Informacje prasowe

Umowa z ENEA S.A. – TP optymalizuje koszty energii elektrycznej

17 sierpnia 2009
Umowa z ENEA S.A. – TP optymalizuje koszty energii elektrycznej

Firma Telekomunikacja Polska podpisała  z ENEA S.A. umowę sprzedaży energii elektrycznej. Tym samym TP zakończyła I etap konsolidacji sprzedaży energii, który obejmuje ok. 3000 punktów poboru energii. Wartość kontraktu to ok. 30 milionów PLN.

Obecnie TP rozpoczyna II etap wyboru sprzedawcy na pozostałych 10 tys. punktów poboru energii elektrycznej, który zakończy się w  2009 r.

Umowa ma charakter długofalowego partnerstwa strategicznego pomiędzy  TP a ENEA S.A i wpisuje się w długookresową strategię TP optymalizacji kosztów energii elektrycznej oraz działań na rzecz zwiększenia konkurencyjności rynku energii w Polsce.

Zarząd TP zdecydował o wyborze oferty ENEA S.A. po wnikliwej analizie złożonych ofert i uzupełniających negocjacjach. ENEA S.A. została uznana za stabilnego partnera, którego doświadczenie i przygotowanie daje gwarancję pełnej realizacji warunków umowy i wysokiego standardu świadczonych usług.


Informacje prasowe

Komputery użytkowników neostrady bardziej bezpieczne

11 sierpnia 2009
Komputery użytkowników neostrady bardziej bezpieczne

Telekomunikacja Polska wspólnie z dużymi serwisami pocztowymi zainicjowała zmiany w funkcjonowaniu poczty elektronicznej. Umożliwią one zmniejszenie ilości niechcianej korespondencji mailowej - spamu - poprzez przeniesienie komunikacji pomiędzy programami pocztowymi a serwerami z portu 25 na porty 587 i 465.

Przeniesienie komunikacji mailowej z portu 25 to kolejna inicjatywa zwiększająca bezpieczeństwo klientów korzystających z Internetu w ramach usługi „bezpieczny dostęp", którą TP wprowadziła w czerwcu ubiegłego roku. Dzięki niej, ograniczona zostanie możliwość nieświadomego wysyłania spamu, m.in. w efekcie działania wirusów lub innego oprogramowania szkodliwego.

Przeniesienie komunikacji mailowej na porty 587 i 465 jest planowane na 1 grudnia 2009. Jednak już teraz TP oraz portale oferujące usługi poczty elektronicznej rozpoczynają akcję informacyjną, po to, aby dać wszystkim internautom wystarczająco dużo czasu na wprowadzenie odpowiednich zmian w ustawieniach programów pocztowych w swoich komputerach. Instrukcję można znaleźć na stronie www.tp.pl/cert/poczta, swoje instrukcje publikują także dostawcy usług pocztowych. Wszyscy klienci Telekomunikacji Polskiej otrzymają też informacje na temat planowanych zmian we wrześniu, razem z rachunkiem za usługi TP.

Zmiany, które proponujemy, są korzystne dla klientów. Pomogą im uniknąć problemów wynikających z nieświadomego wysyłania spamu, takich jak słaba wydajność komputera czy przeciążenie domowego łącza. Nasze rozwiązanie pomoże też chronić internautów przed ewentualnymi przykrymi konsekwencjami wynikającymi ze zmian planowanych w polskim prawie, które będą nakładały na usługodawców obowiązek blokowania użytkowników wysyłających spam, a na samych użytkowników - karę grzywny.

Komunikacja pomiędzy klientem pocztowym a serwerem usługi z wykorzystaniem portów innych niż 25 jest zgodna z ogólnoświatowymi standardami opisującymi funkcjonowanie sieci Internet (m. in. dokumentem RFC 4409). Zmiany dotyczą klientów korzystających z programów pocztowych, takich jak Outlook, Outlook Express. Nie dotyczą one tych internautów, którzy wysyłają maile logując się do serwisu internetowego (strony WWW dostawcy poczty).


Informacje prasowe

Ponad 50 tys. widzów odwiedziło Orange Kino Letnie

10 sierpnia 2009
Ponad 50 tys. widzów odwiedziło Orange Kino Letnie

Już ponad 50 tysięcy kinomanów było gośćmi wakacyjnej akcji Orange Kino Letnie. Zainteresowanie propozycją Orange jest ogromne i przerosło najśmielsze oczekiwania organizatorów. W seansach uczestniczy często nawet czterokrotnie więcej widzów niż zakładano.

W Sopocie i Zakopanem trwa Orange Kino Letnie, dzięki czemu mieszkańcy i wczasowicze mogą za darmo oglądać filmy pod gołym niebem.Każdego wieczoru, zakopiańskie Krupówki i sopockie Molo zamieniają się w nietypową salę kinową, w której welurowe fotele zastąpiono góralskimi ławami i leżakami plażowymi. Codziennie po zachodzie słońca, około 1000 osób może usiąść wygodnie i za darmo oglądać najlepsze produkcje filmowe ostatnich lat.

Ogromna popularność imprezy sprawia, że widzowie przychodzą do kin na godzinę przed seansem, by zająć miejsca. W obu miejscowościach zostały zorganizowane strefy VIP, dla osób ze specjalnymi VIP PASSAMI wygranymi w konkursach organizowanych w prasie, internecie i radiu.  Firma Outdoor Cinema przygotowała w każdym z kin blisko 500 miejsc dla widzów, tymczasem projekcja filmu „Step Up - Taniec Zmysłów" zgromadziła na widowni w Sopocie niemal 2 tys. osób. Ogółem do końca lipca kino na Molo odwiedziło ok. 30 tysięcy, a na Krupówkach 20 tysięcy widzów.

Repertuar imprezy obejmuje hity światowego kina - od lekkich komedii po najbardziej kultowe filmy wszech czasów. W ciągu miesiąca w obu miejscowościach odbyło się 60 projekcji, wśród których największą popularnością cieszyły się: „Step Up", „Slumdog - Milioner z ulicy", „To nie tak jak myślisz kotku", „Sen Kasandry", „Pulp Fiction", „Frida", „Vicky Cristina Barcelona", „Wszystko Gra". W sierpniu na widzów Orange Kino Letnie czekają kolejne hity m.in. „Coco Chanel" czy „Jagodowa miłość".

Interesującym elementem projektu Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2009 jest przygotowany we współpracy z PKP Intercity Wagon Filmowy kursujący pomiędzy Bałtykiem a Tatrami. To mobilne kino nie tylko łączy zimową i letnią stolicę Polski, ale także zaprasza podróżnych na projekcje. Dotychczas wagon przejechał trasę ok. 30 razy, a podczas podróży odbyło się ponad 200 seansów filmowych.

Repertuar filmów wyświetlanych w ramach Orange Kino Letnie znaleźć można na folderach i ulotkach rozdawanych w Sopocie i Zakopanym, został również wydrukowany na biletach wstępu na molo. Tradycyjnie znajduje się również w repertuarach kin drukowanych w prasie Trójmiasta i okręgu małopolskiego. Więcej informacji o projekcie i repertuarze, a także galerię zdjęć znaleźć można na oficjalnej stronie www.orangekinoletnie.wp.pl.

Scroll to Top