

Telekomunikacja Polska najwyżej oceniona w gronie Top Employers Polska

16 marca 2012
Telekomunikacja Polska najwyżej oceniona w gronie Top Employers Polska

Telekomunikacja Polska uzyskała najwyższe oceny wśród 32 organizacji wyróżnionych certyfikatem „Top Employers Polska 2012”, przyznawanym za szczególne osiągnięcia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Badanie przeprowadził Instytut Corporate Research Foundation (CRF). Po raz pierwszy TP uzyskała ten certyfikat w 2011 r.

– Cieszy nas, że uzyskaliśmy jeszcze lepsze wyniki niż w ubiegłym roku, co oznacza pozytywny trend. Dowodzi też, że nasze starania w celu stworzenia pracownikom najlepszych warunków pracy i rozwoju są przez nich doceniane. Zaangażowani, zmotywowani i wykwalifikowani pracownicy są największą wartością każdej firmy – powiedział Jacek Kowalski, członek Zarządu TP ds. Zasobów Ludzkich.

Analiza przeprowadzona przez Instytut CRF wykazała, że Telekomunikacja Polska prowadzi zrównoważoną politykę zarządzania zasobami ludzkimi. Wyniki badania potwierdzają, że firma jest doceniana przez pracowników za szkolenia i rozwój, wysoką kulturę organizacyjną, świadczenia podstawowe i dodatkowe oraz doskonałe warunki pracy.

Ogólnopolskie badanie przeprowadzone zostało przez Instytut CRF, jedną z wiodących instytucji specjalizujących się w międzynarodowych badaniach polityki personalnej oraz warunków pracy.

Więcej informacji, w tym oceny firm i opis metodologii badania, można znaleźć pod adresem www.topemployers.pl

Scroll to Top