Informacje prasowe

UPC oraz GIODO dołączyły do porozumienia na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie

18 września 2009
UPC oraz GIODO dołączyły do porozumienia na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie

UPC Polska oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych przystąpili do porozumienia na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie zainicjowanego przez Grupę TP i podpisanego na początku lipca przez 12 podmiotów - operatorów telekomunikacyjnych, dostawców dostępu do Internetu, organizacji pozarządowych oraz organów administracji państwowej.

- Zaufanie do usług cyfrowych i on-line ze strony użytkowników, staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na rozwój cyfrowej gospodarki. Ze względu na skalę i tempo zmian w komunikacji elektronicznej, liderzy rynku nie powinni poprzestawać jedynie na przestrzeganiu prawa. Dlatego stosujemy proaktywne strategie i praktyki, zmierzające do wzrostu ochrony użytkowników, szczególnie tych najmłodszych. Niniejsze porozumienie jest wyrazem takiego działania i doskonałym przykładem współpracy uczestników rynku w słusznej sprawie - powiedział Simon Boyd, prezes UPC Polska.

Zdaniem GIODO, porozumienie jest szczególnie cenną inicjatywą, gdyż intensyfikacja działań i skoordynowana współpraca wielu instytucji jest niezbędna, aby dzieciom zapewnić bezpieczne korzystanie z Internetu. Zamierzeniem GIODO jest uczulanie najmłodszych m.in. na takie zagrożenia związane z korzystaniem z sieci, jak podszywanie się niektórych użytkowników Internetu pod inne osoby czy kradzież tożsamości. - Chciałbym nauczyć dzieci ostrożności, tego, by nie podawały danych osobowych nie tylko swoich, ale i pozostałych członków rodziny, by nie umieszczały w sieci zbyt wielu informacji na swój temat - mówi Michał Serzycki, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. - Zresztą taka edukacja bardzo przyda się też dorosłym użytkownikom Internetu - dodaje.

- Cieszę się, że zainicjowane przez Grupę TP porozumienie zyskuje nowych, ważnych sygnatariuszy. Pokazuje to, że troska o bezpieczny Internet jest wspólna dla firm, organizacji pozarządowych oraz administracji państwowej. Liczę, że już wkrótce do tej inicjatywy dołączą kolejne, co pozwoli na szersze działania komunikacyjne i edukacyjne - podsumowuje Maciej Witucki, prezes zarządu Telekomunikacji Polskiej.

Jak pokazały badania zrealizowane przez Gemius S.A. dla Fundacji Dzieci Niczyje w styczniu 2009, około 20 proc. dorosłych styka się z pornografią dziecięcą w sieci, ale aż 85 proc. z nich nie poinformowało nikogo o napotkaniu takich treści. Stąd rola porozumienia jako platformy wspólnych, efektywnych działań edukacyjnych i komunikacyjnych, które pozwolą zmienić ten stan rzeczy, wspomagając zwalczanie nielegalnych treści i zwiększając bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników sieci.

Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie zostało zawarte przez 12 założycieli na początku lipca 2009. Jest dobrowolnym wkładem sygnatariuszy w poprawianie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w sieci. Podstawowym celem inicjatywy jest budowa szerokiej koalicji na rzecz edukowania rodziców, opiekunów i dzieci korzystających z Internetu o zagrożeniach mogących wynikać z używania sieci oraz sposobach na ich eliminowanie.

W gronie sygnatariuszy znajduje się obecnie 14 podmiotów (Telekomunikacja Polska, PTK Centertel, Wirtualna Polska, UPC Polska, Interia.pl, NASK, Polskie Badania Internetu, ArcaBit, Fundacja Orange, Fundacja Dzieci Niczyje, Fundacja Kidprotect.pl, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej). Gotowość przystąpienia w najbliższym czasie do porozumienia zadeklarowały kolejne trzy podmioty.

Zainteresowani przyłączeniem się do inicjatywy na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie mogą przesyłać zgłoszenia na adres: Jacek.Hutyra@telekomunikacja.pl.


Informacje prasowe

PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

16 września 2009
PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

Telekomunikacja Polska i Orange udostępniły swoim klientom nowy multipartnerski program lojalnościowy - PAYBACK. Oznacza to, że za korzystanie z usług TP lub Orange, a także innych firm - partnerów Programu, klienci będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody lub „płacić" nimi za produkty i usługi. W odróżnieniu od innych programów lojalnościowych, Program PAYBACK jest znacznie bardziej korzystny dla uczestników - pozwala zbierać punkty na jedno konto w wielu miejscach, wspólnie z rodziną czy grupą znajomych i w efekcie o wiele częściej zamieniać je na nagrody.

- Program PAYBACK to całkowicie nowa jakość wśród programów lojalnościowych. Bardzo się cieszymy, że TP i Orange, jako jedyni przedstawiciele branży telekomunikacyjnej znajdują się w gronie partnerów i że to właśnie nasi klienci mogą z Programu PAYBACK korzystać - powiedział Krzysztof Sieczkowski, dyrektor Pionu Rozwoju Produktów i Kontentu Telekomunikacji Polskiej.  -  Jestem przekonany, że łącząc siły z pozostałymi partnerami - liderami w swoich branżach, stworzymy wyjątkową i bogatą ofertę - sprawimy, że nasi klienci odniosą jeszcze więcej korzyści niż dotychczas - dodał.

Aby zostać uczestnikiem programu, wystarczy pobrać z punktu sprzedaży TP lub Orange zestaw startowy z kartą. Zestaw jest również nieodpłatnie dostępny u takich partnerów jak: Allegro, BP, Real i Mix Electronics. Zainteresowani mogą się też zarejestrować online na stronach internetowych m.in. TP, Orange oraz na www.payback.pl.

Grupa TP przygotowała następujące zasady naliczania punktów PAYBACK za swoje usługi:

Klienci Orange mogą zbierać punkty PAYBACK za terminowe opłacanie faktur za internet lub rozmowy (abonament, mix lub doładowanie karty prepaid). W promocji obowiązującej do końca roku, punkty będą naliczane już od kwoty 25 zł. Za każde 2 złote wydane na wybrane usługi, na konto klienta trafi 1 punkt.  Ponadto, nawet 2700 punktów w przeciągu 3 lat można otrzymać za korzystanie z promocji „Mobilny internet w Orange".

Z kolei klienci TP mogą otrzymywać punkty za korzystanie z neostrady tp oraz usług telewizyjnych - jeśli w terminie uregulują rachunek, otrzymają 1 punkt za każde 2 zł wartości tych usług. Ponadto, 300 punktów trafi na konto klienta jeśli skorzysta z promocji 'Internet z usługą TV i telefonią internetową w TP".

Dodatkowo, wszyscy użytkownicy dotychczasowych programów funkcjonujących w Grupie TP („o!" i „Profit") otrzymają 150 punktów powitalnych jeśli zarejestrują się w Programie PAYBACK poprzez strony internetowe TP lub Orange do końca 2009 roku. Z kolei 50 punktów powitalnych otrzymają pozostali klienci TP i Orange jeśli zarejestrują się w Programie w ten sposób.

Prócz usług TP i Orange, punktami PAYBACK będą premiowane zakupy produktów i usług pozostałych partnerów programu: Allegro, BP, Real, BZ WBK, fly.pl, KOLPORTER, MixElectronics oraz Orbis.

Punkty PAYBACK będzie można wymieniać na usługi TP i Orange (szczegóły już wkrótce na naszych stronach internetowych) oraz pozostałych partnerów, a także na nagrody dostępne w katalogu nagród PAYBACK. Będzie je również można przekazać na cele charytatywne lub zamienić na mile w programie Miles&More.

Wszystkie punkty zebrane u różnych partnerów Programu sumują się na jednym koncie - aktualne saldo można sprawdzać po zarejestrowaniu się w Programie: dzwoniąc na infolinię PAYBACK 0 801 044 440 lub na stronie internetowej PAYBACK. Punkty można zbierać także wspólnie w ramach dowolnej grupy osób: rodziny czy przyjaciół.  W każdym zestawie powitalnym klienci znajda dwie karty: główna oraz dodatkową. Na obydwie można od razu zbierać punkty, które trafiają na jedno konto. Właścicielowi karty głównej do konta przysługuje wyłączne prawo do zamykania konta, pozostałe uprawnienia są identyczne dla wszystkich. Chcąc zbierać punkty w większej grupie, należy skorzystać z opcji łączenia kont.

Program PAYBACK, od roku 2000 z powodzeniem funkcjonuje na rynku niemieckim - kartę PAYBACK posiada 60% gospodarstw domowych.


Informacje prasowe

PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

16 września 2009
PAYBACK – nowy program korzyści dla klientów Grupy TP

Telekomunikacja Polska i Orange udostępniły swoim klientom nowy multipartnerski program lojalnościowy - PAYBACK. Oznacza to, że za korzystanie z usług TP lub Orange, a także innych firm - partnerów Programu, klienci będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody lub „płacić" nimi za produkty i usługi. W odróżnieniu od innych programów lojalnościowych, Program PAYBACK jest znacznie bardziej korzystny dla uczestników - pozwala zbierać punkty na jedno konto w wielu miejscach, wspólnie z rodziną czy grupą znajomych i w efekcie o wiele częściej zamieniać je na nagrody.

- Program PAYBACK to całkowicie nowa jakość wśród programów lojalnościowych. Bardzo się cieszymy, że TP i Orange, jako jedyni przedstawiciele branży telekomunikacyjnej znajdują się w gronie partnerów i że to właśnie nasi klienci mogą z Programu PAYBACK korzystać - powiedział Krzysztof Sieczkowski, dyrektor Pionu Rozwoju Produktów i Kontentu Telekomunikacji Polskiej.  -  Jestem przekonany, że łącząc siły z pozostałymi partnerami - liderami w swoich branżach, stworzymy wyjątkową i bogatą ofertę - sprawimy, że nasi klienci odniosą jeszcze więcej korzyści niż dotychczas - dodał.

Aby zostać uczestnikiem programu, wystarczy pobrać z punktu sprzedaży TP lub Orange zestaw startowy z kartą. Zestaw jest również nieodpłatnie dostępny u takich partnerów jak: Allegro, BP, Real i Mix Electronics. Zainteresowani mogą się też zarejestrować online na stronach internetowych m.in. TP, Orange oraz na www.payback.pl.

Grupa TP przygotowała następujące zasady naliczania punktów PAYBACK za swoje usługi:

Klienci Orange mogą zbierać punkty PAYBACK za terminowe opłacanie faktur za internet lub rozmowy (abonament, mix lub doładowanie karty prepaid). W promocji obowiązującej do końca roku, punkty będą naliczane już od kwoty 25 zł. Za każde 2 złote wydane na wybrane usługi, na konto klienta trafi 1 punkt.  Ponadto, nawet 2700 punktów w przeciągu 3 lat można otrzymać za korzystanie z promocji „Mobilny internet w Orange".

Z kolei klienci TP mogą otrzymywać punkty za korzystanie z neostrady tp oraz usług telewizyjnych - jeśli w terminie uregulują rachunek, otrzymają 1 punkt za każde 2 zł wartości tych usług. Ponadto, 300 punktów trafi na konto klienta jeśli skorzysta z promocji 'Internet z usługą TV i telefonią internetową w TP".

Dodatkowo, wszyscy użytkownicy dotychczasowych programów funkcjonujących w Grupie TP („o!" i „Profit") otrzymają 150 punktów powitalnych jeśli zarejestrują się w Programie PAYBACK poprzez strony internetowe TP lub Orange do końca 2009 roku. Z kolei 50 punktów powitalnych otrzymają pozostali klienci TP i Orange jeśli zarejestrują się w Programie w ten sposób.

Prócz usług TP i Orange, punktami PAYBACK będą premiowane zakupy produktów i usług pozostałych partnerów programu: Allegro, BP, Real, BZ WBK, fly.pl, KOLPORTER, MixElectronics oraz Orbis.

Punkty PAYBACK będzie można wymieniać na usługi TP i Orange (szczegóły już wkrótce na naszych stronach internetowych) oraz pozostałych partnerów, a także na nagrody dostępne w katalogu nagród PAYBACK. Będzie je również można przekazać na cele charytatywne lub zamienić na mile w programie Miles&More.

Wszystkie punkty zebrane u różnych partnerów Programu sumują się na jednym koncie - aktualne saldo można sprawdzać po zarejestrowaniu się w Programie: dzwoniąc na infolinię PAYBACK 0 801 044 440 lub na stronie internetowej PAYBACK. Punkty można zbierać także wspólnie w ramach dowolnej grupy osób: rodziny czy przyjaciół.  W każdym zestawie powitalnym klienci znajda dwie karty: główna oraz dodatkową. Na obydwie można od razu zbierać punkty, które trafiają na jedno konto. Właścicielowi karty głównej do konta przysługuje wyłączne prawo do zamykania konta, pozostałe uprawnienia są identyczne dla wszystkich. Chcąc zbierać punkty w większej grupie, należy skorzystać z opcji łączenia kont.

Program PAYBACK, od roku 2000 z powodzeniem funkcjonuje na rynku niemieckim - kartę PAYBACK posiada 60% gospodarstw domowych.

Scroll to Top