Informacje prasowe

Ubezpieczenia podróżne i mieszkaniowe przez komórkę od Orange i Generali

18 grudnia 2009

Ubezpieczenia podróżne i mieszkaniowe przez komórkę od Orange i Generali

Generali oraz PTK Centertel wprowadzają nową ofertę ubezpieczeń podróżnych i mieszkaniowych dla wszystkich klientów Orange. To kolejny efekt współpracy obu firm – liderów polskiego rynku w sprzedaży usług ubezpieczeniowych za pomocą SMS, WAP i internetu.

Generali i Orange udało się wypracować na polskim rynku pozycję pioniera w sprzedaży usług ubezpieczeniowych za pomocą serwisu  SMS, WAP i internet.Innowacyjne rozwiązania technologiczno biznesowe to trendy, których nie można ignorować w realizacji strategii rozwoju firmy. Kolejne wspólne usługi Generali i Orange są połączeniem ciekawej oferty produktowej i nowatorskiej formy dystrybucji. Wyznaczają nowe standardy na rodzimym rynku ubezpieczeniowym” – mówi Andrzej Jarczyk, Prezes Zarządu Grupy Generali w Polsce.

 Dzięki współpracyGenerali i PTK Centertel, klienci Orange mogli dotychczas korzystać z ubezpieczeń podróżnych kupowanych przez SMS. W nowej ofercie mogą nie tylko kupić ubezpieczenie podróżne ale także rozszerzyć je o ubezpieczenie mieszkania.

Klienci Orange chcący wykupić ubezpieczenie mogą korzystać również z serwisu WAP w telefonie oraz www dostępnego przez internet. Za ich pośrednictwem  mogą wykupić:

  • ubezpieczenie podróżne,
  • ubezpieczenie podróżne z ubezpieczeniem mieszkania na czas podróży,
  • osobne ubezpieczenie mieszkania, oferowane w okresach miesięcznych.

Polisa ubezpieczenia podróżnego kosztuje już od 5 zł dziennie, a z opcją ubezpieczenia mieszkania już od 6,10 zł. Odrębne ubezpieczenie mieszkania to koszt od 19 zł miesięcznie. Wysokość składek zależy od rodzaju pakietu na jaki decyduje się klient.

Ubezpieczenie podróżne obejmuje pokrycie kosztów leczenia za granicą, koszty usług związanych z pomocą w podróży – tzw. usługi assistance oraz wypłatę świadczenia związanego z trwałym uszczerbkiem na zdrowiu lub śmiercią ubezpieczonego.

Ubezpieczenie mieszkania obejmuje różne zdarzenia losowe, takie jak pożar, powódź, zalanie a także kradzież z włamaniem. Funkcję uzupełniającą ubezpieczenia pełni polisa OC.

Aby skorzystać z ubezpieczenia wystarczy wysłać SMS pod numer:

  • 8020 – dla ubezpieczenia podróży, w treści wpisując numer PESEL, liczbę dni obowiązywania ubezpieczenia, datę rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej, np. 91720309040 14 17.12.2009
  • 8021 – dla ubezpieczenia podróży i mieszkania, w treści wpisując numer PESEL, liczbę dni obowiązywania ubezpieczenia, datę rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej, np. 91720309040 14 17.12.2009
  • 8022 – dla ubezpieczenia mieszkania na miesiąc, w treści wpisując tylko numer PESEL.

Klient otrzyma informacje zwrotne instruujące go o kolejnych krokach. Zawarcie polisy potwierdza informacja SMS lub email zawierająca numer polisy i numer telefonu do Centrum Pomocy Generali.

Aby kupić ubezpieczenie przez kanał WAP wystarczy za pomocą przeglądarki w telefonie komórkowym wejść na stronę WAP Orange World (http://wap.orange.pl/ubezpieczenia), wybrać interesujący wariant usługi i postępować zgodnie z kolejnymi wskazówkami.

W internecie, zakupu ubezpieczenia można dokonać na stronie www.orange.pl, w zakładce usługi – ubezpieczenia. Również tam znaleźć można szczegółowe informacje o sposobach zawierania i zakresie oferowanych ubezpieczeń.

 

* * *

Pierwszą wspólną usługą Orange i  Grupy Generali był wprowadzony latem 2008r. Pakiet Podróżnika, w ramach którego klienci sieci Orange mieli możliwość dostępu do informacji turystycznej wraz z ubezpieczeniem podróżnym na 3 lub 5 dni. Pod koniec 2008 r. wprowadzono kolejną wspólną usługę ubezpieczenia podróżnego za pomocą SMS skierowaną do klientów abonamentowych, którzy w szybki i łatwy sposób chcą ubezpieczyć siebie lub innych uczestników wyjazdu zagranicznego.

 

Grupa Generali

Osoba kontaktowa:

Paweł Wróbel, Rzecznik prasowy Grupy Generali
Tel.:
0 22 543 07 01
Tel. kom.
0 510 00 09 20
Fax: 0 22 543 08 94
E-mail: pawel.wrobel@generali.pl

Grupa TP

Osoba kontaktowa:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik prasowy Grupy TP
Tel.: 0 22 527 19 39
Tel. kom.
0 502 12 18 59
Fax:
0 22 527 19 79
E-mail: biuro.prasowe@telekomunikacja.pl

Udostępnij: Ubezpieczenia podróżne i mieszkaniowe przez komórkę od Orange i Generali

Informacje prasowe

Blog rzecznika Grupy TP najlepszy wśród firmowych blogów

16 grudnia 2009

Blog rzecznika Grupy TP najlepszy wśród firmowych blogów

Blog www.blog.tp.pl/wojciechjabczynskiprowadzony przez rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskiego został uznany za najlepszy w konkursie Firmowy Blog Roku 2009.  Wygrał w kategorii „Blog profesjonalny powyżej roku”.

Blog Grupy TP otrzymał także wyróżnienie specjalne za przełamywanie stereotypów w komunikacji z klientami. Zdaniem jurorów, najlepiej realizuje on najważniejsze kryterium brane pod uwagę w ocenie czyli właśnie umiejętność przełamywania stereotypów i wdrażania nowych narzędzi komunikacji biorąc pod uwagę skalę działalności firmy.

– Blogi Grupy TP stanowią istotny element naszej strategii komunikacyjnej.  Nagroda upewniła nas, że kierunek nowych mediów jest właściwy i mamy na czym budować potencjał całej platformy blogowej – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Departamentu PR Grupy TP.

– Blog jest dialogiem. Potwierdza to 10 tys komentarzy w ciągu roku, czyli średnio 50  do wpisu oraz 10 tys unikatowych użytkowników spędzających na blogu średnio po ok. 5 minut za każdym razem. Nie pisałbym go, gdyby nie wsparcie i wiedza zespołu pracowników  – dodaje Wojtek Jabczyński.

Jurorami w konkursie byli eksperci zajmujący się komunikacją w nowych mediach m.in. Jarosław Sobolewski, Maciej Zawadziński, Dominik Kaznowski.

Blog rzecznika Grupy TP istnieje od grudnia 2008 r., w listopadzie tego roku uruchomiono pod adresem www.blog.tp.pl kolejne 3 blogi: korporacyjny, technologiczny oraz sportowy.

Udostępnij: Blog rzecznika Grupy TP najlepszy wśród firmowych blogów

Informacje prasowe

Grupa TP liderem filantropii

15 grudnia 2009

Grupa TP liderem filantropii

Grupa TP już po raz trzeci z rzędu została zwycięzcą konkursu „Liderzy Filantropii”, organizowanego przez Forum Darczyńców, Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych i miesięcznik „Forbes”. Ranking tworzony jest w oparciu o wysokość środków, jakie firmy przekazują w ciągu roku na cele społeczne.

Grupa TP zajęła pierwsze miejsce pod względem wysokości środków przeznaczonych na cele społeczne. Znalazła się jednocześnie na trzecim miejscu wśród firm, które na te cele przeznaczają największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem. W sumie na cele społeczne w 2008 roku Grupa TP przekazała ponad 22 mln zł.

– Programy społeczne, które realizuje Grupa TP odpowiadają na realne potrzeby naszego społeczeństwa, takie jak zwiększanie dostępu dzieci do nowoczesnej edukacji, bezpieczeństwo podczas korzystania z Internetu czy przeciwdziałanie agresji w szkołach. Jesteśmy przekonani, że każda złotówka przekazana na ten cel to dobrze wydane pieniądze – mówi Jadwiga Czartoryska, prezes Fundacji Orange, która odebrała nagrodę w imieniu Grupy TP.  – Bardzo cieszymy się, że nasza działalność społeczna po raz kolejny została doceniona – dodaje.

Ranking „Liderów Filantropii” został w Polsce zorganizowany po raz pierwszy w 2007 roku. Nad rzetelnością konkursu czuwała firma audytorska PriceWaterhouseCoopers. Nagrody wręczono laureatom 14 grudnia 2009 podczas uroczystego spotkania na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Grupa TP poprzez Fundację Orange realizuje szereg działań na rzecz dzieci i młodzieży z zakresu edukacji, kultury, opieki zdrowotnej i wolontariatu. Prowadzi zarówno projekty autorskie, jak i współpracuje z polskimi i międzynarodowymi instytucjami społecznymi.
Do najważniejszych realizowanych przez nią programów należą: Telefon do Mamy, Szkoła bez Przemocy, Dźwięki Marzeń, Edukacja z Internetem TP oraz Akademia Orange.

Udostępnij: Grupa TP liderem filantropii

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej