Informacje prasowe

W letniej promocji Orange dla Firm – Wszystko po 1 zł

06 lipca 2009
W letniej promocji Orange dla Firm – Wszystko po 1 zł

Od 6 lipca Orange dla Firm wprowadza do oferty letnią promocję, w której klienci otrzymują abonament oraz atrakcyjny pakiet usług, za które przez pierwsze dwa miesiące będą płacić tylko po 1 zł.

 Z promocji mogą skorzystać klienci, którzy kupią nową aktywację w ofercie Orange dla Firm lub przeniosą do niej swój dotychczasowy numer. Dzięki niej, do wybranego przez siebie abonamentu otrzymają dodatkowo pakiet usług przydatnych w prowadzeniu biznesu oraz podczas wakacyjnych wyjazdów:

  • nawigację w telefonie – Nawigacja Orange
  • Pakiet E-mail dla Firm w telefonie
  • Pakiet 100 SMS do Wszystkich

Za abonament oraz każdą z usług otrzymanych w pakiecie, przez pierwsze dwa miesiące będą płacić jedynie 1 zł.

plan taryfowy Oferta

dla Firm

60

Oferta

dla Firm 125

Orange

dla Firm 250

Orange

dla Firm 500

Orange

dla Firm 1000

abonament miesięczny w promocji przez 2 miesiące 1 zł
abonament miesięczny za usługę Nawigacja Orange

w promocji przez 2 miesiące

1 zł
abonament miesięczny za usługę Pakiet E-mail 50 MB w promocji przez 2 miesiące 1 zł
abonament miesięczny za usługę Pakiet SMS 100 do wszystkich sieci w promocji przez 2 miesiące 1 zł

Dzięki obniżonym opłatom abonamentowym, przez pierwsze 2 miesiące klient płaci w sumie tylko po 4 zł z VAT za wszystkie usługi, oszczędzając w ten sposób nawet 900 zł z VAT.

Po okresie promocyjnym klienci będą mogli korzystać z usług otrzymanych w pakiecie płacąc za nie wg cennika oferty lub zrezygnować z nich bez żadnych konsekwencji.

Wraz z ofertą promocyjną już za 1 zł + VAT będzie można kupić między innymi telefon Nokia E75.


Informacje prasowe

Z TP taniej na wakacjach

03 lipca 2009
Z TP taniej na wakacjach

Telekomunikacja Polska przygotowała na lato propozycje dla klientów, którzy wyjeżdżają na wakacje. Poland Direct, neofon czy karta telefoniczna pozwoli podczas wyjazdu tanio skontaktować się z bliskimi.

Na wakacje na drugim końcu świata można zabrać ze sobą numer stacjonarny. Neofon pozwala na bardzo tanie rozmowy (do 200 tys. klientów VoIP w TP bez opłat, na telefon stacjonarny 12 gr/min a na komórkę w Orange, Plus i Era 0,32gr/min) z bliskimi w Polsce. Rozmowy są rozliczane sekundowo, a TP nie pobiera opłat za rozpoczęcie połączenia. Wystarczy w salonie TP kupić za 5 zł starter neofonu na kartę, by otrzymać numer telefoniczny ważny 90 dni od aktywacji. Następnie zainstalować w laptopie komunikator lub skonfigurować telefon komórkowy i podłączyć się do Internetu w dowolnym miejscu na świecie. Dzięki temu możemy dzwonić, a ponadto jesteśmy osiągalni pod polskim numerem w dowolnym miejscu na ziemi.

Znakomitą pomocą w nagłej sytuacji jest usługa poland direct. Pozwala ona na rozmowę z zagranicy na koszt osoby, do której chcemy zadzwonić w Polsce. By to zrobić wystarczy wybrać specjalny numer łączący z telefonistką w Polsce, która skontaktuje nas ze wskazaną osobą. Osoba odbierająca taką rozmowę płaci za czas jej trwania (co do sekundy) według taryfy z Polski do danego kraju oraz dodatkowo 1,22 zł z VAT za realizację połączenia. Informacja o numerach dostępowych z zagranicy dostępna jest na www.tp.pl/pd oraz pod numerem 19423.

Sieć 44 tys. automatów telefonicznych w czasie wakacji jest praktycznym uzupełnieniem dla telefonii stacjonarnej i komórkowej. W górskim schronisku czy na bałtyckiej plaży daje turystom możliwość kontaktu z rodziną i znajomymi. Kupując promocyjną kartę z 30 impulsami za 15 zł klient dostaje 10 dodatkowych impulsów, a w przypadku karty 60-impulsowej za 24 zł TP funduje 20 dodatkowych. Przydatną usługą, zwłaszcza dla dzieci na koloniach, jest możliwość przesłania SMS-a z żółtego automatu telefonicznego eXanto. Można też skorzystać z bardzo wygodnej usługi połączenia na koszt odbiorcy. Wystarczy wybrać numer 19 2222 i podać numer osoby, z którą chcemy rozmawiać.

Szczegółowe informacje na temat wszystkich ofert znajdują się na www.tp.pl.


Informacje prasowe

TP najwyżej ocenionym dostawcą Internetu

02 lipca 2009
TP najwyżej ocenionym dostawcą Internetu

Telekomunikacja Polska uzyskała najwyższe noty w badaniach firmy International Service Check, które objęły 19 polskich dostawców szerokopasmowego Internetu. Badania przeprowadzono metodą Mystery Shopping (tajemniczy klient). Klienci biorący w nich udział odwiedzali punkty sprzedaży poszczególnych firm oceniając m.in. kompetencje pracowników, jakość obsługi oraz umiejętność budowania lojalności.

Poszczególne placówki były oceniane w skali 0-100 proc. Najwyższe oceny wśród operatorów/sieci sprzedaży uzyskała Telekomunikacja Polska (94 proc.), kolejne miejsca zajęły: UPC (91,1 proc.) i T1 – partner sieci Plus (88,9 proc.).

Odwiedzając salony sprzedaży ankieterzy International Service Check zwracali uwagę na:

  • obsługę, czyli m.in. atmosferę rozmowy, życzliwość, kompetencje pracowników i ich wiedzę na temat oferty,
  • budowanie lojalności klienta i przywiązania do marki np. poprzez zaproszenie do ponownej wizyty, wręczenie wizytówki, czy przekazanie dodatkowych informacji o aktualnych promocjach
  • wygląd placówki, czyli czystość i porządek, a także schludny wygląd personelu oraz aktywne zachowanie pracowników

W trakcie badania klienci odwiedzili w sumie 57 punktów sprzedaży – zarówno firm o zasięgu ogólnopolskim jak i operatorów lokalnych, poszukując najlepszej, indywidualnie dopasowanej oferty Internetu stacjonarnego lub mobilnego.

International Service Check to firma zajmująca się badawcza badaniem jakości obsługi klienta, działająca w Polsce od 2005 roku. Wykorzystując metodę Mystery Shopping, kilka razy w roku przeprowadza bezpłatne niekomercyjne badania jakości obsługi w najpopularniejszych konsumenckich branżach.

Scroll to Top